quote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
Zuidvlielandvulkaan?
als je weinig slaapt hebt dan heb je ze in meervoud onder je ogenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:26 schreef Asmodian het volgende:
Och ja, het is de Zuidvulkaan, toch?
Voilá!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:28 schreef Asmodian het volgende:
Zuidwalvulkaan!
Yay!quote:
Graag gedaanquote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:30 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Yay!
Dank je voor de grote weggeefhint, Bwen
En daarna ga ik pogen te gaan slapen
Slaapsequote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:32 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Graag gedaan, ik ga nu slapen, welterusten iedereen
Juuuust!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:32 schreef Daffodil31LE het volgende:
Trui
Met een Breierdeck
Hard & Zielig
Alleen wij2 denk ikquote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:34 schreef Daffodil31LE het volgende:
Die gozer heeft/had best wel talent...
"Daar komen de kaboutertjes..."
Maar aangezien iedereen zo'n beetje gaat slapen vraag ik me af wie er nog overblijven.
Okee... Dan geef ik een vraag en dan moet je even twee minuten wachten voordat ik weer terug ben.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:35 schreef Asmodian het volgende:
Ik blijf nog wel eventjes, bedacht ik me zo
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:35 schreef Asmodian het volgende:
Ik blijf nog wel eventjes, bedacht ik me zo
Met zo'n instelling haal je me nooit inquote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:53 schreef Yurithemaster het volgende:
Volgens mij kunnen we er maar beter mee stoppen voor vanavond want we schieten niet echt op zo.
Natuurlijk!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:56 schreef Asmodian het volgende:
Jack Vance?
Ik mag toch al niet meer antwoorden, Ik heb hem net ff opgezocht op wikiquote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:56 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Met zo'n instelling haal je me nooit in![]()
Dan moet ik je toch echt aanraden om iets van 'm te lezen. Echt heel mooi, zelfs als je totaal niet van SF houdt.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik mag toch al niet meer antwoorden, Ik heb hem net ff opgezocht op wiki![]()
En ik kende hem niet dus.
Yay!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Natuurlijk!
Meesterlijke boeken. Echt een aanrader.
Asmodian +1
Ik ben niet zo´n leesfan, Ik kijk liever de verfilmmingenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:59 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dan moet ik je toch echt aanraden om iets van 'm te lezen. Echt heel mooi, zelfs als je totaal niet van SF houdt.
Het komt mij ook heel bekend voorquote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:03 schreef Daffodil31LE het volgende:
Godver, ik ken dit....
Orson Scott Card is juistquote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:08 schreef Daffodil31LE het volgende:
Die voornaam moet Orson zijn. Dan ben ik geneigd om te denken aan Orson Card. Maar het boek... Game Over ofzo?
Ik ben meer fan van SciFi films-seriesquote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:08 schreef Asmodian het volgende:
Yuri, je avatar doet me wel vermoeden dat je een SciFi liefhebber bent (of is dat niet de Borg Queen van First Contact?)
Dit boek wordt binnenkort verfilmd
Dat ga ik goed rekenenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:08 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nee... End Game.
Ooit naar Firefly gekeken?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik ben meer fan van SciFi films-series
Zo issie natuurlijk helemaal goed!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:09 schreef Daffodil31LE het volgende:
ow stik. Ender's Game.
Inderdaad, ja!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:10 schreef Daffodil31LE het volgende:
En dat Spaans hondenvoer dat was z'n chef. Bonzo Madrid.
Maar je bent er met al dat gepuzzel uitgekomen en daar word ik heel blij vanquote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:11 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dat was puzzelen....
Nou, ik ben er nog wel even een paar minuutjes, dus een makkelijke vraag zou er nog wel in kunnen voor het slapen gaanquote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:11 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nog iets of zullen we het aan de ochtendploeg overlaten?
We weten het, Tong, je hebt heel veel andere verplichtingenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:12 schreef tong80 het volgende:
Nou ja heb ik altijd welmaar jullie zijnj me steeds te snel af. Laatste keer dat ik dit zeg.Wordt vervelend ik weet het
Een cadilac??quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
Okee dan:
[afbeelding]
[afbeelding]
Merk, type en eventueel bouwjaar
Ikke niet. Tong misschien wel. Weet je ook het bouwjaar toevallig van deze serie? Kwestie van het compleet te maken...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:15 schreef Asmodian het volgende:
Sjezus... Wederom eentje die ik eigenlijk wel weet.
Ga je me meppen als ik als eerste aan een Chevrolet Impala denk?
Ja, dat is wat me dus opvielquote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:15 schreef Daffodil31LE het volgende:
Komaan Tong: Er is maar 1 merk wat de vinnen in de breedte maakte.
Helemaal juist. Dit vind ik het schoolvoorbeeld van een mooie wagen. Stijlvol, niet overdreven lomp, zoals een Cadillac.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:17 schreef Asmodian het volgende:
1959?
Ik had gelijk?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Helemaal juist. Dit vind ik het schoolvoorbeeld van een mooie wagen. Stijlvol, niet overdreven lomp, zoals een Cadillac.
Asmodian +1
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:19 schreef tong80 het volgende:
Ik dacht al aan 59. De 56 heeft een iets lagere banghangmodule op de spoilerkop
Nog nooit gezien maar maar daar ga ik dan denk ik maar eens verandering in brengenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:10 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ooit naar Firefly gekeken?
Excuus:Firefly
![]()
Je bedoelt een gangbangmodule?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:19 schreef tong80 het volgende:
Ik dacht al aan 59. De 56 heeft een iets lagere banghangmodule op de spoilerkop
Zeker doenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nog nooit gezien maar maar daar ga ik dan denk ik maar eens verandering in brengen
Oranje Nassau welquote:
Jezus man, wat ben je absurd goed in voetbal-kennisquote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:24 schreef tong80 het volgende:
Xerxes, Levante, Valencia, Inter, Torino, VVV, Fortuna 54 ?
Rijvers en Lenstra.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:25 schreef Asmodian het volgende:
Zat ook te denken met welke twee anderen Faas Wilkes het 'Gouden Binnentrio' vormde, maar wist niet of dat makkelijker of moeilijker was
Mag ik opscheppen heb ooit 1500 anderen verslagen en kwam op tv bij de KRO ik had de finale gahaald van het programma VoetbalKrexxx. Ik werd tweede omdat de laatste ronde multiple choice was. En ik ben een weegschaalquote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:26 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Jezus man, wat ben je absurd goed in voetbal-kennis(spreek uit: Tong) +1 +compliment
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Rijvers en Lenstra.
Vandaag kwam ik niewt meer bij. Een voetbaluser van het eerste uur die in Hools post. Vroeg wie die Wilkes eigenlijk was. Hoe val je door de mandAppelsientje was het.
Huldequote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mag ik opscheppen heb ooit 1500 anderen verslagen en kwam op tv bij de KRO ik had de finale gahaald van het programma VoetbalKrexxx. Ik werd tweede omdat de laatste ronde multiple choice was. En ik ben een weegschaal
Dit had ik ook geweten, vandaag al 10 keer gelezenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:26 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Jezus man, wat ben je absurd goed in voetbal-kennis(spreek uit: Tong) +1 +compliment
Jammer dat je er niet was, dan, had jij dat complimentje op kunnen strijkenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:31 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dit had ik ook geweten, vandaag al 10 keer gelezen
Curling roeleert!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:31 schreef Jajong het volgende:
Ik weet het trouwens niet tong, Nederlands basketbal vind ik net zo interessant als curling.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:32 schreef tong80 het volgende:
Zijn zoon speelt nu op het hoogste niveau
Ik weet wel zeker dat het vet moeilijk is, maar ik zou het wel willen proberenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:33 schreef Jajong het volgende:
[..]Doesn't ring a bell. En curling is volgens mij moeilijker dan je denkt
![]()
Ik diens broerquote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:35 schreef Jajong het volgende:
Ik ken alleen Kees Kist.
Alles is beter dan dat Jeu de Boules voor gevorderdequote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:31 schreef Jajong het volgende:
Ik weet het trouwens niet tong, Nederlands basketbal vind ik net zo interessant als curling.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:36 schreef tong80 het volgende:
Ik ga slapen ben morgen laat on line dus zal het maar zeggen.
Kees Akerboom.
Trusten mensen enjoy the game
Slaapsequote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:37 schreef Asmodian het volgende:
Ik denk dat ik maar 'ns ga slapen trouwens. Hieronder de vraag die ik had willen stellen aan Jajong en Tong:
Maar goed, welterusten iedereen en vast tot morgen
Hongarije, Rijvers?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:37 schreef Asmodian het volgende:
Ik denk dat ik maar 'ns ga slapen trouwens. Hieronder de vraag die ik had willen stellen aan Jajong en Tong:
Tegen welk land speelde het Nederlands Elftal op 12 maart 1953 de Watersnoodswedstrijd en wat was de einduitslag? Noem tevens een van de doelpuntenmakers
Had graag gezien of een van jullie dat had geweten
Jawel die ken je welquote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:38 schreef Asmodian het volgende:
Dat had ik nooit geweten, sorrie
Welterusten, Tong!
Yay!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:39 schreef Jajong het volgende:
Huh? Oh je had het tegen tong
Kaka is goed. Asmo +1
2-1 voor Nederland. Bertus de Kale de Harder maakte er één Bram Appel de andere. Oh ja tegen Frankrijk.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:37 schreef Asmodian het volgende:
Tegen welk land speelde het Nederlands Elftal op 12 maart 1953 de Watersnoodswedstrijd en wat was de einduitslag? Noem tevens een van de doelpuntenmakers
Had graag gezien of een van jullie dat had geweten
Sjezusquote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
2-1 voor Nederland. Bertus de Kale de Harder maakte er één Bram Appel de andere. Oh ja tegen Frankrijk.
Welterusten, Daf!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:39 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik ben ook platgaande.
Moet er vast aan gaan wennen dat ik per oktober weer kan gaan werken. Dat zal niet meevallen na 14 maanden nietsdoen.
Slaapsequote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:39 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik ben ook platgaande.
Moet er vast aan gaan wennen dat ik per oktober weer kan gaan werken. Dat zal niet meevallen na 14 maanden nietsdoen.
Jawel... Het probleem is echter (denk ik) dat ik er al zo lang uit ben. En dus weer helemaal moet wennen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:46 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Welterusten, Daf!
Is het trouwens niet ook ergens geweldig dat je weer gaat werken?
Ik heb wel enig idee hoe dat voelt. Ik werk dus al jaren maar ga in september weer m'n studie oppakken, na vele jaren. Vind ik ook heel bizar en ergens ook wel engquote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:47 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Jawel... Het probleem is echter (denk ik) dat ik er al zo lang uit ben. En dus weer helemaal moet wennen.
Touwtje erom, dan heb je een broodzak.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:48 schreef Jajong het volgende:
Klootzak.
Helemaal juust!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:48 schreef Daffodil31LE het volgende:
Owja... De Apple 2.
Heb ik hier ook nog eentje van op zolder liggen.
Ik heb met je te doen. Nog nooit een spel op een G7000 gespeeld....quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:49 schreef Jajong het volgende:
Dat is net iets voor mijn tijd allemaal. Een Atari is het oudste waar ik op gespeeld heb. PoP wel grijsgespeeld uiteraard. Alle delen
Briljant, he? De engine was echt revolutionair voor die tijdquote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:49 schreef Jajong het volgende:
Dat is net iets voor mijn tijd allemaal. Een Atari is het oudste waar ik op gespeeld heb. PoP wel grijsgespeeld uiteraard. Alle delen
De Magnavox!!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:50 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik heb met je te doen. Nog nooit een spel op een G7000 gespeeld....
Zeker Swashbuckler? Ook een heel mooi spel voor z'n tijd.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:49 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Helemaal juust!
En dan te bedenken dat ik deze vraag stelde met Jajong in gedachten
Daf +1
De Apple II was de eerste computer waarop ik ooit ge-gamed heb
Mijn gamingkennis begint, op sommige dingen na pas in de jaren 90.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:50 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Briljant, he? De engine was echt revolutionair voor die tijd
Ik dacht nog: ik vraag het specifieker zodat jij een betere kans maakt
Swashbuckler!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:51 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Zeker Swashbuckler? Ook een heel mooi spel voor z'n tijd.
Nou moet ik toegeven dat ik geen "echte" Aplle 2 heb, maar meer een binnenwerk van zo'n ding, ingebouwd in de kast van een P2000M. Met twee floppy drives in de kast. Machtig ding, alleen verschrikkelijke BASIC.
Nee, een Philips. Heb ik hier onder de TV staan. Af en toe zet ik 'm nog wel eens aan.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:51 schreef Asmodian het volgende:
[..]
De Magnavox!!Da's pas echt oldskool
Top, dan weet ik dat voor't vervolgquote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:52 schreef Jajong het volgende:
[..]
Mijn gamingkennis begint, op sommige dingen na pas in de jaren 90.
Ja, de Philips Videopac G7000... Heette oorspronkelijk de Magnavox Odyssey² totdat Philips Magnavox kochtquote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:53 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, een Philips. Heb ik hier onder de TV staan. Af en toe zet ik 'm nog wel eens aan.
[afbeelding]
Moet ik 'm meebrengen de 26e?
En de P2000T moet ik ook nog eens uitgraven, al vrees ik dat de microcassettes hun beste tijd wel hebben gehad
Full Throttlequote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:57 schreef Jajong het volgende:
Als je me nou wat had gevraagd over Raptor: Call of the Shadows of Full Throttle oid. Dan was het een heel ander verhaal.
Een hele stapel. Maar vooral Happelaar. Erg populair bij de oudste hier.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:58 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ja, de Philips Videopac G7000... Heette oorspronkelijk de Magnavox Odyssey² totdat Philips Magnavox kocht
En ik zou er bijzonder graag weer eens op willen spelen maar weet niet of de 26e daar geschikt voor is, dan gaan wij in een hoekje zitten gamen & whisky drinken en de rest negeren. Welke spellen heb je er allemaal op?
Een vraag over hoe je die irritante motortrut met der rooie punkhaar moest verslaan bijvoorbeeldquote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:58 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Full Throttle![]()
Most underrated adventure-game ever...
Hahahahahaquote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:00 schreef Jajong het volgende:
[..]
Een vraag over hoe je die irritante motortrut met der rooie punkhaar moest verslaan bijvoorbeeld
Nee dat was de grap, iedereen kon je met een wapen verslaan op je motor.. Maar deze bitch moest je fertilizer in der ogen strooien!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:01 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Hahahahaha![]()
Ik herinner me het niet eens - ik zou zeggen, men neme een koevoet
Dat spel ken ik nietquote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:59 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Een hele stapel. Maar vooral Happelaar. Erg populair bij de oudste hier.
Moment voor de vraag.
Munchkin = Happelaarquote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:03 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Dat spel ken ik niet. Herinner me vooral Munchkin, Gunfighter en vooral Frogger
Tuurlijk, de fertilizer!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:02 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nee dat was de grap, iedereen kon je met een wapen verslaan op je motor.. Maar deze bitch moest je fertilizer in der ogen strooien!
Of hoe je voorbij die hond op de autograveyard moest komen.... Zucht
Die hond moest je een biefstuk in zon auto gooien, en als ie erin zat moest je met zon magneettakelwangding die auto optillenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:05 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Tuurlijk, de fertilizer!. Die hond weet ik nog wel, denk ik. Je moest je ergens achter verstoppen en iets ver weg gooien (eten? Met slaapmiddel erin - of is dat Quest for Glory 3?) om hem af te leiden? Of denk ik verkeerd
Ben naar het nummer aan het luisteren. Klink vagelijks bekend, maar de 20 Eurocent-munt wilt nog niet vallen
Die vermijdt ik dan ook als de pestquote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:05 schreef Daffodil31LE het volgende:
En ze hebben nog wel een gast-optreden gehad bij De Kast....
Waarom was ik er toen niet? Ik had dit zo gewetenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:03 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Munchkin = Happelaar
Heb ik in een eerder topic al gevraagd:
[afbeelding]
Shit, ja. It's coming back to me nowquote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:06 schreef Jajong het volgende:
[..]
Die hond moest je een biefstuk in zon auto gooien, en als ie erin zat moest je met zon magneettakelwangding die auto optillen
Deeltje 4 komt eraanquote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:08 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Shit, ja. It's coming back to me now. En dat slaapmiddel is idd Broken Sword - geniale serie ook
De groep heeft inderdaad muziek geschreven voor een Paul Verhoeven-film.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:07 schreef Yurithemaster het volgende:
Dit klint mij ook vaag bekend is het niet uit een of andere film?
W00tness! Ik dacht dat 3 het laatste deel wasquote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:09 schreef Jajong het volgende:
[..]
Deeltje 4 komt eraan. Net als een nieuwe Sam & Max
Nee. Enkelvoud. En zonder lidwoord.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:12 schreef Asmodian het volgende:
De Kayaks?
En dus is haar voornaam?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:13 schreef Asmodian het volgende:
ja, je dochter heet toch Daphne A. F.?
Da's de groep, ja.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:13 schreef Asmodian het volgende:
Kayak?
Haha, een vriend van me heet G.T.I. zijn vader is ook autogekquote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:13 schreef Asmodian het volgende:
ja, je dochter heet toch Daphne A. F.?
Mazzelaar!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:13 schreef Jajong het volgende:
Morgen ben ik aan het inpakken. En rond deze tijd morgen ga ik richting Schiphol, de 24e keer ik terug van Kreta!
Helemaal juist, Asmo.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:14 schreef Asmodian het volgende:
Kayak - Daphne?
Hmm. Denk het wel, eventjes. Maar van Sam & Max weet ik niet zoveel.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:14 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Mazzelaar!![]()
Maar je bent toch morgen-middag ergens wel online?
Dat doen we volgend jaar misschien ook. Maar dan wel met de auto. Veel leuker, dan zie je onderweg nog eens wat.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:13 schreef Jajong het volgende:
Morgen ben ik aan het inpakken. En rond deze tijd morgen ga ik richting Schiphol, de 24e keer ik terug van Kreta!
Heb geen rijbewijsquote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:16 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat doen we volgend jaar misschien ook. Maar dan wel met de auto. Veel leuker, dan zie je onderweg nog eens wat.
Allemaal geweldige spelletjesquote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:13 schreef Yurithemaster het volgende:
De enige spelle die ik me kan herrineren dat ik speelde waren dune2, digger, prince of persia
Yay!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:15 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Helemaal juist, Asmo.
Asmodian +1
Nooit van gehoord zeker? De muziek van "Spetters" was ook van hen.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:17 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Allemaal geweldige spelletjes
Een van de dingen die ik het beste herinner van m'n eerste echt serieuze vriendin is dat ik op gegeven moment de hele campus doorliep om haar te zoeken na haar college, het op gegeven moment opgaf en terugging naar m'n kamer, waar ik haar achter mijn computer aantrof aan het Diggeren - ze had gespijbeld om mijn highscores (na jaren pijn en moeite vergaard) allemaal uit het top-10 lijstje te verwijderen
Nog eentje danquote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:18 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Yay!
Wow, nee ik heb er nooit van gehoord. Gelukkig weet ik meer van Eskimo-bootjes en herinner ik namen van kinderen als die mij verteld worden
Daphne is trouwens een bijzonder mooie naam. Ik ben ongeveer m'n hele leven verliefd geweest op een meid die zo heet
Is er behoefte aan een vraag of gaat iedereen slapies doen?
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:17 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Allemaal geweldige spelletjes
Een van de dingen die ik het beste herinner van m'n eerste echt serieuze vriendin is dat ik op gegeven moment de hele campus doorliep om haar te zoeken na haar college, het op gegeven moment opgaf en terugging naar m'n kamer, waar ik haar achter mijn computer aantrof aan het Diggeren - ze had gespijbeld om mijn highscores (na jaren pijn en moeite vergaard) allemaal uit het top-10 lijstje te verwijderen
Oh, man! WEER zo'n geniaal spel dat ik zeker een decennium vergeten was!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
Leukste game op de C64 vond ik Spy vs. Spy...
Maakt niet uit, joh. Ik ben een totale sport-n00b, maar soms weet ik wel wat...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:21 schreef Jajong het volgende:
Ik wil voetbal zeggen, maar Daf is een voetbalnoob volgens mij, dus dat is niet zo eerlijk.
Inderdaad, ja!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
Bei zweihundert Grad fur funfzehn Minuten backen und KEINE EIER!
Doet me denken aan Louis de Funès in Le Grand Restaurant, als hij zijn Kartoffelsalat aan die Duitser vertelt
Die heb ik allemaal nog ergens liggenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:26 schreef Jajong het volgende:
Nu wil ik ook Curse of the Monkey Island, Day of the Tentacle, Indiana Jones and the Fate of Atlantis, Simon the Sorcerer etc. gaan spelen
Dat vind ik ook zo mooi aan Rammstein. Dat Hoch-Deutsch met stevige muziek eronder.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:24 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Inderdaad, ja!![]()
Wat ik geweldig vind aan dat Tool-nummer is dat het echt klinkt als Nazi-propaganda terwijl als je de tekst doorleest het een bijna-doorsnee kookrecept is (avec hasj)
Ik wil nu wel naar die meet ineens. Ik denk dat wij wel met elkaar op kunnen schietenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:26 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Die heb ik allemaal nog ergens liggen. Simon the Sorcerer weet ik niet waar, de anderen allemaal hier thuis
Daar ben ik van overtuigdquote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik wil nu wel naar die meet ineens. Ik denk dat wij wel met elkaar op kunnen schieten.
Een eminentie. in het rood.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:33 schreef Asmodian het volgende:
even een stel hints. De goede man was geboren als Armand Jean du Plessis, maar is onder een andere naam bekend geworden. Hij richtte oa. ook de Academie Francaise op en was tijdens (en na) zijn regeerperiode bekend bij sommigen als l'Eminence Rouge
Dat kloptquote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:34 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Een eminentie. in het rood.
Moet een geestelijke zijn vrees ik.
't is Richelieu toch wel!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:36 schreef Daffodil31LE het volgende:
't Is Richelieu toch niet?
Slaapsequote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:38 schreef Jajong het volgende:
Ik had dat pas geweten als je zijn naam als anagram had gegeven.
Ik ga slapen. Dag vrienden
Dus mijn antwoord zou goed geweest zijn ofniet??quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:40 schreef Asmodian het volgende:
Het werk van Dumas is, voor de goede orde, idd Les Trois Mousquetaires
Komend weekend een Musketierfilm op de VRT...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:40 schreef Asmodian het volgende:
Het werk van Dumas is, voor de goede orde, idd Les Trois Mousquetaires
Als Daf's antwoord je niet voor geweest was? Hmm, ik had gevraagd of je (of iemand anders) misschien toch op de naam had kunnen. Als niemand binnen een minuutje of twee me de naam had gegeven had ik je het punt toegekendquote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dus mijn antwoord zou goed geweest zijn ofniet??
Grotere HD steken, Asmo...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:43 schreef Asmodian het volgende:
Mijn desktop is inmiddels vol met zo'n 20 geluidsbestandjes
Ik ken niet veel franse zangeressenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:42 schreef Daffodil31LE het volgende:
Een geluidsvraag maar weer. Niet te snel roepen, want je bent heel gauw op 't verkeerde been gezet.
Klik.
Welke beroemde zangeres hoor je hier?
Dat klop. Maar wie is die dame met een stem als een klok?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:44 schreef Asmodian het volgende:
De muziek is ABBA's "The Winner Takes it All" iig
Nee, die kan goed zingen, maar dat volume haalt ze echt niet. Vroeger niet en nu niet.quote:
Céline haalt het ook niet. En bovendien is ze niet Frans.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:48 schreef Asmodian het volgende:
Het kan Piaf helemaal niet zijn, die is in de vroege jaren 60 overleden
Mijn eerste gok was Celine Dion, maar die kan toch zeker niet zo goed zingen?
Ze is wel Canadees en in Canada sprek ze ook fransquote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:48 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Céline haalt het ook niet. En bovendien is ze niet Frans.
Inderdaad. Een geweldige zangeres. Niet voor niets dat zij meteen werd bestempeld als de opvolgster van Edith Piaf...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:49 schreef Asmodian het volgende:
Mireille Mathieu!
Hoera!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:51 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Inderdaad. Een geweldige zangeres. Niet voor niets dat zij meteen werd bestempeld als de opvolgster van Edith Piaf...
Asmodian +1
Klopt. Maar het staat haar goed, vind ik.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:53 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Hoera!
Ja, ik snap best waarom. Haar stem is echt mooi... Piaf is onnavolgbaar, maar dan nog
Ik val hier echt bijna in slaap, maar is er nog een verzoek voor een vraag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |