abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41939435
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 00:34 schreef warezguy05 het volgende:
met eenzijdig bedoel ik meer de sound. je kan nog zoveel platen uitbrengen....als de kick en synth steeds op elkaar lijkt dan klinken je sets ook steeds t zelfde.

het is wel beter dan tatanka idd.
Nou als je eentonige sound noemt dan moet The prophet ook genoemd worden
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_41943600
Ik vind hardstyle juist sinds begin 2005 enorm veranderd.
Na 2003 met als duidelijk punt shizzle my dizzle is er weinig veranderd met hardstyle, hitje, hitje hitje enz.
Persoonlijk vind ik dat er in 2005 weer duidelijk verandering in is gekomen, hardstyle gaat een aantal nieuwe kanten op.
Aan de eene kant gaat het terug naar Trance en Techno achtige opbouw.
Aanderzeids richting de oldschool - hardcore.

Huidige Jumpstyle bijvoorbeeld (en niet de jump van begin '90), die komt uit de trance-techno kant van hardstyle.
Jump is in principe gewoon een vertraagde hardstyle beat met een overheersende melodie die zo uit een hard-trance nummer gehaald had kunnen zijn.

Dit is iig mijn bevinding.
Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
pi_41943957
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 09:28 schreef scarefreak het volgende:
Na 2003 met als duidelijk punt shizzle my dizzle is er weinig veranderd met hardstyle, hitje, hitje hitje enz.
Persoonlijk vind ik dat er in 2005 weer duidelijk verandering in is gekomen, hardstyle gaat een aantal nieuwe kanten op.

Huidige Jumpstyle bijvoorbeeld (en niet de jump van begin '90), die komt uit de trance-techno kant van hardstyle.
Jump is in principe gewoon een vertraagde hardstyle beat met een overheersende melodie die zo uit een hard-trance nummer gehaald had kunnen zijn.

Ben het zeker met je eens. Maar moet zeggen dat ik toch niet echt een technosound hoor komen. Ben dan ook niet into techno. Maar spunk van Zany is het enige nummer waarin ik die sound herken.

Maar dat Trance en hardcore is zeker wel waar.
pi_41944285
Hoe vinden jullie het geremix eigelijk? Bij bijvoorbeeld Charly Lownoise en Mental Theo heb je zoveel geremixte nummers van.. en hun hebben zelf ook al een dance versie cd gemaakt..
Het blijft wel leuk en aardig natuurlijk, maar maak ook eens wat nieuws

Ik geloof dat het op Sensation Black 2006 was op een liveset van the Prophet, daar hoorde ik een stukje van "Catch you" ongeveer een kwartiertje na "Stampuuuh" en dat was best wel heel vet geremixt Dan vind ik remixen wel weer gaaf
pi_41944628
Je bedoeld net als Qlimax vorig jaar waar The prophet "hardcore vibes" van Dune had geremixt?
pi_41950982
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 09:28 schreef scarefreak het volgende:

ja ik zie jumpstyle meer als nederlandse tegenhanger v/d jump zoals die in frankrijk/belgie reeds bekend was. nederlandse/italiaanse producers willen een graantje meepikken vh jumpsucces en produceren het op hun manier. meestal lijkt het gewoon hardstyle maar dan met een jumpkick eronder (maar de synth enzo klinken nog steeds erg hardstyle-achtig).

techno invloeden hoor ik alleen bij figuren als manu kenton die techno achtige muziek met jump mengen.
pi_41951086
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 09:51 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Ben het zeker met je eens. Maar moet zeggen dat ik toch niet echt een technosound hoor komen. Ben dan ook niet into techno. Maar spunk van Zany is het enige nummer waarin ik die sound herken.

Maar dat Trance en hardcore is zeker wel waar.
techno-achtige sound is goed terugtevinden in platen die op straighton black label zijn uitgebracht.

paar previews; http://www.recess.nl/producten.asp?LabelId=1117

erg smakelijk allemaal
pi_41951165
Dance Track ID Contest #16

wellicht iets voor de competatieve personen onder ons? ik heb er wat hardstyle/jump in geplaatst
pi_41960338
Trance & Techno-achtige opbouw? De manier waarop nummers in die stromingen opgebouwd worden is compleet verschillend.
pi_41965410
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 19:53 schreef da_rippah het volgende:
Trance & Techno-achtige opbouw? De manier waarop nummers in die stromingen opgebouwd worden is compleet verschillend.
Compleet gelijk heb je.

als ik zou zeggen dat ze zo zouden zijn opgebouwd zou ik me eigen veronderstelling van eerder deze middag onderuit halen. Ik gaf eigenlijk enkel aan dat ze invloeden uit trance en techno hebben.
Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
pi_41989672
Black_Code_-_Honey_Baby_(GRC061)-Vinyl-2006

Echt 2 lekkere tracks. Worden gewoon wat oude sounds in een nieuw jasje gestoken
  donderdag 21 september 2006 @ 20:15:35 #262
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_42025287
Mensen mensen mensen,
wie zit er eigenlijk achter Street Spirit? Wat een megaplaat! Verstoot op moment mijn huidige nummer 1 (beholder en zany-midnight) van de plaats af.
Vindt zelf de vocal in het begin en eind nogal behoorlijk op die van Freakz (b-kant van Thugs) lijken van Zany
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_42030424
lijkt me overduidelijk zany..of iemand die erg geinspireerd is door zany
  donderdag 21 september 2006 @ 23:08:33 #264
60704 LeonH
pi_42032801
Van de Zany site:
quote:
Sensation Black 08-07-2006
1. Stephy - Street Spirit
Nooit van gehoord... Volgens de Partyflock site kom ik uit op: http://partyflock.nl/artist/29806.html
Discogs staat ie gewoon op unknown artist
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_42035784
hardstyle is echt de shit !

vooral dat nr; overload... van weet ik veel wie
Nothing to see here, carry on
  vrijdag 22 september 2006 @ 08:32:41 #266
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_42038807
Zatox met de Overload anthem?
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
The feeling, Hardstyle...! (L)
pi_42048030

Ik de linker met een maat
  zaterdag 23 september 2006 @ 13:49:32 #268
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_42074858
kent iemand hier nog lekkere nummers van Yoij Biomehanika ?
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  zondag 24 september 2006 @ 20:15:20 #269
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_42097823
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 13:49 schreef Houniet het volgende:
kent iemand hier nog lekkere nummers van Yoij Biomehanika ?
Yoji Biomehanika - Monochroma (Romeo Toscani Remix)
Yoji Biomehanika - Look The Heaven
Yoji Biomehanika - Hardstyle Disco (Original Mix)
Yoji Biomehanika - Bangin' Globe (DJ Scot Project Remix)
Yoji Biomehanika - Never End (Hellhouse New Edit)
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  zondag 24 september 2006 @ 23:29:38 #270
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_42101391
Now Playing: A-Lusion @ QBase 2006 Lekker hoor.

Wie kon trouwens nogmeer het teruggrijpen van Technoboy naar de klassiekers waarderen?

Giada - Diamond
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_42106731
quote:
Op zondag 24 september 2006 23:29 schreef Koepert het volgende:
Now Playing: A-Lusion @ QBase 2006 Lekker hoor.

Wie kon trouwens nogmeer het teruggrijpen van Technoboy naar de klassiekers waarderen?

Giada - Diamond
Zenith - I'm Your Dj

Dat was het eerste nummer wat ik op q-base hoorde. Kwam binnen. Direct naar de hangar gegeaan en BAM!!
  maandag 25 september 2006 @ 16:38:18 #272
60704 LeonH
pi_42115525
Hoorde volgens mij vorig jaar op Q-base en anders op Qlimax de Hardstyle Masterz met Audio Care (remix van de audio bullys) en in de liveset van Lownoise op InQontrol ook. Weet iemand of deze uberhaupt staat gepland als release? of is het alleen bij een bootleg gebleven?
pi_42116365
quote:
Op maandag 25 september 2006 16:38 schreef LeonH het volgende:
Hoorde volgens mij vorig jaar op Q-base en anders op Qlimax de Hardstyle Masterz met Audio Care (remix van de audio bullys) en in de liveset van Lownoise op InQontrol ook. Weet iemand of deze uberhaupt staat gepland als release? of is het alleen bij een bootleg gebleven?
Volgens mij wouden de audio bullies er geen recht of patent (hoe dat ook heet) geven. Dus nee zal niet uitkomen.
pi_42117354
DJ Furax - Punani
zakelijk
pi_42117453
De nieuwe set van Deepack @ ffwd is ook erg strak. Iemand een tracklist van deze liveset?
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')