Yay!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:39 schreef Jajong het volgende:
Huh? Oh je had het tegen tong
Kaka is goed. Asmo +1
2-1 voor Nederland. Bertus de Kale de Harder maakte er één Bram Appel de andere. Oh ja tegen Frankrijk.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:37 schreef Asmodian het volgende:
Ik denk dat ik maar 'ns ga slapen trouwens. Hieronder de vraag die ik had willen stellen aan Jajong en Tong:
Tegen welk land speelde het Nederlands Elftal op 12 maart 1953 de Watersnoodswedstrijd en wat was de einduitslag? Noem tevens een van de doelpuntenmakers
Had graag gezien of een van jullie dat had geweten
Maar goed, welterusten iedereen en vast tot morgen
Sjezusquote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
2-1 voor Nederland. Bertus de Kale de Harder maakte er één Bram Appel de andere. Oh ja tegen Frankrijk.
Welterusten, Daf!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:39 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik ben ook platgaande.
Moet er vast aan gaan wennen dat ik per oktober weer kan gaan werken. Dat zal niet meevallen na 14 maanden nietsdoen.
Slaapsequote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:39 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik ben ook platgaande.
Moet er vast aan gaan wennen dat ik per oktober weer kan gaan werken. Dat zal niet meevallen na 14 maanden nietsdoen.
Jawel... Het probleem is echter (denk ik) dat ik er al zo lang uit ben. En dus weer helemaal moet wennen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:46 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Welterusten, Daf!
Is het trouwens niet ook ergens geweldig dat je weer gaat werken?
Ik heb wel enig idee hoe dat voelt. Ik werk dus al jaren maar ga in september weer m'n studie oppakken, na vele jaren. Vind ik ook heel bizar en ergens ook wel engquote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:47 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Jawel... Het probleem is echter (denk ik) dat ik er al zo lang uit ben. En dus weer helemaal moet wennen.
Touwtje erom, dan heb je een broodzak.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:48 schreef Jajong het volgende:
Klootzak.
Helemaal juust!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:48 schreef Daffodil31LE het volgende:
Owja... De Apple 2.
Heb ik hier ook nog eentje van op zolder liggen.
Ik heb met je te doen. Nog nooit een spel op een G7000 gespeeld....quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:49 schreef Jajong het volgende:
Dat is net iets voor mijn tijd allemaal. Een Atari is het oudste waar ik op gespeeld heb. PoP wel grijsgespeeld uiteraard. Alle delen
Briljant, he? De engine was echt revolutionair voor die tijdquote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:49 schreef Jajong het volgende:
Dat is net iets voor mijn tijd allemaal. Een Atari is het oudste waar ik op gespeeld heb. PoP wel grijsgespeeld uiteraard. Alle delen
De Magnavox!!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:50 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik heb met je te doen. Nog nooit een spel op een G7000 gespeeld....
Zeker Swashbuckler? Ook een heel mooi spel voor z'n tijd.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:49 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Helemaal juust!
En dan te bedenken dat ik deze vraag stelde met Jajong in gedachten
Daf +1
De Apple II was de eerste computer waarop ik ooit ge-gamed heb
Mijn gamingkennis begint, op sommige dingen na pas in de jaren 90.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:50 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Briljant, he? De engine was echt revolutionair voor die tijd
Ik dacht nog: ik vraag het specifieker zodat jij een betere kans maakt
Swashbuckler!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:51 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Zeker Swashbuckler? Ook een heel mooi spel voor z'n tijd.
Nou moet ik toegeven dat ik geen "echte" Aplle 2 heb, maar meer een binnenwerk van zo'n ding, ingebouwd in de kast van een P2000M. Met twee floppy drives in de kast. Machtig ding, alleen verschrikkelijke BASIC.
Nee, een Philips. Heb ik hier onder de TV staan. Af en toe zet ik 'm nog wel eens aan.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:51 schreef Asmodian het volgende:
[..]
De Magnavox!!Da's pas echt oldskool
Top, dan weet ik dat voor't vervolgquote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:52 schreef Jajong het volgende:
[..]
Mijn gamingkennis begint, op sommige dingen na pas in de jaren 90.
Ja, de Philips Videopac G7000... Heette oorspronkelijk de Magnavox Odyssey² totdat Philips Magnavox kochtquote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:53 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, een Philips. Heb ik hier onder de TV staan. Af en toe zet ik 'm nog wel eens aan.
[afbeelding]
Moet ik 'm meebrengen de 26e?
En de P2000T moet ik ook nog eens uitgraven, al vrees ik dat de microcassettes hun beste tijd wel hebben gehad
Full Throttlequote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:57 schreef Jajong het volgende:
Als je me nou wat had gevraagd over Raptor: Call of the Shadows of Full Throttle oid. Dan was het een heel ander verhaal.
Een hele stapel. Maar vooral Happelaar. Erg populair bij de oudste hier.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:58 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ja, de Philips Videopac G7000... Heette oorspronkelijk de Magnavox Odyssey² totdat Philips Magnavox kocht
En ik zou er bijzonder graag weer eens op willen spelen maar weet niet of de 26e daar geschikt voor is, dan gaan wij in een hoekje zitten gamen & whisky drinken en de rest negeren. Welke spellen heb je er allemaal op?
Een vraag over hoe je die irritante motortrut met der rooie punkhaar moest verslaan bijvoorbeeldquote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:58 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Full Throttle![]()
Most underrated adventure-game ever...
Hahahahahaquote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:00 schreef Jajong het volgende:
[..]
Een vraag over hoe je die irritante motortrut met der rooie punkhaar moest verslaan bijvoorbeeld
Nee dat was de grap, iedereen kon je met een wapen verslaan op je motor.. Maar deze bitch moest je fertilizer in der ogen strooien!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:01 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Hahahahaha![]()
Ik herinner me het niet eens - ik zou zeggen, men neme een koevoet
Dat spel ken ik nietquote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:59 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Een hele stapel. Maar vooral Happelaar. Erg populair bij de oudste hier.
Moment voor de vraag.
Munchkin = Happelaarquote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:03 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Dat spel ken ik niet. Herinner me vooral Munchkin, Gunfighter en vooral Frogger
Tuurlijk, de fertilizer!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 04:02 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nee dat was de grap, iedereen kon je met een wapen verslaan op je motor.. Maar deze bitch moest je fertilizer in der ogen strooien!
Of hoe je voorbij die hond op de autograveyard moest komen.... Zucht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |