Nounounou, ik leef nog en ik heb een dak boven m'n hoofd.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
welcome back Waxxer![]()
en wat word je toch achtervolgd door rampspoed en ellende, nu dus weer de flaptop
ja het kan altijd ergerquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nounounou, ik leef nog en ik heb een dak boven m'n hoofd.
Dat bedoel ik.quote:
Ik heb je gemist, al jouw 197 centimetersquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:37 schreef Waxxer het volgende:
Zo.
Telefoon is binnen!
Nu nog een werkende computer...
De school is iig weer geopend!
*kuch*
maar is er nog een poging ondernomen om nog documenten van de harde schijf te kunnen halen, of moet je die als verloren beschouwen ?quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.Het is even behelpen, maar ik red me wel...
Maar wel erg lastig om niet a la minute op internet te kunnen... Naja, komt goed.
Nog wat wilds gebeurd hier, de laatste tijd?
Ik doe geen overdagslaapjes.quote:
da's een kwestie van wennenquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik doe geen overdagslaapjes.
Mede omdat ik overdag echt niet kan slapen.
Je hebt toch een bankquote:
Daarom heb je ook geen vriendje, natuurlijk.quote:
inderdaad, en daarom vraag ik tegenwoordig mijn `broer voor zulke zakenquote:
Zo gemeenquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:47 schreef NathaN het volgende:
[..]
Daarom heb je ook geen vriendje, natuurlijk.
Je zou spontaan stoppen met zoeken naar een schoonmoeder.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:47 schreef Ang3l het volgende:
En dan komt mijn 2e mama hier ook nog 's om half 9 op bezoek
Maar daar kibbel ik wat minder mee
Zorgen dat je in bed meer doet dan alleen liggen?quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:52 schreef BB_Koning het volgende:
Zo gemeenKan ik er wat aan doen dat niemand me wil
![]()
Hoe phallisch.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:54 schreef BB_Koning het volgende:
maar de pilaar kwam tussen ons.
Ik ben 17quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:54 schreef BB_Koning het volgende:
Er kwam hier net een schattig 17-jarig jongetje om zn rekening op te heffen. Ik zei dat hij plaats kon nemen en dat ik hem zou roepen als iemand vrij was. Een collega ging hem toen zelf halen en teon hij langs mij liep (tussen ons in was een pilaar) keek ik hem verlekkerd aan, hij keek toen even mn kant uit, maar de pilaar kwam tussen ons. Toen hij voorbij de pilaar was, keek hij weer en glimlachte![]()
Ik prefereer wereldwijs.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:57 schreef BB_Koning het volgende:
Waat een stout jongetje stoute 30-jarige man ben je![]()
Niet met die sigaar in je mond...quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:57 schreef BB_Koning het volgende:
Ik word 22, ik mag toch nog zo kijken naar een 17-jarige jongen of niet![]()
![]()
Jawel hoor, moet je je lijf wat meer aanbieden. Mensen schrikken er van als ze geen sex kunnen krijgenquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:52 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Zo gemeenKan ik er wat aan doen dat niemand me wil
![]()
![]()
Ja hoor, ik houd je niet tegen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:57 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik word 22, ik mag toch nog zo kijken naar een 17-jarige jongen of niet![]()
![]()
Kijkslet!quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:00 schreef BB_Koning het volgende:
Die sigaar is nog onschuldig vergeleken met de blik die ik in mn ogen had![]()
![]()
Ik hoef geen jongen die me wil om seks/mn lichaamquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jawel hoor, moet je je lijf wat meer aanbieden. Mensen schrikken er van als ze geen sex kunnen krijgenSimple as that
Ook hebben mensen wel eens gebruik gemaakt van mn pc om snel even iets te checken en toen ze naar het intranet gingen op de balk beneden hadden ze denk ik ook gezien dat [homo] open stondquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:56 schreef BB_Koning het volgende:
Er kwam net een andere lekkere jongen en toen ik hem geholpen had en hij wegging, groette ik vreindelijk terwijl ik hem goed bekeek. Toen hij wegliep bekeek ik hem van top tot teen met een verlekkerde blik in mn ogen. daarna keek ik opzij en de vestigingsmanager keek toen snel weg. Met andere woorden: ze heeft gezien hoe ik hem bekeek![]()
![]()
![]()
Stel je toch eens voor dat het bekend wordt, de sluier wordt opgelichtquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:11 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ook hebben mensen wel eens gebruik gemaakt van mn pc om snel even iets te checken en toen ze naar het intranet gingen op de balk beneden hadden ze denk ik ook gezien dat [homo] open stond![]()
![]()
en vergeet je ook niet om bij Internet Explorer regelmatig je geschiedenis op te schonenquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:11 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ook hebben mensen wel eens gebruik gemaakt van mn pc om snel even iets te checken en toen ze naar het intranet gingen op de balk beneden hadden ze denk ik ook gezien dat [homo] open stond![]()
![]()
..........quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:03 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga het het einde van de Geschiedenis van de Liefde lezenHet is zo móóóóóóói
Ik hoef je ook niet ALLEEN om je sex/lichaamquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:07 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik hoef geen jongen die me wil om seks/mn lichaam![]()
![]()
Mij 3x.quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Huilen bij een boek, dat is mij jaren geleden één ker overkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |