Ik wel. Voor je ouders is het ook een flinke "aanpassing"quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:53 schreef samjustme het volgende:
[..]
Daar heb ik ook begrip voor. Jij niet dan?
Plus: ze weet nu wat dubbele penetratie isquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
mijn moeder is vrij ruimdenkend wat dat betrefd
Ik vin dtolerantie zo sexyquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:00 schreef wonderer het volgende:
Als het "en mijn kleinkinderen dan?" is, heb ik er geen begrip voor.
Nog een reden om een keer te komen tafelenquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:02 schreef Ang3l het volgende:
Soms denk ik wel eens: "wat zonde van dat mooie servies en glaswerk dat zo in de kast staat te fonkelen maar nooit gebruikt wordt" ... met als gevolg dat ik nu kraanwater drink tijdens de film uit een kristallen karaf en een groot wijnglas van zwart glas.
Hoezo decadent?
wat vind jij nou niet sexyquote:
Mensne reageren zo omdat hun plaatje en hun route die ze voor zichzelf en hun kind hadden uitgestippeld in duigen valt. Begrijpelijk. Maar, als ze zich daar niet overheen kunnen zetten vind ik het vrij egoistisch. Want het is het leven van hun kind en niet dat wat ZIJ vinden dat het leven van hun kind moet zijn.quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:00 schreef wonderer het volgende:
En sam, ik heb er alleen begrip voor als de reden "misschien wordt mijn kind ongelukkig omdat homoseksualiteit nog niet geaccepteerd is" is. Als het "en mijn kleinkinderen dan?" is, heb ik er geen begrip voor.
Dat was ook mijn moeders grootste zorgen, dat ik te maken zou krijgen met het niet geaccepteerd worden door sommigen. Gelukkig is dat tot nu toe ernstig meegevallenquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:00 schreef wonderer het volgende:
En sam, ik heb er alleen begrip voor als de reden "misschien wordt mijn kind ongelukkig omdat homoseksualiteit nog niet geaccepteerd is" is. Als het "en mijn kleinkinderen dan?" is, heb ik er geen begrip voor.
En jij vindt iedereen met een vetpercentage boven de 6% dik?quote:
Hypocrietquote:
Hee een reaktie van Grote Liefde in plaats van Grote_Verwachtingenquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:20 schreef Great_Expectations het volgende:
Ceci n'est pas une tvpipe.
Humor is ook sexyquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
En jij vindt iedereen met een vetpercentage boven de 6% dik?
Nee, maar je vindt tolerante ... wacht... ik dacht dat ik een punt had, maar dat blijkt dus niet zo te zijn.quote:
Jij bent wel sexy, ik zou je zo op kunnen etenquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, maar je vindt tolerante ... wacht... ik dacht dat ik een punt had, maar dat blijkt dus niet zo te zijn.
Bij dezen trek ik "hypocriet" weer terug.
Het is voor jezelf een flinke aanpassing dus je moet ook begrip voor hebben dat het ook voor je ouders zo is. Ook al zijn er natuurlijk grenzen dus niet met de verhalen aankomen dat je naar de psych moet of wat een schande het is voor de familiequote:Op zondag 13 augustus 2006 19:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik wel. Voor je ouders is het ook een flinke "aanpassing"
Genoeg voor een weekquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:32 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Jij bent wel sexy, ik zou je zo op kunnen eten![]()
Als dat het enige was waar je moeder over druk heeft gemaakt dan ben je mazelaarquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat was ook mijn moeders grootste zorgen, dat ik te maken zou krijgen met het niet geaccepteerd worden door sommigen. Gelukkig is dat tot nu toe ernstig meegevallen.
Doetetnie.quote:
Dat is het enige waarvan ik weet dat ze er zich druk over maakt. Maar op zich denk ik dat ik het best getroffen heb met mijn ouders, die mij gewoon het liefst gelukkig willen zien, wat dat voor mij ook inhoudt.quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:35 schreef samjustme het volgende:
[..]
Als dat het enige was waar je moeder over druk heeft gemaakt dan ben je mazelaar
Zeg jokkebrokquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:32 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Jij bent wel sexy, ik zou je zo op kunnen eten![]()
Ik vind het niet egoistisch maar begrijpelijk, het is een wenningsproces. Ik neem aan dat je zelf ook aan het idee moest wennen dat je bent wie je bentquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mensne reageren zo omdat hun plaatje en hun route die ze voor zichzelf en hun kind hadden uitgestippeld in duigen valt. Begrijpelijk. Maar, als ze zich daar niet overheen kunnen zetten vind ik het vrij egoistisch. Want het is het leven van hun kind en niet dat wat ZIJ vinden dat het leven van hun kind moet zijn.
oh jaquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zeg jokkebrok
jij bent toch vega![]()
dus je mag mooi niet kluiven aan The_Erik
Hij zegt dat ze egoistisch zijn als ze zich niet op den duur bij de situatie neerleggen en star blijven vasthouden aan hun afwijzende houding.quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:38 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik vind het niet egoistisch maar begrijpelijk, het is een wenningsproces. Ik neem aan dat je zelf ook aan het idee moest wennen dat je bent wie je bent
Ow dan is mijn post hierboven ook waardeloosquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Doetetnie.
Volgens mij kan je niet linken vanaf imdb..
Ik vind het egoistisch worden als je ouders blijven proberen om je "om te praten". Of blijven zeggen dat je niet normaal bent.quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:38 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik vind het niet egoistisch maar begrijpelijk, het is een wenningsproces. Ik neem aan dat je zelf ook aan het idee moest wennen dat je bent wie je bent
Op twee plaatjes na.quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow dan is mijn post hierboven ook waardeloos
Bij mij tweequote:Op zondag 13 augustus 2006 20:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
1 plaatje doet het maar.. die vanaf google
Daar heb je wel gelijk in, maar je familie blijft je familie ook als ze niet mee eens zijn.quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind het egoistisch worden als je ouders blijven proberen om je "om te praten". Of blijven zeggen dat je niet normaal bent.
Ouders horen je juist support te geven zodat je met meer zelfvertrouwen verder kunt met je leven
Ja dat komt omdat de foto van JRM op IMDB hem gene recht aandeed.quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
1 plaatje doet het maar.. die vanaf google
true.. maar ook je familie kan egoistisch zijn. Ik bedoel, ik ken jongens waarvan één van de ouders het zo bont maakten dat er gezegd werd "Had je maar nooit geboren geweest!"quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:47 schreef samjustme het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in, maar je familie blijft je familie ook als ze niet mee eens zijn.
Vooral Marokkanen zijn dol op allochtone homo's. Ze zijn heel geliefdquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:42 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hij zegt dat ze egoistisch zijn als ze zich niet op den duur bij de situatie neerleggen en star blijven vasthouden aan hun afwijzende houding.
Trouwens, Sam, ik ben ok allochtoon: boxDat schijnt hip te zijn
![]()
Dus ze mogen hypothetisch gezien je elke keer ene preek geven?quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:47 schreef samjustme het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in, maar je familie blijft je familie ook als ze niet mee eens zijn.
Nou als dat bont is, ik heb het over inelkaar geslagen worden of verstoten worden door je familie.quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
true.. maar ook je familie kan egoistisch zijn. Ik bedoel, ik ken jongens waarvan één van de ouders het zo bont maakten dat er gezegd werd "Had je maar nooit geboren geweest!"
Sorry, maar dan kan ik me voorstellen dat je geen respect meer hebt voor je ouders.
Wat ben je verdraagzaamquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:51 schreef samjustme het volgende:
[..]
Nou als dat bont is, ik heb het over inelkaar geslagen worden of verstoten worden door je familie.
In het begin zegt iedereen dingen die men niet meent
Dan kom je gewoon wat minder vaak op visite. Ik zou zelf bijvoorbeeld mijn vriendje naar mijn ouderlijk huis nooit meenemen. Soms moet je roeien met de riemen die je hebtquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:49 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dus ze mogen hypothetisch gezien je elke keer ene preek geven?
Het inelkaar geslagen worden of verstoten worden door je familie vind ik niet kunnen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:52 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Wat ben je verdraagzaam
Ik meot er nog over nadenken of ik dat sexy vind![]()
Oh, oki, ik snap jequote:Op zondag 13 augustus 2006 20:53 schreef samjustme het volgende:
[..]
Dan kom je gewoon wat minder vaak op visite. Ik zou zelf bijvoorbeeld mijn vriendje naar mijn ouderlijk huis meenemen. Soms moet je roeien met de riemen die je hebt
Ja, dat had ik doorquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:54 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het inelkaar geslagen worden of verstoten worden door je familie vind ik niet kunnen.
Idd en alleen als het hele extreme formen aanneemt dan natuurlijk wel.quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:54 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Oh, oki, ik snap jeJe bedoelt dat ej ondanks negatief gedrag van je ouders hen niet gelijk uit j eleven hoeft te verbannen
![]()
Als je nog thuis woont, wordt dat lastig.quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:53 schreef samjustme het volgende:
[..]
Dan kom je gewoon wat minder vaak op visite. Ik zou zelf bijvoorbeeld mijn vriendje naar mijn ouderlijk huis nooit meenemen. Soms moet je roeien met de riemen die je hebt
Ik weet gewoon dat ze het niet willen zien dus als ik een vriendje had dan zou ik hem ook niet meenemenquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als je nog thuis woont, wordt dat lastig.
Dat zou voor jou en je vriendje ook alleen maar onprettig zijn.quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:01 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik weet gewoon dat ze het niet willen zien dus als ik een vriendje had dan zou ik hem ook niet meenemen
Ik neem mijn vriendje ook niet mee naar huis. In het begin. Maar als het uiteindelijk echt serieus wordt (en dat werd het) dan moeten ze hem accepteren. Zo niet, dan kies ik voor de vriend en niet voor de familie.quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:01 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik weet gewoon dat ze het niet willen zien dus als ik een vriendje had dan zou ik hem ook niet meenemen
ik heb het niet over dat je je geaardheid moet verbergen maar dat je gewoon rekening moet houden met je familie, that's all. Ook al zou ik uit de kast komen dan zou ik nog steeds niemand naar mijn ouderlijke huis meenemen. Sommige zaken kan je beter prive houden.quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik neem mijn vriendje ook niet mee naar huis. In het begin. Maar als het uiteindelijk echt serieus wordt (en dat werd het) dan moeten ze hem accepteren. Zo niet, dan kies ik voor de vriend en niet voor de familie.
Familie betekent echt wel iets voor me. Maar een familie die mij mijn eigen leven niet zou gunnen en mijn geluk in de weg zou staan, die maakt die betekenis een stuk minder. Misschien klinkt dat egoistisch of oneerbiedig, maar ik leef mijn leven en ik leef niet het leven van mijn ouders of het leven dat zij willen dat ik leef.
Dat heb ik jarenlang gedaan en daar werd ik alles behalve gelukkig van. Alles wegstoppen werkt op den duur niet meer. En dan komen de leugens en de kronkels en de verhalen om in hun ogen het leven te leven wat ze willen dat ik leef, maar achter de schermen steeds meer MIJN leven te leven. Maar ook van leujgens word je niet gelukkig.
En dus uiteindelijk beken je na 2 jaar vriendschap en een jaar relatie dat de jongen met wie je samen in dat huis gaat wonen omdat het goedkoper is toch eigenlijk wel iets meer is dan een gewone vriend en dan barst de bom.
En nu ben je inmiddels zo'n 3 (of 4?) jaar het huis uit en merk en zie je dat je toch echt eerder voor jezelf had moeten kiezen.... je familie draait dan uiteindelijk wel bij als ze echt om je geven. En zo niet ...... their loss.
Kan ik me goed voorstellen. Stel dat je uit de kast komt, en stel dat je een Grote Liefde hebt... Wie weet dat je ouders dan zelf, na verloop van tijd, daar naar informeren en aangeven dat ze jouw liefde willen ontmoeten. Maar het heeft geen zin om zoiets te forceren.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:03 schreef samjustme het volgende:
[..]
ik heb het niet over dat je je geaardheid moet verbergen maar dat je gewoon rekening moet houden met je familie, that's all. Ook al zou ik uit de kast komen dan zou ik nog steeds niemand naar mijn ouderlijke huis meenemen. Sommige zaken kan je beter prive houden.
En natuurlijk moeten je ouders van je houden hoe je bent dat is logisch.
En ik maar denken dat je met je naasten alles zou moeten kunnen delen, en zeker degene die je lief hebt naast je familie. Ik doe het zelf ook niet hoor, omdat ik weet dat ze dat niet willen horen. Daarom ben ik er ook weg nu. Dan hoeven ze ook niet meer alles te weten. Had het alleen veel eerder moeten doen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:03 schreef samjustme het volgende:
Sommige zaken kan je beter prive houden.
de H is handel gewordenquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:07 schreef Vlarp het volgende:
Goh.. ik heb zojuist de code voor de H voor het eerst beschikbaar gesteld aan derden
gewoon morgen met frisse tegenzin beginnen met werken, des te eerder heb je weer de volgende vakantiequote:Op zondag 13 augustus 2006 23:18 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga zo slapen, morgen weer werken...
Ik wil niet werken!!! boehoe..
Ooooof ze vinden het juist geweldig.quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat moeten ze allemaal. De een heeft er alleen wat meer moeite mee..
en de ene bevolingsgroep op voet van oorlog leeft met de andere en ze elkaar allemaal uit de naam van hun god trachten uit te moorden. En dat allemaal voor de "goede" zaakquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
als ik naar de wereld kijk buiten europa dan kan ik daar echt zo verdrietig van worden, wat hebben wij mensen er toch een ongeloofelijke kutplek van gemaakt![]()
de SFX en Camerawerk zijn echt erg goed hoor, het is gewoon het kutte acteren wat het m doet.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:44 schreef wonderer het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd, alleen maar omdat het een nederlandse productie is.
Ja, als ze soapies nemen...quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
de SFX en Camerawerk zijn echt erg goed hoor, het is gewoon het kutte acteren wat het m doet.
Anniek Pheifer is geen soapiequote:
quote:
quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:56 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ooooof ze vinden het juist geweldig.
Schotland...m'n reet. Gewoon de bossen van Landgoed Koningshof te Overveen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het heeft potentie. De sfx zijn tof, het camerawerk ook.
Alleen de verhaalstructuur stond me totaal niet aan, de flashbacks aan het begin proberen je gelijk emotioneel te hechten aan de karakters wat echt niet lukt.
Ook ergerde ik me rot aan die negert uit GTST die ècht niet acteren kan. Victoria, Anniek en de rest zijn redelijk overtuigend. Het verhaal is wel okay incl einde maar wederom doet de structuur de film geen goed doordat er weinig spanning inzit.
Ik geef m 2 sterren, geen 4 zoals sommige media.
wat moet dat heerlijk zijn, gewoon werken vanuit de bankquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:59 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hallo iedereen, de groeten vanuit de bank![]()
Geen laptop, maar een pcquote:Op maandag 14 augustus 2006 10:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat moet dat heerlijk zijn, gewoon werken vanuit de bank![]()
laptopje op schoot, koffie onder handbereik
ooooooooh DE bank in plaats van een 3 zits bankquote:Op maandag 14 augustus 2006 10:35 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Geen laptop, maar een pcEn geen koffie, maar warme chocolademelk
![]()
Hihihi, mallerdquote:Op maandag 14 augustus 2006 10:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ooooooooh DE bank in plaats van een 3 zits bank![]()
Ik vond haar niet de enige die kon acteren, maar wel 1 van de beste ja. Mevrouw Iris de Haas uit Westenwindquote:Op maandag 14 augustus 2006 00:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
[afbeelding]
Blonde dame op de foto.
Zij kon als enige dame echt acteren. Jammer dat ze volgens het verhaal alsnog iemand moest channelen.
Wel waar. Westenwind. Tenzij je dat als dramaserie beschouwt *LOL*quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Anniek Pheifer is geen soapie![]()
![]()
![]()
![]()
Kan die tovenaar van Oz dat dan niet voor je omzettenquote:Op maandag 14 augustus 2006 12:25 schreef NathaN het volgende:
*grmbl*
Sturen ze in plaats van de complete Six feet under, de complete Oz. Wat heb ik daar nou aan!
zet ze dan maar even buiten, dan regenen ze wel schoon met dit weerquote:Op maandag 14 augustus 2006 12:41 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Mail, hihihih![]()
![]()
Maik de Boer is homo en homo's zijn vies![]()
Typ dat dan ook! En Maik valt best mee, hij kan best aardig zijn.quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:41 schreef BB_Koning het volgende:
Mail, hihihih![]()
![]()
Maik de Boer is homo en homo's zijn vies![]()
Dit is de Oz zonder tovenaar. Maar met criminelen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:43 schreef Stroekie het volgende:
Kan die tovenaar van Oz dat dan niet voor je omzetten![]()
Ik zag trouwens dat er 2 verschillende varianten van SFU verzamelbox zijnquote:Op maandag 14 augustus 2006 12:49 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dit is de Oz zonder tovenaar. Maar met criminelen.
Gek, ik zie bij bol.com helemaal geen verzamelbox. Ben je niet in de war met de box van serie 2?quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik zag trouwens dat er 2 verschillende varianten van SFU verzamelbox zijn
bij www.play.com kom ik er eentje tegen met gouden letters op een effen zwarte doos terwijl www.bol.com eentje laat zien met gras op de box.
Nu begin ik aan mezelf te twijfelen ?????? het was toch wel bij bol.com.quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:31 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Gek, ik zie bij bol.com helemaal geen verzamelbox. Ben je niet in de war met de box van serie 2?
jeuj de vakantiemeneer is weer terugquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:45 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Dag honneponnetjes!
en ben je wel voldoende aan chillen toegekomen tussen de buien doorquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:45 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Dag honneponnetjes!
in de buien nog gezwommen in zeequote:Op maandag 14 augustus 2006 13:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en ben je wel voldoende aan chillen toegekomen tussen de buien door
Nu ja, mag ik ook es met vakantie. Bovendien kostte het me haast niks (ja, zweet). 'k Ben 't land niet uit geweest.quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jeuj de vakantiemeneer is weer terug![]()
![]()
ben jij andere keren dan wel zo fanatiek geweest door de flaptop zelfs op vakantie mee te nemen ?quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:54 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
En ik heb de laptop voor de verandering niet meegenomen...
en ja ik gun het je absoluut omdat ik weet dat het al heel lang geleden was voor jequote:Op maandag 14 augustus 2006 13:56 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nu ja, mag ik ook es met vakantie. Bovendien kostte het me haast niks (ja, zweet). 'k Ben 't land niet uit geweest.
Nu ja, de muziek die erop staat, hè? 'k Ben 'n beetje muziekverslaafd.quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ben jij andere keren dan wel zo fanatiek geweest door de flaptop zelfs op vakantie mee te nemen ?
die laptop kan toch wel een paar dagen zonder jou![]()
ja is wel een plausibel excuus maar voor mij zou die verleiding te groot zijn hoorquote:Op maandag 14 augustus 2006 14:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nu ja, de muziek die erop staat, hè? 'k Ben 'n beetje muziekverslaafd.
En er is nog een variant op de aziatische markt. Die met gras was geloof ik niet van bol.com, maar dat zal CDP ongetwijfeld weten, aangezien die er een tijd terug een plaatje van postte. (Althans, ik dacht dat hij het was)quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:50 schreef Stroekie het volgende:
Ik zag trouwens dat er 2 verschillende varianten van SFU verzamelbox zijn
bij www.play.com kom ik er eentje tegen met gouden letters op een effen zwarte doos terwijl www.bol.com eentje laat zien met gras op de box.
welcome back Waxxerquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:37 schreef Waxxer het volgende:
Zo.
Telefoon is binnen!
Nu nog een werkende computer...
De school is iig weer geopend!
*kuch*
Nounounou, ik leef nog en ik heb een dak boven m'n hoofd.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
welcome back Waxxer![]()
en wat word je toch achtervolgd door rampspoed en ellende, nu dus weer de flaptop
ja het kan altijd ergerquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nounounou, ik leef nog en ik heb een dak boven m'n hoofd.
Dat bedoel ik.quote:
Ik heb je gemist, al jouw 197 centimetersquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:37 schreef Waxxer het volgende:
Zo.
Telefoon is binnen!
Nu nog een werkende computer...
De school is iig weer geopend!
*kuch*
maar is er nog een poging ondernomen om nog documenten van de harde schijf te kunnen halen, of moet je die als verloren beschouwen ?quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.Het is even behelpen, maar ik red me wel...
Maar wel erg lastig om niet a la minute op internet te kunnen... Naja, komt goed.
Nog wat wilds gebeurd hier, de laatste tijd?
Ik doe geen overdagslaapjes.quote:
da's een kwestie van wennenquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik doe geen overdagslaapjes.
Mede omdat ik overdag echt niet kan slapen.
Je hebt toch een bankquote:
Daarom heb je ook geen vriendje, natuurlijk.quote:
inderdaad, en daarom vraag ik tegenwoordig mijn `broer voor zulke zakenquote:
Zo gemeenquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:47 schreef NathaN het volgende:
[..]
Daarom heb je ook geen vriendje, natuurlijk.
Je zou spontaan stoppen met zoeken naar een schoonmoeder.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:47 schreef Ang3l het volgende:
En dan komt mijn 2e mama hier ook nog 's om half 9 op bezoek
Maar daar kibbel ik wat minder mee
Zorgen dat je in bed meer doet dan alleen liggen?quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:52 schreef BB_Koning het volgende:
Zo gemeenKan ik er wat aan doen dat niemand me wil
![]()
Hoe phallisch.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:54 schreef BB_Koning het volgende:
maar de pilaar kwam tussen ons.
Ik ben 17quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:54 schreef BB_Koning het volgende:
Er kwam hier net een schattig 17-jarig jongetje om zn rekening op te heffen. Ik zei dat hij plaats kon nemen en dat ik hem zou roepen als iemand vrij was. Een collega ging hem toen zelf halen en teon hij langs mij liep (tussen ons in was een pilaar) keek ik hem verlekkerd aan, hij keek toen even mn kant uit, maar de pilaar kwam tussen ons. Toen hij voorbij de pilaar was, keek hij weer en glimlachte![]()
Ik prefereer wereldwijs.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:57 schreef BB_Koning het volgende:
Waat een stout jongetje stoute 30-jarige man ben je![]()
Niet met die sigaar in je mond...quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:57 schreef BB_Koning het volgende:
Ik word 22, ik mag toch nog zo kijken naar een 17-jarige jongen of niet![]()
![]()
Jawel hoor, moet je je lijf wat meer aanbieden. Mensen schrikken er van als ze geen sex kunnen krijgenquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:52 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Zo gemeenKan ik er wat aan doen dat niemand me wil
![]()
![]()
Ja hoor, ik houd je niet tegen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:57 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
![]()
Kijkslet!quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:00 schreef BB_Koning het volgende:
Die sigaar is nog onschuldig vergeleken met de blik die ik in mn ogen had![]()
![]()
Ik hoef geen jongen die me wil om seks/mn lichaamquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jawel hoor, moet je je lijf wat meer aanbieden. Mensen schrikken er van als ze geen sex kunnen krijgenSimple as that
Ook hebben mensen wel eens gebruik gemaakt van mn pc om snel even iets te checken en toen ze naar het intranet gingen op de balk beneden hadden ze denk ik ook gezien dat [homo] open stondquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:56 schreef BB_Koning het volgende:
Er kwam net een andere lekkere jongen en toen ik hem geholpen had en hij wegging, groette ik vreindelijk terwijl ik hem goed bekeek. Toen hij wegliep bekeek ik hem van top tot teen met een verlekkerde blik in mn ogen. daarna keek ik opzij en de vestigingsmanager keek toen snel weg. Met andere woorden: ze heeft gezien hoe ik hem bekeek![]()
![]()
![]()
Stel je toch eens voor dat het bekend wordt, de sluier wordt opgelichtquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:11 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ook hebben mensen wel eens gebruik gemaakt van mn pc om snel even iets te checken en toen ze naar het intranet gingen op de balk beneden hadden ze denk ik ook gezien dat [homo] open stond![]()
![]()
en vergeet je ook niet om bij Internet Explorer regelmatig je geschiedenis op te schonenquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:11 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ook hebben mensen wel eens gebruik gemaakt van mn pc om snel even iets te checken en toen ze naar het intranet gingen op de balk beneden hadden ze denk ik ook gezien dat [homo] open stond![]()
![]()
..........quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:03 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga het het einde van de Geschiedenis van de Liefde lezenHet is zo móóóóóóói
Ik hoef je ook niet ALLEEN om je sex/lichaamquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:07 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik hoef geen jongen die me wil om seks/mn lichaam![]()
![]()
Mij 3x.quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Huilen bij een boek, dat is mij jaren geleden één ker overkomen.
Bij mij toen ik 11 of 12 was bij spijt van Carry Sleequote:Op maandag 14 augustus 2006 17:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mij 3x.
1x door Ik omhels je met 1000 armen, het eidne daarvan (ook al zit er dat natuurlijk al mijlenver aan te komen). 1x door Extreem Luid & Ongelooflijk Dichtbij en net dus bij de Geschiedenis van de Liefde.
En laten nu de schrijver en de schrijfster van die 2 laatste boeken met elkaar getrouwd zijnWat een briljant koppel!
Niet zo zeer zielig als gewoon mooi. Ja het einde is wel zielig maar het is onvermijdelijk en ergens is het einde mooier dan het ooit had kunnen worden. Nee da's niet waar, het had op 1 manier mooier kunnen eindigen, maar dan was het te zoet geweest.quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:24 schreef wonderer het volgende:
wat is er dan zo zielig aan?
Steven tochquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoef je ook niet ALLEEN om je sex/lichaammaar ik zou gene relatie aan kunnen gaan met iemand waar sex niet ook een rol in zou spelen. Maar da's mijn mening
quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Stel je toch eens voor dat het bekend wordt, de sluier wordt opgelicht.
Dat boek van Kluun Er komt een vrouw bij de dokter deed een aardige poging, maar doro heel hard aan fisherman's friend te denken was ik nog op tijdquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Huilen bij een boek, dat is mij jaren geleden één ker overkomen.
Kluun, ja ik vond het wel treurig, maar het heeft me niet écht emotioneel heel hard kunnen raken.quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat boek van Kluun Er komt een vrouw bij de dokter deed een aardige poging, maar doro heel hard aan fisherman's friend te denken was ik nog op tijd
Ja normaal hecht ik mij ook nooit zo aan hoofdrolspelers, maar op een of andere manier werd ik echt geraakt door het leed van Carmenquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kluun, ja ik vond het wel treurig, maar het heeft me niet écht emotioneel heel hard kunnen raken.
Shhhhht, dat boek krijg ik voor mijn verjaardag! (8 sept btw)quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja normaal hecht ik mij ook nooit zo aan hoofdrolspelers, maar op een of andere manier werd ik echt geraakt door het leed van Carmen
Het is een fijn boek, wat zeker lekker weg leest, en ik zal het einde niet verraden, wat bij mij dus wel gebeurd wasquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Shhhhht, dat boek krijg ik voor mijn verjaardag! (8 sept btw)
Het vervolg schijnt wat minder te zijn. De weduwnaar. Die titel verklapt natuurlijk ook al iets over deel1 hequote:Op maandag 14 augustus 2006 17:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is een fijn boek, wat zeker lekker weg leest, en ik zal het einde niet verraden, wat bij mij dus wel gebeurd was.
Ja en Kluun die al zo lang zo actief is/was in de media dan was het ook wel heel moeilijk om de clou van het boek geheim te houdenquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het vervolg schijnt wat minder te zijn. De weduwnaar. Die titel verklapt natuurlijk ook al iets over deel1 he
dag nieuw Amsterdammertjequote:Op maandag 14 augustus 2006 18:26 schreef TehRockstar het volgende:
Dag piemeltjes.
Ik mag niet eens meer naar 21-jarigen kijken.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:57 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
![]()
Ik wel, maar alleen omdat het zo slecht geschreven was.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:14 schreef DennisMoore het volgende:
Kan me niet herinneren gehuild te hebben bij een boek.
Huilen van het lachen telt niet he?quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik wel, maar alleen omdat het zo slecht geschreven was.
Heb jij emoties dan?quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik wel, maar alleen omdat het zo slecht geschreven was.
Verhalen voor bij in het haardvuur.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Huilen van het lachen telt niet he?
Halverwege boeken weggooien is okay.
Eigenlijk best triest als je niet kan huilenquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:14 schreef DennisMoore het volgende:
Kan me niet herinneren gehuild te hebben bij een boek.
Sowieso huilen... *peins*
Nee, kan ik me eigenlijk niet herinneren..
Traantje wegpinken, brok in de keel, okay.
Echte mannen lezen geen boek want dat heeft geen plaatjes.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:21 schreef Great_Expectations het volgende:
'tuurlijk. Echte mannen ruften wanneer ze een boek lezen..
Niet kunnen of niet willen?quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eigenlijk best triest als je niet kan huilen
Dan is denk ik niet willen treister dan niet kunnen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Niet kunnen of niet willen?.
En ik weet niet wat triester is.
Finkers.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Verhalen voor bij in het haardvuur.
Tja, da's jouw subjectieve waardeoordeel he? De Oprahïsering van de maatschappij...quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:26 schreef Ang3l het volgende:
Eigenlijk best triest als je niet kan huilen
De Praxis is blij met jongens als jij.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik huil ook niet, ik verbouw af en toe gewoon m'n hele interieur.
Zit je dan in de kast?quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:11 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
![]()
nou dat is niet waar hoor huilen is erg gezond net als lachenquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Finkers..
[..]
Tja, da's jouw subjectieve waardeoordeel he? De Oprahïsering van de maatschappij....
Misschien maak ik gewoon geen huilenswaardige dingen mee, of ga ik op een andere manier met emoties om. Misschien kan ik wel heel goed relativeren en kijk ik nuchterder tegen zaken aan... misschien zijn het mijn Friese genen...
Volgens Oprah he?quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
nou dat is niet waar hoor huilen is erg gezond net als lachen
Ja, hij mag nog geen gewoon bureau.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:51 schreef samjustme het volgende:
Zit je dan in de kast?
Wat is er nou mis met Oprah?quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Finkers..
[..]
Tja, da's jouw subjectieve waardeoordeel he? De Oprahïsering van de maatschappij....
Misschien maak ik gewoon geen huilenswaardige dingen mee, of ga ik op een andere manier met emoties om. Misschien kan ik wel heel goed relativeren en kijk ik nuchterder tegen zaken aan... misschien zijn het mijn Friese genen...
Laat ik nou in Nederland leven, en niet in dat geweldige Amerika.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:55 schreef samjustme het volgende:
Wat is er nou mis met Oprah?
Het is een dame die veel heeft meegemaakt en staat voor the American Dream
Laat ik zeggen dat ik niet overloop van enthousiasme voor dit soort emotainment.quote:
Ze is een inspiratie voor iedereenquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Laat ik nou in Nederland leven, en niet in dat geweldige Amerika..
Mag ik even héél hard lachen!?quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja, ik ben immers een echte man.
Ik kan ook bijna niet huilen. Ik wil het soms wel, maar ik kan het niet. Ik kan eigenlijk alleen goed janken als ik met een van m'n beste vrienden ben die me dan volledig het gevoel geven dat ik me mag laten gaan..quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan is denk ik niet willen treister dan niet kunnen.
Echt fysiek niet kunnen huilen is natuurlijk erg treurig, maar het gewoon niet willen (omdat het bv niet mannelijk of stoer is) dat is dan were gewoon treist.
Voor jou misschien niet, maar voor mij welquote:
Ik vind Oprah grappig om te kijken, ze doet goeie dingen in haar show. Maar een inspiratie? Nee, niet echt..quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:00 schreef samjustme het volgende:
[..]
Voor jou misschien niet, maar voor mij wel![]()
Af en toe janken mag, van alles in je opkrompen wordt je niet beter vanquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:58 schreef Andyvie het volgende:
IN plaats van huilen ga ik gewoon met dingen gooien en met deuren slaan...o nee, dat doe ik als ik kwaad ben.
Af en toe een potje janken is best prettig, alleen je moet wel weten waarom je jankt en niet, zoals ik, ineens 's avonds in huilen uitbarsten zonder reden. Dat is niet fijn
Nou een donker getinte vrouw die door haar familie is misbruikt is een van de machtigste vrouwen ter wereld geworden, dat is niet niksquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind Oprah grappig om te kijken, ze doet goeie dingen in haar show. Maar een inspiratie? Nee, niet echt..
Wil je op mijn sterke schouder uithuilen?quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:58 schreef Andyvie het volgende:
IN plaats van huilen ga ik gewoon met dingen gooien en met deuren slaan...o nee, dat doe ik als ik kwaad ben.
Af en toe een potje janken is best prettig, alleen je moet wel weten waarom je jankt en niet, zoals ik, ineens 's avonds in huilen uitbarsten zonder reden. Dat is niet fijn
En jij bent iedereen?quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:00 schreef samjustme het volgende:
Een man mag huilen als je maar niet constant aan het huilen bent als een depriquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:04 schreef DennisMoore het volgende:
* DennisMoore playing: Jacques Herb - Een man mag niet huilen.mp3
Als je vrouw je heeft verlaten, waar jij zoveel van houdt,
en vrienden je gaan haten, om een kleine fout,
dan wil je soms heel even, je eigen laten gaan.
Je ogen worden vochtig, en je voelt opeens een traan.
Maar een man mag niet huilen, ook al heeft hij verdriet.
Een man mag niet huilen, als een ander het ziet
Hij moet alles vergeten, en zich nooit laten gaan.
Nee, een man mag niet huilen, zelfs geen enkele traan.
Ik weet het. Alleen kan ik alleen janken als ik me 100% op mijn gemak voel.quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:02 schreef samjustme het volgende:
[..]
Af en toe janken mag, van alles in je opkrompen wordt je niet beter van
Heb je mij dat horen zeggen? Neequote:
kut weer niets, daar kun je nu wel om janken zekerquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:05 schreef DennisMoore het volgende:
*kraskras*
quote:
quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:57 schreef samjustme het volgende:
Ze is een inspiratie voor iedereen
Ach, tja.quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:00 schreef samjustme het volgende:
Ik laat me niet door een ander man slaan, ik sla hem zelf inelkaarquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:06 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik weet het. Alleen kan ik alleen janken als ik me 100% op mijn gemak voel.
@TR: ik hoef nu niet te huilen hoor, maar dank je wel voor het aanbod. Ik heb nu eerder de neiging om met dingen te gooien
Ja, so? Tuurlijk, ik heb respect voor wat ze bereikt heeft, maar verder sja, het doet me niet zo veel.quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:04 schreef samjustme het volgende:
[..]
Nou een donker getinte vrouw die door haar familie is misbruikt is een van de machtigste vrouwen ter wereld geworden, dat is niet niks
Ja we leven nog in 1940quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:04 schreef DennisMoore het volgende:
* DennisMoore playing: Jacques Herb - Een man mag niet huilen.mp3
Als je vrouw je heeft verlaten, waar jij zoveel van houdt,
en vrienden je gaan haten, om een kleine fout,
dan wil je soms heel even, je eigen laten gaan.
Je ogen worden vochtig, en je voelt opeens een traan.
Maar een man mag niet huilen, ook al heeft hij verdriet.
Een man mag niet huilen, als een ander het ziet
Hij moet alles vergeten, en zich nooit laten gaan.
Nee, een man mag niet huilen, zelfs geen enkele traan.
Daarover gesproken... ik was vandaag in de GAMMA en weet je wie me steeds met een grote glimlach gadesloeg?quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
tuurlijk wel
ik heb zo'n relatie gehad
Peter Verbeetenquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daarover gesproken... ik was vandaag in de GAMMA en weet je wie me steeds met een grote glimlach gadesloeg?
Misschien moet je binnenkort eens webcams laten testen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:17 schreef Vlarp het volgende:
Oh, ik ben twee weken vrij geweest en ze hebben me toch weer een partij gei.. euhm, knappe jongens aangenomen bij Alternate.
Zaterdag in de trein ook, schuin tegenover mequote:Op maandag 14 augustus 2006 20:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Misschien moet je binnenkort eens webcams laten testen.
Vandaag in de trein ook weer raak trouwens.
Totdat ie opstond en de trein uit wiebelde. Wat een verwijfd loopje, dat was dan weer jammer...
Juist ja.quote:
Jij kut!quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, so? Tuurlijk, ik heb respect voor wat ze bereikt heeft, maar verder sja, het doet me niet zo veel.
En dat is omdat je de volgende stap(pen) niet durft te zetten of je vindt daar daadwerkelijk niets aan?quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zaterdag in de trein ook, schuin tegenover me. En vrijdag in de metro kwam er gewoon heel brutaal een erg knap ventje tegenover me zitten aan de andere kant van het pad na flink wat oogcontact op het perron.
Eigenlijk vind ik alleen het flirten leuk
"Belle, hoe kun je dit lezen, er staan geen plaatjes in!"quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echte mannen lezen geen boek want dat heeft geen plaatjes.
Daar gaat de bakker met zijn brood als altijd. Hij raakt het kwijt al is het ooooooooooooud!quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
"Belle, hoe kun je dit lezen, er staan geen plaatjes in!"
"Sommige mensen gebruiken hun fantasie, Gaston..."
quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat is omdat je de volgende stap(pen) niet durft te zetten of je vindt daar daadwerkelijk niets aan?
Blij om te horen dat er meer mensen zijn die in het openbaar vervoer flirten. Vooral tijdens de hittegolf liepen een aantal lekkere exemplaren rondquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zaterdag in de trein ook, schuin tegenover me. En vrijdag in de metro kwam er gewoon heel brutaal een erg knap ventje tegenover me zitten aan de andere kant van het pad na flink wat oogcontact op het perron.
Eigenlijk vind ik alleen het flirten leuk
Ik loop niet heel opzicht alles te bekijken, maar soms merk je gewoon dat het kan, en dan doe ik het ookquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:33 schreef samjustme het volgende:
[..]
Blij om te horen dat er meer mensen zijn die in het openbaar vervoer flirten. Vooral tijdens de hittegolf liepen een aantal lekkere exemplaren rond![]()
Da's geen antwoordquote:
Ik ga zaterdag naar de lokale versie. Ben ERG benieuwdquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar gaat de bakker met zijn brood als altijd. Hij raakt het kwijt al is het ooooooooooooud!
way way back in the nineteen eightiesquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar gaat de bakker met zijn brood als altijd. Hij raakt het kwijt al is het ooooooooooooud!
ik zat een keer naar iemands edele delen te kijken en toen zag een vrouw dat was wel even beschamend. Ik zie wel bijna dagelijks een leuke jongen in de metro maar hij komt niet echt homo achtig over.quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik loop niet heel opzicht alles te bekijken, maar soms merk je gewoon dat het kan, en dan doe ik het ook
Ik had net bijna een date om naar de try outs van de Wiz te gaan. Hij kon aan kaartjes komen voor me. Maar we besloten om toch eerst maar ff gewoon ergens wat af te spreken i.p.v. meteen samen naar zoiets te gaan. We zijn bangerdsquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag naar de lokale versie. Ben ERG benieuwdEn Dick heeft zaterdag zijn premiere als Maurice...
Heb je hem weer met z'n verwijfde musicalstemquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:36 schreef Cairon het volgende:
[..]
way way back in the nineteen eighties
secret government employees
dug up famous guys and ladies...
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's geen antwoord
Maar ik geef hje gelijk dat flirten erg leuk is. Sometimes the hunt is better then the catch. Maar uiteindelijk ga je toch jagen om iets te vangen.
Wanneer gaan we samen jagen?quote:
Kijkt ie wel enzo? Homoachtig hoeft ook totaal niet. Niet iedere homo giechelt en wappert met z'n handjes.quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:37 schreef samjustme het volgende:
[..]
ik zat een keer naar iemands edele delen te kijken en toen zag een vrouw dat was wel even beschamend. Ik zie wel bijna dagelijks een leuke jongen in de metro maar hij komt niet echt homo achtig over.
Niet?!quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Kijkt ie wel enzo? Homoachtig hoeft ook totaal niet. Niet iedere homo giechelt en wappert met z'n handjes.
Jij hebt Dr. Sjoerd alquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet?!
Ow... dan moet ik mijn jachtterrein maar 's uitbreiden *verplaats de paaltjes met prikkeldraad*
Wel. We hebben alleen nooit een echte datum geprikt!quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Elke keer komt het er toch weer niet van.
De Wiz trekt me niet zo. Chess wel.quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had net bijna een date om naar de try outs van de Wiz te gaan. Hij kon aan kaartjes komen voor me. Maar we besloten om toch eerst maar ff gewoon ergens wat af te spreken i.p.v. meteen samen naar zoiets te gaan. We zijn bangerds
Die heb ik inmiddels al maanden niet gesprokenquote:
September is dat heh?quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel. We hebben alleen nooit een echte datum geprikt!
Dit weekend heb ik Lowlands, weekend daarna opening theaterseizoen.
O ja, en de 8e ben ik jarig en dat wil ik dan zaterdag de 9e vieren(HINT HINT HINT!)
Dat weet ik ook wel maar ja ik durf hem niet echt lang aan te staren. Zit meestak vlak achter hem. Wel een keertje toen we beiden een boek aan het lezen waren keek ik vrij lang naar hem hahaquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Kijkt ie wel enzo? Homoachtig hoeft ook totaal niet. Niet iedere homo giechelt en wappert met z'n handjes.
Ja September jaquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
September is dat heh?
Dan staat het bij deze genoteerd!
Jaag je niet ofzo?quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die heb ik inmiddels al maanden niet gesproken![]()
Ik heb helemaal niemand!![]()
Gewoon kijken.. als ie boos gaat kijken weet je genoegquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:45 schreef samjustme het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel maar ja ik durf hem niet echt lang aan te staren. Zit meestak vlak achter hem. Wel een keertje toen we beiden een boek aan het lezen waren keek ik vrij lang naar hem haha
Hij komt best wel sukkelig over maar misschien is het gewoon een schattige hetero
*kuch*quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja September ja
Ik ben geboren op de dag dat ook de Heilige Maagd Maria is geboren. En mijn sterrenbeeld is Maagd. Kijk, hier, ik ben de Maagdelijkheid Supreme zelve!
Weeknie. Niemand wil meeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Dus het was allemaal fake met de Pride?quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weeknie. Niemand wil meeeeeeeeeeeeeeeee
Tenminste. Dan heb je iemand die je wilt en die heeft dan een vriend ineens en zo. En die ander die toont interesse als je zelf nog bezet bent maar als je vrij bent is ie in geen velden of wegen te bekennen. En voor de rets vind ik niemand leuk. of zo.
Zing het nu eens mannelijk?quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:46 schreef Cairon het volgende:
Way way back in the 1980s'
Secret government employees
Dug up famous guys and ladies
And made amusing genetic copies
Wat was fake?quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dus het was allemaal fake met de Pride?
Vlarp? Aantrekkelijk? Grappig? Langer dan 1m34?quote:
Wat een BULLshit.quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:51 schreef Cairon het volgende:
ach man Ang3l, jij ketst met meer mensen dan ik vingers aan mijn handen heb.
Uit deze rij heb ik slechts met 1 het bed gedeeld. Een keer.quote:Als het geen doctor sjoerd is, geen jongen met blosjes, geen danny, geen paul,
Die ene woont niet bij me in de buurt! (die komt hopelijk 4 deuren verder wonen als het geregeld kan worden met Trudo)quote:of niet die ene die bij je in de buurt woonde, en als het ook niet die ene is waar je het destijds over had... dan is het wel een ander.
Jammer dat het gelijk weer zo laag moet..quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:52 schreef Cairon het volgende:
[..]
Vlarp? Aantrekkelijk? Grappig? Langer dan 1m34?
![]()
Daar had ik toch geen interesse in? En zij niet in mij. Dat was gewoon kletsen. Of zo. Ja ok, die ene wilde wel, hoorde ik dan achteraf op MSN. "Waarom deed je niks?" Ja hallo, laat dat dan doorschemeren als je voor me staat!quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Al die jongens met wie je zo interessant stond te kletsen!
right..quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar had ik toch geen interesse in? En zij niet in mij. Dat was gewoon kletsen. Of zo. Ja ok, die ene wilde wel, hoorde ik dan achteraf op MSN. "Waarom deed je niks?" Ja hallo, laat dat dan doorschemeren als je voor me staat!
Maar voor de rest waren het gewoon allemaal bekenden in meer of mindere mate hoor. Niks meer niks minder.
Ja. Right ja. Van die heeeeele stoet mensen had ik slechts met 1 het bed gedeeld (ff tim en mark niet meetellen). De rest waren echt puur van die vage bekenden van uitgaan en zo. Waarom denkt iedereen toch altijd dat ik met jan en allemaal alle dagen van de week neuk?!quote:
Omdat dat zo lijkt!quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Right ja. Van die heeeeele stoet mensen had ik slechts met 1 het bed gedeeld (ff tim en mark niet meetellen). De rest waren echt puur van die vage bekenden van uitgaan en zo. Waarom denkt iedereen toch altijd dat ik met jan en allemaal alle dagen van de week neuk?!
En waarom ga ik me hier nog serieus verdedigen![]()
Ook al duik je elke week met iemand anders het bed in who cares als je het maar leuk vindt?quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Right ja. Van die heeeeele stoet mensen had ik slechts met 1 het bed gedeeld (ff tim en mark niet meetellen). De rest waren echt puur van die vage bekenden van uitgaan en zo. Waarom denkt iedereen toch altijd dat ik met jan en allemaal alle dagen van de week neuk?!
En waarom ga ik me hier nog serieus verdedigen![]()
Je maakt me blij.quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:52 schreef Cairon het volgende:
[..]
Vlarp? Aantrekkelijk? Grappig? Langer dan 1m34?
![]()
Neuh..quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:08 schreef Kugari-Ken het volgende:
doe jij het beter dan vlarp.
Je mist een letter.quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:02 schreef Kugari-Ken het volgende:
Whatever Ang3l maar iedereen weet dat ik altijd gelijk heb. Mensen weten aan wie ze iets hebben. Iemand zoals ik dat is waar ze op zitten te wachten. Dan vallen alle tedere lieve woorden vanzelf wel weg. Ja we weten veel goede mogelijkheden om te ettere.
Zoek naar de verborgen boodschap in dit gezellige onduidelijke openstaande irritante bericht inspiratie waa ik al na de eerste regel kwijt!
Heb ik het hier OOIT over die waar ik weer mee naar bed ben geeest of die ander die ik weer gedaan heb? Nee. Nooit. Ik heb het over sjans en flirten en dat soort dingen. Nooit over bed-conquests.quote:
Iemand die pas nieuw hier is en gisteren het lijstje heeft ingevuldquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:19 schreef Kugari-Ken het volgende:
wie is SamJustMe eigenlijk?
Dat ga hem zelf maar vragenquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
circuleert er al een msn adres dan?
Je hapt liefquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb ik het hier OOIT over die waar ik weer mee naar bed ben geeest of die ander die ik weer gedaan heb? Nee. Nooit. Ik heb het over sjans en flirten en dat soort dingen. Nooit over bed-conquests.
Gatverdamme, wat een afgrijselijk haar.quote:
Soort vanquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:44 schreef TehRockstar het volgende:
Gatverdamme, wat een afgrijselijk haar.
Ik dacht ook dat het twee dames waren.quote:
Dat heb ik nou bij jou eigenlijk...quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:48 schreef TehRockstar het volgende:
Ik dacht ook dat het twee dames waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |