Ja, na een kwartier al zo erg te zwetenquote:Op zondag 17 september 2006 14:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hoorde dat het alleen erg warm was...
1 2 3 | 02 Alpha Twins vs Seizure - Motherfucker 06:29 03 Alpha Twins vs Seizure - Sick MF (Remix) 06:31 |
Is ie uit. Ik vind Sick MF zo vet nummer , toen ik 'm voor het eerst hoorde op qlimaxquote:
Misschien moet je toch eens beter je huiswerk doen dan.quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:57 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
wat is dit nou weer voor onzin. er is genoeg melodieuze hardcore die niet 'opgebouwd is om een melodie' en er is net zoveel hardstyle waarbij de doelstelling alleen beuken is zonder een fatsoenlijke melodie.
quote:Op maandag 18 september 2006 00:27 schreef renz0r het volgende:
You've got a space in your mind
Blijft lekker nr van Luna
quote:Op maandag 18 september 2006 14:24 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Misschien moet je toch eens beter je huiswerk doen dan.
Bij hardcore is het belangrijkste element de bass, met soms een melodie ja.
Bij hardstyle wordt uitgegaan van een soort van melodie, waarbij de bass extra versterking geeft aan de melodie...
Wild Motherfuckers - Fuck It Up (Tatanka & Zatox Mix)quote:Op maandag 18 september 2006 20:43 schreef De_Ananas het volgende:
Kan dat nummer van Tatanka(?) niet vinde nvan:
All you wild motherfuckers give it up right now
Volgens mij heb ik hem wel ergens maar kan hem niet vinden.
Vind 'm wel ok.quote:Op maandag 18 september 2006 23:29 schreef CrustyClown het volgende:
Wat vinden we hier trouwens van de technoboy set? Ik vind hem wel heeel anders dan ik had verwacht. Miss een beetje tegenvallend?
mainstream hardcore verschilt amper nog van hardstyle.quote:Op maandag 18 september 2006 14:24 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Misschien moet je toch eens beter je huiswerk doen dan.
Bij hardcore is het belangrijkste element de bass, met soms een melodie ja.
Bij hardstyle wordt uitgegaan van een soort van melodie, waarbij de bass extra versterking geeft aan de melodie...
Ik vind het wel degelijk veranderd. Veel mensen zeggen het ook. Er komt veel melodie in. Ik vind het wel relax en "I Go With The Flow"quote:Op maandag 18 september 2006 23:58 schreef Cool_Runner het volgende:
ik vind dat er eigenlijk al jaren bijna niets aan het genre is veranderd. ben er helemaal op uitgekeken.
Waarom zitten er eigenlijk altijd zoveel nummers van anderen bij? Bij Dana was het zelfs zo dat ze 10 miunten van de set van Showtek had gejat, inclusief overgangenquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:17 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Technoboy Live at Q-Base 09-09-2006
01. Pacific Link - Espace
02. K-Traxx - Noise Tool
03. Atlantic Wave - The Creation
04. Hunter - The Hamer
05. Droid - Focus
06. K-Traxx - Hardventure
07. Zenith - I'm Your Dj (Unreleased RMX)
08. Pacific Link - Rings Of Jupiter
09. The Hose - Call It Hardstyle
10. Stardust - Stompin' Jack Flash
11. Bison Mts The Quakers - I Got Tonight
12. The Hose - Rockmania
13. TNT - First Match
14. Technoboy - Tales From A Vinyl
15. Giada - Diamond
16. Tuneboy - Age Of Reverse Bass
17. Tuneboy - Demolition
18. Julian DJ & David Sonar - Gogogo!
19. The KGB's - Disco Fans
driekwart van deze nummers heeft hij zelf (in samenwerking met een 4-tal andere producers) geproduceerd hoor.quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:19 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Waarom zitten er eigenlijk altijd zoveel nummers van anderen bij? Bij Dana was het zelfs zo dat ze 10 miunten van de set van Showtek had gejat, inclusief overgangen![]()
Lekkere Klassiekers (1ste 2 dusquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:17 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Technoboy Live at Q-Base 09-09-2006
08. Pacific Link - Rings Of Jupiter
15. Giada - Diamond
18. Julian DJ & David Sonar - Gogogo!
Nou zany ken er wel wat vanquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:21 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
driekwart van deze nummers heeft hij zelf (in samenwerking met een 4-tal andere producers) geproduceerd hoor.
btw...dj's draaien niet altijd (lees: zelden) alleen eigen releases...
ja die 2 vallen wat dat betreft op...maar het maakt hun sets daardoor ook weer erg eenzijdigquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nou zany ken er wel wat vanen tatanka ook
Nou valt nog wel mee. Zany brengt toch vaak nieuwe releases uit.quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:27 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
ja die 2 vallen wat dat betreft op...maar het maakt hun sets daardoor ook weer erg eenzijdig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |