Jammer dat je er niet was, dan, had jij dat complimentje op kunnen strijkenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:31 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dit had ik ook geweten, vandaag al 10 keer gelezen
Curling roeleert!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:31 schreef Jajong het volgende:
Ik weet het trouwens niet tong, Nederlands basketbal vind ik net zo interessant als curling.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:32 schreef tong80 het volgende:
Zijn zoon speelt nu op het hoogste niveau
Ik weet wel zeker dat het vet moeilijk is, maar ik zou het wel willen proberenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:33 schreef Jajong het volgende:
[..]Doesn't ring a bell. En curling is volgens mij moeilijker dan je denkt
![]()
Ik diens broerquote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:35 schreef Jajong het volgende:
Ik ken alleen Kees Kist.
Alles is beter dan dat Jeu de Boules voor gevorderdequote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:31 schreef Jajong het volgende:
Ik weet het trouwens niet tong, Nederlands basketbal vind ik net zo interessant als curling.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:36 schreef tong80 het volgende:
Ik ga slapen ben morgen laat on line dus zal het maar zeggen.
Kees Akerboom.
Trusten mensen enjoy the game
Slaapsequote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:37 schreef Asmodian het volgende:
Ik denk dat ik maar 'ns ga slapen trouwens. Hieronder de vraag die ik had willen stellen aan Jajong en Tong:
Maar goed, welterusten iedereen en vast tot morgen
Hongarije, Rijvers?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:37 schreef Asmodian het volgende:
Ik denk dat ik maar 'ns ga slapen trouwens. Hieronder de vraag die ik had willen stellen aan Jajong en Tong:
Tegen welk land speelde het Nederlands Elftal op 12 maart 1953 de Watersnoodswedstrijd en wat was de einduitslag? Noem tevens een van de doelpuntenmakers
Had graag gezien of een van jullie dat had geweten
Maar goed, welterusten iedereen en vast tot morgen
Jawel die ken je welquote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:38 schreef Asmodian het volgende:
Dat had ik nooit geweten, sorrie
Welterusten, Tong!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |