Laat ik nou in Nederland leven, en niet in dat geweldige Amerika.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:55 schreef samjustme het volgende:
Wat is er nou mis met Oprah?
Het is een dame die veel heeft meegemaakt en staat voor the American Dream
Laat ik zeggen dat ik niet overloop van enthousiasme voor dit soort emotainment.quote:
Ze is een inspiratie voor iedereenquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Laat ik nou in Nederland leven, en niet in dat geweldige Amerika..
Mag ik even héél hard lachen!?quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja, ik ben immers een echte man.
Ik kan ook bijna niet huilen. Ik wil het soms wel, maar ik kan het niet. Ik kan eigenlijk alleen goed janken als ik met een van m'n beste vrienden ben die me dan volledig het gevoel geven dat ik me mag laten gaan..quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan is denk ik niet willen treister dan niet kunnen.
Echt fysiek niet kunnen huilen is natuurlijk erg treurig, maar het gewoon niet willen (omdat het bv niet mannelijk of stoer is) dat is dan were gewoon treist.
Voor jou misschien niet, maar voor mij welquote:
Ik vind Oprah grappig om te kijken, ze doet goeie dingen in haar show. Maar een inspiratie? Nee, niet echt..quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:00 schreef samjustme het volgende:
[..]
Voor jou misschien niet, maar voor mij wel![]()
Af en toe janken mag, van alles in je opkrompen wordt je niet beter vanquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:58 schreef Andyvie het volgende:
IN plaats van huilen ga ik gewoon met dingen gooien en met deuren slaan...o nee, dat doe ik als ik kwaad ben.
Af en toe een potje janken is best prettig, alleen je moet wel weten waarom je jankt en niet, zoals ik, ineens 's avonds in huilen uitbarsten zonder reden. Dat is niet fijn
Nou een donker getinte vrouw die door haar familie is misbruikt is een van de machtigste vrouwen ter wereld geworden, dat is niet niksquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind Oprah grappig om te kijken, ze doet goeie dingen in haar show. Maar een inspiratie? Nee, niet echt..
Wil je op mijn sterke schouder uithuilen?quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:58 schreef Andyvie het volgende:
IN plaats van huilen ga ik gewoon met dingen gooien en met deuren slaan...o nee, dat doe ik als ik kwaad ben.
Af en toe een potje janken is best prettig, alleen je moet wel weten waarom je jankt en niet, zoals ik, ineens 's avonds in huilen uitbarsten zonder reden. Dat is niet fijn
En jij bent iedereen?quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:00 schreef samjustme het volgende:
Een man mag huilen als je maar niet constant aan het huilen bent als een depriquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:04 schreef DennisMoore het volgende:
* DennisMoore playing: Jacques Herb - Een man mag niet huilen.mp3
Als je vrouw je heeft verlaten, waar jij zoveel van houdt,
en vrienden je gaan haten, om een kleine fout,
dan wil je soms heel even, je eigen laten gaan.
Je ogen worden vochtig, en je voelt opeens een traan.
Maar een man mag niet huilen, ook al heeft hij verdriet.
Een man mag niet huilen, als een ander het ziet
Hij moet alles vergeten, en zich nooit laten gaan.
Nee, een man mag niet huilen, zelfs geen enkele traan.
Ik weet het. Alleen kan ik alleen janken als ik me 100% op mijn gemak voel.quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:02 schreef samjustme het volgende:
[..]
Af en toe janken mag, van alles in je opkrompen wordt je niet beter van
Heb je mij dat horen zeggen? Neequote:
kut weer niets, daar kun je nu wel om janken zekerquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:05 schreef DennisMoore het volgende:
*kraskras*
quote:
quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:57 schreef samjustme het volgende:
Ze is een inspiratie voor iedereen
Ach, tja.quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:00 schreef samjustme het volgende:
Ik laat me niet door een ander man slaan, ik sla hem zelf inelkaarquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:06 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik weet het. Alleen kan ik alleen janken als ik me 100% op mijn gemak voel.
@TR: ik hoef nu niet te huilen hoor, maar dank je wel voor het aanbod. Ik heb nu eerder de neiging om met dingen te gooien
Ja, so? Tuurlijk, ik heb respect voor wat ze bereikt heeft, maar verder sja, het doet me niet zo veel.quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:04 schreef samjustme het volgende:
[..]
Nou een donker getinte vrouw die door haar familie is misbruikt is een van de machtigste vrouwen ter wereld geworden, dat is niet niks
Ja we leven nog in 1940quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:04 schreef DennisMoore het volgende:
* DennisMoore playing: Jacques Herb - Een man mag niet huilen.mp3
Als je vrouw je heeft verlaten, waar jij zoveel van houdt,
en vrienden je gaan haten, om een kleine fout,
dan wil je soms heel even, je eigen laten gaan.
Je ogen worden vochtig, en je voelt opeens een traan.
Maar een man mag niet huilen, ook al heeft hij verdriet.
Een man mag niet huilen, als een ander het ziet
Hij moet alles vergeten, en zich nooit laten gaan.
Nee, een man mag niet huilen, zelfs geen enkele traan.
Daarover gesproken... ik was vandaag in de GAMMA en weet je wie me steeds met een grote glimlach gadesloeg?quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
tuurlijk wel
ik heb zo'n relatie gehad
Peter Verbeetenquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daarover gesproken... ik was vandaag in de GAMMA en weet je wie me steeds met een grote glimlach gadesloeg?
Misschien moet je binnenkort eens webcams laten testen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:17 schreef Vlarp het volgende:
Oh, ik ben twee weken vrij geweest en ze hebben me toch weer een partij gei.. euhm, knappe jongens aangenomen bij Alternate.
Zaterdag in de trein ook, schuin tegenover mequote:Op maandag 14 augustus 2006 20:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Misschien moet je binnenkort eens webcams laten testen.
Vandaag in de trein ook weer raak trouwens.
Totdat ie opstond en de trein uit wiebelde. Wat een verwijfd loopje, dat was dan weer jammer...
Juist ja.quote:
Jij kut!quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, so? Tuurlijk, ik heb respect voor wat ze bereikt heeft, maar verder sja, het doet me niet zo veel.
En dat is omdat je de volgende stap(pen) niet durft te zetten of je vindt daar daadwerkelijk niets aan?quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zaterdag in de trein ook, schuin tegenover me. En vrijdag in de metro kwam er gewoon heel brutaal een erg knap ventje tegenover me zitten aan de andere kant van het pad na flink wat oogcontact op het perron.
Eigenlijk vind ik alleen het flirten leuk
"Belle, hoe kun je dit lezen, er staan geen plaatjes in!"quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echte mannen lezen geen boek want dat heeft geen plaatjes.
Daar gaat de bakker met zijn brood als altijd. Hij raakt het kwijt al is het ooooooooooooud!quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
"Belle, hoe kun je dit lezen, er staan geen plaatjes in!"
"Sommige mensen gebruiken hun fantasie, Gaston..."
quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat is omdat je de volgende stap(pen) niet durft te zetten of je vindt daar daadwerkelijk niets aan?
Blij om te horen dat er meer mensen zijn die in het openbaar vervoer flirten. Vooral tijdens de hittegolf liepen een aantal lekkere exemplaren rondquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zaterdag in de trein ook, schuin tegenover me. En vrijdag in de metro kwam er gewoon heel brutaal een erg knap ventje tegenover me zitten aan de andere kant van het pad na flink wat oogcontact op het perron.
Eigenlijk vind ik alleen het flirten leuk
Ik loop niet heel opzicht alles te bekijken, maar soms merk je gewoon dat het kan, en dan doe ik het ookquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:33 schreef samjustme het volgende:
[..]
Blij om te horen dat er meer mensen zijn die in het openbaar vervoer flirten. Vooral tijdens de hittegolf liepen een aantal lekkere exemplaren rond![]()
Da's geen antwoordquote:
Ik ga zaterdag naar de lokale versie. Ben ERG benieuwdquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar gaat de bakker met zijn brood als altijd. Hij raakt het kwijt al is het ooooooooooooud!
way way back in the nineteen eightiesquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar gaat de bakker met zijn brood als altijd. Hij raakt het kwijt al is het ooooooooooooud!
ik zat een keer naar iemands edele delen te kijken en toen zag een vrouw dat was wel even beschamend. Ik zie wel bijna dagelijks een leuke jongen in de metro maar hij komt niet echt homo achtig over.quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik loop niet heel opzicht alles te bekijken, maar soms merk je gewoon dat het kan, en dan doe ik het ook
Ik had net bijna een date om naar de try outs van de Wiz te gaan. Hij kon aan kaartjes komen voor me. Maar we besloten om toch eerst maar ff gewoon ergens wat af te spreken i.p.v. meteen samen naar zoiets te gaan. We zijn bangerdsquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag naar de lokale versie. Ben ERG benieuwdEn Dick heeft zaterdag zijn premiere als Maurice...
Heb je hem weer met z'n verwijfde musicalstemquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:36 schreef Cairon het volgende:
[..]
way way back in the nineteen eighties
secret government employees
dug up famous guys and ladies...
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's geen antwoord
Maar ik geef hje gelijk dat flirten erg leuk is. Sometimes the hunt is better then the catch. Maar uiteindelijk ga je toch jagen om iets te vangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |