abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 14:37:06 #1
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_40829816
Welkom in dit topic, de verzamelplaats voor alle (ex)-vrachtwagenchauffeurs, vrachtwagengekken of gewoon voor al je vrachtwagenvragen



Voorgaande deeltjes

[Centraal] Vrachtwagentopic

[centraal] vrachtautotopic deel 2

[Centraal] Vrachtwagen topic deel 3

[Centraal] Vrachtwagen Topic Deel 4

[Centraal] Vrachtwagen Topic Deel 5

[ Bericht 41% gewijzigd door Klonk op 15-08-2006 14:56:50 ]
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_40829950
Wanneer dan?
pi_40829953
Goede OP
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_40830229
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 14:37 schreef Klonk het volgende:
Welkom in dit topic, de verzamelplaats voor alle (ex)-vrachtwagenchauffeurs, vrachtwagengekken of gewoon voor al je vrachtwagenvragen
Maar Henk WIjngaard dus liever niet begrijp ik?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_40830476
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Maar Henk WIjngaard dus liever niet begrijp ik?
Henk Wijngaard is ook chauffeur geweest, dus zolang hij niet gaat zingen is hij welkom.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 14:56:27 #6
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_40830478
Henk Wijngaard is van harte welkom
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 14:57:20 #7
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_40830502
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 14:56 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Henk Wijngaard is ook chauffeur geweest, dus zolang hij niet gaat zingen is hij welkom.
hij mag best zingen
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_40831648
We kunnen hem toch niet horen
pi_40836573
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 14:57 schreef Klonk het volgende:

[..]

hij mag best zingen
Hij moet z'n botte kop houden, en als ie wel gaat zingen trap ik hem hoogstpersoonlijk de deur uit. Hoe precies weet ik nog niet, maar ik doe het, zowaar ik Bartholomeus heet
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 18:26:08 #10
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_40836602
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 18:25 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Hij moet z'n botte kop houden, en als ie wel gaat zingen trap ik hem hoogstpersoonlijk de deur uit. Hoe precies weet ik nog niet, maar ik doe het, zowaar ik Bartholomeus heet
klassiekers als ''Met de vlam in de pijp'' en ''Stille Willy''

Henk
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_40837335
Oh, Bartholomeus, van het vorige topic, de auto is tweedehands he.

Uit 2001 meende ik, al 5 jaar oud dus..

En met Full options bedoelde ik de opties in de cabine, en retarder e.d.
En pap vond hem wel fijn meende ik, alhoewel hij eerst op het vorige model FH16 bakwagen reed, zwaarste uitvoering. Ook wel mooi ding was dat.
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
pi_40837666
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 13:43 schreef Klonk het volgende:
Scania heeft betere tijden gekend, qua interieur al lang voorbij gestreefd en helaas zitten ze in Zweden een beetje te pitten en gelukkig te zijn met betere tijden (vroegah dus)

Ik ben een tijdje geleden erg verrast door de nieuwe generatie Mercedes, veel ruimte, goeie bouwkwaliteit, maar Daf is natuurlijk geweldig, zeker met de nieuwe 95 kunnen ze er weer een tijdje tegenaan.
Ik vind die rare dingen met een ster op de gille nogsteeds niet iets om over naar huis te mailen. De eerste generatie actros was helemaal 1 grote pot doffe ellende, en dat is met de nieuwe generatie wel beter geworden, maar het is nogsteeds niet je van het. Laat ze een fatsoenlijke automaat uitvinden ipv die hoeren EPS en laat ze wat doen aan dat eeuwige gedraai aan dat stuur. En laat ze een bed monteren, ipv een plank
Ze zijn wel mooi moet ik zeggen, en ruimte zit er ook wel in Maarja, het overgrote deel van de dag moet er toch in gereden worden, ipv er in staan

Verder is het natuurlijk niet zo dat Daf geen nadelen heeft. Zo is de stuurbekrachtiging niet helemaal zo sterk als zou mogen (als in: stuurt redelijk zwaar) en zou het stuur beter instelbaar kunnen. Verder is het stijltje voor het zijruitje in de deuren wel eens iets dat in de weg zit bij het in de spiegels kijken, helemaal als je de uitvoering met smalle spiegelsteunen hebt. Geen idee of dat op de huidige types überhaupt nog leverbaar is, maar op het eerste type XF bestond het wel. Ook het feit dat je de hele fucking cabine moet kantelen om een lampje te verwisselen is enigszins raar te noemen. Ja, je kunt er onder kruipen (kleren vies) of de cabine maar een klein stukje opkantelen (en dan je poot openhalen, been there, done that ) maar het is verre van ideaal. Verder hebben de spiegelsteunen de neiging om na een half miljoen heen en weer te gaan staan klapperen tijdens het rijden. Dat kan met de nieuwe types beter zijn, maar volgens mij zit er stiekem gewoon exact dezelfde steun en exact dezelfde bevestiging aan. Dus jah, alle merken hebben wel wát.

Maar geef mij toch maar een Daf, daarna een Volvo, dan een heel eind niks, en dan eens een Scania. En als het dan toch een kut auto moet zijn, mag het ook wel een iveco of een benz zijn
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_40839330
Heeft iemand hier ervaring met worktrans? (uitzenbureau voor logistiek)

Heb daar een proefrit gehad en de instructeur was erg tevreden.

Ze willen nu me rijbewijs gaan betalen en dan moet ik een jaar voor ze werken, dus ervaringen zijn erg welkom
pi_40842905
Steken bedrijven die met mooie auto's rijden gewoon meer geld in het wagenpark, of verdienen zij ook echt meer dan bedrijven die met rotzooi rijden? Valt me op dat je veel Scandinaviers en veel Nederlanders met serieus mooie Scania's rond ziet rijden. Veel V8-en ook.
There is no other!
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 21:17:22 #15
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_40843270
al het geld wat je in je wagenpark steekt moet terugverdiend worden, veel mooie wagens zijn vaak in handen van eigenrijders, grote bedrijven houden het vaak wat simpeler, en Scandinaviers die hebben nu eenmaal een afwijking en hebben vaak erg mooi spul
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_40846045
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 21:17 schreef Klonk het volgende:
al het geld wat je in je wagenpark steekt moet terugverdiend worden, veel mooie wagens zijn vaak in handen van eigenrijders, grote bedrijven houden het vaak wat simpeler, en Scandinaviers die hebben nu eenmaal een afwijking en hebben vaak erg mooi spul
Belgen steken volgensmij ook veel geld in hun wagen..

Als je ooit die wagens ziet waarmee ze bij ons op 't bedrijf komen laden / lossen.
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
pi_40878465
Ben die streamline met verlengde kabine eindelijk weer tegengekomen

Reed op Luxemburgse nummerplaat, jammer genoeg niet zo goed onderhouden...
Foto is genomen met m'n gsm dus bitte niet op de kwaliteit letten
  woensdag 16 augustus 2006 @ 21:03:34 #18
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_40880184
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 07:15:32 #19
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_40960871
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 18:26 schreef Klonk het volgende:

[..]

klassiekers als ''Met de vlam in de pijp'' en ''Stille Willy''

Henk
Stille willie heeft toch niets met Henk te maken? OF heeft de BB band connecties met Henk?
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 07:18:45 #20
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_40960874
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 20:13 schreef Scalle-- het volgende:
Ben die streamline met verlengde kabine eindelijk weer tegengekomen
[afbeelding]
Reed op Luxemburgse nummerplaat, jammer genoeg niet zo goed onderhouden...
Foto is genomen met m'n gsm dus bitte niet op de kwaliteit letten
De streamline was er niet in torpedo uitvoering. Dit is dus geen streamline.
pi_40961538
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 07:18 schreef glasbak het volgende:

[..]

De streamline was er niet in torpedo uitvoering. Dit is dus geen streamline.
I don't know, ben niet zo geïnteresseerd in oude wrakken
pi_40963968
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 07:18 schreef glasbak het volgende:

[..]

De streamline was er niet in torpedo uitvoering. Dit is dus geen streamline.
oh jawel hoor. de streamline neus heeft 4 sleuven ipv 6
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 20:10:57 #23
151791 Kindervriend
Tilburg boven fallus.
pi_40976579
Gister naar Liverpool gekoeriert met 'n Caddy, mooi ritje. Maar goeiendag, wat kom je deze jongens vaak tegen daar op de snelwegen!



Volgens mij hebben ze ook een afdeling in België zitten, want je ziet trucks van Eddie Stobart ook nogal eens met Belgische platen rijden, maar in Engeland kom je ze echt schandalig veel tegen.
pi_40976714
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 20:10 schreef Kindervriend het volgende:
Gister naar Liverpool gekoeriert met 'n Caddy, mooi ritje. Maar goeiendag, wat kom je deze jongens vaak tegen daar op de snelwegen!

[afbeelding]

Volgens mij hebben ze ook een afdeling in België zitten, want je ziet trucks van Eddie Stobart ook nogal eens met Belgische platen rijden, maar in Engeland kom je ze echt schandalig veel tegen.
Ze zitten in Lokeren, een kilometertje ofzo van de E17
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 20:18:41 #25
151791 Kindervriend
Tilburg boven fallus.
pi_40976818
Het was me nooit zo opgevallen die keren dat ik in Engeland was... maar wat rijden ze daar met hoge trailers zeg! In Nederland zie je ze nooit zo hoog en volgens mij in de rest van Europa ook niet.

Je ziet in Nederland wel eens van die trailers met dubbele bodem, daar staat meestal 2WIN op ofzo, maar in Engeland waren ze anders. Nog hoger. In Nederland zouden die ook elk viaduct raken volgens mij... kwestie van andere standaarden.

Ik kan er zo snel geen plaatjes van vinden, van die trailers. Iemand?
pi_40976926
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 20:18 schreef Kindervriend het volgende:
Het was me nooit zo opgevallen die keren dat ik in Engeland was... maar wat rijden ze daar met hoge trailers zeg! In Nederland zie je ze nooit zo hoog en volgens mij in de rest van Europa ook niet.

Je ziet in Nederland wel eens van die trailers met dubbele bodem, daar staat meestal 2WIN op ofzo, maar in Engeland waren ze anders. Nog hoger. In Nederland zouden die ook elk viaduct raken volgens mij... kwestie van andere standaarden.

Ik kan er zo snel geen plaatjes van vinden, van die trailers. Iemand?
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 20:26:56 #27
151791 Kindervriend
Tilburg boven fallus.
pi_40977134
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 20:21 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

[afbeelding]
Ik wist dat ik op jou kon rekenen.

Weet je er meer over? Vertel eens, ze mogen het eiland niet af denk ik hè? 't Ziet er wel vet uit vind ik hoor. Ik had wel 't idee dat het vooral trucks zijn die grote superstores als Tesco bevoorraden. Ik kan me ook indenken dat er relatief licht spul mee wordt vervoerd, want anders wordt het wel erg wankel en onveilig denk ik, of niet?
pi_40977222
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 20:26 schreef Kindervriend het volgende:

[..]

Ik wist dat ik op jou kon rekenen.

Weet je er meer over? Vertel eens, ze mogen het eiland niet af denk ik hè? 't Ziet er wel vet uit vind ik hoor. Ik had wel 't idee dat het vooral trucks zijn die grote superstores als Tesco bevoorraden. Ik kan me ook indenken dat er relatief licht spul mee wordt vervoerd, want anders wordt het wel erg wankel en onveilig denk ik, of niet?
Tesco Toen ik nog in het magazijn werkte bij Van der Meulen veel met dat bedrijf te maken gehad. VdM maakt de huismerk beschuiten en toast van Tesco

Maar ze komen inderdaad hier in Europa alleen in de UK. In Australië en Nieuw-Zeeland zijn ze ook zo hoog btw
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 20:37:10 #29
151791 Kindervriend
Tilburg boven fallus.
pi_40977462
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 20:29 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Tesco Toen ik nog in het magazijn werkte bij Van der Meulen veel met dat bedrijf te maken gehad. VdM maakt de huismerk beschuiten en toast van Tesco

Maar ze komen inderdaad hier in Europa alleen in de UK. In Australië en Nieuw-Zeeland zijn ze ook zo hoog btw
Ah, okee.

Ook prachtig trouwens hoe hard die kleine lorries over de snelweg vliegen. Gangetje van 120 km/u.



Mag dat daar ofzo? Werkelijk elke kleine vrachtwagen gaf daar gas alsof het leven er vanaf hing. In Nederland worden zulke dingen begrenst als 'grote' vrachtwagens, maar daar blijkbaar niet?
pi_40977535
onder de 12 ton heeft het hier ook geen begrenzer hoor
pi_40978241
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 18:49 schreef Diemietuhriej het volgende:
Oh, Bartholomeus, van het vorige topic, de auto is tweedehands he.

Uit 2001 meende ik, al 5 jaar oud dus..

En met Full options bedoelde ik de opties in de cabine, en retarder e.d.
En pap vond hem wel fijn meende ik, alhoewel hij eerst op het vorige model FH16 bakwagen reed, zwaarste uitvoering. Ook wel mooi ding was dat.
Dan is ie nog ingevoerd ook, hoe komt ie anders aan zo'n recent kenteken
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 21:02:03 #32
151791 Kindervriend
Tilburg boven fallus.
pi_40978271
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 20:39 schreef Alexxxxx het volgende:
onder de 12 ton heeft het hier ook geen begrenzer hoor
Dacht ik.

Maar in Nederland zie je zulke trucks niet met 120 voorbij klappen hoor.
pi_40978336
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 21:02 schreef Kindervriend het volgende:

[..]

Dacht ik.

Maar in Nederland zie je zulke trucks niet met 120 voorbij klappen hoor.
Mja, Nederlandse chauffeurs en Engelse chauffeurs zijn ook een iets ander slag volk he?
pi_40978738
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 21:01 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Dan is ie nog ingevoerd ook, hoe komt ie anders aan zo'n recent kenteken
Kweet niet, stond op RDW dat ie in 2001 op kenteken gezet is.
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 21:45:41 #35
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_40979915
Goed gebruik van een Scania, zal wel wat gekost hebben



Hier staan (speciaal voor Alexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx) ook nog wat aparte vehikels tussen
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_40980512
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 21:45 schreef Klonk het volgende:
Goed gebruik van een Scania, zal wel wat gekost hebben

[afbeelding]

Hier staan (speciaal voor Alexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx) ook nog wat aparte vehikels tussen
Kermisexploitanten.
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
pi_40980623
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 20:39 schreef Alexxxxx het volgende:
onder de 12 ton heeft het hier ook geen begrenzer hoor
Tegen woordig wel geloof ik. Hebben op de zaak een Atego 1217 rijden en die is begrensd. Oude model Atego 1218 daarentegen niet.

In Frankrijk rijden ze met die kleine vrachtauto's ook bijna allemaal dik 110.
There is no other!
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 23:05:37 #38
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_40982737
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 22:01 schreef Diemietuhriej het volgende:

[..]

Kermisexploitanten.
die gasten rijden altijd in ouwe afgetrapte wagens, ik vermoed dat mensen zijn met geld te veel.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_40990596
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 20:29 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Tesco Toen ik nog in het magazijn werkte bij Van der Meulen veel met dat bedrijf te maken gehad. VdM maakt de huismerk beschuiten en toast van Tesco

Maar ze komen inderdaad hier in Europa alleen in de UK. In Australië en Nieuw-Zeeland zijn ze ook zo hoog btw
In Finland of Zweden mogen ze toch ook tot 4.5 meter? Stond eens in een Truckstar...
pi_40991663
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 08:53 schreef Scalle-- het volgende:

[..]

In Finland of Zweden mogen ze toch ook tot 4.5 meter? Stond eens in een Truckstar...
In Finland en zweden mogen de trucks in ieder geval langer zijn
pi_40995873
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 10:48 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

In Finland en zweden mogen de trucks in ieder geval langer zijn
Ze gingen met de truck van Schouten een ritje doen naar het noorden en ik weet nog dat er een foto opstond van een oplegger en stond bij dat ze daar tot 4.5 meter hoog mochten gaan ofzo...
pi_40996169
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 13:29 schreef Scalle-- het volgende:

[..]

Ze gingen met de truck van Schouten een ritje doen naar het noorden en ik weet nog dat er een foto opstond van een oplegger en stond bij dat ze daar tot 4.5 meter hoog mochten gaan ofzo...
Ik zou het niet weten, ik heb mn abo op de truckstar een paar jaar geleden opgezegd
pi_40996939
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 23:05 schreef Klonk het volgende:

[..]

die gasten rijden altijd in ouwe afgetrapte wagens, ik vermoed dat mensen zijn met geld te veel.
Nou, het scheelt toch niet veel met wat er tegenwoordig op de grotere kermis staat, bij Venray stonden er ook enkele van dit formaat, dikke S klasse erlangs.

Maarja, of ze allemaal zo legaal aan het geld komen.
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
pi_41012028
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 13:29 schreef Scalle-- het volgende:

[..]

Ze gingen met de truck van Schouten een ritje doen naar het noorden en ik weet nog dat er een foto opstond van een oplegger en stond bij dat ze daar tot 4.5 meter hoog mochten gaan ofzo...
Klopt, ik heb het ook gelezen. Gingen ze nog onderweg maut boeken via internet en een laptop aan boord. Toen dacht ik nog: wtf, gast, OBU is the word!
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  zondag 27 augustus 2006 @ 19:37:15 #45
35002 sj44k
Goedgekeurd door de NVVH
pi_41232272
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 08:53 schreef Scalle-- het volgende:

[..]

In Finland of Zweden mogen ze toch ook tot 4.5 meter? Stond eens in een Truckstar...
4,5 m, en lange combinaties met gewicht van 60 ton

Ohja, als je naar t noorden rijdt dan heb je geen afwijking, maar dan heb je gewoon standaard een superspacecab of een xl cabine. Beter als een plat dak naar italie sturen
ongenuanceerd wezen
pi_41835767
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 20:13 schreef Scalle-- het volgende:
Ben die streamline met verlengde kabine eindelijk weer tegengekomen
[afbeelding]
Reed op Luxemburgse nummerplaat, jammer genoeg niet zo goed onderhouden...
Foto is genomen met m'n gsm dus bitte niet op de kwaliteit letten
Ik heb hem een paar weken geleden in Maastricht gezien, toen ik 's-nachts op weg was naar MIL, maar kon hem niet helemaal goed zien omdat er een busje naast me zat waar ik maar net overheen kon kijken.

Op onze vestiging in ANT was ook een Scania Rserie longline gesignaleerd, en die schijnt later diezelfde nacht ook nog in EIN geweest te zijn. Een grijze met custompaint, heeft iemand een foto?
pi_41845705
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 15:32 schreef area51 het volgende:

[..]

Ik heb hem een paar weken geleden in Maastricht gezien, toen ik 's-nachts op weg was naar MIL, maar kon hem niet helemaal goed zien omdat er een busje naast me zat waar ik maar net overheen kon kijken.

Op onze vestiging in ANT was ook een Scania Rserie longline gesignaleerd, en die schijnt later diezelfde nacht ook nog in EIN geweest te zijn. Een grijze met custompaint, heeft iemand een foto?
Als het een Belg was waarschijnlijk wel, is wel van de site waar z'n interieur gemaakt is. Ze hebben er verschillende longlines aangepakt...
http://www.adno.be/index.php?LANG=NL
Je moet ff in de Gallery kijken, de grijze is die van De Hertogh.
pi_41855840






pi_42268969
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 21:01 schreef Scalle-- het volgende:

[..]

Als het een Belg was waarschijnlijk wel, is wel van de site waar z'n interieur gemaakt is. Ze hebben er verschillende longlines aangepakt...
http://www.adno.be/index.php?LANG=NL
Je moet ff in de Gallery kijken, de grijze is die van De Hertogh.
Ik heb met mijn collega uit Ieper gesproken, die heeft hem namelijk gezien, en die vertelde dat het niet die auto was die op die site staat. Afwachten dus tot dat hij nog een keer opduikt in EIN en dan probeer ik een foto te maken, alleen komen ze altijd in het midden van de nacht.
pi_42275331
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 23:15 schreef area51 het volgende:

[..]

Ik heb met mijn collega uit Ieper gesproken, die heeft hem namelijk gezien, en die vertelde dat het niet die auto was die op die site staat. Afwachten dus tot dat hij nog een keer opduikt in EIN en dan probeer ik een foto te maken, alleen komen ze altijd in het midden van de nacht.
Deze mss?

pi_42277016
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 09:32 schreef Scalle-- het volgende:

[..]

Deze mss?
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit is een oostenrijker, geen belg. Heeft die gast nou ook een kortere trailer trouwens? Anders is het hele spulletje toch veel te lang?
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_42278899
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 12:04 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Dit is een oostenrijker, geen belg. Heeft die gast nou ook een kortere trailer trouwens? Anders is het hele spulletje toch veel te lang?
Hij heeft ook niet gezegd dat het een Belg was....
  zondag 1 oktober 2006 @ 17:57:20 #54
87694 Robin__
letitredno
pi_42285391
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 19:45 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met worktrans? (uitzenbureau voor logistiek)

Heb daar een proefrit gehad en de instructeur was erg tevreden.

Ze willen nu me rijbewijs gaan betalen en dan moet ik een jaar voor ze werken, dus ervaringen zijn erg welkom
Is natuurlijk wel een mooie manier om je rijbewijs te halen.. Hoe oud ben je als ik vragen mag? Denk niet dat zo een soort deal mogelijk is voor iemand van mijn leeftijd? (19 dan) Ergens lijkt het me wel wat om een jaar te werken en daarna weer naar school te gaan (of werk te gaan doen meer in de richting van mijn opleiding)
pi_42290971
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 09:32 schreef Scalle-- het volgende:

[..]

Deze mss?
[afbeelding]
[afbeelding]
Wow die is echt gaaf
Een verlengde cabine, dat zie je niet vaak. Is dat incl toitel enzeau??
PS4 online: micro_nl
pi_42293575
Hoe zit het dan met die zwaar gepimpte vrachtwagens e.d.? Investering van de baas oid? Wel vet iig als je dan toch internationaal je thuisleven weggooid

En is het ook verplicht het jaartal bij de datum op je tacho in te vullen?
pi_42293644
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 22:00 schreef worldpimber het volgende:
Hoe zit het dan met die zwaar gepimpte vrachtwagens e.d.? Investering van de baas oid? Wel vet iig als je dan toch internationaal je thuisleven weggooid

En is het ook verplicht het jaartal bij de datum op je tacho in te vullen?
9 van de 10 keer zijn dat eigenrijders, zelfstandig ondernemers, voor wie hun vrachtewagen hun leven is.
pi_42293926
Phat
pi_42294117
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 22:09 schreef worldpimber het volgende:
Phat
Ja En die resterende 1 van de 10 betaald in 9 van de 10 keer zelf de toeters en bellen, terwijl de baas de vrachtauto op zich betaald

En die 1 van de 100 die het wel van zn baas krijgt, is meestal het zoontje of de holmaat van de baas
  zondag 1 oktober 2006 @ 22:35:42 #61
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_42295154
Wow, wat staat hier op die trailer?
pi_42295267
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 22:35 schreef bleiblei het volgende:
Wow, wat staat hier op die trailer?
[afbeelding]
Euhm, een speeltjevan Kandt, zal dus iets te maken hebben met beton in de grond stoppen, soort heimachine, of een apparaat wat onder de grond heipalen maakt of zo? Ik dacht van het merk PMI
pi_42868457
Met de vlam in de pijp...?

pi_42868654
Mijn Atego, wat doe je
pi_42870833


*fap**fap**fap*
pi_42871391
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 20:40 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]

*fap**fap**fap*


Van de voorkant is ie mooier
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 21:08:46 #67
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_42871435
die smiths wagen daarnaast is ook lachen, die kan doorladen, kijk je in die auto, echt de laadbaak daar lijkt geen einde aan te komen
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_42874584
Op de lzv kalender is Limpens januari en Smiths februari trouwen s:D

(ja, die hangt hier achter me )
pi_42875147
LZV Kalender
  zondag 22 oktober 2006 @ 20:07:52 #70
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_42896708
Stuur der eens een naar mij op ajb ?
pi_42902785
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 19:00 schreef Virus.NL het volgende:
Met de vlam in de pijp...?

[afbeelding]
Welnee, onderdeel van de Benz garantievoorwaarden.

"This truck will self destruct in 700.000km"

Wij hebben actrossen 4 lopen, en ze gaan om de beurt stuQue. Er staan er van de 4 al 3 stil omdat ze dus stuk zijn, en ze worden niet meer door ons gefixt omdat ze over 2 weken vervangen worden door een stel fonkelnieuwe R-series. Mooie auto's trouwens, jammer dat er sc...sc....sc.. dat rare zweedse hoerenmerk op staat We hebben er al 3, de 2 anderen en de motorwagens dus over 2 weken



Dit spulletje dus We hebben ook 10 nieuwe trailers, nu 5 weken oud, en die op de foto is er 1 van
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 01:20:27 #72
35002 sj44k
Goedgekeurd door de NVVH
pi_43001600
r380
ongenuanceerd wezen
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 14:03:16 #73
148942 JB100-plus
Fumbling Towards Ecstasy
pi_43008512
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 22:47 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Mooie auto's trouwens, jammer dat er sc...sc....sc.. dat rare zweedse hoerenmerk op staat We hebben er al 3, de 2 anderen en de motorwagens dus over 2 weken

[afbeelding]

Dit spulletje dus We hebben ook 10 nieuwe trailers, nu 5 weken oud, en die op de foto is er 1 van
Toch fraai spul hoor, ongeacht welk merk voor staat (al is een DAF mooier natuurlijk).
Als ik het mij goed kan herinneren kwamen jullie bij mijn vorige baas wel eens frites brengen van een bekende fabrikant uit Keppel e.o. voor tijdelijke opslag, dit was zo'n 9 jaar gelden moet ik zeggen. Volgens mij waren dat voornamelijk DAF combinaties.
"Ach, je moet toch wat te klooien hebben."
"If you have never stood at the end of a track and experienced a twin Rolls Royce Griffon tractor coming at you full throttle, you are missing something very special!!"
pi_43088056
Ik heb geluk. Bij mij in de buurt zitten twee markante ondernemers, die er een wagenpark op nahouden dat goed bij hun past. Let op! Het zijn beiden zelfstandig ondernemers zonder personeel... En ja, ze bezitten 95 % van alle getoonde voertuigen nog steeds.... Over wie ik het heb? Kees Postma en Stien Bruinsma
pi_44718280
Altijd leuk, vrachtwagenfotograferende mensn in het Midden Oosten kennen.



Merk en type: Mercedes-Benz 4050
Eigenaar: GHHL Kuwait
Land van herkomst: Kuwait
Locatie: Kuwait
Datum: 2006
Fotograaf/Bron: Marc Veenstra
  vrijdag 29 december 2006 @ 18:12:38 #76
37540 Gerako
Mille, er is geen betere!
pi_44832739
Topic staat nu wel heel erg onderaan dus hierbij wat foto`s van "mijn" auto en werkomgeving.

Hier rij ik normaal gesproken mee naar Frankrijk, we vervoeren alleen maar roldeuren voor Crawford, zowel voor particulieren als voor grote bedrijven. Leuk omdat we iedere keer weer nieuwe adressen hebt, aan de andere kant ben je af en toe best wel aan het zoeken in kleine dorpjes of naar nieuwe industrie gebieden.






Even aso parkeren voor een politie bureau in Brussel, en dan met de kooiaap lossen vanaf de zijkant.
De roldeur die ik kwam brengen was voor het politie bureau anders was ik vast wel weggestuurd.




Hier heb ik een aantal weken in de nacht mee gependeld tussen Heerhugowaard en Hazeldonk.
Volle BE-trailers ophalen in Heerhugowaard en brengen naar Hazeldonk en daar vandaan de lege mee terug. Vaak 2 ritten per nacht.




Deur lossen voor een grote jachtwerf, meerdere keren heen geweest met deuren van ruim 10 meter breed.




Zelfs in het bos hebben ze roldeuren nodig.



[ Bericht 9% gewijzigd door Gerako op 29-12-2006 18:30:15 ]
pi_44868786
Ah, dus als ik, heftruckchauffeur bij een bedrijf met Crawford deuren, dwars door een deur heen rijdt, kom jij langs?
  zaterdag 30 december 2006 @ 20:57:27 #78
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_44869324
wel leuk spul om te vervoeren, je komt volgens mij op de raarste plekken
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  zaterdag 30 december 2006 @ 22:34:40 #79
37540 Gerako
Mille, er is geen betere!
pi_44872752
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 20:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Ah, dus als ik, heftruckchauffeur bij een bedrijf met Crawford deuren, dwars door een deur heen rijdt, kom jij langs?
Ja, dus ga gerust je gang.
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 20:57 schreef Klonk het volgende:
wel leuk spul om te vervoeren, je komt volgens mij op de raarste plekken
Van een particulier in een woonwijk, tot nieuwe distributiecentrums met ruim 80 deuren en docklevellers.
pi_44873303
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 14:03 schreef JB100-plus het volgende:

[..]

Toch fraai spul hoor, ongeacht welk merk voor staat (al is een DAF mooier natuurlijk).
Als ik het mij goed kan herinneren kwamen jullie bij mijn vorige baas wel eens frites brengen van een bekende fabrikant uit Keppel e.o. voor tijdelijke opslag, dit was zo'n 9 jaar gelden moet ik zeggen. Volgens mij waren dat voornamelijk DAF combinaties.
Wij chauffeurs hadden zó graag dafs gehad Ik ben deze week de hele week met het broertje van de auto op de foto weggeweest. Ik ben geen scania fan, en ik zal het ook niet makkelijk worden, maar ik moet wel toegeven dat ze ten opzichte van de 4-serie een hoop verbeterd hebben. Het stuurt scherp als een scheermes, er zit eindelijk een fatsoenlijke stoel in, en er zit redelijk ruimte in. Het remt ook een stúk beter als z'n voorganger. Het bed is echter alsvanouds grondig _KUT_, de koppeling is nogsteeds alsof je in een pan erwtensoep staat te roeren, de opticruise schakelt nogsteeds op de verkeerde momenten, en als het even kan ook nog eens de verkeerde versnelling, de achteras is nogsteeds exact dezelfde als onder de 4-serie (4balgs vering is optie, en dat zit er dus niet op) en veert dus nogsteeds even ellendig. En de cabinevering is naar mijn gevoel ook nog exact hetzelfde, en dat vind ik ook geen pluspunt.

Maar er zit wel climate control in, dát dan weer wel

Zo'n digitale tacho is trouwens ook nog ff wennen. Als je ff te snel werkt vergeet je dat ding op rust te zetten, en dan schrijft ie dus werktijd tijdens het lossen. Kun je daarna alsnog je kwartiertje op de kaart zetten...

Edit: en precies wie is je voormalig baas dan? Want wij rijden inderdaad zowat alle distributie voor de Aviko
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_45559214
Foto's gekregen van het bedrijf waar mn opa werkte
  zondag 21 januari 2007 @ 22:32:15 #82
148942 JB100-plus
Fumbling Towards Ecstasy
pi_45569150
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 22:49 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Edit: en precies wie is je voormalig baas dan? Want wij rijden inderdaad zowat alle distributie voor de Aviko
Eh, tja, een beetje late reactie...Afijn, ik heb dus bij Koel- en vriesbedrijf De Vries in Nagele gewerkt, maar dat is ondertussen al meer dan 7 jaar geleden. Ik meen dat we daar zo'n half jaar opslag hebben gehad voor Aviko, een noodsprong denk ik, om de een of andere reden. De vriescel werd geloof ik in een dikke week volgereden en later met hooguit 1 truck per dag (om 08.00 uur) leeggereden.
Al met al kan dit ondertussen trouwens wel 10 jaar geleden geweest zijn.
"Ach, je moet toch wat te klooien hebben."
"If you have never stood at the end of a track and experienced a twin Rolls Royce Griffon tractor coming at you full throttle, you are missing something very special!!"
pi_46152455
Afgelopen week een bizar trekkertje zien staan: een Amerikaanse trekker maar met enkel de deuren als cabine, maar daarachter stond een soort camperopbouw. De oplegger leek trouwens ook verdacht hard op een caravan Eerste maal dat ik zoiets zie.
Stond in Antwerpen op kaai 869, waarschijnlijk doorvoer vanuit de VS voor het Midden-Oosten.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 21:50:32 #84
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_46155888
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 20:26 schreef Scalle-- het volgende:
Afgelopen week een bizar trekkertje zien staan: een Amerikaanse trekker maar met enkel de deuren als cabine, maar daarachter stond een soort camperopbouw. De oplegger leek trouwens ook verdacht hard op een caravan Eerste maal dat ik zoiets zie.
Stond in Antwerpen op kaai 869, waarschijnlijk doorvoer vanuit de VS voor het Midden-Oosten.
En geen foto natuurlijk he
pi_46164953
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 21:50 schreef glasbak het volgende:

[..]

En geen foto natuurlijk he
De gsm met cam is in herstelling, wou niet meer opladen En een digitale camera heb ik nog altijd niet.
  zaterdag 10 februari 2007 @ 09:49:00 #86
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_46165487
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 08:34 schreef Scalle-- het volgende:

[..]

De gsm met cam is in herstelling, wou niet meer opladen En een digitale camera heb ik nog altijd niet.
Zal je net zien op het moment dat je hem nodig hebt
pi_46165830
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 08:34 schreef Scalle-- het volgende:
De gsm met cam is in herstelling, wou niet meer opladen En een digitale camera heb ik nog altijd niet.
Hoax.
pi_46191850
quote:
Op zondag 21 januari 2007 22:32 schreef JB100-plus het volgende:

[..]

Eh, tja, een beetje late reactie...Afijn, ik heb dus bij Koel- en vriesbedrijf De Vries in Nagele gewerkt, maar dat is ondertussen al meer dan 7 jaar geleden. Ik meen dat we daar zo'n half jaar opslag hebben gehad voor Aviko, een noodsprong denk ik, om de een of andere reden. De vriescel werd geloof ik in een dikke week volgereden en later met hooguit 1 truck per dag (om 08.00 uur) leeggereden.
Al met al kan dit ondertussen trouwens wel 10 jaar geleden geweest zijn.
Ik kan me herinneren dat ze járén geleden inderdaad brand hebben gehad in het eigen vrieshuis, waardoor ze alle productie regelrecht weg moesten rijden. Kan goed zijn dat dat toen naar jullie gegaan is dan, zou het anders ook niet weten. We komen er tegenwoordig in ieder geval niet meer
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_46198924
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 10:19 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Hoax.
M'n gsm is een hoax
  zondag 11 februari 2007 @ 18:28:05 #90
148942 JB100-plus
Fumbling Towards Ecstasy
pi_46211776
quote:
Op zondag 11 februari 2007 00:56 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ik kan me herinneren dat ze járén geleden inderdaad brand hebben gehad in het eigen vrieshuis, waardoor ze alle productie regelrecht weg moesten rijden.
Zoiets kan het wel geweest zijn, maar is inderdaad jaaaaren geleden. Nadat jullie alles hadden weggereden, heb ik van Donselaar ook niet meer gezien om het zo maar uit te drukken. We waren trouwens wel vaker een adresje voor noodgevallen heb ik het idee.

Net nog goed nieuws gelezen: DAF wil de productie in de komende jaren gaan opvoeren van 180 naar 300 trucks per dag
"Ach, je moet toch wat te klooien hebben."
"If you have never stood at the end of a track and experienced a twin Rolls Royce Griffon tractor coming at you full throttle, you are missing something very special!!"
  maandag 12 februari 2007 @ 13:56:05 #91
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_46236159
Zit er ook een nieuw DAF model aan te komen?
Ik zag afgelopen vrijdag een hele rits (+/- 30) rode trekkers op het terrein achter elkaar rijden richting het "hoofdkantoor". Zag er heel maf uit . Het was alleen rond een uur of half 6 in de schemering en zag de voorkant niet.
pi_46239473
quote:
Op maandag 12 februari 2007 13:56 schreef bleiblei het volgende:
Zit er ook een nieuw DAF model aan te komen?
Ik zag afgelopen vrijdag een hele rits (+/- 30) rode trekkers op het terrein achter elkaar rijden richting het "hoofdkantoor". Zag er heel maf uit . Het was alleen rond een uur of half 6 in de schemering en zag de voorkant niet.
Lijkt me niet, de 105 en de CF series zijn pas nieuw, en doorgaans gaat de ontwikkeling van nieuwe modellen nou ook weer niet zó snel Misschien een of ander prototype ofzo, met een nieuwe motor of iets dergelijks. Een Euro5 motor met EGR zou niet gek zijn
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_46240959
Ik heb vrijdag in het mooiste voertuig van mijn werkgever gereden, de Daf TROPCO 650 kN .
Weliswaar zonder tank achterop en op een gesloten parcours, maar desalniettemin een machtige ervaring.
"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
pi_46241134
Heeft zo'n ding nou echt zoveel meer PK en NM dan je standaard? Dat vraag ik me al een hele tijd af..
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
pi_46241646
quote:
Op maandag 12 februari 2007 16:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
Heeft zo'n ding nou echt zoveel meer PK en NM dan je standaard? Dat vraag ik me al een hele tijd af..
530pk, dat is volgens mij gewoon een standaard leverbaar Daf blok. Maar verder is deze versie wel aangepast aan 'verzwaarde omstandigheden'. Zo is alles extra robuust uitgevoerd (kijk maar naar de spatborden), heeft de trekker een makkelijk bereikbare zekeringkast, en is de trekker voorzien van een zware lierinstallatie om bijvoorbeeld gestrande voortuigen mee te kunnen nemen als er geen bergingsvoertuig in de buurt is.

"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
pi_46243051
quote:
Op maandag 12 februari 2007 16:14 schreef MaartenGrendel het volgende:
Ik heb vrijdag in het mooiste voertuig van mijn werkgever gereden, de Daf TROPCO 650 kN .
Weliswaar zonder tank achterop en op een gesloten parcours, maar desalniettemin een machtige ervaring.
[afbeelding]
je werkgever heeft nog twee mooieren....
pi_46243382
Verder zijn ze afaik bladgeveerd, en is het de enige serie 6x6 XF's die ooit geleverd zijn, speciale uitvoering voor de landmacht

Wat moet ik me eigenlijk voorstellen bij een makkelijk bereikbare zekeringkast? Zit die niet gewoon aan de bijrijderskant onder het klepje?

Even een paar grappige weetjes trouwens: deze apparaten zijn niet verplicht een snelheidsbegrenzer aan boord te hebben, hebben niets te maken met zoiets als een rijtijdenwet, en zijn veel sneller en gaver dan welk ander equivalent ervan dan ook van de buitenlandse strijdkrachten. Die rare duitsers bijvoorbeeld, hebben nogsteeds logge rare 750pk sterke V12 Faun 8x8 trekkers, van 3 meter breed, die maximaal 75km/h kunnen en qua tonnage niks voordeliger zijn dan de nederlandse Daf/broshuis combi's

Ik zat ff plaatjes te zoeken van die machtige Faun apparaten, want bruut zijn ze wel. Alexxxxx misschien nog iets in de collectie? Of nog de link naar die firma waar ze ook allerlei idioot grote kranen hebben, bij Nijkerk in de buurt aan de A28?
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_46243486
quote:
Op maandag 12 februari 2007 17:16 schreef Bartholomeus het volgende:
Verder zijn ze afaik bladgeveerd, en is het de enige serie 6x6 XF's die ooit geleverd zijn, speciale uitvoering voor de landmacht

Wat moet ik me eigenlijk voorstellen bij een makkelijk bereikbare zekeringkast? Zit die niet gewoon aan de bijrijderskant onder het klepje?

Even een paar grappige weetjes trouwens: deze apparaten zijn niet verplicht een snelheidsbegrenzer aan boord te hebben, hebben niets te maken met zoiets als een rijtijdenwet, en zijn veel sneller en gaver dan welk ander equivalent ervan dan ook van de buitenlandse strijdkrachten. Die rare duitsers bijvoorbeeld, hebben nogsteeds logge rare 750pk sterke V12 Faun 8x8 trekkers, van 3 meter breed, die maximaal 75km/h kunnen en qua tonnage niks voordeliger zijn dan de nederlandse Daf/broshuis combi's

Ik zat ff plaatjes te zoeken van die machtige Faun apparaten, want bruut zijn ze wel. Alexxxxx misschien nog iets in de collectie? Of nog de link naar die firma waar ze ook allerlei idioot grote kranen hebben, bij Nijkerk in de buurt aan de A28?
Sindorf in 't Harde, ben ik wel eens geweest om foto's te maken, maar de hekken zaten dicht, moet nog eens een afspraak maken daar

Ik heb de desbetreffende Duitse Fauns niet in de collectie (Elefant), wel een paar leuke andere Faun zwaar transport trekkers
pi_46243684
quote:
Op maandag 12 februari 2007 17:16 schreef Bartholomeus het volgende:
Verder zijn ze afaik bladgeveerd, en is het de enige serie 6x6 XF's die ooit geleverd zijn, speciale uitvoering voor de landmacht

Wat moet ik me eigenlijk voorstellen bij een makkelijk bereikbare zekeringkast? Zit die niet gewoon aan de bijrijderskant onder het klepje?

Even een paar grappige weetjes trouwens: deze apparaten zijn niet verplicht een snelheidsbegrenzer aan boord te hebben, hebben niets te maken met zoiets als een rijtijdenwet, en zijn veel sneller en gaver dan welk ander equivalent ervan dan ook van de buitenlandse strijdkrachten. Die rare duitsers bijvoorbeeld, hebben nogsteeds logge rare 750pk sterke V12 Faun 8x8 trekkers, van 3 meter breed, die maximaal 75km/h kunnen en qua tonnage niks voordeliger zijn dan de nederlandse Daf/broshuis combi's

Ik zat ff plaatjes te zoeken van die machtige Faun apparaten, want bruut zijn ze wel. Alexxxxx misschien nog iets in de collectie? Of nog de link naar die firma waar ze ook allerlei idioot grote kranen hebben, bij Nijkerk in de buurt aan de A28?
Hm, ik zag in de cabine tussen het normale plastic bovenaan een lomp paneel met een voltmeter en wat schakelaars en ging ervan uit dat dat de zekeringkast was, maar het zou kunnen dat de zekeringen zelf gewoon in het dashboard zitten. Deze combinatie is onbeladen trouwens ook drie meter breed, en met een Leopard 2 erop zelfs 3.40 meter. Ze hebben dan ook altijd een ontheffing nodig om de openbare weg op te mogen. En Alexxxxx, welke vind jij nog mooier dan?
"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')