Die was OP!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:41 schreef Odysseuzzz het volgende:
Waar is de OP?
quote:
De Shetland Sjonnie.quote:Geen idee
Geen ideequote:Of:
Het is zwart en als het uit de boom valt, is je kachel stuk.
Een treinquote:Of:
Het is geel en als je het in je oog krijgt, ben je dood.
Het is zwart en als het uit de boom valt, is je kachel stuk:quote:
Geen ideequote:Het is wit en het ontploft
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat 'n waanzinnig strak plan.... 't is wel 'n familiegebeuren, maar tóch leuk![]()
[..]
sure! weet je wat, ik zal daarna ook wat foto's in m'n fobo zetten!!
Ik lees geen spoilers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Wat een toffe grap maak je me daar,quote:
Ja, dat verhoogt mijn tofheid weer.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
OMG Erik!!
hetzelfde flauwe antwoord alsik
Een bomkool.quote:
ik had geen zin om te checkenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:42 schreef Zhenar het volgende:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het is zwart en als het uit de boom valt, is je kachel stuk:
Je kachel![]()
Die is wel heel matigquote:
Ik heb geen idee, maar ik vind hem nu al leukquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:46 schreef babette21 het volgende:
waarom heeft Dizer 'n Turk een speedboot??
dan is ie sneller bij het brood dan de eendjesquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb geen idee, maar ik vind hem nu al leuk.
Ik kende 'm al, maar was het antwoord vergeten dus ik vind 'm wéér grappigquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
dan is ie sneller bij het brood dan de eendjes
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ja, was van de Flauwe Moppen Top 5 van Kluun, deze vond hij heel grappig maar 't was 'm niet geworden. Begrijpelijk natuurlijkquote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
mijn Turkenmoppenassortiment is onuitputtelijkquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kende 'm al, maar was het antwoord vergeten dus ik vind 'm wéér grappig.
Ja, ik heb ook een hekel aan vetjes, maar die voorraad is ook onuitputtelijkquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
mijn Turkenmoppenassortiment is onuitputtelijk
evenals de blondjesmoppen
en dat terwijl ik eigenlijk een hekel heb aan moppen![]()
maak ons gek!!!!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:51 schreef Zhenar het volgende:
Wat is rood, zit in een hoekje en wordt steeds kleiner?
Een tamponyquote:
Een bloedend hert?quote:maar alvast hierop aansluitend: wat is rood en rent door het bos?![]()
Skiwi.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:52 schreef Zhenar het volgende:
Wat is groen en gaat razendsnel de berg af?
Kermit de knikkerquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:52 schreef Zhenar het volgende:
Wat is groen en gaat razendsnel de berg af?
Een baby met een scheermesjequote:
Nee, een mongooltje met een kaasschaafquote:
Kan ook.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, een mongooltje met een kaasschaaf![]()
té flauw [maar ondertussen lig ik wel in een deuk hierquote:
paulus de crosskabouterquote:Een bloedend hert?
Klopt!quote:
quote:EEN SKIWI !!11!1!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!1!!1!!1
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:54 schreef Zhenar het volgende:
Nee, een mongooltje met een kaasschaaf![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
té flauw [maar ondertussen lig ik wel in een deuk hier]
[..]
paulus de crosskabouter
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
hij was nét ff wat leuker
en hij is Zhènaaaar
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zitten twee Drentse duiven in een boom. Laat er één een hele dikke scheet. Zegt de ander: "Ik roek-oe!"
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
hij was nét ff wat leuker
en hij is Zhènaaaar
[..]!
Zitten twee Drentse duiven in een boom. Laat er één een hele dikke scheet. Zegt de ander: "Ik roek-oe!"
Die is zoooooooo 1995.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
![]()
Komt een vis bij de dokter, zegt de dokter: "oh ik zie het al....... uit de kom!!"
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
![]()
Komt een vis bij de dokter, zegt de dokter: "oh ik zie het al....... uit de kom!!"
Nee, ik krijg hem er niet meer uit en nu zit ik een beetje vol. VOL VAN OPGEKROPTE WOEDE.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
zeg, zit je tampon scheef ofzo?!?!?!??!?!![]()
jij sfeerverneuker![]()
[..]!
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]!
Wat roept een homofiele uil?
"Joee-hoeeeeee!"
hahahahahahahahahahahaquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:59 schreef XcUZ_Me het volgende:!
"Joee-hoeeeeee!"
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]!
"Joee-hoeeeeee!"
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:01 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
.
Wat zegt een homo in het donker?
Ik zie geen flikker!
[afbeelding]
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:01 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
.
Wat zegt een homo in het donker?
Ik zie geen flikker!
[afbeelding]
Ik ben er nu ook wel doorheen helaasquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
die van jou zijn echt masterlijk!.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
die van jou zijn echt masterlijk!.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dramaquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben er nu ook wel doorheen helaas![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:04 schreef Odysseuzzz het volgende:
[afbeelding]
"Ik zie het al," zei de dokter,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:04 schreef Odysseuzzz het volgende:
[afbeelding]
"Ik zie het al," zei de dokter,Ik dacht "Oh, die grap hebben we al gehad", maar nee! Het was een andereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:04 schreef babette21 het volgende:
oke omdat ik zo naar bed ga: de uitsmijter
een vrachtwagen vol negerzoenen krijgt een ongeluk en kantelt: de hele lading valt eruit. De chauffeur en zijn bijrijder, twee surinamers, stappen uit en kijken beduust naar de schade. Een boer die alles gezien heeft loopt op de puinzooi af en begint als 'n gek de negerzoenen kapot te stampen. Dan arriveert de politie. De agent ziet de boer en vraagt hem verbaasd wat deze nu aan het doen is. Zegt de boer: "snel, help me!! er zijn er al twee uitgekomen!!"![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.put
your
clothes
on!
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:04 schreef babette21 het volgende:
een vrachtwagen vol negerzoenen krijgt een ongeluk en kantelt: de hele lading valt eruit. De chauffeur en zijn bijrijder, twee surinamers, stappen uit en kijken beduust naar de schade. Een boer die alles gezien heeft loopt op de puinzooi af en begint als 'n gek de negerzoenen kapot te stampen. Dan arriveert de politie. De agent ziet de boer en vraagt hem verbaasd wat deze nu aan het doen is. Zegt de boer: "snel, help me!! er zijn er al twee uitgekomen!!"![]()
Misschien komt er zo nog wel een boven borrelenquote:
OMGquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:04 schreef babette21 het volgende:
Wat een gedateerde mop zegquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:04 schreef babette21 het volgende:
kop houden Svenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:07 schreef Svensational het volgende:
Wat een gedateerde mop zeg [afbeelding] Negerzoenen mag je niet meer zeggen, dat is beledigend. [afbeelding]
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
kop houden Sven
die zure mossel act van je, da's pas gedateerd....
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Komt een gothic bij de bakker: Gothic: Een wit graag. Bakker: Gesneden zeker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
LOLquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:12 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat huppelt door het bos met een machinegeweerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And you know I might
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:12 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat huppelt door het bos met een machinegeweerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
Hoogachtend,
Erik.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:13 schreef alwaysthebest het volgende:
2 soepkommen liggen in bed. Zegt die ene: "Maggi d'r in?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And you know I might
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waarom rijdt een dom blondje met haar kever in het water?Houd op! Serieus, ik sterf hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
.
Hoogachtend,
Erik.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:17 schreef rena het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen een UFO en een slim blondje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
Hoogachtend,
Erik.
Ga vooral zo door, Xcuz-Me!!!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Houd op! Serieus, ik sterf hier![]()
![]()
![]()
.
Ik ga zo toch echt slapenquote:
Jammerquote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:20 schreef alwaysthebest het volgende:
Waarom kunnen vrouwenkabouters geen tampons gebruiken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Zit een vrouw bij de dokter, vraagt de arts: "Rookt u na de geslachtsgemeenschap?"
Vrouw: "Dat weet ik niet, zo lenig ben ik niet."
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:24 schreef alwaysthebest het volgende:
Rena, wil je weer maagd worden?
Gewoon wat melk erin schudden en wachten op het velletje. [afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Wat zegt Balkenende hij als het ziet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 07:35 schreef DaMart het volgende:
Leuke topic! Laat ik ook even een duit in het zakje doen:
- Het is rood en vliegt door de Tweede Kamer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Wat zegt Balkenende hij als het ziet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
!
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
quote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:17 schreef rena het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen een UFO en een slim blondje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I may be wrong, but it's highly unlikely.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat is een vlieg zonder vleugels?Ik snap hem nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Friends don't let friends remain beardless...
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:37 schreef Zhenar het volgende:
Dizzle, ik heb in je V&A topic gereageerd!![]()
Damn die is ver gezochtquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Een vlieg zonder vleugels
Vlieg=vliegt
Loop=loopt
O RLYquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:23 schreef Dizer het volgende:
SHO verwelkomt haar verloren zoon terug in het blauw
Dan is 't goedquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik was op zijn static's spuit11 aan het spelen
Dat zag ikquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:46 schreef babette21 het volgende:
waarom heeft Dizer 'n Turk een speedboot??
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:45 schreef babette21 het volgende:
V&A is slecht voor mijn portemonnee
het wordt tijd dat ik zelf m'n rotzooi in de aanbieding gooi
Wie is Jetquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jet is Jo. en niet Yo:R
![]()
Oh.. ennuh Rena
Je droeg nog blauw die avond.. .in een schaduw van zwart licht....quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:54 schreef babette21 het volgende:
ik heb echt níks met Blof [behalve Holliday in Spain]
Grutjes. Maar Yo is leuker dan Jo. Jo klinkt zo hollands.quote:
en Yo zo Engelsquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:58 schreef rena het volgende:
[..]
Grutjes. Maar Yo is leuker dan Jo. Jo klinkt zo hollands.![]()
Hihiquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:58 schreef Svensational het volgende:
Ik vind Jet ook 'Jo', Dizzle!
Ga toch fietsen, bitch.quote:
mja stiekem vind ik dat ze best leuke nummers hebben, maar 't lijkt allemaal zo op elkaar.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:56 schreef Dizer het volgende:
Je droeg nog blauw die avond.. .in een schaduw van zwart licht....
Blauwe Ruis
Dat kan ik toch niet ruiken, slet.quote:
Niet?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:06 schreef rena het volgende:
[..]
Dat kan ik toch niet ruiken, slet.![]()
wat een ontzettend eng idee dit!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:54 schreef Dizer het volgende:
Ja daag.. we gingen toch vaker proberen elke week te zuipen?![]()
Neem je me nou in de maling?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja lach er maar om....
mèn, wat doe JIJ gemeen tegen haar![]()
![]()
Jij hebt geen nieuwe auto nodigquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:16 schreef babette21 het volgende:
Dizer zit echt zwaar te cashen in V&A
ik vind dat hij het volgende etentje mag betalen
ERIKquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Kom kom, niet zo verzuurd, hè Dizer.
jij hoeft geen hypotheek, eneco, water, casema, gemeentebelastingen, inboedelverzekering, boodschappen te betalenquote:
Jij hoeft niet zo populair te doen, dat kost ook geldquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
jij hoeft geen hypotheek, eneco, water, casema, gemeentebelastingen, inboedelverzekering, boodschappen te betalen
ik droomde vanacht trouwens dat ik perse mijn auto wilde omruilen voor een Fort Ka....
terwijl ik die auto echt spuuglelijk vind!
YOquote:
Blijf je hier genoeg hangen om in de OP vastgezet te worden?quote:
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jij hoeft niet zo populair te doen, dat kost ook geld
Ach gossie.quote:Dure telefoon, dure telefoonrekening, bioscooprekening,
kostgeld, sparen, studie van 1600 per jaar exclusief dure boeken van gemiddeld 50 a 70 euro per stuk
En ik betaal ook verzekering, internet en andere dingen
WAT???????quote:
quote:
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is Jo. en niet Yo:R
![]()
Oh.. ennuh Rena
Holliday in Spain is het kutste nummer juistquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:54 schreef babette21 het volgende:
ik heb echt níks met Blof [behalve Holliday in Spain]
vast wel, als dat magquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Blijf je hier genoeg hangen om in de OP vastgezet te worden?
Ja maar hier hebben we het juist niet over Showquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:34 schreef Jerruh het volgende:
[..]
vast wel, als dat mag.
iig heb ik genoeg SHO ervaring, I luuuuuuuv bubbles (wie zei dat ook alweer he.)
en ik ben fan van days of our lives.
ow, dat kan ik helemaalquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar hier hebben we het juist niet over ShowEigenlijk over alles behalve Show
Roddelen is tofquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:37 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ow, dat kan ik helemaal
en ik kan heel goed roddelen!.
Ik bepaal alleen wat jij zegt.. van de rest boeit niet, maar van jouquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Dizer, jij gaat hier nu níet bepalen wat we allemaal gaan bespreken hoor. Je bent dan wel blauw, maar je hebt hier niks te zeggen.
Jij bent zwart dus je hebt helemaal geen zak te zeggenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Dizer, jij gaat hier nu níet bepalen wat we allemaal gaan bespreken hoor. Je bent dan wel blauw, maar je hebt hier niks te zeggen.
Oh, dan is't goed.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik bepaal alleen wat jij zegt.. van de rest boeit niet, maar van jou![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jij bent zwart dus je hebt helemaal geen zak te zeggen![]()
Goedenmorgen vriend Tha Erik![]()
Wat ben jij opeens lief tegen sommigenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jij bent zwart dus je hebt helemaal geen zak te zeggen![]()
Goedenmorgen vriend Tha Erik![]()
Ik geloof er geen snars vanquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat ben jij opeens lief tegen sommigen![]()
het wordt mod!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hij probeert je "off your guard" te krijgen... om dan opeens iets gruwelijks te doen!quote:
quote:
Nee hoor ik kan Tha Erik best hebbenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Precies, dat is ook iets wat ik zo vaak bij Bupatih enzo geprobeerd heb, eerst aardig zijn en dan een mes in zjin rug steken. Wist ik veel dat ik 'm na een tijdje ook nog echt begon te waarderenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hij probeert je "off your guard" te krijgen... om dan opeens iets gruwelijks te doen!![]()
![]()
you know there are gay people in this topic huh!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:44 schreef SPK het volgende:
[..]
Nee hoor ik kan Tha Erik best hebben
Hmm dit is niet de goede opmerking in dit geval geloof ik![]()
SPK... wat zeg je nu?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:44 schreef SPK het volgende:
[..]
Nee hoor ik kan Tha Erik best hebben
Hmm dit is niet de goede opmerking in dit geval geloof ik![]()
Yep daaromquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:44 schreef Jerruh het volgende:
[..]
you know there are gay people in this topic huh!.
Ja, ga jij je er ook nog even mee bemoeienquote:
Alleen omdat ik van je houd.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:48 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, ga jij je er ook nog even mee bemoeien![]()
![]()
![]()
Dat komt door jou.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:48 schreef Dizer het volgende:
Wat zijn we allemaal lief tegen elkaar
Dat ligt aan de dag, mijn humeur, mijn bezopenheid. Maar gemiddeld gezien ongeveer een 7quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:50 schreef SPK het volgende:
Okay Spook onderzoek dan maar
Tha Erik op een schaal van 1 tot 10, hoe irri vind je mij ?
Ken ik jou?quote:
Wat heb je toch een goede mensenkennisquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:52 schreef rena het volgende:
[..]
Ken ik jou?Volgens mij ben je wel tof.
![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat ligt aan de dag, mijn humeur, mijn bezopenheid. Maar gemiddeld gezien ongeveer een 7.
ik ben ook een beetje tof hoorquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:52 schreef rena het volgende:
[..]
Ken ik jou?Volgens mij ben je wel tof.
![]()
Hartstikke tof is dat.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:54 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ben ook een beetje tof hoor.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:53 schreef SPK het volgende:
[..]
ik jou een 5, christus valt me toch fucking tegen wel
![]()
Ik zie hier een SHO koppel ontstaan.quote:
Ik ben hetero schatquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:57 schreef rena het volgende:
[..]
Ik zie hier een SHO koppel ontstaan.![]()
Het zou wel de eerste homo showkoppel zijnquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:57 schreef rena het volgende:
[..]
Ik zie hier een SHO koppel ontstaan.![]()
Je lijkt ook nog eens (op sommige momenten) een echte afkeer van homo's te hebbenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:58 schreef SPK het volgende:
[..]
Ik ben hetero schat
Maar als hij me op een schaal van 1 tot 10 een 7 qua irriness geeft
is die heaumeau?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het zou wel de eerste homo showkoppel zijn
Oh wacht, we hebben natuurlijk Zhensational
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je lijkt ook nog eens (op sommige momenten) een echte afkeer van homo's te hebben.
Zhensational is een mix tussen Zhenar en Svensational. Zij delen dat account...quote:
O ja johquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Van Zhenar weten we dat hij het beste van beide wereldjes wil![]()
Ahura is gewoon een rotjoch, naar mijn mening.quote:
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zhensational is een mix tussen Zhenar en Svensational. Zij delen dat account...
Van Zhenar weten we dat hij het beste van beide wereldjes wilEn van Sven... nou die heeft wel zijn trekjes
dus zou je kunnen zeggen, bij elkaar is het de Überhomo. And I am talking, Big Gay Al überhomo
quote:
vorig jaar hadden we Le Beau en Beaverhausen...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:59 schreef Dizer het volgende:
Het zou wel de eerste homo showkoppel zijn
beetje erg arrogant en hooghartig mannetje die teveel met zijn neus in de lucht loopt (en een enorme slet is geweest en nog is ofzo)quote:
Ik schrok alquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:05 schreef Jerruh het volgende:
[..]
beetje erg arrogant en hooghartig mannetje die teveel met zijn neus in de lucht loopt (en een enorme slet is geweest en nog is ofzo)
tja, int begin mocht ik m wel, maar dan hoorde ik weer dingen die ie over mij zei, om zelf int gerief te komen... hou ik niet zo van.quote:
Ik heb DizzBliss... van Dizer enquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:04 schreef Jerruh het volgende:
[..]!
zo hadden Tizmo en ik TizJer.Moruh. en we hadden samen nog eentje, en dan hadden we elkaars password en gingen we onder elkaars account
.
Hij heeft ook altijd wel wat te zeiken op iemands foto's."quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:06 schreef Jerruh het volgende:
[..]
tja, int begin mocht ik m wel, maar dan hoorde ik weer dingen die ie over mij zei, om zelf int gerief te komen... hou ik niet zo van.
Le Beau, kutjochquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
vorig jaar hadden we Le Beau en Beaverhausen...
Jij bent wel van de tegenstrijdigheden he?quote:
Fuck.. wat was dat ook al weer?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:07 schreef babette21 het volgende:
we hebben hier ook nog die überkloon, van alle sc'ers...
eigenlijk moeten we daar allemaal het password van hebben, dan weet je nooit wie je voor je hebt
Que?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:08 schreef rena het volgende:
[..]
Jij bent wel van de tegenstrijdigheden he?
hehe!!! dies cool! dizzblissquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb DizzBliss... van Dizer enMissBliss
maar mijn wederhelft mag niet posten
Ja dat ja.quote:
zoiets ja.... jij hebt 'm gemaakt toch?!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:08 schreef Dizer het volgende:
Fuck.. wat was dat ook al weer?
DizzBlissationalenar21tih18 of zo
Kom op, zeg, je bent toch niet dom? Je zegt kutjoch, en dan dat je 'm mist. Klaar. Uitleg gehad. Volgende probleem.quote:
Oh jahquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
zoiets ja.... jij hebt 'm gemaakt toch?!
Nee, want ik ga lunchenquote:
Lul.. ik wil het uit haar mond horenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kom op, zeg, je bent toch niet dom? Je zegt kutjoch, en dan dat je 'm mist. Klaar. Uitleg gehad. Volgende probleem.
Pauzequote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:11 schreef rena het volgende:
[..]
Nee, want ik ga lunchenNa mijn pauze kom ik wel weer fokken.
![]()
Die newbiestempel heb ik al.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Lul.. ik wil het uit haar mond horen
Wat overigens overbodig is... want als je hier niet het tegenstrijdige postgedrag kent, krijg je een newbie stempel
Ik werk KEIHARD.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Pauze. Je doet de hele dag al niks
.
Je gaat al aardig richting de newbie-afquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die newbiestempel heb ik al..
Uit jouw mond geloof ik het niet zo, hoe graag ik het ook zou willen. Want voor ik het weet komt Babette weer met iets wat ik niet weet (Ja, ondertussen weet ik wat BMA is enzoquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je gaat al aardig richting de newbie-af
BMA? Die moet ik weten... damn...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Uit jouw mond geloof ik het niet zo, hoe graag ik het ook zou willen. Want voor ik het weet komt Babette weer met iets wat ik niet weet (Ja, ondertussen weet ik wat BMA is enzo), en dan ben ik weer terug bij af
.
Ik zeg toch wel het goede? Als in Bridget Maasland award?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
BMA? Die moet ik weten... damn...
Oh ja.. Bitchet Maasland Awardquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zeg toch wel het goede? Als in Bridget Maasland award?
Nou hupquote:
Mooi nummerquote:
oke je vraagt eromquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Want voor ik het weet komt Babette weer met iets wat ik niet weet (Ja, ondertussen weet ik wat BMA is enzo), en dan ben ik weer terug bij af
.
Joh! Ik luister het nummer nu dus.quote:
Doe het niet.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
oke je vraagt erom
alle échte sc'ers hebben hetzelfde tshirt.... wat staat hierop?!
Pssst.. ik weet het ook niet...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Doe het niet.
Ik... weet... het... niet..
Koop legaal ook het nummer: In the middle en Since You've been gonequote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Joh! Ik luister het nummer nu dus..
whahaha ik wist dat je zou falenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Doe het niet.
Ik... weet... het... niet..
Het is dat ik je tof vind, maar anders zou ik je hatenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
whahaha ik wist dat je zou falen
en ik moet nu weg, dus ik laat je lekker achter in ontwetendheid![]()
Diz, ik ben in shock!!
doei allen
In welke gatenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is dat ik je tof vind, maar anders zou ik je gaten.
quote:
Wat ben je lekker vrolijk zeg. Ik gaat je helemaal niet.quote:
HOUD OP HOUD OP HOUD OPquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:53 schreef rena het volgende:
[..]
Wat ben je lekker vrolijk zeg. Ik gaat je helemaal niet.![]()
Kom op msn danquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
HOUD OP HOUD OP HOUD OP! Ga toch werken. OF NIKS DOEN
!
Ik begon zo vrolijk vandaag.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat heb jij weer![]()
Hou jij van andere users ook in de gaten wat ze in deze topic posten.
Antwoord is NEE![]()
En verder dat gaat jou niks aan.![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:00 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hij zit mij te stalken.
Op deze topic is het Tropical Danny: Toppertje en een Breezer Ananas-
Doe je meequote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Altijd weer hetzelfde.
Jullie zitten wel te lachen, maar jullie doen niet mee! Flauwerds!quote:
O ja, je leest niet terug.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:24 schreef rena het volgende:
[..]
Jullie zitten wel te lachen, maar jullie doen niet mee! Flauwerds!![]()
Ik schrik me hier helemaal de pleurisquote:
Mission accomplishedquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik schrik me hier helemaal de pleuris.
quote:
Durft ze niet.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:34 schreef alwaysthebest het volgende:
Oh en hoi Haaibaaike, ben je weer lekker aan het lurken hier meid? Je mag ook best posten hoor..
quote:
En DizzBliss is weer samengesmolten met Zhensational, waaruit Dizhensatiobliss voortgekomen!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb DizzBliss... van Dizer enMissBliss
maar mijn wederhelft mag niet posten
Oeh.. blijven jullie het hele weekend?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Off to Purmerend
En nee, ik ga niet naar Dizer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |