quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:47 schreef SHE het volgende:
heel ordi, maar eh...sellerie stengels met pindakaas
inside joke, ja, selderiequote:Op zondag 13 augustus 2006 00:50 schreef Martijn_77 het volgende:
Sellerie stengels? Wat moet ik mij daarbij voorstellen?
Bleekselderie?
Gossiemijne hypocrisia, dan heb je alweer een tenalady nodig omdat je in je broek pist.quote:
Oh die zijn zo lekkerquote:Op zondag 13 augustus 2006 14:51 schreef Curiosity het volgende:
Ik heb nu frambozen.
als ik eerlijk moet zijn vind ik bijvoorbeeld een broodje gezond enzo lekkerder dan die ranzigge sponzige broodjes met een plakje vlees op salamie diktjequote:Op zondag 13 augustus 2006 16:32 schreef pleeborstel het volgende:
ik moet even langs bij de mac ben ik bang...
toch wat boodschapjes vergeten te doen zaterdag....
Oeh lekkerquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:39 schreef Martijn_77 het volgende:
Indische rijsttafel
En net een Nespressotje
Je bent welkomquote:Op maandag 14 augustus 2006 10:58 schreef SHE het volgende:
Ik eet bij Pos
Feta-taart? Recept!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:11 schreef Zo-is-dat het volgende:
Gekarameliseerde rode ui, feta taart met salade... mmmm![]()
Nieuw recept en is goedgekeurd!
Same herequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:25 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben allesbehalve jaloers.Al kreeg ik geld toe.
Recept van de taartjes met gekarameliseerde rode ui en fetaquote:
Hmm, lekker zegquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:18 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Ik had net een swirl op met vanilleijs, bosvruchten, aardbeien, witte chocola en nootjesEn vanavond word het foccacia pizza (dus foccaciabrood belegd met tomatensaus, knoflook, mozarella, olijfolie, basilicum) en komkommersalade
Ook lekker ^-^ mja, ik kook graagquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Hmm, lekker zeg! (allebei de dingen)
Vanavond eet ik denk ik tagliatelle met groenten, saus en stukjes kip erin en salade erbij..
hmmmquote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:13 schreef golfer het volgende:
Straks restjes nasi goreng, opgeleukt met verse prei en een eitje.
Oh ja, dat kan ik er zelf ook nog wel even bij maken: een saté-sojasaus.quote:
Bestaat dat nog joh?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:28 schreef Curiosity het volgende:
Nu een glas Punica
geen mac?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:26 schreef Little_Angel het volgende:
Net 2 boterhammen met kipfilet op en thee.
Nee haha, moet op de lijn lettenquote:
kipfilet is wel erg gezond jaquote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:38 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Nee haha, moet op de lijn letten.
dat is het levenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:37 schreef kabouter.muts het volgende:
Als ik geluk heb ga ik uit eten.
Neem dan Lamshaas.
Bij bruxelles in Haarlem (eetcafe) daarna even JAZZ-zen (Haarlem JAZZ stad)
Zitten weinig kcal. inquote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:46 schreef Heidi- het volgende:
[..]
kipfilet is wel erg gezond ja.
OT
Ik zit nu aan red bull![]()
Het oog is groter dan de maag. Ik had veel te veel spareribs gekocht.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:44 schreef Isegrim het volgende:
Spareribs en een punjabi-aardappelschotel van de Keurslager.
Smacks.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:15 schreef Koningin het volgende:
Kommetje melk met Smacks
Wil mee-etenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:48 schreef golfer het volgende:
Vanvond laten we even 2 pizza's komen.
Ja, alleen zit het nu in 11/2 liter pakken, ik was laatst in duitsland en daar hadden ze nog wel de bekende flessen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:01 schreef Kauki het volgende:
[..]
Bestaat dat nog joh?![]()
Ik heb vanavond bij mn ouders macaroni gegeten. Met een beetje geraspte kaas en ketchup
Verder dus nog niks. Ja, spa citroen nu. Ik ben hardstikke verliefd, dus ik eet bijna niksquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:45 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Tosti kaas wit met pittige oranjesaus een pot thee
Lamskoteletjes niet lang genoeg in de knoflook laten liggenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:46 schreef Ashram het volgende:
Vanavond
- Ong. 800 gram lamskoteletjes met knoflook en wat mediterrane kruiden... Paaslammetje
- Aardappeltjes
- Courgette met winterpeen, gestoofd in boter en knoflook
- Gebakken champignons me wat ui
- Gegrilde rode paprika
Jajaaaaaa, de koteletjes kosten een flinke duit, maar het is weekend en ik heb een schone restaurantkeuken tot mijn beschikking, dus dan trek ik ook volop van leer!
Op dit tijdstip?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:26 schreef Walrik het volgende:
boterham salami, boterham gekookt ei
ja, hier (Californie) is het nu bijna vijf uur s middags, dus snacktijd!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:27 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Op dit tijdstip?
Bier en borrelnoten![]()
De kip was heerlijk! De combinatie druif/tijm/knoflook vond ik eigenlijk een beetje vreemd klinken, dus ik was best skeptisch, maar de knoflook was heel erg zoet geworden en de druiven hadden door de tijm een heerlijke smaak gekregen. Stiekem ben ik er best trots op want ik had nog nooit iets met 'een hele kip' gemaaktquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:27 schreef Razztwizzle het volgende:
Er staat nu een hele kip in de oven gevuld met knoflook, tijm en druiven
Daarbij lekker geroosterde aardappeltjes, worteltjes voor m'nen een Ceasarsalade voor mij
Dankjewelquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:53 schreef tonks het volgende:
Dat ziet er superlekker uit Razztwizzle!
Allerhande, toch?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:27 schreef Razztwizzle het volgende:
Er staat nu een hele kip in de oven gevuld met knoflook, tijm en druiven
Mocht je wat moeite willen doen (ik vind het erg lekker iig): kipfillets in 2 stukken snijden, en dan insnijden (als je 2 fillets koopt, dan heb je dus 4 stukken). Deze vullen met stukjes mozzerella en gedroogde tomaatjes (in olie) en dichtprikken met cocktailprikkers. Bestrooien met paprikapoeder (of ander kruiden natuurlijk) en aanbakken in de pan. Je kun het serveren met krieltjes (en rozemarijn) en een salade bijvoorbeeld, maar ook warme groentes als broccoli. Een beetje italiaanse bijgerechten is altijd wel erg lekker bij dit vleesquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:15 schreef superhaagie het volgende:
Wil vanavond lekker koken voor mijn vriendin, iemand tips?
geen chinees of japans, verder eet ze alles...
Hier ook maar dan met appelsientje!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:03 schreef Martijn_77 het volgende:
Broodjes Bapao en Orangina Light
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |