Kom op, zeg, je bent toch niet dom? Je zegt kutjoch, en dan dat je 'm mist. Klaar. Uitleg gehad. Volgende probleem.quote:
Oh jahquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
zoiets ja.... jij hebt 'm gemaakt toch?!
Nee, want ik ga lunchenquote:
Lul.. ik wil het uit haar mond horenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kom op, zeg, je bent toch niet dom? Je zegt kutjoch, en dan dat je 'm mist. Klaar. Uitleg gehad. Volgende probleem.
Pauzequote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:11 schreef rena het volgende:
[..]
Nee, want ik ga lunchenNa mijn pauze kom ik wel weer fokken.
![]()
Die newbiestempel heb ik al.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Lul.. ik wil het uit haar mond horen
Wat overigens overbodig is... want als je hier niet het tegenstrijdige postgedrag kent, krijg je een newbie stempel
Ik werk KEIHARD.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Pauze. Je doet de hele dag al niks
.
Je gaat al aardig richting de newbie-afquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die newbiestempel heb ik al..
Uit jouw mond geloof ik het niet zo, hoe graag ik het ook zou willen. Want voor ik het weet komt Babette weer met iets wat ik niet weet (Ja, ondertussen weet ik wat BMA is enzoquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je gaat al aardig richting de newbie-af
BMA? Die moet ik weten... damn...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Uit jouw mond geloof ik het niet zo, hoe graag ik het ook zou willen. Want voor ik het weet komt Babette weer met iets wat ik niet weet (Ja, ondertussen weet ik wat BMA is enzo), en dan ben ik weer terug bij af
.
Ik zeg toch wel het goede? Als in Bridget Maasland award?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
BMA? Die moet ik weten... damn...
Oh ja.. Bitchet Maasland Awardquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zeg toch wel het goede? Als in Bridget Maasland award?
Nou hupquote:
Mooi nummerquote:
oke je vraagt eromquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Want voor ik het weet komt Babette weer met iets wat ik niet weet (Ja, ondertussen weet ik wat BMA is enzo), en dan ben ik weer terug bij af
.
Joh! Ik luister het nummer nu dus.quote:
Doe het niet.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
oke je vraagt erom
alle échte sc'ers hebben hetzelfde tshirt.... wat staat hierop?!
Pssst.. ik weet het ook niet...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Doe het niet.
Ik... weet... het... niet..
Koop legaal ook het nummer: In the middle en Since You've been gonequote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Joh! Ik luister het nummer nu dus..
whahaha ik wist dat je zou falenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Doe het niet.
Ik... weet... het... niet..
Het is dat ik je tof vind, maar anders zou ik je hatenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
whahaha ik wist dat je zou falen
en ik moet nu weg, dus ik laat je lekker achter in ontwetendheid![]()
Diz, ik ben in shock!!
doei allen
In welke gatenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is dat ik je tof vind, maar anders zou ik je gaten.
quote:
Wat ben je lekker vrolijk zeg. Ik gaat je helemaal niet.quote:
HOUD OP HOUD OP HOUD OPquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:53 schreef rena het volgende:
[..]
Wat ben je lekker vrolijk zeg. Ik gaat je helemaal niet.![]()
Kom op msn danquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
HOUD OP HOUD OP HOUD OP! Ga toch werken. OF NIKS DOEN
!
Ik begon zo vrolijk vandaag.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat heb jij weer![]()
Hou jij van andere users ook in de gaten wat ze in deze topic posten.
Antwoord is NEE![]()
En verder dat gaat jou niks aan.![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:00 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hij zit mij te stalken.
Op deze topic is het Tropical Danny: Toppertje en een Breezer Ananas-
Doe je meequote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Altijd weer hetzelfde.
Jullie zitten wel te lachen, maar jullie doen niet mee! Flauwerds!quote:
O ja, je leest niet terug.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:24 schreef rena het volgende:
[..]
Jullie zitten wel te lachen, maar jullie doen niet mee! Flauwerds!![]()
Ik schrik me hier helemaal de pleurisquote:
Mission accomplishedquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik schrik me hier helemaal de pleuris.
quote:
Durft ze niet.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:34 schreef alwaysthebest het volgende:
Oh en hoi Haaibaaike, ben je weer lekker aan het lurken hier meid? Je mag ook best posten hoor..
quote:
En DizzBliss is weer samengesmolten met Zhensational, waaruit Dizhensatiobliss voortgekomen!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb DizzBliss... van Dizer enMissBliss
maar mijn wederhelft mag niet posten
Oeh.. blijven jullie het hele weekend?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Off to Purmerend
En nee, ik ga niet naar Dizer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |