Deze mss?quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:15 schreef area51 het volgende:
[..]
Ik heb met mijn collega uit Ieper gesproken, die heeft hem namelijk gezien, en die vertelde dat het niet die auto was die op die site staat. Afwachten dus tot dat hij nog een keer opduikt in EIN en dan probeer ik een foto te maken, alleen komen ze altijd in het midden van de nacht.
Dit is een oostenrijker, geen belg. Heeft die gast nou ook een kortere trailer trouwens? Anders is het hele spulletje toch veel te lang?quote:
Hij heeft ook niet gezegd dat het een Belg was....quote:Op zondag 1 oktober 2006 12:04 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dit is een oostenrijker, geen belg. Heeft die gast nou ook een kortere trailer trouwens? Anders is het hele spulletje toch veel te lang?
Is natuurlijk wel een mooie manier om je rijbewijs te halen.. Hoe oud ben je als ik vragen mag? Denk niet dat zo een soort deal mogelijk is voor iemand van mijn leeftijd? (19 dan) Ergens lijkt het me wel wat om een jaar te werken en daarna weer naar school te gaan (of werk te gaan doen meer in de richting van mijn opleiding)quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:45 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met worktrans? (uitzenbureau voor logistiek)
Heb daar een proefrit gehad en de instructeur was erg tevreden.
Ze willen nu me rijbewijs gaan betalen en dan moet ik een jaar voor ze werken, dus ervaringen zijn erg welkom![]()
Wow die is echt gaafquote:
9 van de 10 keer zijn dat eigenrijders, zelfstandig ondernemers, voor wie hun vrachtewagen hun leven is.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:00 schreef worldpimber het volgende:
Hoe zit het dan met die zwaar gepimpte vrachtwagens e.d.? Investering van de baas oid? Wel vet iig als je dan toch internationaal je thuisleven weggooid
En is het ook verplicht het jaartal bij de datum op je tacho in te vullen?
Jaquote:
Euhm, een speeltjevan Kandt, zal dus iets te maken hebben met beton in de grond stoppen, soort heimachine, of een apparaat wat onder de grond heipalen maakt of zo? Ik dacht van het merk PMIquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:35 schreef bleiblei het volgende:
Wow, wat staat hier op die trailer?![]()
[afbeelding]
Welnee, onderdeel van de Benz garantievoorwaarden.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:00 schreef Virus.NL het volgende:
Met de vlam in de pijp...?
[afbeelding]
Toch fraai spul hoor, ongeacht welk merk voor staat (al is een DAF mooier natuurlijk).quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:47 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mooie auto's trouwens, jammer dat er sc...sc....sc.. dat rare zweedse hoerenmerk op staatWe hebben er al 3, de 2 anderen en de motorwagens dus over 2 weken
[afbeelding]
Dit spulletje dusWe hebben ook 10 nieuwe trailers, nu 5 weken oud, en die op de foto is er 1 van
Ja, dus ga gerust je gang.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Ah, dus als ik, heftruckchauffeur bij een bedrijf met Crawford deuren, dwars door een deur heen rijdt, kom jij langs?
Van een particulier in een woonwijk, tot nieuwe distributiecentrums met ruim 80 deuren en docklevellers.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:57 schreef Klonk het volgende:
wel leuk spul om te vervoeren, je komt volgens mij op de raarste plekken
Wij chauffeurs hadden zó graag dafs gehadquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:03 schreef JB100-plus het volgende:
[..]
Toch fraai spul hoor, ongeacht welk merk voor staat (al is een DAF mooier natuurlijk).
Als ik het mij goed kan herinneren kwamen jullie bij mijn vorige baas wel eens frites brengen van een bekende fabrikant uit Keppel e.o. voor tijdelijke opslag, dit was zo'n 9 jaar gelden moet ik zeggen. Volgens mij waren dat voornamelijk DAF combinaties.
Eh, tja, een beetje late reactie...Afijn, ik heb dus bij Koel- en vriesbedrijf De Vries in Nagele gewerkt, maar dat is ondertussen al meer dan 7 jaar geleden. Ik meen dat we daar zo'n half jaar opslag hebben gehad voor Aviko, een noodsprong denk ik, om de een of andere reden. De vriescel werd geloof ik in een dikke week volgereden en later met hooguit 1 truck per dag (om 08.00 uur) leeggereden.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:49 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Edit: en precies wie is je voormalig baas dan? Want wij rijden inderdaad zowat alle distributie voor de Aviko
En geen foto natuurlijk hequote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:26 schreef Scalle-- het volgende:
Afgelopen week een bizar trekkertje zien staan: een Amerikaanse trekker maar met enkel de deuren als cabine, maar daarachter stond een soort camperopbouw. De oplegger leek trouwens ook verdacht hard op een caravanEerste maal dat ik zoiets zie.
Stond in Antwerpen op kaai 869, waarschijnlijk doorvoer vanuit de VS voor het Midden-Oosten.
De gsm met cam is in herstelling, wou niet meer opladenquote:
Zal je net zien op het moment dat je hem nodig hebtquote:Op zaterdag 10 februari 2007 08:34 schreef Scalle-- het volgende:
[..]
De gsm met cam is in herstelling, wou niet meer opladenEn een digitale camera heb ik nog altijd niet.
Hoax.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 08:34 schreef Scalle-- het volgende:
De gsm met cam is in herstelling, wou niet meer opladenEn een digitale camera heb ik nog altijd niet.
Ik kan me herinneren dat ze járén geleden inderdaad brand hebben gehad in het eigen vrieshuis, waardoor ze alle productie regelrecht weg moesten rijden. Kan goed zijn dat dat toen naar jullie gegaan is dan, zou het anders ook niet weten. We komen er tegenwoordig in ieder geval niet meerquote:Op zondag 21 januari 2007 22:32 schreef JB100-plus het volgende:
[..]
Eh, tja, een beetje late reactie...Afijn, ik heb dus bij Koel- en vriesbedrijf De Vries in Nagele gewerkt, maar dat is ondertussen al meer dan 7 jaar geleden. Ik meen dat we daar zo'n half jaar opslag hebben gehad voor Aviko, een noodsprong denk ik, om de een of andere reden. De vriescel werd geloof ik in een dikke week volgereden en later met hooguit 1 truck per dag (om 08.00 uur) leeggereden.
Al met al kan dit ondertussen trouwens wel 10 jaar geleden geweest zijn.
Zoiets kan het wel geweest zijn, maar is inderdaad jaaaaren geleden. Nadat jullie alles hadden weggereden, heb ik van Donselaar ook niet meer gezien om het zo maar uit te drukken. We waren trouwens wel vaker een adresje voor noodgevallen heb ik het idee.quote:Op zondag 11 februari 2007 00:56 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat ze járén geleden inderdaad brand hebben gehad in het eigen vrieshuis, waardoor ze alle productie regelrecht weg moesten rijden.
Lijkt me niet, de 105 en de CF series zijn pas nieuw, en doorgaans gaat de ontwikkeling van nieuwe modellen nou ook weer niet zó snelquote:Op maandag 12 februari 2007 13:56 schreef bleiblei het volgende:
Zit er ook een nieuw DAF model aan te komen?
Ik zag afgelopen vrijdag een hele rits (+/- 30) rode trekkers op het terrein achter elkaar rijden richting het "hoofdkantoor". Zag er heel maf uit. Het was alleen rond een uur of half 6 in de schemering en zag de voorkant niet.
530pk, dat is volgens mij gewoon een standaard leverbaar Daf blok. Maar verder is deze versie wel aangepast aan 'verzwaarde omstandigheden'. Zo is alles extra robuust uitgevoerd (kijk maar naar de spatborden), heeft de trekker een makkelijk bereikbare zekeringkast, en is de trekker voorzien van een zware lierinstallatie om bijvoorbeeld gestrande voortuigen mee te kunnen nemen als er geen bergingsvoertuig in de buurt is.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
Heeft zo'n ding nou echt zoveel meer PK en NM dan je standaard? Dat vraag ik me al een hele tijd af..
je werkgever heeft nog twee mooieren....quote:Op maandag 12 februari 2007 16:14 schreef MaartenGrendel het volgende:
Ik heb vrijdag in het mooiste voertuig van mijn werkgever gereden, deDaf TROPCO 650 kN
.
Weliswaar zonder tank achterop en op een gesloten parcours, maar desalniettemin een machtige ervaring.
[afbeelding]
Sindorf in 't Harde, ben ik wel eens geweest om foto's te maken, maar de hekken zaten dicht, moet nog eens een afspraak maken daarquote:Op maandag 12 februari 2007 17:16 schreef Bartholomeus het volgende:
Verder zijn ze afaik bladgeveerd, en is het de enige serie 6x6 XF's die ooit geleverd zijn, speciale uitvoering voor de landmacht
Wat moet ik me eigenlijk voorstellen bij een makkelijk bereikbare zekeringkast? Zit die niet gewoon aan de bijrijderskant onder het klepje?
Even een paar grappige weetjes trouwens: deze apparaten zijn niet verplicht een snelheidsbegrenzer aan boord te hebben, hebben niets te maken met zoiets als een rijtijdenwet, en zijn veel sneller en gaver dan welk ander equivalent ervan dan ook van de buitenlandse strijdkrachten. Die rare duitsers bijvoorbeeld, hebben nogsteeds logge rare 750pk sterke V12 Faun 8x8 trekkers, van 3 meter breed, die maximaal 75km/h kunnen en qua tonnage niks voordeliger zijn dan de nederlandse Daf/broshuis combi's
Ik zat ff plaatjes te zoeken van die machtige Faun apparaten, want bruut zijn ze wel. Alexxxxx misschien nog iets in de collectie? Of nog de link naar die firma waar ze ook allerlei idioot grote kranen hebben, bij Nijkerk in de buurt aan de A28?
Hm, ik zag in de cabine tussen het normale plastic bovenaan een lomp paneel met een voltmeter en wat schakelaars en ging ervan uit dat dat de zekeringkast was, maar het zou kunnen dat de zekeringen zelf gewoon in het dashboard zitten. Deze combinatie is onbeladen trouwens ook drie meter breed, en met een Leopard 2 erop zelfs 3.40 meter. Ze hebben dan ook altijd een ontheffing nodig om de openbare weg op te mogen. En Alexxxxx, welke vind jij nog mooier dan?quote:Op maandag 12 februari 2007 17:16 schreef Bartholomeus het volgende:
Verder zijn ze afaik bladgeveerd, en is het de enige serie 6x6 XF's die ooit geleverd zijn, speciale uitvoering voor de landmacht
Wat moet ik me eigenlijk voorstellen bij een makkelijk bereikbare zekeringkast? Zit die niet gewoon aan de bijrijderskant onder het klepje?
Even een paar grappige weetjes trouwens: deze apparaten zijn niet verplicht een snelheidsbegrenzer aan boord te hebben, hebben niets te maken met zoiets als een rijtijdenwet, en zijn veel sneller en gaver dan welk ander equivalent ervan dan ook van de buitenlandse strijdkrachten. Die rare duitsers bijvoorbeeld, hebben nogsteeds logge rare 750pk sterke V12 Faun 8x8 trekkers, van 3 meter breed, die maximaal 75km/h kunnen en qua tonnage niks voordeliger zijn dan de nederlandse Daf/broshuis combi's
Ik zat ff plaatjes te zoeken van die machtige Faun apparaten, want bruut zijn ze wel. Alexxxxx misschien nog iets in de collectie? Of nog de link naar die firma waar ze ook allerlei idioot grote kranen hebben, bij Nijkerk in de buurt aan de A28?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |