Nou als je eentonige sound noemt dan moet The prophet ook genoemd wordenquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:34 schreef warezguy05 het volgende:
met eenzijdig bedoel ik meer de sound. je kan nog zoveel platen uitbrengen....als de kick en synth steeds op elkaar lijkt dan klinken je sets ook steeds t zelfde.
het is wel beter dan tatanka idd.
Ben het zeker met je eens. Maar moet zeggen dat ik toch niet echt een technosound hoor komen. Ben dan ook niet into techno. Maar spunk van Zany is het enige nummer waarin ik die sound herken.quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:28 schreef scarefreak het volgende:
Ik vind hardstyle juist sinds begin 2005 enorm veranderd.
Na 2003 met als duidelijk punt shizzle my dizzle is er weinig veranderd met hardstyle, hitje, hitje hitje enz.
Persoonlijk vind ik dat er in 2005 weer duidelijk verandering in is gekomen, hardstyle gaat een aantal nieuwe kanten op.
Aan de eene kant gaat het terug naar Trance en Techno achtige opbouw.
Aanderzeids richting de oldschool - hardcore.
Huidige Jumpstyle bijvoorbeeld (en niet de jump van begin '90), die komt uit de trance-techno kant van hardstyle.
Jump is in principe gewoon een vertraagde hardstyle beat met een overheersende melodie die zo uit een hard-trance nummer gehaald had kunnen zijn.
Dit is iig mijn bevinding.
ja ik zie jumpstyle meer als nederlandse tegenhanger v/d jump zoals die in frankrijk/belgie reeds bekend was. nederlandse/italiaanse producers willen een graantje meepikken vh jumpsucces en produceren het op hun manier. meestal lijkt het gewoon hardstyle maar dan met een jumpkick eronder (maar de synth enzo klinken nog steeds erg hardstyle-achtig).quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:28 schreef scarefreak het volgende:
Ik vind hardstyle juist sinds begin 2005 enorm veranderd.
Na 2003 met als duidelijk punt shizzle my dizzle is er weinig veranderd met hardstyle, hitje, hitje hitje enz.
Persoonlijk vind ik dat er in 2005 weer duidelijk verandering in is gekomen, hardstyle gaat een aantal nieuwe kanten op.
Aan de eene kant gaat het terug naar Trance en Techno achtige opbouw.
Aanderzeids richting de oldschool - hardcore.
Huidige Jumpstyle bijvoorbeeld (en niet de jump van begin '90), die komt uit de trance-techno kant van hardstyle.
Jump is in principe gewoon een vertraagde hardstyle beat met een overheersende melodie die zo uit een hard-trance nummer gehaald had kunnen zijn.
Dit is iig mijn bevinding.
techno-achtige sound is goed terugtevinden in platen die op straighton black label zijn uitgebracht.quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:51 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ben het zeker met je eens. Maar moet zeggen dat ik toch niet echt een technosound hoor komen. Ben dan ook niet into techno. Maar spunk van Zany is het enige nummer waarin ik die sound herken.
Maar dat Trance en hardcore is zeker wel waar.
Compleet gelijk heb je.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:53 schreef da_rippah het volgende:
Trance & Techno-achtige opbouw? De manier waarop nummers in die stromingen opgebouwd worden is compleet verschillend.
Nooit van gehoord... Volgens de Partyflock site kom ik uit op: http://partyflock.nl/artist/29806.htmlquote:Sensation Black 08-07-2006
1. Stephy - Street Spirit
Yoji Biomehanika - Monochroma (Romeo Toscani Remix)quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:49 schreef Houniet het volgende:
kent iemand hier nog lekkere nummers van Yoij Biomehanika?
Zenith - I'm Your Djquote:Op zondag 24 september 2006 23:29 schreef Koepert het volgende:
Now Playing: A-Lusion @ QBase 2006Lekker hoor.
Wie kon trouwens nogmeer het teruggrijpen van Technoboy naar de klassiekers waarderen?
Giada - Diamond
Volgens mij wouden de audio bullies er geen recht of patent (hoe dat ook heet) geven. Dus nee zal niet uitkomen.quote:Op maandag 25 september 2006 16:38 schreef LeonH het volgende:
Hoorde volgens mij vorig jaar op Q-base en anders op Qlimax de Hardstyle Masterz met Audio Care (remix van de audio bullys) en in de liveset van Lownoise op InQontrol ook. Weet iemand of deze uberhaupt staat gepland als release? of is het alleen bij een bootleg gebleven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |