Het is ook geen rockquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Rock moet rocken lief engeltje. Maar dat kunnen jouw vleugels niet aan natuurlijk![]()
De mijne wel natuurlijkquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw, ik vermoedde al zoiets. Ben bang dat het niet mijn tent is...
Bij gewone tenten ben ik dan een van de weinigen en daar voel ik me dan meer op mijn gemak.quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw, ik vermoedde al zoiets. Ben bang dat het niet mijn tent is...
Inderdaad, dan hadden hun tere oortjes verbrand..quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is ook geen rockDus hoeft het niet te rocken maar te swingen.
Sowieso zouden al die robbie chicks en homo's van hun stoelen vallen als er een echte rockband had gestaan
zijn er al foto's gemaakt?quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:41 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
www.moniquevanheist.com
Sinds iemand me rond zag waggelen.
Marokkanen en Turkenquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als er veel indo's komen of Colombianen
Kun je geen kip bakken zonder dat er blauwe wolken vanaf komen?quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:22 schreef Ang3l het volgende:
Oops. Pap heeft'de schakelaar van de afzuiging nog niet terug op de muur gemonteerd en ik probeerde hem ff uit zonder dat kapjhe maar dan werkt ie niet.... en nou banjer ik steeds van de keuken naar de pc door een walm van chickentonight rook
Uche uche uche uche *balkondeur openzet*
Wat!!? Nu pas?quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:24 schreef wizarddragon het volgende:
* wizarddragon zegt mogguh, botst tegen Ang3l aan en gaat maar ontbijten![]()
![]()
Er komen ook Nederlanders maar vrij weinigquote:
koken is kunst en voor goede kunst is tijd nodigquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Dat soort spul. Van dat spul wat zo lekker is dat je het verkiest boven de nog snellere magnetronmaaltijd, maar dat wel redelijk snel en makkelijk is en dus het koken voor 1 persoon nog wel te doen maakt.
Nah ja, nu ik er zo over nadenk. In de meeste homotenten zie je ook vrij weinig marokkanen en turken.quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:25 schreef samjustme het volgende:
[..]
Er komen ook Nederlanders maar vrij weinig
maar stiekum weet jij ook dat Amsterdam ALLES heeft en dat ook allemaal nog op fietsafstandquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Numansdorp klinkt zelfs als nomans-dorp![]()
En eindhoven is geen niemandsland. Maar dat denken alle mensen richting de randstad altijd. Eigenlijk is de randstad een beetje de VS in het klein qua arrogantie: Wij zij HET, en alles buiten ons is dom en boerenkinkelig en er is niks te beleven.
We hadden het niet over Amsterdam..quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
maar stiekum weet jij ook dat Amsterdam ALLES heeft en dat ook allemaal nog op fietsafstand
Omdat je speciale feesten hebt en dan zie je elkaar. Ik vind gewone tenten ook wel leuk maar dan ben je een van de weinigen en gaat iedereen je aanstraren. Niet dat men niet aardig is maar blijkbaar kijken ze van op dat je ook homo kan zijnquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nah ja, nu ik er zo over nadenk. In de meeste homotenten zie je ook vrij weinig marokkanen en turken.
true.. ik betrap mezelf er ook wel eens opquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:30 schreef samjustme het volgende:
[..]
Omdat je speciale feesten hebt en dan zie je elkaar. Ik vind gewone tenten ook wel leuk maar dan ben je een van de weinigen en gaat iedereen je aanstraren. Niet dat men niet aardig is maar blijkbaar kijken ze van op dat je ook homo kan zijn
Hoezo? 10% van de bevolking is homoseksueel dus dat iemand met een ander afkomst dat ook is, is toch geen wonderquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
true.. ik betrap mezelf er ook wel eens op.
was het aangebrand???quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:22 schreef Ang3l het volgende:
Oops. Pap heeft'de schakelaar van de afzuiging nog niet terug op de muur gemonteerd en ik probeerde hem ff uit zonder dat kapjhe maar dan werkt ie niet.... en nou banjer ik steeds van de keuken naar de pc door een walm van chickentonight rook
Uche uche uche uche *balkondeur openzet*
Maar de stap om vanuit die achtergrond daar voor uit te komen is groter/moeilijker dan dat voor de "gemiddelde" Nederlander isquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:33 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hoezo? 10% van de bevolking is homoseksueel dus dat iemand met een ander afkomst dat ook is, is toch geen wonder
Auw!quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:24 schreef wizarddragon het volgende:
* wizarddragon zegt mogguh, botst tegen Ang3l aan en gaat maar ontbijten![]()
Nee, I know. Maar 't is ook meer denk ik omdat je vanuit de Marokkaanse en Turkse gemeenschap zo vaak afkeurende geluiden hoort over homosexualiteit.quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:33 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hoezo? 10% van de bevolking is homoseksueel dus dat iemand met een ander afkomst dat ook is, is toch geen wonder
Als je in het centrum woont in een hok van 3 bij 3 voor 500,- p/mnd wel jaquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
maar stiekum weet jij ook dat Amsterdam ALLES heeft en dat ook allemaal nog op fietsafstand
ben je marokaans?quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:30 schreef samjustme het volgende:
[..]
Omdat je speciale feesten hebt en dan zie je elkaar. Ik vind gewone tenten ook wel leuk maar dan ben je een van de weinigen en gaat iedereen je aanstraren. Niet dat men niet aardig is maar blijkbaar kijken ze van op dat je ook homo kan zijn
je moet ook niet alles uit handen geven TMMquote:
neequote:
Stond een leuk artikel over in de GAY 200x (weet niet meer precies welke).quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:16 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het is een cafe voor allochtone homo en bi mannen. Maar ja ik ga deze maand nog ergens anders heen ik weet niet precies waar maar ze had me beloofd dat het leuk zou worden. Een of andere tent waar alleen maar allochtone homo's blijkbaar komen
TMM kan echt GEEN chickentonight maken!quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je moet ook niet alles uit handen geven TMM![]()
Als je naar elke debiel gaat luisteren die er iets van vindt dan heb je geen leven. Altijd met wijzende vinger naar een ander toe, wat heb ik toch een hekel aan de zogenaamde ' heiligen'quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, I know. Maar 't is ook meer denk ik omdat je vanuit de Marokkaanse en Turkse gemeenschap zo vaak afkeurende geluiden hoort over homosexualiteit.
Of in een penthouse voor 2500,- per maandquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je in het centrum woont in een hok van 3 bij 3 voor 500,- p/mnd wel ja
Nee dat hoeft ze toch ook niet te maken, dat heeft Unilever al gedaanquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
TMM kan echt GEEN chickentonight maken!
Verder kan ze alles, maar dat dus niet.
Als je alles vers moet hebben, dan kost het ook een hoop tijd.quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee dat hoeft ze toch ook niet te maken, dat heeft Unilever al gedaan
en voor de prof kunstenaar is er natuurlijk niks geen eer te behalen aan het opwarmen van spullen van een ander![]()
die maken zulke dingen gewoon zelf en met eigen verse ingredienten
Het is nooit makkelijk ook al ben je vrij Westers opgevoed. Niemand zit te wachten op een homoseksuele zoonquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar de stap om vanuit die achtergrond daar voor uit te komen is groter/moeilijker dan dat voor de "gemiddelde" Nederlander is
Jeps, helemaal waar. Nadeel is dat de media nogal geilen op al die negatieve aandacht en dat keer op keer in het nieuws brengen. De goede stromingen om het zo maar even te noemen slaan ze weer netjes over.quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:39 schreef samjustme het volgende:
[..]
Als je naar elke debiel gaat luisteren die er iets van vindt dan heb je geen leven. Altijd met wijzende vinger naar een ander toe, wat heb ik toch een hekel aan de zogenaamde ' heiligen'
daarom het woordje prof toch ook toegevoegd, van profesioneelquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je alles vers moet hebben, dan kost het ook een hoop tijd..
Neequote:
Toekomstbeeld aanpassen enzo?quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn moeder zei laatst dat ze er toch echt wel even aan moest wennen.
Ik weet niet precies op welke manier, maar ik zei toen: "Dat geeft niks, ik moest het ook.quote:
Je hebt natuurlijk goeie mensen tussen zitten, meestal zijn het vrouwen hahaquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jeps, helemaal waar. Nadeel is dat de media nogal geilen op al die negatieve aandacht en dat keer op keer in het nieuws brengen. De goede stromingen om het zo maar even te noemen slaan ze weer netjes over.
Dat moeten ze allemaal. De een heeft er alleen wat meer moeite mee..quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn moeder zei laatst dat ze er toch echt wel even aan moest wennen.
Vrouwen hebben vrijwel altijd minder moeite met dit soort dingen..quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:43 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk goeie mensen tussen zitten, meestal zijn het vrouwen haha
Tenzij het hun eigen kinderen betreft, blijkbaar.quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Vrouwen hebben vrijwel altijd minder moeite met dit soort dingen..
Daar heb ik ook begrip voor. Jij niet dan?quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tenzij het hun eigen kinderen betreft, blijkbaar.
WEL WAAR, dat is 1 keer misgegaan en dat kwam door de panquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
TMM kan echt GEEN chickentonight maken!
Verder kan ze alles, maar dat dus niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |