SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar Henk WIjngaard dus liever niet begrijp ik?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:37 schreef Klonk het volgende:
Welkom in dit topic, de verzamelplaats voor alle (ex)-vrachtwagenchauffeurs, vrachtwagengekken of gewoon voor al je vrachtwagenvragen
Henk Wijngaard is ook chauffeur geweest, dus zolang hij niet gaat zingen is hij welkom.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar Henk WIjngaard dus liever niet begrijp ik?
hij mag best zingenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Henk Wijngaard is ook chauffeur geweest, dus zolang hij niet gaat zingen is hij welkom.
Hij moet z'n botte kop houden, en als ie wel gaat zingen trap ik hem hoogstpersoonlijk de deur uit. Hoe precies weet ik nog niet, maar ik doe het, zowaar ik Bartholomeus heetquote:
klassiekers als ''Met de vlam in de pijp'' en ''Stille Willy''quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:25 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hij moet z'n botte kop houden, en als ie wel gaat zingen trap ik hem hoogstpersoonlijk de deur uit. Hoe precies weet ik nog niet, maar ik doe het, zowaar ik Bartholomeus heet
Ik vind die rare dingen met een ster op de gille nogsteeds niet iets om over naar huis te mailen. De eerste generatie actros was helemaal 1 grote pot doffe ellende, en dat is met de nieuwe generatie wel beter geworden, maar het is nogsteeds niet je van het. Laat ze een fatsoenlijke automaat uitvinden ipv die hoeren EPS en laat ze wat doen aan dat eeuwige gedraai aan dat stuur. En laat ze een bed monteren, ipv een plankquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:43 schreef Klonk het volgende:
Scania heeft betere tijden gekend, qua interieur al lang voorbij gestreefd en helaas zitten ze in Zweden een beetje te pitten en gelukkig te zijn met betere tijden (vroegah dus)
Ik ben een tijdje geleden erg verrast door de nieuwe generatie Mercedes, veel ruimte, goeie bouwkwaliteit, maar Daf is natuurlijk geweldig, zeker met de nieuwe 95 kunnen ze er weer een tijdje tegenaan.
Belgen steken volgensmij ook veel geld in hun wagen..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:17 schreef Klonk het volgende:
al het geld wat je in je wagenpark steekt moet terugverdiend worden, veel mooie wagens zijn vaak in handen van eigenrijders, grote bedrijven houden het vaak wat simpeler, en Scandinaviers die hebben nu eenmaal een afwijking en hebben vaak erg mooi spul
Stille willie heeft toch niets met Henk te maken? OF heeft de BB band connecties met Henk?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
klassiekers als ''Met de vlam in de pijp'' en ''Stille Willy''
Henk![]()
De streamline was er niet in torpedo uitvoering. Dit is dus geen streamline.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:13 schreef Scalle-- het volgende:
Ben die streamline met verlengde kabine eindelijk weer tegengekomen
[afbeelding]
Reed op Luxemburgse nummerplaat, jammer genoeg niet zo goed onderhouden...
Foto is genomen met m'n gsm dus bitte niet op de kwaliteit letten
I don't know, ben niet zo geïnteresseerd in oude wrakkenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 07:18 schreef glasbak het volgende:
[..]
De streamline was er niet in torpedo uitvoering. Dit is dus geen streamline.
oh jawel hoor. de streamline neus heeft 4 sleuven ipv 6quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 07:18 schreef glasbak het volgende:
[..]
De streamline was er niet in torpedo uitvoering. Dit is dus geen streamline.
Ze zitten in Lokeren, een kilometertje ofzo van de E17quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:10 schreef Kindervriend het volgende:
Gister naar Liverpool gekoeriert met 'n Caddy, mooi ritje. Maar goeiendag, wat kom je deze jongens vaak tegen daar op de snelwegen!
[afbeelding]
Volgens mij hebben ze ook een afdeling in België zitten, want je ziet trucks van Eddie Stobart ook nogal eens met Belgische platen rijden, maar in Engeland kom je ze echt schandalig veel tegen.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:18 schreef Kindervriend het volgende:
Het was me nooit zo opgevallen die keren dat ik in Engeland was... maar wat rijden ze daar met hoge trailers zeg! In Nederland zie je ze nooit zo hoog en volgens mij in de rest van Europa ook niet.
Je ziet in Nederland wel eens van die trailers met dubbele bodem, daar staat meestal 2WIN op ofzo, maar in Engeland waren ze anders. Nog hoger. In Nederland zouden die ook elk viaduct raken volgens mij... kwestie van andere standaarden.
Ik kan er zo snel geen plaatjes van vinden, van die trailers. Iemand?
Ik wist dat ik op jou kon rekenen.quote:
Tescoquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:26 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Ik wist dat ik op jou kon rekenen.![]()
Weet je er meer over? Vertel eens, ze mogen het eiland niet af denk ik hè? 't Ziet er wel vet uit vind ik hoor. Ik had wel 't idee dat het vooral trucks zijn die grote superstores als Tesco bevoorraden. Ik kan me ook indenken dat er relatief licht spul mee wordt vervoerd, want anders wordt het wel erg wankel en onveilig denk ik, of niet?
Ah, okee.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
TescoToen ik nog in het magazijn werkte bij Van der Meulen veel met dat bedrijf te maken gehad. VdM maakt de huismerk beschuiten en toast van Tesco
![]()
Maar ze komen inderdaad hier in Europa alleen in de UK. In Australië en Nieuw-Zeeland zijn ze ook zo hoog btw
Dan is ie nog ingevoerd ook, hoe komt ie anders aan zo'n recent kentekenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:49 schreef Diemietuhriej het volgende:
Oh, Bartholomeus, van het vorige topic, de auto is tweedehands he.
Uit 2001 meende ik, al 5 jaar oud dus..
En met Full options bedoelde ik de opties in de cabine, en retarder e.d.
En pap vond hem wel fijn meende ik, alhoewel hij eerst op het vorige model FH16 bakwagen reed, zwaarste uitvoering. Ook wel mooi ding was dat.![]()
Dacht ik.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:39 schreef Alexxxxx het volgende:
onder de 12 ton heeft het hier ook geen begrenzer hoor
Mja, Nederlandse chauffeurs en Engelse chauffeurs zijn ook een iets ander slag volk he?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:02 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Dacht ik.
Maar in Nederland zie je zulke trucks niet met 120 voorbij klappen hoor.![]()
Kweet niet, stond op RDW dat ie in 2001 op kenteken gezet is.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:01 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dan is ie nog ingevoerd ook, hoe komt ie anders aan zo'n recent kenteken
Kermisexploitanten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:45 schreef Klonk het volgende:
Goed gebruik van een Scania, zal wel wat gekost hebben
[afbeelding]
Hier staan (speciaal voor Alexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx) ook nog wat aparte vehikels tussen
Tegen woordig wel geloof ik. Hebben op de zaak een Atego 1217 rijden en die is begrensd. Oude model Atego 1218 daarentegen niet.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:39 schreef Alexxxxx het volgende:
onder de 12 ton heeft het hier ook geen begrenzer hoor
die gasten rijden altijd in ouwe afgetrapte wagens, ik vermoed dat mensen zijn met geld te veel.quote:
In Finland of Zweden mogen ze toch ook tot 4.5 meter? Stond eens in een Truckstar...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
TescoToen ik nog in het magazijn werkte bij Van der Meulen veel met dat bedrijf te maken gehad. VdM maakt de huismerk beschuiten en toast van Tesco
![]()
Maar ze komen inderdaad hier in Europa alleen in de UK. In Australië en Nieuw-Zeeland zijn ze ook zo hoog btw
In Finland en zweden mogen de trucks in ieder geval langer zijnquote:Op zondag 20 augustus 2006 08:53 schreef Scalle-- het volgende:
[..]
In Finland of Zweden mogen ze toch ook tot 4.5 meter? Stond eens in een Truckstar...
Ze gingen met de truck van Schouten een ritje doen naar het noorden en ik weet nog dat er een foto opstond van een oplegger en stond bij dat ze daar tot 4.5 meter hoog mochten gaan ofzo...quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In Finland en zweden mogen de trucks in ieder geval langer zijn
Ik zou het niet weten, ik heb mn abo op de truckstar een paar jaar geleden opgezegdquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:29 schreef Scalle-- het volgende:
[..]
Ze gingen met de truck van Schouten een ritje doen naar het noorden en ik weet nog dat er een foto opstond van een oplegger en stond bij dat ze daar tot 4.5 meter hoog mochten gaan ofzo...
Nou, het scheelt toch niet veel met wat er tegenwoordig op de grotere kermis staat, bij Venray stonden er ook enkele van dit formaat, dikke S klasse erlangs.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:05 schreef Klonk het volgende:
[..]
die gasten rijden altijd in ouwe afgetrapte wagens, ik vermoed dat mensen zijn met geld te veel.
Klopt, ik heb het ook gelezen. Gingen ze nog onderweg maut boeken via internet en een laptop aan boord. Toen dacht ik nog: wtf, gast, OBU is the word!quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:29 schreef Scalle-- het volgende:
[..]
Ze gingen met de truck van Schouten een ritje doen naar het noorden en ik weet nog dat er een foto opstond van een oplegger en stond bij dat ze daar tot 4.5 meter hoog mochten gaan ofzo...
4,5 m, en lange combinaties met gewicht van 60 tonquote:Op zondag 20 augustus 2006 08:53 schreef Scalle-- het volgende:
[..]
In Finland of Zweden mogen ze toch ook tot 4.5 meter? Stond eens in een Truckstar...
Ik heb hem een paar weken geleden in Maastricht gezien, toen ik 's-nachts op weg was naar MIL, maar kon hem niet helemaal goed zien omdat er een busje naast me zat waar ik maar net overheen kon kijken.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:13 schreef Scalle-- het volgende:
Ben die streamline met verlengde kabine eindelijk weer tegengekomen
[afbeelding]
Reed op Luxemburgse nummerplaat, jammer genoeg niet zo goed onderhouden...
Foto is genomen met m'n gsm dus bitte niet op de kwaliteit letten
Als het een Belg was waarschijnlijk wel, is wel van de site waar z'n interieur gemaakt is. Ze hebben er verschillende longlines aangepakt...quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:32 schreef area51 het volgende:
[..]
Ik heb hem een paar weken geleden in Maastricht gezien, toen ik 's-nachts op weg was naar MIL, maar kon hem niet helemaal goed zien omdat er een busje naast me zat waar ik maar net overheen kon kijken.
Op onze vestiging in ANT was ook een Scania Rserie longline gesignaleerd, en die schijnt later diezelfde nacht ook nog in EIN geweest te zijn. Een grijze met custompaint, heeft iemand een foto?
Ik heb met mijn collega uit Ieper gesproken, die heeft hem namelijk gezien, en die vertelde dat het niet die auto was die op die site staat. Afwachten dus tot dat hij nog een keer opduikt in EIN en dan probeer ik een foto te maken, alleen komen ze altijd in het midden van de nacht.quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:01 schreef Scalle-- het volgende:
[..]
Als het een Belg was waarschijnlijk wel, is wel van de site waar z'n interieur gemaakt is. Ze hebben er verschillende longlines aangepakt...
http://www.adno.be/index.php?LANG=NL
Je moet ff in de Gallery kijken, de grijze is die van De Hertogh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |