abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28265534
woei
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_28266097
En weer back in business
pi_28273898
En toen hing er hier blijkbaar een collega van de weekendwasbende rond
pi_28356682
gaan er nog mensen naar Six FlagsWalibi toe dit weekend?
pi_28357143
Zo. Eventjes vrij gekregen van mijn chef
pi_28365108
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 14:17 schreef Gurb het volgende:
gaan er nog mensen naar Six FlagsWalibi toe dit weekend?
Ja ik moet 's ochtends rijden met de behendigheidswedstrijd van Scania
Van Scania heb ik ook 2 entreebewijzen gekregen
pi_28372107
Ik ga na de bouwvak mijn vrachtwagenrijbewijs halen !
pi_28390911
Ik ga morgen niet naar Walibi. Heb andere bezigheden, helaas. Vorige week wel naar het truckfetsivalgebeuren in Burdaard geweest, foto's volgen nog.
pi_28392643
Woensdag meegereden in de Nr. 1 auto van Scania nederland. oftewel, de eerste in nederland geproduceerde scania geloof dat ie uit 1964 komt.

zo een, maar dan licht bruin

2825cc Single Turbo Beast
pi_28392810
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Bij het museum van Cees Zandbergen senior geweest? (aanrader trouwens)
pi_28395446
nou mijn vader is 25 jaar voor scania nederland, en zweden werkzaam geweest, en ging woensdag met de vut.

dus werden mijn ouders opgehaald in de nr 1 om daarmee met Cees (senior)aan het stuur naar zwolle te rijden. daar hebben we een receptie gehad, en toen zijn ik en mijn broer met de Nr 1 mee gereden naar staphorst om daar uit eten te gaan. in de auto met cees gebabbeld. maar oi wat is er ondertussen op het gebied van comfort en lawaai een hoop veranderd zeg! hij heeft btw 30 trucks in het museum staan. allemaal op naam, en verzekerd zodat hij ten alle tijden er even een blokje mee kan rijden.

ben overigens ook eens met Cees in het zand wezen stoeien met een 6x6 leger apparaat. hij schjeen em wat gekieteld te hebben, en idd dat ding ging heel behoorlijk van zijn plek nu heeft hij ook een 4x4 legertruck, omdat die wat lichter is en wat speelser.......
2825cc Single Turbo Beast
pi_28397600
Ik ben een paar jaar geleden in zn museum geweest, gewoon op de bonnefooi langs gegaan, en hij stond wat aan een auto te prutsen, gevraagd of we mochten kijken, en bij elke truck een heel verhala gehoord. Hij schijnt zelfs mn opa nog gekend te hebben, die was ook chauffeur op een Scania-Vabis.

Ik ga komende vrijdag trouwens naar het Westland met een paar vrienden om vrachtwagens op de foto te zetten. Heeft iemand nog tips voor fotolocaties?
pi_28397906
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 20:34 schreef Alexxxxx het volgende:

Ik ga komende vrijdag trouwens naar het Westland met een paar vrienden om vrachtwagens op de foto te zetten. Heeft iemand nog tips voor fotolocaties?
Op de veiling Honselersdijk en bij de Greenery in De Lier zie je natuurlijk erg veel vrachtwagens
Maar gewoon een beetje rondrijden daar en je komt vanzelf genoeg tegen
  zaterdag 2 juli 2005 @ 01:35:25 #15
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_28405150
Mag je met een rijbewijs C eigenlijk ook op een losse trekker rijden?
En op een kraanwagen?

Teveel theorie, teveel vergeten
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
pi_28407509
Denk het wel ja.
Dinsdag de Eikelenboom Longline zien rijden op de E34 in Herentals richting Nederland. Damn, wat een monster! Jammer genoeg reed ik met m'n kleine zielige Volvo FM7 290 richting Antwerpen, heb em dus niet erg gedetailleerd kunnen bekijken. Ondertussen al 3 Longlines zien rondknallen in België, maar dit was de 1ste torpedo
pi_28426641
Eikelenboom heeft ook een volvo met neus, op de een of andere manier heb ik die van de week 4 keer getroffen.

En met C mag je idd op een losse trekker rijden, en volgens mij ook gewoon op een kraanwagen, da's op kenteken namelijk gewoon een bakwagen

Wat zijn trouwens de wegen in belgie bar slecht zeg En dan kom je in een 'wegomlegging' terecht. En ín die wegomlegging in de vólgende wegomlegging. En in die tweede wegomlegging nóg eens in een volgende. Knappe jongen als je het dan nog snapt...

Gister en vandaag een scania met opticruise meegehad, morgen in een XF spacecab automaat weg. Yay
pi_28432844
Dan moet je eens een wegomlegging volgen die je een doodlopende straat instuurt, heb ik eens gehad in Brussel Maandag terug de baan op met een gesloten Kennedytunnel, heb nu al geen zin meer Of in Leuven een omleiding voor maximum 3 meter 45, met je vrachtwagen moest je maar door de werken knallen
pi_28442709
Ik vertrek zometeen al weer richting brussel en thuin, met een 2-assig cityfucker trailertje. Morgen de laatste paar klanten lossen. Wat er dan achteraan komt weet ik nog niet

Ik hoorde gister op de radio trouwens al dat er al 2 chauffeurs tóch met hun vrachtwagen de kennedytunnel in gekacheld zijn. De heren zijn hun rijbewijzen kwijt. Mooi stom, want dat is echt óverduidelijk aangegeven.
pi_28478650
Vrijdag waarschijnlijk toch niet naar het Westland Afspraak met de dierenarts tussen door. Tenzij het rotweer word vrijdag, dan stellen we het uit
  woensdag 6 juli 2005 @ 12:46:15 #21
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_28545517
Dit topic mist plaatjes, oplossing 2 vakantiefoto's van Klonk

Rampen oefening op/naast de camping

Mercedes op grote hoogte, 1142 meter om precies te zijn

Mocht er behoefte zijn aan meer brandweerwagen foto's roept u maar, ik heb er lekker op los geklikt.

Over rampen gesproken, ik zit de hele week op dezelfde route 's nachts van Venlo naar Keulen, in Duitsland word flink aan de weg gewerkt, je rijdt zowat van de ene baustelle naar de andere
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  woensdag 6 juli 2005 @ 16:15:16 #22
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_28553788
ik volg het kampioenschap truckracen niet echt, maar de site en dan vooral de foto's zijn toch de moeite waard

klikkerdeklik
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_28558415
Een paar foto's is leuk, maar ik hoop dat Alexxx straks wel zijn 200+ foto's per post achter een linkje stopt, en alleen een paar bijzondere in zijn post laat zien
pi_28597622
Ik doe mn best

Edit: zaterdag is zijn er behendigheidswedstrijden e.d. in Leeuwarden. Zijn er meer mensen die gaan (kijken)?
  vrijdag 8 juli 2005 @ 20:21:26 #25
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_28635050
tvp
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')