Kijkt ie wel enzo? Homoachtig hoeft ook totaal niet. Niet iedere homo giechelt en wappert met z'n handjes.quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:37 schreef samjustme het volgende:
[..]
ik zat een keer naar iemands edele delen te kijken en toen zag een vrouw dat was wel even beschamend. Ik zie wel bijna dagelijks een leuke jongen in de metro maar hij komt niet echt homo achtig over.
Niet?!quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Kijkt ie wel enzo? Homoachtig hoeft ook totaal niet. Niet iedere homo giechelt en wappert met z'n handjes.
Jij hebt Dr. Sjoerd alquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet?!
Ow... dan moet ik mijn jachtterrein maar 's uitbreiden *verplaats de paaltjes met prikkeldraad*
Wel. We hebben alleen nooit een echte datum geprikt!quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Elke keer komt het er toch weer niet van.
De Wiz trekt me niet zo. Chess wel.quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had net bijna een date om naar de try outs van de Wiz te gaan. Hij kon aan kaartjes komen voor me. Maar we besloten om toch eerst maar ff gewoon ergens wat af te spreken i.p.v. meteen samen naar zoiets te gaan. We zijn bangerds
Die heb ik inmiddels al maanden niet gesprokenquote:
September is dat heh?quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel. We hebben alleen nooit een echte datum geprikt!
Dit weekend heb ik Lowlands, weekend daarna opening theaterseizoen.
O ja, en de 8e ben ik jarig en dat wil ik dan zaterdag de 9e vieren(HINT HINT HINT!)
Dat weet ik ook wel maar ja ik durf hem niet echt lang aan te staren. Zit meestak vlak achter hem. Wel een keertje toen we beiden een boek aan het lezen waren keek ik vrij lang naar hem hahaquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Kijkt ie wel enzo? Homoachtig hoeft ook totaal niet. Niet iedere homo giechelt en wappert met z'n handjes.
Ja September jaquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
September is dat heh?
Dan staat het bij deze genoteerd!
Jaag je niet ofzo?quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die heb ik inmiddels al maanden niet gesproken![]()
Ik heb helemaal niemand!![]()
Gewoon kijken.. als ie boos gaat kijken weet je genoegquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:45 schreef samjustme het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel maar ja ik durf hem niet echt lang aan te staren. Zit meestak vlak achter hem. Wel een keertje toen we beiden een boek aan het lezen waren keek ik vrij lang naar hem haha
Hij komt best wel sukkelig over maar misschien is het gewoon een schattige hetero
*kuch*quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja September ja
Ik ben geboren op de dag dat ook de Heilige Maagd Maria is geboren. En mijn sterrenbeeld is Maagd. Kijk, hier, ik ben de Maagdelijkheid Supreme zelve!
Weeknie. Niemand wil meeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Dus het was allemaal fake met de Pride?quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weeknie. Niemand wil meeeeeeeeeeeeeeeee
Tenminste. Dan heb je iemand die je wilt en die heeft dan een vriend ineens en zo. En die ander die toont interesse als je zelf nog bezet bent maar als je vrij bent is ie in geen velden of wegen te bekennen. En voor de rets vind ik niemand leuk. of zo.
Zing het nu eens mannelijk?quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:46 schreef Cairon het volgende:
Way way back in the 1980s'
Secret government employees
Dug up famous guys and ladies
And made amusing genetic copies
Wat was fake?quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dus het was allemaal fake met de Pride?
Vlarp? Aantrekkelijk? Grappig? Langer dan 1m34?quote:
Wat een BULLshit.quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:51 schreef Cairon het volgende:
ach man Ang3l, jij ketst met meer mensen dan ik vingers aan mijn handen heb.
Uit deze rij heb ik slechts met 1 het bed gedeeld. Een keer.quote:Als het geen doctor sjoerd is, geen jongen met blosjes, geen danny, geen paul,
Die ene woont niet bij me in de buurt! (die komt hopelijk 4 deuren verder wonen als het geregeld kan worden met Trudo)quote:of niet die ene die bij je in de buurt woonde, en als het ook niet die ene is waar je het destijds over had... dan is het wel een ander.
Jammer dat het gelijk weer zo laag moet..quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:52 schreef Cairon het volgende:
[..]
Vlarp? Aantrekkelijk? Grappig? Langer dan 1m34?
![]()
Daar had ik toch geen interesse in? En zij niet in mij. Dat was gewoon kletsen. Of zo. Ja ok, die ene wilde wel, hoorde ik dan achteraf op MSN. "Waarom deed je niks?" Ja hallo, laat dat dan doorschemeren als je voor me staat!quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Al die jongens met wie je zo interessant stond te kletsen!
right..quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar had ik toch geen interesse in? En zij niet in mij. Dat was gewoon kletsen. Of zo. Ja ok, die ene wilde wel, hoorde ik dan achteraf op MSN. "Waarom deed je niks?" Ja hallo, laat dat dan doorschemeren als je voor me staat!
Maar voor de rest waren het gewoon allemaal bekenden in meer of mindere mate hoor. Niks meer niks minder.
Ja. Right ja. Van die heeeeele stoet mensen had ik slechts met 1 het bed gedeeld (ff tim en mark niet meetellen). De rest waren echt puur van die vage bekenden van uitgaan en zo. Waarom denkt iedereen toch altijd dat ik met jan en allemaal alle dagen van de week neuk?!quote:
Omdat dat zo lijkt!quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Right ja. Van die heeeeele stoet mensen had ik slechts met 1 het bed gedeeld (ff tim en mark niet meetellen). De rest waren echt puur van die vage bekenden van uitgaan en zo. Waarom denkt iedereen toch altijd dat ik met jan en allemaal alle dagen van de week neuk?!
En waarom ga ik me hier nog serieus verdedigen![]()
Ook al duik je elke week met iemand anders het bed in who cares als je het maar leuk vindt?quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Right ja. Van die heeeeele stoet mensen had ik slechts met 1 het bed gedeeld (ff tim en mark niet meetellen). De rest waren echt puur van die vage bekenden van uitgaan en zo. Waarom denkt iedereen toch altijd dat ik met jan en allemaal alle dagen van de week neuk?!
En waarom ga ik me hier nog serieus verdedigen![]()
Je maakt me blij.quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:52 schreef Cairon het volgende:
[..]
Vlarp? Aantrekkelijk? Grappig? Langer dan 1m34?
![]()
Neuh..quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:08 schreef Kugari-Ken het volgende:
doe jij het beter dan vlarp.
Je mist een letter.quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:02 schreef Kugari-Ken het volgende:
Whatever Ang3l maar iedereen weet dat ik altijd gelijk heb. Mensen weten aan wie ze iets hebben. Iemand zoals ik dat is waar ze op zitten te wachten. Dan vallen alle tedere lieve woorden vanzelf wel weg. Ja we weten veel goede mogelijkheden om te ettere.
Zoek naar de verborgen boodschap in dit gezellige onduidelijke openstaande irritante bericht inspiratie waa ik al na de eerste regel kwijt!
Heb ik het hier OOIT over die waar ik weer mee naar bed ben geeest of die ander die ik weer gedaan heb? Nee. Nooit. Ik heb het over sjans en flirten en dat soort dingen. Nooit over bed-conquests.quote:
Iemand die pas nieuw hier is en gisteren het lijstje heeft ingevuldquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:19 schreef Kugari-Ken het volgende:
wie is SamJustMe eigenlijk?
Dat ga hem zelf maar vragenquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
circuleert er al een msn adres dan?
Je hapt liefquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb ik het hier OOIT over die waar ik weer mee naar bed ben geeest of die ander die ik weer gedaan heb? Nee. Nooit. Ik heb het over sjans en flirten en dat soort dingen. Nooit over bed-conquests.
Gatverdamme, wat een afgrijselijk haar.quote:
Soort vanquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:44 schreef TehRockstar het volgende:
Gatverdamme, wat een afgrijselijk haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |