Dat kan ik toch niet ruiken, slet.quote:
Niet?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:06 schreef rena het volgende:
[..]
Dat kan ik toch niet ruiken, slet.![]()
wat een ontzettend eng idee dit!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:54 schreef Dizer het volgende:
Ja daag.. we gingen toch vaker proberen elke week te zuipen?![]()
Neem je me nou in de maling?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja lach er maar om....
mèn, wat doe JIJ gemeen tegen haar![]()
![]()
Jij hebt geen nieuwe auto nodigquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:16 schreef babette21 het volgende:
Dizer zit echt zwaar te cashen in V&A
ik vind dat hij het volgende etentje mag betalen
ERIKquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Kom kom, niet zo verzuurd, hè Dizer.
jij hoeft geen hypotheek, eneco, water, casema, gemeentebelastingen, inboedelverzekering, boodschappen te betalenquote:
Jij hoeft niet zo populair te doen, dat kost ook geldquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
jij hoeft geen hypotheek, eneco, water, casema, gemeentebelastingen, inboedelverzekering, boodschappen te betalen
ik droomde vanacht trouwens dat ik perse mijn auto wilde omruilen voor een Fort Ka....
terwijl ik die auto echt spuuglelijk vind!
YOquote:
Blijf je hier genoeg hangen om in de OP vastgezet te worden?quote:
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jij hoeft niet zo populair te doen, dat kost ook geld
Ach gossie.quote:Dure telefoon, dure telefoonrekening, bioscooprekening,
kostgeld, sparen, studie van 1600 per jaar exclusief dure boeken van gemiddeld 50 a 70 euro per stuk
En ik betaal ook verzekering, internet en andere dingen
WAT???????quote:
quote:
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is Jo. en niet Yo:R
![]()
Oh.. ennuh Rena
Holliday in Spain is het kutste nummer juistquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:54 schreef babette21 het volgende:
ik heb echt níks met Blof [behalve Holliday in Spain]
vast wel, als dat magquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Blijf je hier genoeg hangen om in de OP vastgezet te worden?
Ja maar hier hebben we het juist niet over Showquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:34 schreef Jerruh het volgende:
[..]
vast wel, als dat mag.
iig heb ik genoeg SHO ervaring, I luuuuuuuv bubbles (wie zei dat ook alweer he.)
en ik ben fan van days of our lives.
ow, dat kan ik helemaalquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar hier hebben we het juist niet over ShowEigenlijk over alles behalve Show
Roddelen is tofquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:37 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ow, dat kan ik helemaal
en ik kan heel goed roddelen!.
Ik bepaal alleen wat jij zegt.. van de rest boeit niet, maar van jouquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Dizer, jij gaat hier nu níet bepalen wat we allemaal gaan bespreken hoor. Je bent dan wel blauw, maar je hebt hier niks te zeggen.
Jij bent zwart dus je hebt helemaal geen zak te zeggenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Dizer, jij gaat hier nu níet bepalen wat we allemaal gaan bespreken hoor. Je bent dan wel blauw, maar je hebt hier niks te zeggen.
Oh, dan is't goed.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik bepaal alleen wat jij zegt.. van de rest boeit niet, maar van jou![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jij bent zwart dus je hebt helemaal geen zak te zeggen![]()
Goedenmorgen vriend Tha Erik![]()
Wat ben jij opeens lief tegen sommigenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jij bent zwart dus je hebt helemaal geen zak te zeggen![]()
Goedenmorgen vriend Tha Erik![]()
Ik geloof er geen snars vanquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat ben jij opeens lief tegen sommigen![]()
het wordt mod!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hij probeert je "off your guard" te krijgen... om dan opeens iets gruwelijks te doen!quote:
quote:
Nee hoor ik kan Tha Erik best hebbenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Precies, dat is ook iets wat ik zo vaak bij Bupatih enzo geprobeerd heb, eerst aardig zijn en dan een mes in zjin rug steken. Wist ik veel dat ik 'm na een tijdje ook nog echt begon te waarderenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hij probeert je "off your guard" te krijgen... om dan opeens iets gruwelijks te doen!![]()
![]()
you know there are gay people in this topic huh!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:44 schreef SPK het volgende:
[..]
Nee hoor ik kan Tha Erik best hebben
Hmm dit is niet de goede opmerking in dit geval geloof ik![]()
SPK... wat zeg je nu?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:44 schreef SPK het volgende:
[..]
Nee hoor ik kan Tha Erik best hebben
Hmm dit is niet de goede opmerking in dit geval geloof ik![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |