Kijkslet!quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:00 schreef BB_Koning het volgende:
Die sigaar is nog onschuldig vergeleken met de blik die ik in mn ogen had![]()
![]()
Ik hoef geen jongen die me wil om seks/mn lichaamquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jawel hoor, moet je je lijf wat meer aanbieden. Mensen schrikken er van als ze geen sex kunnen krijgenSimple as that
Ook hebben mensen wel eens gebruik gemaakt van mn pc om snel even iets te checken en toen ze naar het intranet gingen op de balk beneden hadden ze denk ik ook gezien dat [homo] open stondquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:56 schreef BB_Koning het volgende:
Er kwam net een andere lekkere jongen en toen ik hem geholpen had en hij wegging, groette ik vreindelijk terwijl ik hem goed bekeek. Toen hij wegliep bekeek ik hem van top tot teen met een verlekkerde blik in mn ogen. daarna keek ik opzij en de vestigingsmanager keek toen snel weg. Met andere woorden: ze heeft gezien hoe ik hem bekeek![]()
![]()
![]()
Stel je toch eens voor dat het bekend wordt, de sluier wordt opgelichtquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:11 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ook hebben mensen wel eens gebruik gemaakt van mn pc om snel even iets te checken en toen ze naar het intranet gingen op de balk beneden hadden ze denk ik ook gezien dat [homo] open stond![]()
![]()
en vergeet je ook niet om bij Internet Explorer regelmatig je geschiedenis op te schonenquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:11 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ook hebben mensen wel eens gebruik gemaakt van mn pc om snel even iets te checken en toen ze naar het intranet gingen op de balk beneden hadden ze denk ik ook gezien dat [homo] open stond![]()
![]()
..........quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:03 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga het het einde van de Geschiedenis van de Liefde lezenHet is zo móóóóóóói
Ik hoef je ook niet ALLEEN om je sex/lichaamquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:07 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik hoef geen jongen die me wil om seks/mn lichaam![]()
![]()
Mij 3x.quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Huilen bij een boek, dat is mij jaren geleden één ker overkomen.
Bij mij toen ik 11 of 12 was bij spijt van Carry Sleequote:Op maandag 14 augustus 2006 17:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mij 3x.
1x door Ik omhels je met 1000 armen, het eidne daarvan (ook al zit er dat natuurlijk al mijlenver aan te komen). 1x door Extreem Luid & Ongelooflijk Dichtbij en net dus bij de Geschiedenis van de Liefde.
En laten nu de schrijver en de schrijfster van die 2 laatste boeken met elkaar getrouwd zijnWat een briljant koppel!
Niet zo zeer zielig als gewoon mooi. Ja het einde is wel zielig maar het is onvermijdelijk en ergens is het einde mooier dan het ooit had kunnen worden. Nee da's niet waar, het had op 1 manier mooier kunnen eindigen, maar dan was het te zoet geweest.quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:24 schreef wonderer het volgende:
wat is er dan zo zielig aan?
Steven tochquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoef je ook niet ALLEEN om je sex/lichaammaar ik zou gene relatie aan kunnen gaan met iemand waar sex niet ook een rol in zou spelen. Maar da's mijn mening
quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Stel je toch eens voor dat het bekend wordt, de sluier wordt opgelicht.
Dat boek van Kluun Er komt een vrouw bij de dokter deed een aardige poging, maar doro heel hard aan fisherman's friend te denken was ik nog op tijdquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Huilen bij een boek, dat is mij jaren geleden één ker overkomen.
Kluun, ja ik vond het wel treurig, maar het heeft me niet écht emotioneel heel hard kunnen raken.quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat boek van Kluun Er komt een vrouw bij de dokter deed een aardige poging, maar doro heel hard aan fisherman's friend te denken was ik nog op tijd
Ja normaal hecht ik mij ook nooit zo aan hoofdrolspelers, maar op een of andere manier werd ik echt geraakt door het leed van Carmenquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kluun, ja ik vond het wel treurig, maar het heeft me niet écht emotioneel heel hard kunnen raken.
Shhhhht, dat boek krijg ik voor mijn verjaardag! (8 sept btw)quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja normaal hecht ik mij ook nooit zo aan hoofdrolspelers, maar op een of andere manier werd ik echt geraakt door het leed van Carmen
Het is een fijn boek, wat zeker lekker weg leest, en ik zal het einde niet verraden, wat bij mij dus wel gebeurd wasquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Shhhhht, dat boek krijg ik voor mijn verjaardag! (8 sept btw)
Het vervolg schijnt wat minder te zijn. De weduwnaar. Die titel verklapt natuurlijk ook al iets over deel1 hequote:Op maandag 14 augustus 2006 17:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is een fijn boek, wat zeker lekker weg leest, en ik zal het einde niet verraden, wat bij mij dus wel gebeurd was.
Ja en Kluun die al zo lang zo actief is/was in de media dan was het ook wel heel moeilijk om de clou van het boek geheim te houdenquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het vervolg schijnt wat minder te zijn. De weduwnaar. Die titel verklapt natuurlijk ook al iets over deel1 he
dag nieuw Amsterdammertjequote:Op maandag 14 augustus 2006 18:26 schreef TehRockstar het volgende:
Dag piemeltjes.
Ik mag niet eens meer naar 21-jarigen kijken.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:57 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik word 22, ik mag toch nog zo kijken naar een 17-jarige jongen of niet![]()
![]()
Ik wel, maar alleen omdat het zo slecht geschreven was.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:14 schreef DennisMoore het volgende:
Kan me niet herinneren gehuild te hebben bij een boek.
Huilen van het lachen telt niet he?quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik wel, maar alleen omdat het zo slecht geschreven was.
Heb jij emoties dan?quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik wel, maar alleen omdat het zo slecht geschreven was.
Verhalen voor bij in het haardvuur.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Huilen van het lachen telt niet he?
Halverwege boeken weggooien is okay.
Eigenlijk best triest als je niet kan huilenquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:14 schreef DennisMoore het volgende:
Kan me niet herinneren gehuild te hebben bij een boek.
Sowieso huilen... *peins*
Nee, kan ik me eigenlijk niet herinneren..
Traantje wegpinken, brok in de keel, okay.
Echte mannen lezen geen boek want dat heeft geen plaatjes.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:21 schreef Great_Expectations het volgende:
'tuurlijk. Echte mannen ruften wanneer ze een boek lezen..
Niet kunnen of niet willen?quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eigenlijk best triest als je niet kan huilen
Dan is denk ik niet willen treister dan niet kunnen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Niet kunnen of niet willen?.
En ik weet niet wat triester is.
Finkers.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Verhalen voor bij in het haardvuur.
Tja, da's jouw subjectieve waardeoordeel he? De Oprahïsering van de maatschappij...quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:26 schreef Ang3l het volgende:
Eigenlijk best triest als je niet kan huilen
De Praxis is blij met jongens als jij.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik huil ook niet, ik verbouw af en toe gewoon m'n hele interieur.
Zit je dan in de kast?quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:11 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
![]()
nou dat is niet waar hoor huilen is erg gezond net als lachenquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Finkers..
[..]
Tja, da's jouw subjectieve waardeoordeel he? De Oprahïsering van de maatschappij....
Misschien maak ik gewoon geen huilenswaardige dingen mee, of ga ik op een andere manier met emoties om. Misschien kan ik wel heel goed relativeren en kijk ik nuchterder tegen zaken aan... misschien zijn het mijn Friese genen...
Volgens Oprah he?quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
nou dat is niet waar hoor huilen is erg gezond net als lachen
Ja, hij mag nog geen gewoon bureau.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:51 schreef samjustme het volgende:
Zit je dan in de kast?
Wat is er nou mis met Oprah?quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Finkers..
[..]
Tja, da's jouw subjectieve waardeoordeel he? De Oprahïsering van de maatschappij....
Misschien maak ik gewoon geen huilenswaardige dingen mee, of ga ik op een andere manier met emoties om. Misschien kan ik wel heel goed relativeren en kijk ik nuchterder tegen zaken aan... misschien zijn het mijn Friese genen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |