dag nieuw Amsterdammertjequote:Op maandag 14 augustus 2006 18:26 schreef TehRockstar het volgende:
Dag piemeltjes.
Ik mag niet eens meer naar 21-jarigen kijken.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:57 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik word 22, ik mag toch nog zo kijken naar een 17-jarige jongen of niet![]()
![]()
Ik wel, maar alleen omdat het zo slecht geschreven was.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:14 schreef DennisMoore het volgende:
Kan me niet herinneren gehuild te hebben bij een boek.
Huilen van het lachen telt niet he?quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik wel, maar alleen omdat het zo slecht geschreven was.
Heb jij emoties dan?quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik wel, maar alleen omdat het zo slecht geschreven was.
Verhalen voor bij in het haardvuur.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Huilen van het lachen telt niet he?
Halverwege boeken weggooien is okay.
Eigenlijk best triest als je niet kan huilenquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:14 schreef DennisMoore het volgende:
Kan me niet herinneren gehuild te hebben bij een boek.
Sowieso huilen... *peins*
Nee, kan ik me eigenlijk niet herinneren..
Traantje wegpinken, brok in de keel, okay.
Echte mannen lezen geen boek want dat heeft geen plaatjes.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:21 schreef Great_Expectations het volgende:
'tuurlijk. Echte mannen ruften wanneer ze een boek lezen..
Niet kunnen of niet willen?quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eigenlijk best triest als je niet kan huilen
Dan is denk ik niet willen treister dan niet kunnen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Niet kunnen of niet willen?.
En ik weet niet wat triester is.
Finkers.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Verhalen voor bij in het haardvuur.
Tja, da's jouw subjectieve waardeoordeel he? De Oprahïsering van de maatschappij...quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:26 schreef Ang3l het volgende:
Eigenlijk best triest als je niet kan huilen
De Praxis is blij met jongens als jij.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik huil ook niet, ik verbouw af en toe gewoon m'n hele interieur.
Zit je dan in de kast?quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:11 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ook hebben mensen wel eens gebruik gemaakt van mn pc om snel even iets te checken en toen ze naar het intranet gingen op de balk beneden hadden ze denk ik ook gezien dat [homo] open stond![]()
![]()
nou dat is niet waar hoor huilen is erg gezond net als lachenquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Finkers..
[..]
Tja, da's jouw subjectieve waardeoordeel he? De Oprahïsering van de maatschappij....
Misschien maak ik gewoon geen huilenswaardige dingen mee, of ga ik op een andere manier met emoties om. Misschien kan ik wel heel goed relativeren en kijk ik nuchterder tegen zaken aan... misschien zijn het mijn Friese genen...
Volgens Oprah he?quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
nou dat is niet waar hoor huilen is erg gezond net als lachen
Ja, hij mag nog geen gewoon bureau.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:51 schreef samjustme het volgende:
Zit je dan in de kast?
Wat is er nou mis met Oprah?quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Finkers..
[..]
Tja, da's jouw subjectieve waardeoordeel he? De Oprahïsering van de maatschappij....
Misschien maak ik gewoon geen huilenswaardige dingen mee, of ga ik op een andere manier met emoties om. Misschien kan ik wel heel goed relativeren en kijk ik nuchterder tegen zaken aan... misschien zijn het mijn Friese genen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |