quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:13 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
hardstyle zoals hardstyle bedoeld is? hardstyle behoorde niet zo cheap te zijn maar door dat soort goedkope rommel is t t wel geworden..
Done,quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:19 schreef renz0r het volgende:
* renz0r meldt als hardstyle fanaat
Was notabene diegene die het eerste topic openende over hardstyle ( Hardstyle Muziek!!! *O* )![]()
Jup, je noemt eigenlijk sensation blackquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:51 schreef RijstNatie het volgende:
goeie hardstyle is schaars, maar dat is ook met trance, hardcore etc..
meestal van de 10 nummers die een dj draait op een live set zijn er 3,4 goed
bij goeie dj's die verschillende sets neerzetten is dit hoger (zany, pavo, dana, luna, technoboy, pila )
tvp..
Scantraxx is sowieso goed bezig met het verneuken van goede nr's.quote:een standaard scantraxx synth met een nog saaiere kick. nee dit nummer is echt eerste klas troep
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:51 schreef MrDrako het volgende:
technoboy in de matrix in nijmegen vorige week zaterdag was best lekker
Acti vs mani.... Die zoek ik dus al een hele tijd... de mp3 is dus al een tijdje te downloaden?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:28 schreef Blaxje het volgende:
Ik was vroeger hardstyle fan.
Acti vs Mani - Equensu Ocha
Equal Mindz - Hardminded![]()
![]()
vierletterwoordenlingoquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:51 schreef RijstNatie het volgende:
hardstyle
dj's (zany, pavo, dana, luna, pila )
Voor mensen zonder bittorentquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:26 schreef mstx het volgende:
DJ Activator - Live @ Hard.FM (15-08-2006)![]()
Voor de usenet gebruikers: klik![]()
Dat 1e nummer van die set is best lekker, iemand enig idee hoe dat nummer heet?
kwa DJ's misschien wel jah...alleen het jammere van het toch al commerciele sensation black is dat er teveel hitjes worden gedraaid... Logisch overigens want dat wil het sensation publiek het liefst horen. Heb alleen toch het gevoel dat dit op defqon, qlimax, in Qontrol etc iets minder is.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:08 schreef renz0r het volgende:
[..]
Jup, je noemt eigenlijk sensation black![]()
Qlimax is hetzelfde als sensation.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:31 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
kwa DJ's misschien wel jah...alleen het jammere van het toch al commerciele sensation black is dat er teveel hitjes worden gedraaid... Logisch overigens want dat wil het sensation publiek het liefst horen. Heb alleen toch het gevoel dat dit op defqon, qlimax, in Qontrol etc iets minder is.
thnxquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Voor mensen zonder bittorent
klik
DJ Activator Live At Hard FM 15-08-06
01. Acti & Coca - Fuck With The Beats
02. Hoffman vs. Cristian D. - Dominator X
03. Max Force - Surrender
04. Psycho Brothers - Rock This Place (DJ Activator Rmx)
05. DJ Sebulba - Keep Talking
06. Hoffman & Joyce - Fucking Crazy Damage
07. Bison meets The Quakers - I Got Tonight (DJ Activator Remix)
08. Coca - Moving On The Dancefloor
09. DJ Act - QT13 (Acti & Max Force Remix)
10. DJ Activator ft. K-Project - Domination (Original Acti Rave Mix)
11. DJ Act - The Sound Of The Bass (Coca Remix)
Ik heb 'em alleen op DefQon.1 gezien, op de Headhunterz na vond ik hem zeker wel het beste draaien.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:48 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Activator ook erg lekker jah...Heb hem al wat keren live gezien in een plaatselijke discotheek hier, mixt ook lekker... Zo iemand zou dus ook een keer een kans op qlimax o.i.d. moeten krijge!
Nee, de B kant, welke een mix wordt van een bestaand nummer is nog niet af.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:26 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Acti vs mani.... Die zoek ik dus al een hele tijd... de mp3 is dus al een tijdje te downloaden?![]()
* mstx in agenda noteertquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:04 schreef Blaxje het volgende:
Btw, zojuist is bekend geworden dat op 9 september de voorverkoop voor Qlimax start.
Same here.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:13 schreef mstx het volgende:
[..]
* mstx in agenda noteert![]()
Ik weet al zeker dat ik daar naartoe ga.
Aanwezig...quote:
DefQon en Qlimax zijn toch de snelst uitverkochte feesten van Q-Dance?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:45 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Aanwezig...
Overigens hoef je voor qlimax toch niet zo supersnel erbij te zijn?
Volgens mij duurt dat altijd wel minimaal een week of 3 voor het uitverkocht is (als het niet langer is)...
Dat wel, maar een week of drie heb je wel... Je kon vorig jaar iig zelfs nog wel een week lang gewoon kaarten bij free rec shop enzo halen ipv ticketonline!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:00 schreef warezguy05 het volgende:
ja, defqon was dit jaar binnen 1 week vrijwel uitverkocht of 2?. erg snel iig.
qlimax loopt ook altijd goed
Ja klopt, vakantie enzoquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Done,
Maar je was de laatste tijd erg stil. Dus vandaar. Sorry![]()
Maar ik moet zeggen. Ik vind de nieuwe nummers die uitkomen veel melodieuzer en eigenlijk vind ik dat wel relax. Heeft wel weer iets. Toch iets vrolijks met een kick-ass bass
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:27 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Die hierboven geposte set van activator is echt heerlijk!![]()
Zolang het op de zaterdag zelf maar niet uitverkocht is (9 september), want dan zit sta(mp) ik uiteraard op Q-Basequote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:26 schreef Blaxje het volgende:
[..]
DefQon en Qlimax zijn toch de snelst uitverkochte feesten van Q-Dance?
Wat een set was datquote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:15 schreef rattt het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd hoe D-Block & S-te-Fan zaterdag op decibel draaien... zijn ook zeer goed bezig deze lui (inqoming bv)
Dan ga je tochquote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:57 schreef De_Ananas het volgende:
Ik wil ook een keer naar DefQon of Qlimax
Uurtje op de vloer, kwartier op de tribune, uurtje op de vloer, kwartier op de tribune werkt nietquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Duurt te lang voor mij
Wat minder lange feesten zijn beter voor mijn fysiek
Je moet van te voren in de timetable kijken wanneer de eerste leuke DJ begint te draaien... dan kun je bijv. na 2 uur pas aanwezig zijn. Op DefQon.1 ging ik ook pas om 13:00 naar binnen omdat daarvoor niet echt interessante dingen waren. 10 uur is voor mij ook lang zat.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Duurt te lang voor mij
Wat minder lange feesten zijn beter voor mijn fysiek
Mijn favo setje op de DVD is die van Yoji.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:32 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Zany's defqon setje (van de defqon dvd) is ook goed te pruimen...!
Ja is een plan. Kon ook mee naar Decibel (met oa B_BOY) maar voor dat geld wil ik toch wat meer zekerheid hebben. En ik moet ook ff kijken of ik wel genoeg geld heb voor in Amsterdamquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:21 schreef mstx het volgende:
[..]
Je moet van te voren in de timetable kijken wanneer de eerste leuke DJ begint te draaien... dan kun je bijv. na 2 uur pas aanwezig zijn. Op DefQon.1 ging ik ook pas om 13:00 naar binnen omdat daarvoor niet echt interessante dingen waren. 10 uur is voor mij ook lang zat.En tussendoor lekker veel op het strand zitten en drinken/eten halen.
Site ofwat?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:44 schreef da_rippah het volgende:
Vrijdag Zany in de Zinc in Arnhem. En gaan!
Wil eigenlijk wel gaan.....twijfel nog. Zaterdag om half 10 weer werkenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:44 schreef da_rippah het volgende:
Vrijdag Zany in de Zinc in Arnhem. En gaan!
Ik wil eigenlijk ook wel gaan maar ken niemand die mee wilt.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:04 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Wil eigenlijk wel gaan.....twijfel nog. Zaterdag om half 10 weer werken
met het geluid zit het meestal wel goed in duitslandquote:Op donderdag 24 augustus 2006 07:53 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga vrijdag hierheen:
[afbeelding]
Klein, bescheiden feestje in Duitsland met rond de honderd man.
Heb ik dat ook weer eens meegemaakt.
Oh, op uitnodiging van Buck-D btw.
Ik ben benieuwd. Ik heb werkelijk geen idee wat voor een soort mensen daar nu komen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:03 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
met het geluid zit het meestal wel goed in duitsland![]()
en aapjes kijken is daar vaak ook erg leuk
Owh heerlijk, geluid staat altijd goedquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:03 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
met het geluid zit het meestal wel goed in duitsland![]()
en aapjes kijken is daar vaak ook erg leuk
die gabbers daar zien er vaak nogal vreemd uit. vage kapsels (vrijwel kaal maar alleen dan zo'n stekelrandje wat rond hun hoofd loopt....een soort stuwdam zeg maar).quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 07:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Ik heb werkelijk geen idee wat voor een soort mensen daar nu komen.
In Duitsland zie je nou eenmaal niet zoveel gabbers, maar meer van die punk-achtige mensen die blijkbaar naar hardcore luisteren.
Maar ach, voor 3 euro kan ik uiteraard wel even gaan kijken en weer gaan als het me niet bevalt.
Ik hoop alleen dat Buck-D niet al te laat draait.
Nou, ik ben toch niet gegaan. Als we gingen kwamen we voor de hardcore. En Buck-D vertelde even dat er eigenlijk bijna alleen maar van die neo-nazi's in die zaal stonden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:28 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
die gabbers daar zien er vaak nogal vreemd uit. vage kapsels (vrijwel kaal maar alleen dan zo'n stekelrandje wat rond hun hoofd loopt....een soort stuwdam zeg maar).
op het gebied van kleding ishet ook niet alles; een aantal rolt hun broekspijpen tot net boven hun knieën op...en daar onder dan airmax met sportsokkenhet zou iets met rechtsextremisme te maken moeten hebben maar ik vind het er maar verwijfd uitzien (of eigelijk helemaal niet dr uitzien..)
ja de Q-Dancequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 07:31 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Naar de Q dance?
werk zequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 07:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, ik ben toch niet gegaan. Als we gingen kwamen we voor de hardcore. En Buck-D vertelde even dat er eigenlijk bijna alleen maar van die neo-nazi's in die zaal stonden.
En daar hadden we eigenlijk net even niet zo'n zin in. Tevens moest ik ineens gaan werken de volgende ochtend (nu dus)
Paar honderd volgens mijquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:27 schreef RijstNatie het volgende:
de 013 in tilburg, hoeveel mensen passen daarin?
kwil ook wel naar euphoria
Nee joh...veel groterquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Paar honderd volgens mij
VOrige keer dat ik geweest ben was het echt gaaf![]()
In de zaal waar het zich afspeelt volgens mij een paar honderd.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:13 schreef Sethje het volgende:
[..]
Nee joh...veel groter
Ik denk zo'n 1500 man.
Bijna heel cd2 is jumpstyle.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:44 schreef The_S het volgende:
Hardbass - Chapter 9 is wel weer een succes, op die paar jumpstyle nr's na dan
quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:21 schreef steve-urkel het volgende:
beetje coole stampmuziek..
Outblast vs Korsakoff - unleash the beast en Cosmic Gate - The Truth..
beetje zang en verder stamperij met melodie.. wie heeft er nog meer tips
Per feest 1 efedra en enorm veel waterquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:05 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
nog effe en ivosnivo zit ook aan de drugs!![]()
hoe kom je daaraan? is kei illegaalquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:08 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Per feest 1 efedra en enorm veel water
quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:11 schreef ivosnivo het volgende:
Kameraad van me zijn hobby is drugsEn hij weet een smart waar ze het voor de dubbele prijs onder de toonbank hebben liggen.
Die is lekkerrrrquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
03. Max Force - Surrender
Waarom ben ik geen 21quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:08 schreef MrDrako het volgende:
2 september, Matrixx in Nijmegen:
Showtek
Luna
Rob & MC Joe
Digital Punk
Equinoxx
DATE : 2-9-2006
VJ : Vision-Impossible
HOSTED BY : MC Migthy Mike
ENTRANCE : ¤ 10,- ( at the door)
DOORS OPEN : 22.00 till 05.00
Heerlen is me net te ver en 13 oktober duurt nog zo langggquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:21 schreef Kevv het volgende:
[..]
Wat dacht je dan van Graceland? (Limboland ftw!)
voor zover ik weet is dat al een tijdje, maar wat belangrijk is is dat het zaterdag ook zo isquote:Op maandag 28 augustus 2006 08:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh, is dat veranderd of altijd zo geweest?
Nouja, ik ben ook geen 20 jammer genoegquote:Op maandag 28 augustus 2006 09:08 schreef MrDrako het volgende:
[..]
voor zover ik weet is dat al een tijdje, maar wat belangrijk is is dat het zaterdag ook zo is![]()
Nouja, Nijmegen is om de hoek, dat scheelt.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:05 schreef MrDrako het volgende:
Je kunt het altijd proberen, ik heb er vaak zat meisjes die nog ECHT geen 20 zijn binnen zien komen.
Maar of het de reis waard is het te riskeren misschien wel niet binnen te komen..
Je komt er echt wel in. Ik ben naar de vorige XXlerator geweest met een meisje die net 18 is en niet groter is dan 1.65 en ze lijkt nog niet echt 21 zeg maar. En toch kwam ze zonder moeite binnen. Dus maak je niet druk.quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nouja, ik ben ook geen 20 jammer genoeg.
Misschien dat ik het ga proberen danquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Je komt er echt wel in. Ik ben naar de vorige XXlerator geweest met een meisje die net 18 is en niet groter is dan 1.65 en ze lijkt nog niet echt 21 zeg maar. En toch kwam ze zonder moeite binnen. Dus maak je niet druk.![]()
Vrouwen hebben het veel makkelijker.
had jij zelf niet een keer gezegd, http://www.vmx.nl?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:07 schreef RijstNatie het volgende:
heeft iemand nog goeie links naar live sets?
en dan geen mega upload ofso want weet niet hoe dat werkt
www.livesetsonline.comquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:24 schreef RijstNatie het volgende:
ja die live sets heb ik allemaal al
maar die van mysteryland is allemaal huis muziek, daar zit ik nog niet op te wachten
Wat valt er niet de snappen aan een paar seconden wachten en op "download" klikken?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:07 schreef RijstNatie het volgende:
heeft iemand nog goeie links naar live sets?
en dan geen mega upload ofso want weet niet hoe dat werkt
Dan moet jij deze is proberenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:34 schreef Gelderland het volgende:
WAt vinden julie de beste hardstyle nr's van dit momentBen benieuwd! zelf ken ik niet zoveel losse nr's, download veel live sets etc. dus weet niet precies wat voor nr wat is....
Maar vind vooral nr's mooi met een bepaalde qlimax erin... met wat gezang en dan los
Headhunterz - D-Tunedquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:34 schreef Gelderland het volgende:
WAt vinden julie de beste hardstyle nr's van dit momentBen benieuwd! zelf ken ik niet zoveel losse nr's, download veel live sets etc. dus weet niet precies wat voor nr wat is....
Maar vind vooral nr's mooi met een bepaalde qlimax erin... met wat gezang en dan los
Vergeet de B kant niet van Unknown Analoqquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:09 schreef mstx het volgende:
[..]
Headhunterz - D-Tuned
Headhunterz - Time 2 Rock
Donkey Rollers - Silver Bullet
Tatanka Project - Floor Massacre
Speedwave - Junior
Roughstyler - Wizards on Cocaine
Unknown Analoq - Black Out (Brennan & Heart Remix)
A-Lusion ft. MC Villian - Get Smacked
Project Deviate - Flash!
Lars Tindy vs Vega - No Turning Back
Julian DJ & Davide Sonar - Go Go Go (Tatanka & Peter Damir Remix)
![]()
Ik had dat nummer al ergens op de Defqon DVD gehoord maar ik wist de naam niet. Thnxquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Vergeet de B kant niet van Unknown Analoq
M.F.G (Motherfuckers Go) zo'n vette opbouw en dikke climax![]()
Dat is een heerlijk nr!! Staat toch ook op de defqon mix van zany?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ow net jack Overdose - octavius augustus , ook een heerlijk plaatje. Met een "fake" moment dat je denkt los te moeten gaan
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:06 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Dat is een heerlijk nr!! Staat toch ook op de defqon mix van zany?![]()
Bedoel je Deepack - Stampuh!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:26 schreef Gelderland het volgende:
Weet je wat ik ook mooie stukjes vind, hebben jullie sensation 2006 black - megamix.
* Van minuut 12:40 t/m (vooral dat vanaf 13:25, met dat gezang, en bas er door heen, en daarna de qlimax) 15:05
Ik hoor geen gezang bij DJ Zany - Spunkquote:Dat soort stukjes vind ik mooi, ook in minuut 25, met dat beetje gezang ertussen![]()
![]()
![]()
Jesselyn - Iron (Original Mix) dusquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:42 schreef Gelderland het volgende:
ik bedoel niet Deepack - Stampuhh... vanaf 13.25 begint 't ongeveer... Ik heb idd de liveversie, zonder losse nummers...... Zal 't wat anders zijn
1,2 skieuh?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:35 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Bedoel je Deepack - Stampuh!
Dat nummer is helemaal dood gedraaid op feesten. Gelukkig is er een nieuwe mix van dat nummer die dan nog wel leuk is om te horen. Maar dat is echt een commercieel nummer geworden...damn
[..]
I
dat is hem niet, en 'no more fucking rock en roll' ook niet....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Jesselyn - Iron (Original Mix) dus
weetje, das echt een slecht nummer zegquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:42 schreef Topmaat het volgende:
Dat eerste nummer van die cd van Zany van die DefQon DVD![]()
Dat zou duiden op A-Lusion - Perfect It (afgaande op de tracklist dan weliswaar)quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:34 schreef Gelderland het volgende:
[..]
dat is hem niet, en 'no more fucking rock en roll' ook niet....Zit keltisch gezang in
Daar zit die vocal niet in. Die zang uit dat nummer komt van de een film over een onderzeeer. (kan ff niet op de naam komen ) A-lusion heeft dat een keer verteld aan mijquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:31 schreef Koepert het volgende:
[..]
Dat zou duiden op A-Lusion - Perfect It (afgaande op de tracklist dan weliswaar)
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:42 schreef Topmaat het volgende:
Dat eerste nummer van die cd van Zany van die DefQon DVD![]()
Jammer dat het geluid zo verneukt is. Promo vinyls.quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:03 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Joepie, nieuwe vinyl van The Prophet... En nu zonder zo'n saaie eentonige Cocaine Bizznizz kick
Equal Minds - Hardmindedquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:34 schreef Gelderland het volgende:
The Prophet.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:43 schreef mstx het volgende:
[..]
Jammer dat het geluid zo verneukt is. Promo vinyls.
D-tuned - Headhunterzquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:34 schreef Gelderland het volgende:
quote:Op zondag 3 september 2006 05:38 schreef MrDrako het volgende:
Luna draaide lekker in de matrixx vandaag/vanochtend/vannacht.
Ging iig er best hard aan toe. nette show in ieder geval
activator - from dancefloor to dancefloorquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:34 schreef Gelderland het volgende:
ja die hoor ik teveel als je het mij vraagtquote:Op zondag 3 september 2006 13:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
ook showtek draaide lekker
jammer dat stampuh weer voorbij moest komen
![]()
Nou er is dus een nieuwe remix en die is wel okquote:Op donderdag 7 september 2006 18:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja die hoor ik teveel als je het mij vraagt
Ik vind de A-kant gewoon te uber! The Sacrifice. Stukje boondock saints d'r in: In nomine Patris, et Filii, et Spiritu Sancti. fijn piano gejengel, langzaam opbouwend. Dan die dreun d'r in! Heerlijk!quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:51 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
D-tuned - Headhunterz
Blijft zoooown lekker nummer... Een heerlijke bas, opzwiepende deuntjes...
Heb maar 1 smiley voor dit:quote:
Ja snap het al! dat op 13.25 is Jesselyn - Ironquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:42 schreef Gelderland het volgende:
ik bedoel niet Deepack - Stampuhh... vanaf 13.25 begint 't ongeveer... Ik heb idd de liveversie, zonder losse nummers...... Zal 't wat anders zijn
Unknown Analoq - Blackoutquote:Op vrijdag 8 september 2006 15:35 schreef Houniet het volgende:
trouwens, kan iemand mijn helpen, ben al een tijdje opzoek naar een nummer.
het nummer zit in de liveset van Charly Lownoise, InQontrol 2006
het is gelijk het eerste nummer, met die vrouwenstem.. ben benieuwd of iemand mij daar aan kan helpen
ik kon nergens een tracklist vinden
thnxquote:
quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:49 schreef SuperUli het volgende:
Tip: Josh_And_Wesz-Live_At_Club_Fresh_Hardhouse_(Fresh_FM)-FM-06-09-2006
01. Geal - Losing My Feelin\' (The Beholder & Balistic Temix)
[SEISMIC/SMC 009]
02. Speedwave - Hear The Drummer Get Wicked (Raw Mix)
[Green Force/GEE 032]
03. Josh & Wesz - Rock It [StraghtOn/SO318]
04. Chickz On Fire - Sigaret [CDR]
05. Josh & Wesz - Floor Filler [StraightOn/SO0318]
06. D-Block & S-Te-Fan - Keep It Coming [StraightOn/SP0404]
07. Equal Mindz - Hard Minded [CDR]
08. Roughstyler - Don\'t Tell Anybody [CDR]
09. Noisecontrollers - We Are The [CDR]
10. Chickz On Fire - Natte Asbak [CDR]
11. Josh & Wesz - Drumz [CDR]
Opent met 2 oude platen en daarna veel nieuwe lekkere tracks.
Dat noem ik geen hardstyle.quote:Op zondag 10 september 2006 16:09 schreef Okeuj het volgende:
* Okeuj meldt als fanaat!
Kamui - ghosts is trouwens ook een heerlijk nummer, helaas niet al te veel variatie, maar nummer duurt ook niet zo lang.
Maar het is wel een vet nummer hoor.quote:Op zondag 10 september 2006 16:45 schreef Okeuj het volgende:
Ja, ik twijfelde, vond het er zelf net tegen aan hangenMoet wel zeggen dat ik niet echt een expert ben.
Battle 2 The End = slechte "remake" (of zoietsquote:
De releases zijn nog niks vergeleken met zijn livesets. Live is hij echt geweldig.quote:Op zondag 10 september 2006 18:50 schreef LeonH het volgende:
Die Headhunterz komt er wel. Heeft al paar strakke releases op z'n naam staan en komen er steeds meer bij.
Ow ja zo teringhard dat ik ging. Eerst achterin buiten, toe naar binnen gedoken.quote:Op zondag 10 september 2006 19:01 schreef RijstNatie het volgende:
iedereen is laaiend over de set van Luna @ q-base 2006
kan niet wachten tot hij ergens te downloaden is
Zoo zeg zeker wel, een van de betere op dit moment.quote:Op zondag 10 september 2006 19:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ook een lekker nummer
Chickz On Fire - Natte Asbak
Tatanka's set erna was pas lekker.... Die remix van de q-base anthem!quote:Op zondag 10 september 2006 19:01 schreef RijstNatie het volgende:
Wat was het anthem eigenlijk?quote:Op zondag 10 september 2006 20:32 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Tatanka's set erna was pas lekker.... Die remix van de q-base anthem!![]()
was die er dan?quote:
Ik dacht dat dit een Hardstyle topic was, geen topic waarin slechte jump (en ja het nummer zuigt hard !) werd besprokenquote:Op zondag 10 september 2006 17:19 schreef mstx het volgende:
De nieuwe vinyl van Pat B is trouwens ook erg goed.
DJ Pat B - R & B Sux (Tek Soldierz vs Project Jupiter Bling Bling Mix)
DJ Pat B - The Solution
DJ Pat B - R & B Sux (Original Mix)
DJ Pat B - R & B Sux (DJ Pat B's Bootleg Edit)
Hij heeft dit jaar niet weer experimentele techno gedraaid. Geloof dat het vorig jaar was, dat hij dat probeerde. Geen succes kan ik me herinneren /...quote:Op zondag 10 september 2006 19:01 schreef RijstNatie het volgende:
Ze waren eerst met z'n tweeën ja, maar er is er een gestopt omdat hij ging studeren ofzo. Nu is het alleen Willem nog.quote:Op zondag 10 september 2006 21:07 schreef Jurrio het volgende:
[..]
trouwens, ik dacht dat de Headhunterz met zijn tweeën waren? Is dat niet zo?
Ik stond vannacht/vanmorgen al raar te kijken dat hij in zijn eentje was....
Met the anthem bedoelde ik ook die q-base tune...daar had tatanka een knetterharde remix van...!quote:Op zondag 10 september 2006 21:07 schreef Jurrio het volgende:
[..]
was die er dan?
Het enige wat ik steeds hoorde, was de standaard Q-Base tune....dan ging wel steeds iedereen helemaal los! Lekker tunetje...
trouwens, ik dacht dat de Headhunterz met zijn tweeën waren? Is dat niet zo?
Ik stond vannacht/vanmorgen al raar te kijken dat hij in zijn eentje was....
Technoboy draaide ook lekker trouwens, vond ik!
Die was erg goed ja!quote:Op maandag 11 september 2006 07:19 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Met the anthem bedoelde ik ook die q-base tune...daar had tatanka een knetterharde remix van...!![]()
Ik liep toen net weer naar buiten, maar ben daar nog ff flink op los gegaanquote:Op maandag 11 september 2006 07:19 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Met the anthem bedoelde ik ook die q-base tune...daar had tatanka een knetterharde remix van...!![]()
DJ Stardust - Godzilla (DJ Stardust Remix).quote:Op maandag 11 september 2006 11:44 schreef koeii het volgende:
Beetje schraal om het hier te posten, maar in t desbetreffende topic wisten ze t niet. Schat de kans hier wat hoger: http://members.home.nl/jk.jansen/stukje.mp3
Welk nummer is dat?
Jo, top, dat was em.quote:Op maandag 11 september 2006 16:11 schreef SuperUli het volgende:
[..]
DJ Stardust - Godzilla (DJ Stardust Remix).
Vraag ik me ook af... Wil die van the pither, zany en pavo samen, pavo, southstylerzz, the beholder headhunterz en technoboy allemaal hebben!quote:Op woensdag 13 september 2006 19:51 schreef RijstNatie het volgende:
wanneer komen die live set's van Q base?
en komen ze uberhaupt wel
Isaac draaide lekkerquote:Op woensdag 13 september 2006 22:13 schreef mstx het volgende:
Het wordt weer een lekker avondje hardstyle op FreshFM.
quote:Op donderdag 14 september 2006 15:25 schreef rtim1980 het volgende:
Hardstyle is nooit leuk geweest. Is altijd een slap aftreksel van hardcore geweest. Flauwe, zoute muziek is 't. Alle hardcore nr's van vanaf de jaren 90 zijn al een keer de revu gepaseerd. Schei toch uit met die kutmuziek. Zo van ik houdt van hardcore maar dan "net" niet.![]()
Beide zijn gewoon troep laten we het daar op houden. Muziek kun je het iig niet noemen.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:25 schreef rtim1980 het volgende:
Hardstyle is nooit leuk geweest. Is altijd een slap aftreksel van hardcore geweest. Flauwe, zoute muziek is 't. Alle hardcore nr's van vanaf de jaren 90 zijn al een keer de revu gepaseerd. Schei toch uit met die kutmuziek. Zo van ik houdt van hardcore maar dan "net" niet.![]()
quote:Op donderdag 14 september 2006 19:56 schreef dewd het volgende:
[..]
Beide zijn gewoon troep laten we het daar op houden. Muziek kun je het iig niet noemen.
Hardcore....pffffffquote:Op donderdag 14 september 2006 15:25 schreef rtim1980 het volgende:
We kenne niet allemaal van Frans Bauer houden, havenzanger....!quote:Op donderdag 14 september 2006 19:56 schreef dewd het volgende:
[..]
Beide zijn gewoon troep laten we het daar op houden. Muziek kun je het iig niet noemen.
Muziek die allemaal hetzelfde klinkt. Klopt. En jij luisterd Hardstyle ? Dat is volgens mij net zo eentonig, alleen met dan van de hardcore gejatte melodietjes. Jammer deze reactie.quote:Op vrijdag 15 september 2006 08:43 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Hardcore....pffffff
Nee laten we met zun allen ff lekker met lelijke kale wijfe gaan stampen op muziek die allemaal hetzelfde klinkt...!
Hardcore gejatte melodietjes? Er zijn wat remakes geweest op hardcore nummers. Dat geef ik toe.quote:Op vrijdag 15 september 2006 08:54 schreef rtim1980 het volgende:
[..]
Muziek die allemaal hetzelfde klinkt. Klopt. En jij luisterd Hardstyle ? Dat is volgens mij net zo eentonig, alleen met dan van de hardcore gejatte melodietjes. Jammer deze reactie.
Het ging om het vergelijk met hardcore. Je doet t nu voordoen alsof Hardstyle hele melodieuze muziek is En dat is gewoon niet zo. Hardcore OOK niet, maar daar ging t niet om.quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Hardcore gejatte melodietjes? Er zijn wat remakes geweest op hardcore nummers. Dat geef ik toe.
Maar hardstyle is tegenwoordig verre van ééntonig.![]()
Het verschil tussen hardstyle is juist het feit dat hardstyle opgebouwd is om een melodie, en hardcore niet...quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:12 schreef rtim1980 het volgende:
[..]
Het ging om het vergelijk met hardcore. Je doet t nu voordoen alsof Hardstyle hele melodieuze muziek is En dat is gewoon niet zo. Hardcore OOK niet, maar daar ging t niet om.![]()
Opgebouwd om een melodie ? En hardcore is opgebouwd om de bass ?quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:39 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Het verschil tussen hardstyle is juist het feit dat hardstyle opgebouwd is om een melodie, en hardcore niet...
Ja ook net binnen. Erg lekker jaquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:35 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Tuneboy - Just A Detail (TBY Still Loves The Reverse Bass Mix)
vette plaat
Maar hardstyle dus meer muziek is...(als je kijkt naar melodie)quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:12 schreef rtim1980 het volgende:
[..]
Het ging om het vergelijk met hardcore. Je doet t nu voordoen alsof Hardstyle hele melodieuze muziek is En dat is gewoon niet zo. Hardcore OOK niet, maar daar ging t niet om.![]()
wat is dit nou weer voor onzin. er is genoeg melodieuze hardcore die niet 'opgebouwd is om een melodie' en er is net zoveel hardstyle waarbij de doelstelling alleen beuken is zonder een fatsoenlijke melodie.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:39 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Het verschil tussen hardstyle is juist het feit dat hardstyle opgebouwd is om een melodie, en hardcore niet...
quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:50 schreef renz0r het volgende:
Zijn jullie nog wakker? LAAT JE DAN GODVERDOMME HOREN!!!
1 2 3 STAMPUHHH!!!
Het orgineel was al vet, deze klinkt ook erg lekkerquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:28 schreef mstx het volgende:
Bad Boyz - Wicked Soundz (Digital Punk Remix)
Mee eens, dat nummer is echt té vaak gedraaid. Er is wel een nieuwe remix, die is dan wel ok......quote:
Club New York? Heb d'r een paar weekjes terug gedraaid tijdens de DJ contest. Supermooie tent daarzo!quote:Op zaterdag 16 september 2006 16:36 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Vanavond naar pavoooo in Hengeloooo!![]()
Jep in New York... Wel leuke tent idd, maar we hebben betere hier in omgeving (Zak, Index beiden in DE)...quote:Op zaterdag 16 september 2006 16:52 schreef LeonH het volgende:
[..]
Club New York? Heb d'r een paar weekjes terug gedraaid tijdens de DJ contest. Supermooie tent daarzo!
Zou wel weer terug willen, Pavo is gewoon 1 van de meisters!![]()
Kom er normaal nooit, maja om er te mogen draaien heb ik wel een reis van 2 uurtjes voor over hoor!quote:Op zaterdag 16 september 2006 16:59 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Magoed die avond was ik er net niet joh... Was dat op een zaterdag of een donderdag...? Volgens mij was op een donderdag zon hardstyle/jumpstyle avond, waar de winnaar van die dj contest dan zou komen...Daar ben ik nog wel even geweest, maar toen waren er nog geen 30 man!![]()
Daar zijn de meningen over verdeeld. Vindt de hardstyle mixen van hardcore nr's van die "net niet" platen. Zo van nu komt ie, maar dan toch net niet.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:57 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Maar hardstyle dus meer muziek is...(als je kijkt naar melodie)
Bovendien klinken de hardstyle remixes van hardcore nummers er alleen maar beter op!
quote:Op zondag 17 september 2006 13:28 schreef CrustyClown het volgende:
Woejj, de Alpha Twins set van Q-Base klinkt lekkkkerrr!!
Ja, na een kwartier al zo erg te zwetenquote:Op zondag 17 september 2006 14:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hoorde dat het alleen erg warm was...
1 2 3 | 02 Alpha Twins vs Seizure - Motherfucker 06:29 03 Alpha Twins vs Seizure - Sick MF (Remix) 06:31 |
Is ie uit. Ik vind Sick MF zo vet nummer , toen ik 'm voor het eerst hoorde op qlimaxquote:
Misschien moet je toch eens beter je huiswerk doen dan.quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:57 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
wat is dit nou weer voor onzin. er is genoeg melodieuze hardcore die niet 'opgebouwd is om een melodie' en er is net zoveel hardstyle waarbij de doelstelling alleen beuken is zonder een fatsoenlijke melodie.
quote:Op maandag 18 september 2006 00:27 schreef renz0r het volgende:
You've got a space in your mind
Blijft lekker nr van Luna
quote:Op maandag 18 september 2006 14:24 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Misschien moet je toch eens beter je huiswerk doen dan.
Bij hardcore is het belangrijkste element de bass, met soms een melodie ja.
Bij hardstyle wordt uitgegaan van een soort van melodie, waarbij de bass extra versterking geeft aan de melodie...
Wild Motherfuckers - Fuck It Up (Tatanka & Zatox Mix)quote:Op maandag 18 september 2006 20:43 schreef De_Ananas het volgende:
Kan dat nummer van Tatanka(?) niet vinde nvan:
All you wild motherfuckers give it up right now
Volgens mij heb ik hem wel ergens maar kan hem niet vinden.
Vind 'm wel ok.quote:Op maandag 18 september 2006 23:29 schreef CrustyClown het volgende:
Wat vinden we hier trouwens van de technoboy set? Ik vind hem wel heeel anders dan ik had verwacht. Miss een beetje tegenvallend?
mainstream hardcore verschilt amper nog van hardstyle.quote:Op maandag 18 september 2006 14:24 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Misschien moet je toch eens beter je huiswerk doen dan.
Bij hardcore is het belangrijkste element de bass, met soms een melodie ja.
Bij hardstyle wordt uitgegaan van een soort van melodie, waarbij de bass extra versterking geeft aan de melodie...
Ik vind het wel degelijk veranderd. Veel mensen zeggen het ook. Er komt veel melodie in. Ik vind het wel relax en "I Go With The Flow"quote:Op maandag 18 september 2006 23:58 schreef Cool_Runner het volgende:
ik vind dat er eigenlijk al jaren bijna niets aan het genre is veranderd. ben er helemaal op uitgekeken.
Waarom zitten er eigenlijk altijd zoveel nummers van anderen bij? Bij Dana was het zelfs zo dat ze 10 miunten van de set van Showtek had gejat, inclusief overgangenquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:17 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Technoboy Live at Q-Base 09-09-2006
01. Pacific Link - Espace
02. K-Traxx - Noise Tool
03. Atlantic Wave - The Creation
04. Hunter - The Hamer
05. Droid - Focus
06. K-Traxx - Hardventure
07. Zenith - I'm Your Dj (Unreleased RMX)
08. Pacific Link - Rings Of Jupiter
09. The Hose - Call It Hardstyle
10. Stardust - Stompin' Jack Flash
11. Bison Mts The Quakers - I Got Tonight
12. The Hose - Rockmania
13. TNT - First Match
14. Technoboy - Tales From A Vinyl
15. Giada - Diamond
16. Tuneboy - Age Of Reverse Bass
17. Tuneboy - Demolition
18. Julian DJ & David Sonar - Gogogo!
19. The KGB's - Disco Fans
driekwart van deze nummers heeft hij zelf (in samenwerking met een 4-tal andere producers) geproduceerd hoor.quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:19 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Waarom zitten er eigenlijk altijd zoveel nummers van anderen bij? Bij Dana was het zelfs zo dat ze 10 miunten van de set van Showtek had gejat, inclusief overgangen![]()
Lekkere Klassiekers (1ste 2 dusquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:17 schreef Boy_Snakeye het volgende:
08. Pacific Link - Rings Of Jupiter
15. Giada - Diamond
18. Julian DJ & David Sonar - Gogogo!
Nou zany ken er wel wat vanquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:21 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
driekwart van deze nummers heeft hij zelf (in samenwerking met een 4-tal andere producers) geproduceerd hoor.
btw...dj's draaien niet altijd (lees: zelden) alleen eigen releases...
ja die 2 vallen wat dat betreft op...maar het maakt hun sets daardoor ook weer erg eenzijdigquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nou zany ken er wel wat vanen tatanka ook
Nou valt nog wel mee. Zany brengt toch vaak nieuwe releases uit.quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:27 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
ja die 2 vallen wat dat betreft op...maar het maakt hun sets daardoor ook weer erg eenzijdig
Nou als je eentonige sound noemt dan moet The prophet ook genoemd wordenquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:34 schreef warezguy05 het volgende:
met eenzijdig bedoel ik meer de sound. je kan nog zoveel platen uitbrengen....als de kick en synth steeds op elkaar lijkt dan klinken je sets ook steeds t zelfde.
het is wel beter dan tatanka idd.
Ben het zeker met je eens. Maar moet zeggen dat ik toch niet echt een technosound hoor komen. Ben dan ook niet into techno. Maar spunk van Zany is het enige nummer waarin ik die sound herken.quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:28 schreef scarefreak het volgende:
Ik vind hardstyle juist sinds begin 2005 enorm veranderd.
Na 2003 met als duidelijk punt shizzle my dizzle is er weinig veranderd met hardstyle, hitje, hitje hitje enz.
Persoonlijk vind ik dat er in 2005 weer duidelijk verandering in is gekomen, hardstyle gaat een aantal nieuwe kanten op.
Aan de eene kant gaat het terug naar Trance en Techno achtige opbouw.
Aanderzeids richting de oldschool - hardcore.
Huidige Jumpstyle bijvoorbeeld (en niet de jump van begin '90), die komt uit de trance-techno kant van hardstyle.
Jump is in principe gewoon een vertraagde hardstyle beat met een overheersende melodie die zo uit een hard-trance nummer gehaald had kunnen zijn.
Dit is iig mijn bevinding.
ja ik zie jumpstyle meer als nederlandse tegenhanger v/d jump zoals die in frankrijk/belgie reeds bekend was. nederlandse/italiaanse producers willen een graantje meepikken vh jumpsucces en produceren het op hun manier. meestal lijkt het gewoon hardstyle maar dan met een jumpkick eronder (maar de synth enzo klinken nog steeds erg hardstyle-achtig).quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:28 schreef scarefreak het volgende:
Ik vind hardstyle juist sinds begin 2005 enorm veranderd.
Na 2003 met als duidelijk punt shizzle my dizzle is er weinig veranderd met hardstyle, hitje, hitje hitje enz.
Persoonlijk vind ik dat er in 2005 weer duidelijk verandering in is gekomen, hardstyle gaat een aantal nieuwe kanten op.
Aan de eene kant gaat het terug naar Trance en Techno achtige opbouw.
Aanderzeids richting de oldschool - hardcore.
Huidige Jumpstyle bijvoorbeeld (en niet de jump van begin '90), die komt uit de trance-techno kant van hardstyle.
Jump is in principe gewoon een vertraagde hardstyle beat met een overheersende melodie die zo uit een hard-trance nummer gehaald had kunnen zijn.
Dit is iig mijn bevinding.
techno-achtige sound is goed terugtevinden in platen die op straighton black label zijn uitgebracht.quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:51 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ben het zeker met je eens. Maar moet zeggen dat ik toch niet echt een technosound hoor komen. Ben dan ook niet into techno. Maar spunk van Zany is het enige nummer waarin ik die sound herken.
Maar dat Trance en hardcore is zeker wel waar.
Compleet gelijk heb je.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:53 schreef da_rippah het volgende:
Trance & Techno-achtige opbouw? De manier waarop nummers in die stromingen opgebouwd worden is compleet verschillend.
Nooit van gehoord... Volgens de Partyflock site kom ik uit op: http://partyflock.nl/artist/29806.htmlquote:Sensation Black 08-07-2006
1. Stephy - Street Spirit
Yoji Biomehanika - Monochroma (Romeo Toscani Remix)quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:49 schreef Houniet het volgende:
kent iemand hier nog lekkere nummers van Yoij Biomehanika?
Zenith - I'm Your Djquote:Op zondag 24 september 2006 23:29 schreef Koepert het volgende:
Now Playing: A-Lusion @ QBase 2006Lekker hoor.
Wie kon trouwens nogmeer het teruggrijpen van Technoboy naar de klassiekers waarderen?
Giada - Diamond
Volgens mij wouden de audio bullies er geen recht of patent (hoe dat ook heet) geven. Dus nee zal niet uitkomen.quote:Op maandag 25 september 2006 16:38 schreef LeonH het volgende:
Hoorde volgens mij vorig jaar op Q-base en anders op Qlimax de Hardstyle Masterz met Audio Care (remix van de audio bullys) en in de liveset van Lownoise op InQontrol ook. Weet iemand of deze uberhaupt staat gepland als release? of is het alleen bij een bootleg gebleven?
Is niet bekend. Althans niet bij de site waar ik echt alle tracklists kan vinden....quote:Op maandag 25 september 2006 17:50 schreef Sjakie01 het volgende:
De nieuwe set van Deepack @ ffwd is ook erg strak. Iemand een tracklist van deze liveset?
Koptquote:Op maandag 25 september 2006 19:49 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Die set van Deepack is toch heel kort? 20 min ofzo?
Mooi zie ik je iig niet op hardbassquote:Op maandag 25 september 2006 21:07 schreef BrauN het volgende:
Ik kwam er pas geleden achter dat ik hardstyle eigenlijk maar kutmuziek vind. Ik ben het ineens beu!
Ja, daar ga ik dus wel heen.quote:Op maandag 25 september 2006 21:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Mooi zie ik je iig niet op hardbass![]()
![]()
![]()
Haha ik weet dat je er heen gaat. Daarom juistquote:Op maandag 25 september 2006 21:20 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ja, daar ga ik dus wel heen.
Maar okee... kutmuziek is een groot woord. Ik ben er gewoon een beetje op uitgekeken. Kan toch?
Kannietquote:Op maandag 25 september 2006 21:20 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ja, daar ga ik dus wel heen.
Maar okee... kutmuziek is een groot woord. Ik ben er gewoon een beetje op uitgekeken. Kan toch?
Deze set gaat mij echt te zacht. Kom op zeg, moest hij al vroeg draaien ofzo? Alleen die intro gaat nog redelijk hard. Wat is dat voor een nummer? Gewoon Qbase Anthem?quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:17 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Die zocht ik. Echt een goede plaat. Had hem al geknipt uit de set, hij loopt in het begin van het middenstuk niet lekker over. Zal is kijken of ik de orginele plaat ook op de kop kan tikken.quote:Op maandag 25 september 2006 20:48 schreef PartyAnimal87 het volgende:
03. D-Block Vs S-Te-Fan Feat MC Villain - Keep It Coming
Tja early hardstyle is nog niet zo superhard he... paar uitzonderingen daargelaten...!quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:22 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Deze set gaat mij echt te zacht. Kom op zeg, moest hij al vroeg draaien ofzo? Alleen die intro gaat nog redelijk hard. Wat is dat voor een nummer? Gewoon Qbase Anthem?
Hij draaide van 10 tot 12. En echt wel een lekker setje. Maar ja, smaken verschillen. Als je hard wil moet je maar naar harcore overstappenquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:22 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Deze set gaat mij echt te zacht. Kom op zeg, moest hij al vroeg draaien ofzo? Alleen die intro gaat nog redelijk hard. Wat is dat voor een nummer? Gewoon Qbase Anthem?
Dat is dus echt geen harde hardstyle die set......quote:Op dinsdag 26 september 2006 09:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Hij draaide van 10 tot 12. En echt wel een lekker setje. Maar ja, smaken verschillen. Als je hard wil moet je maar naar harcore overstappen![]()
![]()
Het is ook geen hardstyle, maar early hardstyl!!quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:40 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Dat is dus echt geen harde hardstyle die set......![]()
De tijd dat die nummers werden gereleased was het echt wel hardstylequote:Op dinsdag 26 september 2006 18:40 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Dat is dus echt geen harde hardstyle die set......![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |