O ja johquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Van Zhenar weten we dat hij het beste van beide wereldjes wil![]()
Ahura is gewoon een rotjoch, naar mijn mening.quote:
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zhensational is een mix tussen Zhenar en Svensational. Zij delen dat account...
Van Zhenar weten we dat hij het beste van beide wereldjes wilEn van Sven... nou die heeft wel zijn trekjes
dus zou je kunnen zeggen, bij elkaar is het de Überhomo. And I am talking, Big Gay Al überhomo
quote:
vorig jaar hadden we Le Beau en Beaverhausen...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:59 schreef Dizer het volgende:
Het zou wel de eerste homo showkoppel zijn
beetje erg arrogant en hooghartig mannetje die teveel met zijn neus in de lucht loopt (en een enorme slet is geweest en nog is ofzo)quote:
Ik schrok alquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:05 schreef Jerruh het volgende:
[..]
beetje erg arrogant en hooghartig mannetje die teveel met zijn neus in de lucht loopt (en een enorme slet is geweest en nog is ofzo)
tja, int begin mocht ik m wel, maar dan hoorde ik weer dingen die ie over mij zei, om zelf int gerief te komen... hou ik niet zo van.quote:
Ik heb DizzBliss... van Dizer enquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:04 schreef Jerruh het volgende:
[..]!
zo hadden Tizmo en ik TizJer.Moruh. en we hadden samen nog eentje, en dan hadden we elkaars password en gingen we onder elkaars account
.
Hij heeft ook altijd wel wat te zeiken op iemands foto's."quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:06 schreef Jerruh het volgende:
[..]
tja, int begin mocht ik m wel, maar dan hoorde ik weer dingen die ie over mij zei, om zelf int gerief te komen... hou ik niet zo van.
Le Beau, kutjochquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
vorig jaar hadden we Le Beau en Beaverhausen...
Jij bent wel van de tegenstrijdigheden he?quote:
Fuck.. wat was dat ook al weer?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:07 schreef babette21 het volgende:
we hebben hier ook nog die überkloon, van alle sc'ers...
eigenlijk moeten we daar allemaal het password van hebben, dan weet je nooit wie je voor je hebt
Que?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:08 schreef rena het volgende:
[..]
Jij bent wel van de tegenstrijdigheden he?
hehe!!! dies cool! dizzblissquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb DizzBliss... van Dizer enMissBliss
maar mijn wederhelft mag niet posten
Ja dat ja.quote:
zoiets ja.... jij hebt 'm gemaakt toch?!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:08 schreef Dizer het volgende:
Fuck.. wat was dat ook al weer?
DizzBlissationalenar21tih18 of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |