Vanmiddag olijvenciabatta gehad met korianderpesto, verse basilicum, tomaat, buffelmozarella en extra vierge olijfolie met chillipeper. En daarbij een smoothie van banaan, bosvruchten, aardbeien en yoghurt
There is nothing left to prove No use deny this simple truth Can’t find the reason to keep holding on Now that the love is gone
Voor mij was het Patatje Oorlog met een kaassouflee
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
Gisteren at ik bladerdeeghapjes met geitenkaas/basilicum/pijnboompitten, met een heerlijke salade met olijven/mais, en als toetje chocolade-chipolata met bosvruchtencreme en bosvruchten. Die uit de Allerhande ja. Alleen was het heel verrot om die bolletjes uit de chipolatapudidng te halen en het chocola eroverheen te verdelen. Maar het was wel erg lekker.
Vandaag ga ik de rest van de salade opeten, en ik heb veel drink-trek, dus lekker aan de cola blijven om de honger te stillen.