Heb je er een plaatje van ?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:28 schreef wonderer het volgende:
Ik vind die van de nieuwe Giphart wel aardig, omdat je in eerste instantie denkt dat het zo'n fout romannetje is.
Het duurde even, ik wist de titel niet meer:quote:
Lekker postmodernquote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het duurde even, ik wist de titel niet meer:
[afbeelding]
Ik vroeg me serieus af wat zo'n romannetje tussen de bestsellers deed. Toen zag ik de auteur pas.quote:
Da's wel een hele mooie editie van Bint. Meesterlijk boekquote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:58 schreef tong80 het volgende:
[afbeelding]
Strak als zijn schrijfstijl![]()
Je onderschat me.Probeer al jaren tevergeefs dit sub-forum tot leven te wekken.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:03 schreef Daffodil31LE het volgende:
Verhipsels... Een nuttig topic van Tong. Waar gaan we dat schrijven?
Dit is frontpage-materiaal
Fotoquote:Op woensdag 16 augustus 2006 07:02 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik heb een hele mooie versie van Lolita
Jawel juist! Typografie is de bom!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:38 schreef p-etr-a het volgende:
[afbeelding]
De voorbeelden die jij noemt met eigenlijk alleen maar letters, Tong, vind ik weinig hebben.
Ik vind dat sobere, strakke juist mooi. Dat is een smaakverschil.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:38 schreef p-etr-a het volgende:
[afbeelding]
Ik weet niet zeker of ik deze de allermooiste vind, maar ik vind 'm wel mooi. De voorbeelden die jij noemt met eigenlijk alleen maar letters, Tong, vind ik weinig hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |