Nouja, Nijmegen is om de hoek, dat scheelt.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:05 schreef MrDrako het volgende:
Je kunt het altijd proberen, ik heb er vaak zat meisjes die nog ECHT geen 20 zijn binnen zien komen.
Maar of het de reis waard is het te riskeren misschien wel niet binnen te komen..
Je komt er echt wel in. Ik ben naar de vorige XXlerator geweest met een meisje die net 18 is en niet groter is dan 1.65 en ze lijkt nog niet echt 21 zeg maar. En toch kwam ze zonder moeite binnen. Dus maak je niet druk.quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nouja, ik ben ook geen 20 jammer genoeg.
Misschien dat ik het ga proberen danquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Je komt er echt wel in. Ik ben naar de vorige XXlerator geweest met een meisje die net 18 is en niet groter is dan 1.65 en ze lijkt nog niet echt 21 zeg maar. En toch kwam ze zonder moeite binnen. Dus maak je niet druk.![]()
Vrouwen hebben het veel makkelijker.
had jij zelf niet een keer gezegd, http://www.vmx.nl?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:07 schreef RijstNatie het volgende:
heeft iemand nog goeie links naar live sets?
en dan geen mega upload ofso want weet niet hoe dat werkt
www.livesetsonline.comquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:24 schreef RijstNatie het volgende:
ja die live sets heb ik allemaal al
maar die van mysteryland is allemaal huis muziek, daar zit ik nog niet op te wachten
Wat valt er niet de snappen aan een paar seconden wachten en op "download" klikken?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:07 schreef RijstNatie het volgende:
heeft iemand nog goeie links naar live sets?
en dan geen mega upload ofso want weet niet hoe dat werkt
Dan moet jij deze is proberenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:34 schreef Gelderland het volgende:
WAt vinden julie de beste hardstyle nr's van dit momentBen benieuwd! zelf ken ik niet zoveel losse nr's, download veel live sets etc. dus weet niet precies wat voor nr wat is....
Maar vind vooral nr's mooi met een bepaalde qlimax erin... met wat gezang en dan los
Headhunterz - D-Tunedquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:34 schreef Gelderland het volgende:
WAt vinden julie de beste hardstyle nr's van dit momentBen benieuwd! zelf ken ik niet zoveel losse nr's, download veel live sets etc. dus weet niet precies wat voor nr wat is....
Maar vind vooral nr's mooi met een bepaalde qlimax erin... met wat gezang en dan los
Vergeet de B kant niet van Unknown Analoqquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:09 schreef mstx het volgende:
[..]
Headhunterz - D-Tuned
Headhunterz - Time 2 Rock
Donkey Rollers - Silver Bullet
Tatanka Project - Floor Massacre
Speedwave - Junior
Roughstyler - Wizards on Cocaine
Unknown Analoq - Black Out (Brennan & Heart Remix)
A-Lusion ft. MC Villian - Get Smacked
Project Deviate - Flash!
Lars Tindy vs Vega - No Turning Back
Julian DJ & Davide Sonar - Go Go Go (Tatanka & Peter Damir Remix)
![]()
Ik had dat nummer al ergens op de Defqon DVD gehoord maar ik wist de naam niet. Thnxquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Vergeet de B kant niet van Unknown Analoq
M.F.G (Motherfuckers Go) zo'n vette opbouw en dikke climax![]()
Dat is een heerlijk nr!! Staat toch ook op de defqon mix van zany?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ow net jack Overdose - octavius augustus , ook een heerlijk plaatje. Met een "fake" moment dat je denkt los te moeten gaan
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:06 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Dat is een heerlijk nr!! Staat toch ook op de defqon mix van zany?![]()
Bedoel je Deepack - Stampuh!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:26 schreef Gelderland het volgende:
Weet je wat ik ook mooie stukjes vind, hebben jullie sensation 2006 black - megamix.
* Van minuut 12:40 t/m (vooral dat vanaf 13:25, met dat gezang, en bas er door heen, en daarna de qlimax) 15:05
Ik hoor geen gezang bij DJ Zany - Spunkquote:Dat soort stukjes vind ik mooi, ook in minuut 25, met dat beetje gezang ertussen![]()
![]()
![]()
Jesselyn - Iron (Original Mix) dusquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:42 schreef Gelderland het volgende:
ik bedoel niet Deepack - Stampuhh... vanaf 13.25 begint 't ongeveer... Ik heb idd de liveversie, zonder losse nummers...... Zal 't wat anders zijn
1,2 skieuh?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:35 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Bedoel je Deepack - Stampuh!
Dat nummer is helemaal dood gedraaid op feesten. Gelukkig is er een nieuwe mix van dat nummer die dan nog wel leuk is om te horen. Maar dat is echt een commercieel nummer geworden...damn
[..]
I
dat is hem niet, en 'no more fucking rock en roll' ook niet....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Jesselyn - Iron (Original Mix) dus
weetje, das echt een slecht nummer zegquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:42 schreef Topmaat het volgende:
Dat eerste nummer van die cd van Zany van die DefQon DVD![]()
Dat zou duiden op A-Lusion - Perfect It (afgaande op de tracklist dan weliswaar)quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:34 schreef Gelderland het volgende:
[..]
dat is hem niet, en 'no more fucking rock en roll' ook niet....Zit keltisch gezang in
Daar zit die vocal niet in. Die zang uit dat nummer komt van de een film over een onderzeeer. (kan ff niet op de naam komen ) A-lusion heeft dat een keer verteld aan mijquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:31 schreef Koepert het volgende:
[..]
Dat zou duiden op A-Lusion - Perfect It (afgaande op de tracklist dan weliswaar)
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:42 schreef Topmaat het volgende:
Dat eerste nummer van die cd van Zany van die DefQon DVD![]()
Jammer dat het geluid zo verneukt is. Promo vinyls.quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:03 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Joepie, nieuwe vinyl van The Prophet... En nu zonder zo'n saaie eentonige Cocaine Bizznizz kick
Equal Minds - Hardmindedquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:34 schreef Gelderland het volgende:
The Prophet.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:43 schreef mstx het volgende:
[..]
Jammer dat het geluid zo verneukt is. Promo vinyls.
D-tuned - Headhunterzquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:34 schreef Gelderland het volgende:
quote:Op zondag 3 september 2006 05:38 schreef MrDrako het volgende:
Luna draaide lekker in de matrixx vandaag/vanochtend/vannacht.
Ging iig er best hard aan toe. nette show in ieder geval
activator - from dancefloor to dancefloorquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:34 schreef Gelderland het volgende:
ja die hoor ik teveel als je het mij vraagtquote:Op zondag 3 september 2006 13:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
ook showtek draaide lekker
jammer dat stampuh weer voorbij moest komen
![]()
Nou er is dus een nieuwe remix en die is wel okquote:Op donderdag 7 september 2006 18:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja die hoor ik teveel als je het mij vraagt
Ik vind de A-kant gewoon te uber! The Sacrifice. Stukje boondock saints d'r in: In nomine Patris, et Filii, et Spiritu Sancti. fijn piano gejengel, langzaam opbouwend. Dan die dreun d'r in! Heerlijk!quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:51 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
D-tuned - Headhunterz
Blijft zoooown lekker nummer... Een heerlijke bas, opzwiepende deuntjes...
Heb maar 1 smiley voor dit:quote:
Ja snap het al! dat op 13.25 is Jesselyn - Ironquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:42 schreef Gelderland het volgende:
ik bedoel niet Deepack - Stampuhh... vanaf 13.25 begint 't ongeveer... Ik heb idd de liveversie, zonder losse nummers...... Zal 't wat anders zijn
Unknown Analoq - Blackoutquote:Op vrijdag 8 september 2006 15:35 schreef Houniet het volgende:
trouwens, kan iemand mijn helpen, ben al een tijdje opzoek naar een nummer.
het nummer zit in de liveset van Charly Lownoise, InQontrol 2006
het is gelijk het eerste nummer, met die vrouwenstem.. ben benieuwd of iemand mij daar aan kan helpen
ik kon nergens een tracklist vinden
thnxquote:
quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:49 schreef SuperUli het volgende:
Tip: Josh_And_Wesz-Live_At_Club_Fresh_Hardhouse_(Fresh_FM)-FM-06-09-2006
01. Geal - Losing My Feelin\' (The Beholder & Balistic Temix)
[SEISMIC/SMC 009]
02. Speedwave - Hear The Drummer Get Wicked (Raw Mix)
[Green Force/GEE 032]
03. Josh & Wesz - Rock It [StraghtOn/SO318]
04. Chickz On Fire - Sigaret [CDR]
05. Josh & Wesz - Floor Filler [StraightOn/SO0318]
06. D-Block & S-Te-Fan - Keep It Coming [StraightOn/SP0404]
07. Equal Mindz - Hard Minded [CDR]
08. Roughstyler - Don\'t Tell Anybody [CDR]
09. Noisecontrollers - We Are The [CDR]
10. Chickz On Fire - Natte Asbak [CDR]
11. Josh & Wesz - Drumz [CDR]
Opent met 2 oude platen en daarna veel nieuwe lekkere tracks.
Dat noem ik geen hardstyle.quote:Op zondag 10 september 2006 16:09 schreef Okeuj het volgende:
* Okeuj meldt als fanaat!
Kamui - ghosts is trouwens ook een heerlijk nummer, helaas niet al te veel variatie, maar nummer duurt ook niet zo lang.
Maar het is wel een vet nummer hoor.quote:Op zondag 10 september 2006 16:45 schreef Okeuj het volgende:
Ja, ik twijfelde, vond het er zelf net tegen aan hangenMoet wel zeggen dat ik niet echt een expert ben.
Battle 2 The End = slechte "remake" (of zoietsquote:
De releases zijn nog niks vergeleken met zijn livesets. Live is hij echt geweldig.quote:Op zondag 10 september 2006 18:50 schreef LeonH het volgende:
Die Headhunterz komt er wel. Heeft al paar strakke releases op z'n naam staan en komen er steeds meer bij.
Ow ja zo teringhard dat ik ging. Eerst achterin buiten, toe naar binnen gedoken.quote:Op zondag 10 september 2006 19:01 schreef RijstNatie het volgende:
iedereen is laaiend over de set van Luna @ q-base 2006
kan niet wachten tot hij ergens te downloaden is
Zoo zeg zeker wel, een van de betere op dit moment.quote:Op zondag 10 september 2006 19:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ook een lekker nummer
Chickz On Fire - Natte Asbak
Tatanka's set erna was pas lekker.... Die remix van de q-base anthem!quote:Op zondag 10 september 2006 19:01 schreef RijstNatie het volgende:
Wat was het anthem eigenlijk?quote:Op zondag 10 september 2006 20:32 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Tatanka's set erna was pas lekker.... Die remix van de q-base anthem!![]()
was die er dan?quote:
Ik dacht dat dit een Hardstyle topic was, geen topic waarin slechte jump (en ja het nummer zuigt hard !) werd besprokenquote:Op zondag 10 september 2006 17:19 schreef mstx het volgende:
De nieuwe vinyl van Pat B is trouwens ook erg goed.
DJ Pat B - R & B Sux (Tek Soldierz vs Project Jupiter Bling Bling Mix)
DJ Pat B - The Solution
DJ Pat B - R & B Sux (Original Mix)
DJ Pat B - R & B Sux (DJ Pat B's Bootleg Edit)
Hij heeft dit jaar niet weer experimentele techno gedraaid. Geloof dat het vorig jaar was, dat hij dat probeerde. Geen succes kan ik me herinneren /...quote:Op zondag 10 september 2006 19:01 schreef RijstNatie het volgende:
Ze waren eerst met z'n tweeën ja, maar er is er een gestopt omdat hij ging studeren ofzo. Nu is het alleen Willem nog.quote:Op zondag 10 september 2006 21:07 schreef Jurrio het volgende:
[..]
trouwens, ik dacht dat de Headhunterz met zijn tweeën waren? Is dat niet zo?
Ik stond vannacht/vanmorgen al raar te kijken dat hij in zijn eentje was....
Met the anthem bedoelde ik ook die q-base tune...daar had tatanka een knetterharde remix van...!quote:Op zondag 10 september 2006 21:07 schreef Jurrio het volgende:
[..]
was die er dan?
Het enige wat ik steeds hoorde, was de standaard Q-Base tune....dan ging wel steeds iedereen helemaal los! Lekker tunetje...
trouwens, ik dacht dat de Headhunterz met zijn tweeën waren? Is dat niet zo?
Ik stond vannacht/vanmorgen al raar te kijken dat hij in zijn eentje was....
Technoboy draaide ook lekker trouwens, vond ik!
Die was erg goed ja!quote:Op maandag 11 september 2006 07:19 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Met the anthem bedoelde ik ook die q-base tune...daar had tatanka een knetterharde remix van...!![]()
Ik liep toen net weer naar buiten, maar ben daar nog ff flink op los gegaanquote:Op maandag 11 september 2006 07:19 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Met the anthem bedoelde ik ook die q-base tune...daar had tatanka een knetterharde remix van...!![]()
DJ Stardust - Godzilla (DJ Stardust Remix).quote:Op maandag 11 september 2006 11:44 schreef koeii het volgende:
Beetje schraal om het hier te posten, maar in t desbetreffende topic wisten ze t niet. Schat de kans hier wat hoger: http://members.home.nl/jk.jansen/stukje.mp3
Welk nummer is dat?
Jo, top, dat was em.quote:Op maandag 11 september 2006 16:11 schreef SuperUli het volgende:
[..]
DJ Stardust - Godzilla (DJ Stardust Remix).
Vraag ik me ook af... Wil die van the pither, zany en pavo samen, pavo, southstylerzz, the beholder headhunterz en technoboy allemaal hebben!quote:Op woensdag 13 september 2006 19:51 schreef RijstNatie het volgende:
wanneer komen die live set's van Q base?
en komen ze uberhaupt wel
Isaac draaide lekkerquote:Op woensdag 13 september 2006 22:13 schreef mstx het volgende:
Het wordt weer een lekker avondje hardstyle op FreshFM.
quote:Op donderdag 14 september 2006 15:25 schreef rtim1980 het volgende:
Hardstyle is nooit leuk geweest. Is altijd een slap aftreksel van hardcore geweest. Flauwe, zoute muziek is 't. Alle hardcore nr's van vanaf de jaren 90 zijn al een keer de revu gepaseerd. Schei toch uit met die kutmuziek. Zo van ik houdt van hardcore maar dan "net" niet.![]()
Beide zijn gewoon troep laten we het daar op houden. Muziek kun je het iig niet noemen.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:25 schreef rtim1980 het volgende:
Hardstyle is nooit leuk geweest. Is altijd een slap aftreksel van hardcore geweest. Flauwe, zoute muziek is 't. Alle hardcore nr's van vanaf de jaren 90 zijn al een keer de revu gepaseerd. Schei toch uit met die kutmuziek. Zo van ik houdt van hardcore maar dan "net" niet.![]()
quote:Op donderdag 14 september 2006 19:56 schreef dewd het volgende:
[..]
Beide zijn gewoon troep laten we het daar op houden. Muziek kun je het iig niet noemen.
Hardcore....pffffffquote:Op donderdag 14 september 2006 15:25 schreef rtim1980 het volgende:
We kenne niet allemaal van Frans Bauer houden, havenzanger....!quote:Op donderdag 14 september 2006 19:56 schreef dewd het volgende:
[..]
Beide zijn gewoon troep laten we het daar op houden. Muziek kun je het iig niet noemen.
Muziek die allemaal hetzelfde klinkt. Klopt. En jij luisterd Hardstyle ? Dat is volgens mij net zo eentonig, alleen met dan van de hardcore gejatte melodietjes. Jammer deze reactie.quote:Op vrijdag 15 september 2006 08:43 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Hardcore....pffffff
Nee laten we met zun allen ff lekker met lelijke kale wijfe gaan stampen op muziek die allemaal hetzelfde klinkt...!
Hardcore gejatte melodietjes? Er zijn wat remakes geweest op hardcore nummers. Dat geef ik toe.quote:Op vrijdag 15 september 2006 08:54 schreef rtim1980 het volgende:
[..]
Muziek die allemaal hetzelfde klinkt. Klopt. En jij luisterd Hardstyle ? Dat is volgens mij net zo eentonig, alleen met dan van de hardcore gejatte melodietjes. Jammer deze reactie.
Het ging om het vergelijk met hardcore. Je doet t nu voordoen alsof Hardstyle hele melodieuze muziek is En dat is gewoon niet zo. Hardcore OOK niet, maar daar ging t niet om.quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Hardcore gejatte melodietjes? Er zijn wat remakes geweest op hardcore nummers. Dat geef ik toe.
Maar hardstyle is tegenwoordig verre van ééntonig.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |