De kip was heerlijk! De combinatie druif/tijm/knoflook vond ik eigenlijk een beetje vreemd klinken, dus ik was best skeptisch, maar de knoflook was heel erg zoet geworden en de druiven hadden door de tijm een heerlijke smaak gekregen. Stiekem ben ik er best trots op want ik had nog nooit iets met 'een hele kip' gemaaktquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:27 schreef Razztwizzle het volgende:
Er staat nu een hele kip in de oven gevuld met knoflook, tijm en druiven
Daarbij lekker geroosterde aardappeltjes, worteltjes voor m'nen een Ceasarsalade voor mij
Dankjewelquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:53 schreef tonks het volgende:
Dat ziet er superlekker uit Razztwizzle!
Allerhande, toch?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:27 schreef Razztwizzle het volgende:
Er staat nu een hele kip in de oven gevuld met knoflook, tijm en druiven
Mocht je wat moeite willen doen (ik vind het erg lekker iig): kipfillets in 2 stukken snijden, en dan insnijden (als je 2 fillets koopt, dan heb je dus 4 stukken). Deze vullen met stukjes mozzerella en gedroogde tomaatjes (in olie) en dichtprikken met cocktailprikkers. Bestrooien met paprikapoeder (of ander kruiden natuurlijk) en aanbakken in de pan. Je kun het serveren met krieltjes (en rozemarijn) en een salade bijvoorbeeld, maar ook warme groentes als broccoli. Een beetje italiaanse bijgerechten is altijd wel erg lekker bij dit vleesquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:15 schreef superhaagie het volgende:
Wil vanavond lekker koken voor mijn vriendin, iemand tips?
geen chinees of japans, verder eet ze alles...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |