Yep daaromquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:44 schreef Jerruh het volgende:
[..]
you know there are gay people in this topic huh!.
Ja, ga jij je er ook nog even mee bemoeienquote:
Alleen omdat ik van je houd.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:48 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, ga jij je er ook nog even mee bemoeien![]()
![]()
![]()
Dat komt door jou.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:48 schreef Dizer het volgende:
Wat zijn we allemaal lief tegen elkaar
Dat ligt aan de dag, mijn humeur, mijn bezopenheid. Maar gemiddeld gezien ongeveer een 7quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:50 schreef SPK het volgende:
Okay Spook onderzoek dan maar
Tha Erik op een schaal van 1 tot 10, hoe irri vind je mij ?
Ken ik jou?quote:
Wat heb je toch een goede mensenkennisquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:52 schreef rena het volgende:
[..]
Ken ik jou?Volgens mij ben je wel tof.
![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat ligt aan de dag, mijn humeur, mijn bezopenheid. Maar gemiddeld gezien ongeveer een 7.
ik ben ook een beetje tof hoorquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:52 schreef rena het volgende:
[..]
Ken ik jou?Volgens mij ben je wel tof.
![]()
Hartstikke tof is dat.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:54 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ben ook een beetje tof hoor.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:53 schreef SPK het volgende:
[..]
ik jou een 5, christus valt me toch fucking tegen wel
![]()
Ik zie hier een SHO koppel ontstaan.quote:
Ik ben hetero schatquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:57 schreef rena het volgende:
[..]
Ik zie hier een SHO koppel ontstaan.![]()
Het zou wel de eerste homo showkoppel zijnquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:57 schreef rena het volgende:
[..]
Ik zie hier een SHO koppel ontstaan.![]()
Je lijkt ook nog eens (op sommige momenten) een echte afkeer van homo's te hebbenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:58 schreef SPK het volgende:
[..]
Ik ben hetero schat
Maar als hij me op een schaal van 1 tot 10 een 7 qua irriness geeft
is die heaumeau?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het zou wel de eerste homo showkoppel zijn
Oh wacht, we hebben natuurlijk Zhensational
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je lijkt ook nog eens (op sommige momenten) een echte afkeer van homo's te hebben.
Zhensational is een mix tussen Zhenar en Svensational. Zij delen dat account...quote:
O ja johquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Van Zhenar weten we dat hij het beste van beide wereldjes wil![]()
Ahura is gewoon een rotjoch, naar mijn mening.quote:
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zhensational is een mix tussen Zhenar en Svensational. Zij delen dat account...
Van Zhenar weten we dat hij het beste van beide wereldjes wilEn van Sven... nou die heeft wel zijn trekjes
dus zou je kunnen zeggen, bij elkaar is het de Überhomo. And I am talking, Big Gay Al überhomo
quote:
vorig jaar hadden we Le Beau en Beaverhausen...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:59 schreef Dizer het volgende:
Het zou wel de eerste homo showkoppel zijn
beetje erg arrogant en hooghartig mannetje die teveel met zijn neus in de lucht loopt (en een enorme slet is geweest en nog is ofzo)quote:
Ik schrok alquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:05 schreef Jerruh het volgende:
[..]
beetje erg arrogant en hooghartig mannetje die teveel met zijn neus in de lucht loopt (en een enorme slet is geweest en nog is ofzo)
tja, int begin mocht ik m wel, maar dan hoorde ik weer dingen die ie over mij zei, om zelf int gerief te komen... hou ik niet zo van.quote:
Ik heb DizzBliss... van Dizer enquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:04 schreef Jerruh het volgende:
[..]!
zo hadden Tizmo en ik TizJer.Moruh. en we hadden samen nog eentje, en dan hadden we elkaars password en gingen we onder elkaars account
.
Hij heeft ook altijd wel wat te zeiken op iemands foto's."quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:06 schreef Jerruh het volgende:
[..]
tja, int begin mocht ik m wel, maar dan hoorde ik weer dingen die ie over mij zei, om zelf int gerief te komen... hou ik niet zo van.
Le Beau, kutjochquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
vorig jaar hadden we Le Beau en Beaverhausen...
Jij bent wel van de tegenstrijdigheden he?quote:
Fuck.. wat was dat ook al weer?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:07 schreef babette21 het volgende:
we hebben hier ook nog die überkloon, van alle sc'ers...
eigenlijk moeten we daar allemaal het password van hebben, dan weet je nooit wie je voor je hebt
Que?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:08 schreef rena het volgende:
[..]
Jij bent wel van de tegenstrijdigheden he?
hehe!!! dies cool! dizzblissquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb DizzBliss... van Dizer enMissBliss
maar mijn wederhelft mag niet posten
Ja dat ja.quote:
zoiets ja.... jij hebt 'm gemaakt toch?!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:08 schreef Dizer het volgende:
Fuck.. wat was dat ook al weer?
DizzBlissationalenar21tih18 of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |