Helemaal juist. Dit vind ik het schoolvoorbeeld van een mooie wagen. Stijlvol, niet overdreven lomp, zoals een Cadillac.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:17 schreef Asmodian het volgende:
1959?
Ik had gelijk?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Helemaal juist. Dit vind ik het schoolvoorbeeld van een mooie wagen. Stijlvol, niet overdreven lomp, zoals een Cadillac.
Asmodian +1
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:19 schreef tong80 het volgende:
Ik dacht al aan 59. De 56 heeft een iets lagere banghangmodule op de spoilerkop
Nog nooit gezien maar maar daar ga ik dan denk ik maar eens verandering in brengenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:10 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ooit naar Firefly gekeken?
Excuus:Firefly
![]()
Je bedoelt een gangbangmodule?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:19 schreef tong80 het volgende:
Ik dacht al aan 59. De 56 heeft een iets lagere banghangmodule op de spoilerkop
Zeker doenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nog nooit gezien maar maar daar ga ik dan denk ik maar eens verandering in brengen
Oranje Nassau welquote:
Jezus man, wat ben je absurd goed in voetbal-kennisquote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:24 schreef tong80 het volgende:
Xerxes, Levante, Valencia, Inter, Torino, VVV, Fortuna 54 ?
Rijvers en Lenstra.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:25 schreef Asmodian het volgende:
Zat ook te denken met welke twee anderen Faas Wilkes het 'Gouden Binnentrio' vormde, maar wist niet of dat makkelijker of moeilijker was
Mag ik opscheppen heb ooit 1500 anderen verslagen en kwam op tv bij de KRO ik had de finale gahaald van het programma VoetbalKrexxx. Ik werd tweede omdat de laatste ronde multiple choice was. En ik ben een weegschaalquote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:26 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Jezus man, wat ben je absurd goed in voetbal-kennis(spreek uit: Tong) +1 +compliment
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Rijvers en Lenstra.
Vandaag kwam ik niewt meer bij. Een voetbaluser van het eerste uur die in Hools post. Vroeg wie die Wilkes eigenlijk was. Hoe val je door de mandAppelsientje was het.
Huldequote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mag ik opscheppen heb ooit 1500 anderen verslagen en kwam op tv bij de KRO ik had de finale gahaald van het programma VoetbalKrexxx. Ik werd tweede omdat de laatste ronde multiple choice was. En ik ben een weegschaal
Dit had ik ook geweten, vandaag al 10 keer gelezenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:26 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Jezus man, wat ben je absurd goed in voetbal-kennis(spreek uit: Tong) +1 +compliment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |