Ik zag trouwens dat er 2 verschillende varianten van SFU verzamelbox zijnquote:Op maandag 14 augustus 2006 12:49 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dit is de Oz zonder tovenaar. Maar met criminelen.
Gek, ik zie bij bol.com helemaal geen verzamelbox. Ben je niet in de war met de box van serie 2?quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik zag trouwens dat er 2 verschillende varianten van SFU verzamelbox zijn
bij www.play.com kom ik er eentje tegen met gouden letters op een effen zwarte doos terwijl www.bol.com eentje laat zien met gras op de box.
Nu begin ik aan mezelf te twijfelen ?????? het was toch wel bij bol.com.quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:31 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Gek, ik zie bij bol.com helemaal geen verzamelbox. Ben je niet in de war met de box van serie 2?
jeuj de vakantiemeneer is weer terugquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:45 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Dag honneponnetjes!
en ben je wel voldoende aan chillen toegekomen tussen de buien doorquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:45 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Dag honneponnetjes!
in de buien nog gezwommen in zeequote:Op maandag 14 augustus 2006 13:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en ben je wel voldoende aan chillen toegekomen tussen de buien door
Nu ja, mag ik ook es met vakantie. Bovendien kostte het me haast niks (ja, zweet). 'k Ben 't land niet uit geweest.quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jeuj de vakantiemeneer is weer terug![]()
![]()
ben jij andere keren dan wel zo fanatiek geweest door de flaptop zelfs op vakantie mee te nemen ?quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:54 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
En ik heb de laptop voor de verandering niet meegenomen...
en ja ik gun het je absoluut omdat ik weet dat het al heel lang geleden was voor jequote:Op maandag 14 augustus 2006 13:56 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nu ja, mag ik ook es met vakantie. Bovendien kostte het me haast niks (ja, zweet). 'k Ben 't land niet uit geweest.
Nu ja, de muziek die erop staat, hè? 'k Ben 'n beetje muziekverslaafd.quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ben jij andere keren dan wel zo fanatiek geweest door de flaptop zelfs op vakantie mee te nemen ?
die laptop kan toch wel een paar dagen zonder jou![]()
ja is wel een plausibel excuus maar voor mij zou die verleiding te groot zijn hoorquote:Op maandag 14 augustus 2006 14:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nu ja, de muziek die erop staat, hè? 'k Ben 'n beetje muziekverslaafd.
En er is nog een variant op de aziatische markt. Die met gras was geloof ik niet van bol.com, maar dat zal CDP ongetwijfeld weten, aangezien die er een tijd terug een plaatje van postte. (Althans, ik dacht dat hij het was)quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:50 schreef Stroekie het volgende:
Ik zag trouwens dat er 2 verschillende varianten van SFU verzamelbox zijn
bij www.play.com kom ik er eentje tegen met gouden letters op een effen zwarte doos terwijl www.bol.com eentje laat zien met gras op de box.
welcome back Waxxerquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:37 schreef Waxxer het volgende:
Zo.
Telefoon is binnen!
Nu nog een werkende computer...
De school is iig weer geopend!
*kuch*
Nounounou, ik leef nog en ik heb een dak boven m'n hoofd.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
welcome back Waxxer![]()
en wat word je toch achtervolgd door rampspoed en ellende, nu dus weer de flaptop
ja het kan altijd ergerquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nounounou, ik leef nog en ik heb een dak boven m'n hoofd.
Dat bedoel ik.quote:
Ik heb je gemist, al jouw 197 centimetersquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:37 schreef Waxxer het volgende:
Zo.
Telefoon is binnen!
Nu nog een werkende computer...
De school is iig weer geopend!
*kuch*
maar is er nog een poging ondernomen om nog documenten van de harde schijf te kunnen halen, of moet je die als verloren beschouwen ?quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.Het is even behelpen, maar ik red me wel...
Maar wel erg lastig om niet a la minute op internet te kunnen... Naja, komt goed.
Nog wat wilds gebeurd hier, de laatste tijd?
Ik doe geen overdagslaapjes.quote:
da's een kwestie van wennenquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik doe geen overdagslaapjes.
Mede omdat ik overdag echt niet kan slapen.
Je hebt toch een bankquote:
Daarom heb je ook geen vriendje, natuurlijk.quote:
inderdaad, en daarom vraag ik tegenwoordig mijn `broer voor zulke zakenquote:
Zo gemeenquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:47 schreef NathaN het volgende:
[..]
Daarom heb je ook geen vriendje, natuurlijk.
Je zou spontaan stoppen met zoeken naar een schoonmoeder.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:47 schreef Ang3l het volgende:
En dan komt mijn 2e mama hier ook nog 's om half 9 op bezoek
Maar daar kibbel ik wat minder mee
Zorgen dat je in bed meer doet dan alleen liggen?quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:52 schreef BB_Koning het volgende:
Zo gemeenKan ik er wat aan doen dat niemand me wil
![]()
Hoe phallisch.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:54 schreef BB_Koning het volgende:
maar de pilaar kwam tussen ons.
Ik ben 17quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:54 schreef BB_Koning het volgende:
Er kwam hier net een schattig 17-jarig jongetje om zn rekening op te heffen. Ik zei dat hij plaats kon nemen en dat ik hem zou roepen als iemand vrij was. Een collega ging hem toen zelf halen en teon hij langs mij liep (tussen ons in was een pilaar) keek ik hem verlekkerd aan, hij keek toen even mn kant uit, maar de pilaar kwam tussen ons. Toen hij voorbij de pilaar was, keek hij weer en glimlachte![]()
Ik prefereer wereldwijs.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:57 schreef BB_Koning het volgende:
Waat een stout jongetje stoute 30-jarige man ben je![]()
Niet met die sigaar in je mond...quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:57 schreef BB_Koning het volgende:
Ik word 22, ik mag toch nog zo kijken naar een 17-jarige jongen of niet![]()
![]()
Jawel hoor, moet je je lijf wat meer aanbieden. Mensen schrikken er van als ze geen sex kunnen krijgenquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:52 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Zo gemeenKan ik er wat aan doen dat niemand me wil
![]()
![]()
Ja hoor, ik houd je niet tegen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:57 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik word 22, ik mag toch nog zo kijken naar een 17-jarige jongen of niet![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |