Yep daaromquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:44 schreef Jerruh het volgende:
[..]
you know there are gay people in this topic huh!.
Ja, ga jij je er ook nog even mee bemoeienquote:
Alleen omdat ik van je houd.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:48 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, ga jij je er ook nog even mee bemoeien![]()
![]()
![]()
Dat komt door jou.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:48 schreef Dizer het volgende:
Wat zijn we allemaal lief tegen elkaar
Dat ligt aan de dag, mijn humeur, mijn bezopenheid. Maar gemiddeld gezien ongeveer een 7quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:50 schreef SPK het volgende:
Okay Spook onderzoek dan maar
Tha Erik op een schaal van 1 tot 10, hoe irri vind je mij ?
Ken ik jou?quote:
Wat heb je toch een goede mensenkennisquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:52 schreef rena het volgende:
[..]
Ken ik jou?Volgens mij ben je wel tof.
![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat ligt aan de dag, mijn humeur, mijn bezopenheid. Maar gemiddeld gezien ongeveer een 7.
ik ben ook een beetje tof hoorquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:52 schreef rena het volgende:
[..]
Ken ik jou?Volgens mij ben je wel tof.
![]()
Hartstikke tof is dat.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:54 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ben ook een beetje tof hoor.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:53 schreef SPK het volgende:
[..]
ik jou een 5, christus valt me toch fucking tegen wel
![]()
Ik zie hier een SHO koppel ontstaan.quote:
Ik ben hetero schatquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:57 schreef rena het volgende:
[..]
Ik zie hier een SHO koppel ontstaan.![]()
Het zou wel de eerste homo showkoppel zijnquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:57 schreef rena het volgende:
[..]
Ik zie hier een SHO koppel ontstaan.![]()
Je lijkt ook nog eens (op sommige momenten) een echte afkeer van homo's te hebbenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:58 schreef SPK het volgende:
[..]
Ik ben hetero schat
Maar als hij me op een schaal van 1 tot 10 een 7 qua irriness geeft
is die heaumeau?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het zou wel de eerste homo showkoppel zijn
Oh wacht, we hebben natuurlijk Zhensational
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je lijkt ook nog eens (op sommige momenten) een echte afkeer van homo's te hebben.
Zhensational is een mix tussen Zhenar en Svensational. Zij delen dat account...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |