Ja, dank je. Ik twijfelde nog aan wie ik het punt zal toekennen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:23 schreef AntonDingeman het volgende:
Leuke vraag.
Ze gaan hier zo de pan in.quote:Zo'n 15 jaar geleden ontdekte men in het Zeeuwse nabij Neeltje Jans- dat mosselen zich vastklmapten aan de onderkant van boten, de onderkant van oestermanden en ook daar volgroeiden. Een nieuw idee was geboren. Door goed te kijken naar de paalmosselen die in Spanje en Italie op palen in het water worden gekweekt, werd een eigen Nederlandse techniek ontwikkeld de hangcultuur. Een cultuur waarbij de mosselen in een ruim 8 meter lange hangsok groeien. Doordat ze hoog water hangen, hebben ze geen last van zand of krabbetjes. Ze groeien daarom snel en zandvrij. Dat levert wat op; namelijk een mossel welke door kenners met afstand als No. 1 wordt gewaardeerd. Fijn van smaak, met een hoger mosselgewicht en ruim 6 weken eerder volgroeid dan mosselen van bodemcultuur.
Alles leuk en aardig, maar heb ik dat wel gezegd?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:31 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ja, dank je. Ik twijfelde nog aan wie ik het punt zal toekennen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ze worden hangend gekweekt, inderdaad, maar wel in open zee.
Vooruit: AntonDingeman +1om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
Ze gaan hier zo de pan in.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat antwoord heb ik uberhaupt niet voorbij zien komen volgens mij.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:32 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Alles leuk en aardig, maar heb ik dat wel gezegd?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Is dit een vraag?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:34 schreef geenaam het volgende:
Als dit topic klaar is moeten er wel 3 topics geteld worden!
Nee, ik zei dat zulke mosselen als champignons groeiden, binnen, in stellages. Dat komt niet echt overeen met wat het in werkelijkheid is.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:35 schreef JufJoop het volgende:
AntonDingeman heeft helemaal geen antwoord gegeven
Nou.. ze groeien...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:36 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat zulke mosselen als champignons groeiden, binnen, in stellages. Dat komt niet echt overeen met wat het in werkelijkheid is.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou, da's toch net zoiets als in open zee eigenlijk?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:36 schreef AntonDingeman het volgende:
Nee, ik zei dat zulke mosselen als champignons groeiden, binnen, in stellages. Dat komt niet echt overeen met wat het in werkelijkheid is.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niet écht nee, je had het over een vergelijking met de champignonkweekmethode.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:32 schreef AntonDingeman het volgende:
Alles leuk en aardig, maar heb ik dat wel gezegd?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hahahha..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:38 schreef Tokay het volgende:
[..]
Niet écht nee, je had het over een vergelijking met de champignonkweekmethode.
Misschien niet helemaal correct in de puntentoekenning, maar ik reken je antwoord voor het gemak goed. Ook om praktische redenen: ik ga zo eten.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar als je het punt uit principiële redenen niet wilt hebben, dan trek ik het alsnog in, no problem.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:39 schreef JufJoop het volgende:
Hahahha..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
sorry...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:41 schreef Tokay het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Did I say something wrong?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja hallo, dit is allemaal nieuw voor mij hoor, ik doe ook maar wat!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maakt niet uit!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:44 schreef JufJoop het volgende:
sorry...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ik vond het gewoon grappigJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zitten wel wat gokjes tussen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:45 schreef AntonDingeman het volgende:
Ik doe het zelf wel:
AntonDingeman -1, dus niet +1
Nieuwe vraag:
Noem van de volgende karakters uit "Alfred J. Kwak" wat voor dieren het zijn:
Ollie OOIEVAAR
Hannibal WOLF
Igor STRUISVOGEL
Lispel KWAL
Henk MOL
Dolf KRAAI
Pikkie VARKEN
Tom Wana EEND
Stoppel SCHILDPAD
Paljas von Pinguïn PINGUIN
Wannes EISBAR
Franz Ferdinand LEEUW
Koen van Kale Poen KALKOEN
Rangpang SLANG
Olifantquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:45 schreef AntonDingeman het volgende:
Ik doe het zelf wel:
AntonDingeman -1, dus niet +1
Nieuwe vraag:
Noem van de volgende karakters uit "Alfred J. Kwak" wat voor dieren het zijn:
Ollie
Hannibal
Igor
Lispel
Henk
Dolf
Pikkie
Tom Wana
Stoppel
Paljas von Pinguïn
Wannes
Franz Ferdinand
Koen van Kale Poen
Rangpang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop