Ga vooral zo door, Xcuz-Me!!!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Houd op! Serieus, ik sterf hier![]()
![]()
![]()
.
Ik ga zo toch echt slapenquote:
Jammerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:20 schreef alwaysthebest het volgende:
Waarom kunnen vrouwenkabouters geen tampons gebruiken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Zit een vrouw bij de dokter, vraagt de arts: "Rookt u na de geslachtsgemeenschap?"
Vrouw: "Dat weet ik niet, zo lenig ben ik niet."
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:24 schreef alwaysthebest het volgende:
Rena, wil je weer maagd worden?
Gewoon wat melk erin schudden en wachten op het velletje. [afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Wat zegt Balkenende hij als het ziet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 07:35 schreef DaMart het volgende:
Leuke topic! Laat ik ook even een duit in het zakje doen:
- Het is rood en vliegt door de Tweede Kamer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Wat zegt Balkenende hij als het ziet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
!
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
quote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:17 schreef rena het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen een UFO en een slim blondje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I may be wrong, but it's highly unlikely.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat is een vlieg zonder vleugels?Ik snap hem nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Friends don't let friends remain beardless...
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:37 schreef Zhenar het volgende:
Dizzle, ik heb in je V&A topic gereageerd!![]()
Damn die is ver gezochtquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Een vlieg zonder vleugels
Vlieg=vliegt
Loop=loopt
O RLYquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:23 schreef Dizer het volgende:
SHO verwelkomt haar verloren zoon terug in het blauw
Dan is 't goedquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik was op zijn static's spuit11 aan het spelen
Dat zag ikquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:46 schreef babette21 het volgende:
waarom heeft Dizer 'n Turk een speedboot??
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:45 schreef babette21 het volgende:
V&A is slecht voor mijn portemonnee
het wordt tijd dat ik zelf m'n rotzooi in de aanbieding gooi
Wie is Jetquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jet is Jo. en niet Yo:R
![]()
Oh.. ennuh Rena
Je droeg nog blauw die avond.. .in een schaduw van zwart licht....quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:54 schreef babette21 het volgende:
ik heb echt níks met Blof [behalve Holliday in Spain]
Grutjes. Maar Yo is leuker dan Jo. Jo klinkt zo hollands.quote:
en Yo zo Engelsquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:58 schreef rena het volgende:
[..]
Grutjes. Maar Yo is leuker dan Jo. Jo klinkt zo hollands.![]()
Hihiquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:58 schreef Svensational het volgende:
Ik vind Jet ook 'Jo', Dizzle!
Ga toch fietsen, bitch.quote:
mja stiekem vind ik dat ze best leuke nummers hebben, maar 't lijkt allemaal zo op elkaar.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:56 schreef Dizer het volgende:
Je droeg nog blauw die avond.. .in een schaduw van zwart licht....
Blauwe Ruis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |