Deze mss?quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:15 schreef area51 het volgende:
[..]
Ik heb met mijn collega uit Ieper gesproken, die heeft hem namelijk gezien, en die vertelde dat het niet die auto was die op die site staat. Afwachten dus tot dat hij nog een keer opduikt in EIN en dan probeer ik een foto te maken, alleen komen ze altijd in het midden van de nacht.
Dit is een oostenrijker, geen belg. Heeft die gast nou ook een kortere trailer trouwens? Anders is het hele spulletje toch veel te lang?quote:
Hij heeft ook niet gezegd dat het een Belg was....quote:Op zondag 1 oktober 2006 12:04 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dit is een oostenrijker, geen belg. Heeft die gast nou ook een kortere trailer trouwens? Anders is het hele spulletje toch veel te lang?
Is natuurlijk wel een mooie manier om je rijbewijs te halen.. Hoe oud ben je als ik vragen mag? Denk niet dat zo een soort deal mogelijk is voor iemand van mijn leeftijd? (19 dan) Ergens lijkt het me wel wat om een jaar te werken en daarna weer naar school te gaan (of werk te gaan doen meer in de richting van mijn opleiding)quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:45 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met worktrans? (uitzenbureau voor logistiek)
Heb daar een proefrit gehad en de instructeur was erg tevreden.
Ze willen nu me rijbewijs gaan betalen en dan moet ik een jaar voor ze werken, dus ervaringen zijn erg welkom![]()
Wow die is echt gaafquote:
9 van de 10 keer zijn dat eigenrijders, zelfstandig ondernemers, voor wie hun vrachtewagen hun leven is.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:00 schreef worldpimber het volgende:
Hoe zit het dan met die zwaar gepimpte vrachtwagens e.d.? Investering van de baas oid? Wel vet iig als je dan toch internationaal je thuisleven weggooid
En is het ook verplicht het jaartal bij de datum op je tacho in te vullen?
Jaquote:
Euhm, een speeltjevan Kandt, zal dus iets te maken hebben met beton in de grond stoppen, soort heimachine, of een apparaat wat onder de grond heipalen maakt of zo? Ik dacht van het merk PMIquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:35 schreef bleiblei het volgende:
Wow, wat staat hier op die trailer?![]()
[afbeelding]
Welnee, onderdeel van de Benz garantievoorwaarden.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:00 schreef Virus.NL het volgende:
Met de vlam in de pijp...?
[afbeelding]
Toch fraai spul hoor, ongeacht welk merk voor staat (al is een DAF mooier natuurlijk).quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:47 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mooie auto's trouwens, jammer dat er sc...sc....sc.. dat rare zweedse hoerenmerk op staatWe hebben er al 3, de 2 anderen en de motorwagens dus over 2 weken
[afbeelding]
Dit spulletje dusWe hebben ook 10 nieuwe trailers, nu 5 weken oud, en die op de foto is er 1 van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |