Nou Radio 2 draait hem regelmatig.quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:27 schreef Frollo het volgende:
Ik heb het afgelopen weekend eindelijk ook gehoord. Eén keer. En het gaat maar niet uit mijn kop. Het gáát maar níét uit mijn kop!
Viel gisteren nog weer midden in een gesprekje met ze op Radio 2.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:00 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nou Radio 2 draait hem regelmatig.
Het is niet mijn smaak hoor![]()
quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:37 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nou ik hoorde het straks op radio 2 !!
Dat liedje, over Toppertje en een Breezer Ananas.![]()
Die zanger heeft bijna de zelfde stem als Koos Alberts.
Ik had nóg nóóit gehoordZou best een zomers plaat kunnen worden.
![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:25 schreef Haaibaaike het volgende:
* Haaibaaike hoort dit liedje bij Daniël Dekker op radio 2![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:40 schreef Haaibaaike het volgende:
Radio 2 draait hem ook regelmatig !! Gisteren al en straks hoorde ik 't![]()
Welk radiostation luister jij eigenlijk wel eens naarquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:00 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nou Radio 2 draait hem regelmatig.
Het is niet mijn smaak hoor![]()
Wat heb jij weerquote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Welk radiostation luister jij eigenlijk wel eens naar?
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat heb jij weer![]()
Hou jij van andere users ook in de gaten wat ze in deze topic posten.
Antwoord is NEE![]()
En verder dat gaat jou niks aan.![]()
Ook af en toe naar andere zenders.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:04 schreef Bayswater het volgende:
Volgens mij luistert haaikebaaike al sinds 1995 naar Radio 2![]()
Blijf ontopic eens?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:30 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ook af en toe naar andere zenders.![]()
10 toppertjes lekker achterover hakken, want ja.. zonder drank geen sfeerquote:Wat is nou 't lekkerst, een Toppertje, een Breezer Ananas of een dubbele whiskey?
"Voor alles is er een moment. Als je lekker met je gabbers staat te knallen, dan haal je effe tien toppertjes voor de sfeer, die hak je lekker achterover. Van Breezertjes kun je er zoveel drinken als je wilt, die kunnen altijd, en een dubbele whisky is lekker sterk weet je wel."
Niks lieve woordjes, alcohol!quote:Waar versier je nou een dame mee?
"Dat is per vrouw verschillend, een Breezertje ananas gaat er altijd wel lekker in en ja, wat ze nu allemaal drinken, wodka lime enzo, en toppertjes natuurlijk."
Nee ze staan op 4 in de top40 en op 2 in de mega top 50.quote:
Die neplijsten zijn ook gebaseerd op airplay en betaalde downloads enzo.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:01 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Nee ze staan op 4 in de top40 en op 2 in de mega top 50.![]()
Wel in de enige echte top 100 die gebaseerd is op singel verkoopquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:01 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Nee ze staan op 4 in de top40 en op 2 in de mega top 50.![]()
Boeiend die hele top40 slaat nergens meer op, met al dat gedown dussehhhquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:46 schreef Cubewoods het volgende:
Dit zijn toch die momenten dat je je schaamt voor je mede Nederlanders die idioot genoeg zijn om deze belachenlijke troep te kopen.
Er is in Nederland geen nationale hitlijst die nog enkel gebaseerd is op single-verkoop.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:55 schreef Urquhart het volgende:
Wel in de enige echte top 100 die gebaseerd is op singel verkoop
MEESTERLIJK inderdaadquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
In die clip als dat ene homostel ofzo met elkaar danst.. echt hilarisch. En dat domme voetendansje van Tropical Danny
.
En een heel oud PSV shirt in een 'Amsterdamse' clipquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:35 schreef koningdavid het volgende:
[..]
MEESTERLIJK inderdaad![]()
Ook al die kansloze paupers in van die oerlelijke trainingspakken uit de jaren 80.
Briljante shit![]()
Wat de denken van die knakker met het Duitse elftalshirtquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:46 schreef jmac het volgende:
[..]
En een heel oud PSV shirt in een 'Amsterdamse' clip![]()
Dat doet het 'm juistquote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:36 schreef Bizznitch het volgende:
Het zijn een stelletje zoutzakken, het is totaal niet swingend.
wat ben jij een haaibaaiquote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat heb jij weer![]()
Hou jij van andere users ook in de gaten wat ze in deze topic posten.
Antwoord is NEE![]()
En verder dat gaat jou niks aan.![]()
Je bedoelt jezelfquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:58 schreef MikeyMo het volgende:
wat een gangsta's
Nee, ik denk dat jij jezelf bedoeldquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |