Is niet bekend. Althans niet bij de site waar ik echt alle tracklists kan vinden....quote:Op maandag 25 september 2006 17:50 schreef Sjakie01 het volgende:
De nieuwe set van Deepack @ ffwd is ook erg strak. Iemand een tracklist van deze liveset?
Koptquote:Op maandag 25 september 2006 19:49 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Die set van Deepack is toch heel kort? 20 min ofzo?
Mooi zie ik je iig niet op hardbassquote:Op maandag 25 september 2006 21:07 schreef BrauN het volgende:
Ik kwam er pas geleden achter dat ik hardstyle eigenlijk maar kutmuziek vind. Ik ben het ineens beu!
Ja, daar ga ik dus wel heen.quote:Op maandag 25 september 2006 21:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Mooi zie ik je iig niet op hardbass![]()
![]()
![]()
Haha ik weet dat je er heen gaat. Daarom juistquote:Op maandag 25 september 2006 21:20 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ja, daar ga ik dus wel heen.
Maar okee... kutmuziek is een groot woord. Ik ben er gewoon een beetje op uitgekeken. Kan toch?
Kannietquote:Op maandag 25 september 2006 21:20 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ja, daar ga ik dus wel heen.
Maar okee... kutmuziek is een groot woord. Ik ben er gewoon een beetje op uitgekeken. Kan toch?
Deze set gaat mij echt te zacht. Kom op zeg, moest hij al vroeg draaien ofzo? Alleen die intro gaat nog redelijk hard. Wat is dat voor een nummer? Gewoon Qbase Anthem?quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:17 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Technoboy Live at Q-Base 09-09-2006
Die zocht ik. Echt een goede plaat. Had hem al geknipt uit de set, hij loopt in het begin van het middenstuk niet lekker over. Zal is kijken of ik de orginele plaat ook op de kop kan tikken.quote:Op maandag 25 september 2006 20:48 schreef PartyAnimal87 het volgende:
03. D-Block Vs S-Te-Fan Feat MC Villain - Keep It Coming
Tja early hardstyle is nog niet zo superhard he... paar uitzonderingen daargelaten...!quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:22 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Deze set gaat mij echt te zacht. Kom op zeg, moest hij al vroeg draaien ofzo? Alleen die intro gaat nog redelijk hard. Wat is dat voor een nummer? Gewoon Qbase Anthem?
Hij draaide van 10 tot 12. En echt wel een lekker setje. Maar ja, smaken verschillen. Als je hard wil moet je maar naar harcore overstappenquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:22 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Deze set gaat mij echt te zacht. Kom op zeg, moest hij al vroeg draaien ofzo? Alleen die intro gaat nog redelijk hard. Wat is dat voor een nummer? Gewoon Qbase Anthem?
Dat is dus echt geen harde hardstyle die set......quote:Op dinsdag 26 september 2006 09:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Hij draaide van 10 tot 12. En echt wel een lekker setje. Maar ja, smaken verschillen. Als je hard wil moet je maar naar harcore overstappen![]()
![]()
Het is ook geen hardstyle, maar early hardstyl!!quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:40 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Dat is dus echt geen harde hardstyle die set......![]()
De tijd dat die nummers werden gereleased was het echt wel hardstylequote:Op dinsdag 26 september 2006 18:40 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Dat is dus echt geen harde hardstyle die set......![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |