abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40976926
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 20:18 schreef Kindervriend het volgende:
Het was me nooit zo opgevallen die keren dat ik in Engeland was... maar wat rijden ze daar met hoge trailers zeg! In Nederland zie je ze nooit zo hoog en volgens mij in de rest van Europa ook niet.

Je ziet in Nederland wel eens van die trailers met dubbele bodem, daar staat meestal 2WIN op ofzo, maar in Engeland waren ze anders. Nog hoger. In Nederland zouden die ook elk viaduct raken volgens mij... kwestie van andere standaarden.

Ik kan er zo snel geen plaatjes van vinden, van die trailers. Iemand?
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 20:26:56 #27
151791 Kindervriend
Tilburg boven fallus.
pi_40977134
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 20:21 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

[afbeelding]
Ik wist dat ik op jou kon rekenen.

Weet je er meer over? Vertel eens, ze mogen het eiland niet af denk ik hè? 't Ziet er wel vet uit vind ik hoor. Ik had wel 't idee dat het vooral trucks zijn die grote superstores als Tesco bevoorraden. Ik kan me ook indenken dat er relatief licht spul mee wordt vervoerd, want anders wordt het wel erg wankel en onveilig denk ik, of niet?
pi_40977222
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 20:26 schreef Kindervriend het volgende:

[..]

Ik wist dat ik op jou kon rekenen.

Weet je er meer over? Vertel eens, ze mogen het eiland niet af denk ik hè? 't Ziet er wel vet uit vind ik hoor. Ik had wel 't idee dat het vooral trucks zijn die grote superstores als Tesco bevoorraden. Ik kan me ook indenken dat er relatief licht spul mee wordt vervoerd, want anders wordt het wel erg wankel en onveilig denk ik, of niet?
Tesco Toen ik nog in het magazijn werkte bij Van der Meulen veel met dat bedrijf te maken gehad. VdM maakt de huismerk beschuiten en toast van Tesco

Maar ze komen inderdaad hier in Europa alleen in de UK. In Australië en Nieuw-Zeeland zijn ze ook zo hoog btw
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 20:37:10 #29
151791 Kindervriend
Tilburg boven fallus.
pi_40977462
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 20:29 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Tesco Toen ik nog in het magazijn werkte bij Van der Meulen veel met dat bedrijf te maken gehad. VdM maakt de huismerk beschuiten en toast van Tesco

Maar ze komen inderdaad hier in Europa alleen in de UK. In Australië en Nieuw-Zeeland zijn ze ook zo hoog btw
Ah, okee.

Ook prachtig trouwens hoe hard die kleine lorries over de snelweg vliegen. Gangetje van 120 km/u.

Mag dat daar ofzo? Werkelijk elke kleine vrachtwagen gaf daar gas alsof het leven er vanaf hing. In Nederland worden zulke dingen begrenst als 'grote' vrachtwagens, maar daar blijkbaar niet?
pi_40977535
onder de 12 ton heeft het hier ook geen begrenzer hoor
pi_40978241
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 18:49 schreef Diemietuhriej het volgende:
Oh, Bartholomeus, van het vorige topic, de auto is tweedehands he.

Uit 2001 meende ik, al 5 jaar oud dus..

En met Full options bedoelde ik de opties in de cabine, en retarder e.d.
En pap vond hem wel fijn meende ik, alhoewel hij eerst op het vorige model FH16 bakwagen reed, zwaarste uitvoering. Ook wel mooi ding was dat.
Dan is ie nog ingevoerd ook, hoe komt ie anders aan zo'n recent kenteken
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 21:02:03 #32
151791 Kindervriend
Tilburg boven fallus.
pi_40978271
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 20:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Dacht ik.

Maar in Nederland zie je zulke trucks niet met 120 voorbij klappen hoor.
pi_40978336
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 21:02 schreef Kindervriend het volgende:

[..]

Dacht ik.

Maar in Nederland zie je zulke trucks niet met 120 voorbij klappen hoor.
Mja, Nederlandse chauffeurs en Engelse chauffeurs zijn ook een iets ander slag volk he?
pi_40978738
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 21:01 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Dan is ie nog ingevoerd ook, hoe komt ie anders aan zo'n recent kenteken
Kweet niet, stond op RDW dat ie in 2001 op kenteken gezet is.
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 21:45:41 #35
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_40979915
Goed gebruik van een Scania, zal wel wat gekost hebben

Hier staan (speciaal voor Alexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx) ook nog wat aparte vehikels tussen
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_40980512
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 21:45 schreef Klonk het volgende:
Goed gebruik van een Scania, zal wel wat gekost hebben

[afbeelding]

Hier staan (speciaal voor Alexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx) ook nog wat aparte vehikels tussen
Kermisexploitanten.
pi_40980623
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 20:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Tegen woordig wel geloof ik. Hebben op de zaak een Atego 1217 rijden en die is begrensd. Oude model Atego 1218 daarentegen niet.

In Frankrijk rijden ze met die kleine vrachtauto's ook bijna allemaal dik 110.
There is no other!
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 23:05:37 #38
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_40982737
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 22:01 schreef Diemietuhriej het volgende:

[..]

Kermisexploitanten.
die gasten rijden altijd in ouwe afgetrapte wagens, ik vermoed dat mensen zijn met geld te veel.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_40990596
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 20:29 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

In Finland of Zweden mogen ze toch ook tot 4.5 meter? Stond eens in een Truckstar...
pi_40991663
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 08:53 schreef Scalle-- het volgende:

[..]

In Finland of Zweden mogen ze toch ook tot 4.5 meter? Stond eens in een Truckstar...
In Finland en zweden mogen de trucks in ieder geval langer zijn
pi_40995873
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 10:48 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

In Finland en zweden mogen de trucks in ieder geval langer zijn
Ze gingen met de truck van Schouten een ritje doen naar het noorden en ik weet nog dat er een foto opstond van een oplegger en stond bij dat ze daar tot 4.5 meter hoog mochten gaan ofzo...
pi_40996169
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 13:29 schreef Scalle-- het volgende:

[..]

Ze gingen met de truck van Schouten een ritje doen naar het noorden en ik weet nog dat er een foto opstond van een oplegger en stond bij dat ze daar tot 4.5 meter hoog mochten gaan ofzo...
Ik zou het niet weten, ik heb mn abo op de truckstar een paar jaar geleden opgezegd
pi_40996939
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 23:05 schreef Klonk het volgende:

[..]

die gasten rijden altijd in ouwe afgetrapte wagens, ik vermoed dat mensen zijn met geld te veel.
Nou, het scheelt toch niet veel met wat er tegenwoordig op de grotere kermis staat, bij Venray stonden er ook enkele van dit formaat, dikke S klasse erlangs.

Maarja, of ze allemaal zo legaal aan het geld komen.
pi_41012028
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 13:29 schreef Scalle-- het volgende:

[..]

Klopt, ik heb het ook gelezen. Gingen ze nog onderweg maut boeken via internet en een laptop aan boord. Toen dacht ik nog: wtf, gast, OBU is the word!
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  zondag 27 augustus 2006 @ 19:37:15 #45
35002 sj44k
Goedgekeurd door de NVVH
pi_41232272
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 08:53 schreef Scalle-- het volgende:

[..]

4,5 m, en lange combinaties met gewicht van 60 ton

Ohja, als je naar t noorden rijdt dan heb je geen afwijking, maar dan heb je gewoon standaard een superspacecab of een xl cabine. Beter als een plat dak naar italie sturen
ongenuanceerd wezen
pi_41835767
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 20:13 schreef Scalle-- het volgende:
Ben die streamline met verlengde kabine eindelijk weer tegengekomen
[afbeelding]
Reed op Luxemburgse nummerplaat, jammer genoeg niet zo goed onderhouden...
Foto is genomen met m'n gsm dus bitte niet op de kwaliteit letten
Ik heb hem een paar weken geleden in Maastricht gezien, toen ik 's-nachts op weg was naar MIL, maar kon hem niet helemaal goed zien omdat er een busje naast me zat waar ik maar net overheen kon kijken.

Op onze vestiging in ANT was ook een Scania Rserie longline gesignaleerd, en die schijnt later diezelfde nacht ook nog in EIN geweest te zijn. Een grijze met custompaint, heeft iemand een foto?
pi_41845705
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 15:32 schreef area51 het volgende:

[..]

Ik heb hem een paar weken geleden in Maastricht gezien, toen ik 's-nachts op weg was naar MIL, maar kon hem niet helemaal goed zien omdat er een busje naast me zat waar ik maar net overheen kon kijken.

Op onze vestiging in ANT was ook een Scania Rserie longline gesignaleerd, en die schijnt later diezelfde nacht ook nog in EIN geweest te zijn. Een grijze met custompaint, heeft iemand een foto?
Als het een Belg was waarschijnlijk wel, is wel van de site waar z'n interieur gemaakt is. Ze hebben er verschillende longlines aangepakt...
http://www.adno.be/index.php?LANG=NL
Je moet ff in de Gallery kijken, de grijze is die van De Hertogh.
pi_41855840

pi_42268969
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 21:01 schreef Scalle-- het volgende:

[..]

Als het een Belg was waarschijnlijk wel, is wel van de site waar z'n interieur gemaakt is. Ze hebben er verschillende longlines aangepakt...
http://www.adno.be/index.php?LANG=NL
Je moet ff in de Gallery kijken, de grijze is die van De Hertogh.
Ik heb met mijn collega uit Ieper gesproken, die heeft hem namelijk gezien, en die vertelde dat het niet die auto was die op die site staat. Afwachten dus tot dat hij nog een keer opduikt in EIN en dan probeer ik een foto te maken, alleen komen ze altijd in het midden van de nacht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')