Echt jammer dat ik er niet bij was...quote:
Wilde je een handtekening van KJH dan?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:44 schreef piertje2 het volgende:
[..]
Echt jammer dat ik er niet bij was...![]()
Ja, waarom zouden we dat niet moeten hebben dan?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:45 schreef odysseynet het volgende:
Zeg nou zelf hebben jullie vertrouwen in de trainer??
hij won vorig jaar de CL. als je geen vertrouwen hebt in hem dan kun je in niemand vertrouwen hebben.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:45 schreef odysseynet het volgende:
Ja.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:45 schreef odysseynet het volgende:
Nee man, ontslaan die hapquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:45 schreef odysseynet het volgende:
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:46 schreef stefmans het volgende:
[..]
Wilde je een handtekening van KJH dan?
ik heb meer vertrouwen in de huidige technische staf dan de gebroeders koeman bij de concurrentiequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:45 schreef odysseynet het volgende:
ach de voorstelling van de selectie en TS is best wel aardigquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:54 schreef devv05 het volgende:
Zo te lezen mag ik blij zijn dat ik die hele open dag niet volg.
De polonaise met Ali b is altijd wel vermakelijkquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:54 schreef devv05 het volgende:
Scherpquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:56 schreef -Wolf- het volgende:
je bent een puntje vergeten achter de C in de TT.
Erger is dat het topic er helemaal mee wordt volgespamd.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:54 schreef devv05 het volgende:
hehe zkerquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:54 schreef devv05 het volgende:
http://streams.kpn-is.nl/cgi-bin/reflector.cgi?stream=encoder12quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:09 schreef Mangoworks2002 het volgende:
word toch wel (betaald) uitgezonden?
Heeft er wel veel van weg.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:10 schreef Mangoworks2002 het volgende:
zou oranje nou de basis zijn?
Die is weer snel van mening verandert danquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:12 schreef Jasza het volgende:
Net VI seizoensgids binnen, alle gasten zoals Van gelder enzo denken weer dat Ajax kampioen wordt, Johan Derksen denkt Ajax 4e maar die kneus heeft het toch altijd fout
Nee echt, denkt Jack van Gelder dat Ajax kampioen wordt? Het is niet waar!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:12 schreef Jasza het volgende:
Net VI seizoensgids binnen, alle gasten zoals Van gelder enzo denken weer dat Ajax kampioen wordt, Johan Derksen denkt Ajax 4e maar die kneus heeft het toch altijd fout
Gek hequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:15 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Nee echt, denkt Jack van Gelder dat Ajax kampioen wordt? Het is niet waar!
Johan D denkt ajax 4e wordt..., dat hoopt hij toch elk jaar?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:12 schreef Jasza het volgende:
Vorige 2 seizoenen had ie Ajax op 1 volgens mij, maar hij heeft het altijd fout, dit jaar helemaalquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:18 schreef WEST het volgende:
[..]
Johan D denkt ajax 4e wordt..., dat hoopt hij toch elk jaar?
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:14 schreef Erwtensoep het volgende:
Hennie is wel een toffe peer trouwens.
ok dit jaar zekerquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:20 schreef Jasza het volgende:
[..]
Vorige 2 seizoenen had ie Ajax op 1 volgens mij, maar hij heeft het altijd fout, dit jaar helemaal![]()
Afgelopen jaar zijn we ook vierde geworden, het helaas mogelijk.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:24 schreef Madine het volgende:
Die voorspellingen in de seizoensgids? Dat zo'n zogenaamde kenner van een soepstengel Ajax niet op de eerste plaatst zet, oké... zal wel een voorkeur voor een andere club hebben. Maar als je als voetbaljournalist Ajax op de 4e of 5e plaats durft te zetten? Nou, dan doe je toch echt je best om te laten blijken dat je een hekel (lees: afgunst) aan ons Rood-Wit hebt!
Tweede...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:29 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Afgelopen jaar zijn we ook vierde geworden, het helaas mogelijk.
Nee dus. Na 34 wedstrijden stonden we gewoon 4e, playoffs tellen natuurlijk niet.quote:
KNVB heeft toch een nieuwe ranglijst opgemaakt en ingestuurd naar de UEFA ivm CL, Uefa Cup, Intertoto? Voor mij zijn we dan gewoon tweede gewordenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:32 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nee dus. Na 34 wedstrijden stonden we gewoon 4e, playoffs tellen natuurlijk niet.
Je kop in het zand steken heet dat.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:34 schreef Madine het volgende:
[..]
KNVB heeft toch een nieuwe ranglijst opgemaakt en ingestuurd naar de UEFA ivm CL, Uefa Cup, Intertoto? Voor mij zijn we dan gewoon tweede geworden![]()
Neuh... de eigenlijke nummer 2 en 3 pesten heet dat.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:35 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Je kop in het zand steken heet dat.
We zijn vorig seizoen gewoon tweede geeindigd. Dat is niet kop in het zand steken, dat heet realiteit. Na de playoffs is pas de uiteindelijke en definitieve ranglijst opgemaakt, daarin stonden we tweede wat recht geeft op voorronde CL. Zoek het maar na.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:35 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Je kop in het zand steken heet dat.
Tegen Feyenoord scoort hij ze het mooistquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:47 schreef De_Ananas het volgende:
http://www.onzin.com/view.php?id=2530
Dat slaat inderdaad helemaal nergens op....... Wie gaat daar een mailtje over sturen?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:12 schreef devv05 het volgende:
De tering voor Ajax, met hun open dag bezoekers krijgen 20% korting
Hoe naai ik m'n vaste supporters nog meer...
Iddquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:12 schreef devv05 het volgende:
omdat ik me verveel en er niet veel op tv is op dit momentquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:27 schreef twi het volgende:
Waarom zou je dat willen? Lijkt me niet trouwens.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:25 schreef TIM-846 het volgende:
weet iemand of die uitzending van vanmiddag nog terug te kijken valt?
Ja, maar Zomervibe klinkt toch onwijs doop, vind je niet? Yoyo.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ali B. is ook niet grappig voor de kleintjes; behalve als je een debiele maatschappij wil over 20 jaar
Echte supporters krijgen 10% korting en de dagjesmensen 20%quote:Verkoop via TicketBox
Vanaf ma. 07-8-06 09.00 uur tot wo. 09-8-06 18.00 uur kunnen Ajax SCC houders (=seizoenkaarthouders) alleen hun eigen plaats kopen met 10% korting.
Nee.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:06 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Krijgen we morgen of zondag aan de kassa"s ook 20%?
Nee, gewoon een gerucht ook al zou het wel onwijs dope, zijn als hij zou komenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:58 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, maar Zomervibe klinkt toch onwijs doop, vind je niet? Yoyo.
Nog wat bekend over Gravensen btw?
Ja man je heb echt wat gemistquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:09 schreef Urquhart het volgende:
Was het nog wat die open dag?
Retorische vraag natuurlijk
Talpa gaat de goede kant opquote:
nou nog zienquote:Het Talpa-voetbalprogramma De Wedstrijden wordt in het nieuwe voetbalseizoen onderbroken door minder lange reclameblokken en ook wordt er minder geanaliseerd. "Door deze wijzingen door te voeren maken we geen knieval, maar luisteren we wel naar wensen van de kijkers", zegt Talpa.
De wijzingen kwamen in samenwerking met de Eredivisie CV (ECV) tot stand. Die stelde afgelopen seizoen als eis dat samenvattingen maximaal twaalf minuten mogen duren. Daardoor moest er in de anderhalf uur durende show (ook een ECV-eis) naast de wedstrijdbeelden ook veel nagepraat worden met deskundigen. Nu de samenvattingen langer mogen zijn, kan de bal meer rollen.
In de zaterdaguitzending verdwijnen de analyses geheel. Zondag kiezen de programmamakers een wedstrijd van de week. De samenvatting daarvan wordt nabeschouwd, de overige niet. In de late zondagavondversie van De Wedstrijden (in plaats van Café De Sport) komen analyses wel aan bod.
Volgens de Talpa-zegsman leert het eerste seizoen Talpa-eredivisievoetbal dat kijkers meer voelen voor zo'n opzet. "Ze waren natuurlijk jarenlang gewend aan NOS Studio Sport", aldus de zegsman.
Maar het is wel leuk als je daar met 200 man tegen 40K zielige huilgezichtjes aan zit te kijkenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:36 schreef PLAE@ het volgende:
Maareh mensen. In een halfleeg stadion winnen met maar 200 teleurgesteld boertjes tegenover je. Das toch niet zo leuk als met 5000 teleurgestelde en gefrustereerde koppies tegenover je![]()
Kiev 2000 CL, toen speelde jullie UEFA Cup meen ikquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:12 schreef Sethje het volgende:
Feiten graag...
omdat jij niet meer naar het stadion gelokt hoeft te worden.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:08 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Waarom niet.
Vijftig jaar trouw supporter en GEEN korting. Belachelijk.
Wie?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:45 schreef BoNi het volgende:
Eens kijken hoe Pienaar het doet in Duitsland.....
Ah, jij hebt dezelfde spontane ingeving bij de naam Pienaarquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:59 schreef stefmans het volgende:
Die gast met het hondedansje
dank je, ik was het juist alweer vergeten.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:12 schreef devv05 het volgende:
Hij kan ook prima Engelsquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:02 schreef -Wolf- het volgende:
[afbeelding]
Jaaaaaaaa mensen, hij kan het dan toch!
Ik doel op feiten met betrekking tot ajax, en die heb je niet zielig lampjequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:21 schreef PyTh het volgende:
[..]
Kiev 2000 CL, toen speelde jullie UEFA Cup meen ik
Ik heb nog geeneens mijn kaart binnen. Vandaag proberen te bellen, maar niet aanwezig ivm opendag.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:16 schreef Jasza het volgende:
Morgen maar kaartje voor Ajax-Kobenhavn halenProberen voor 410, anders 411, 412, 413 ofzo en dan moet Devv me maar ff naar binnen schoppen hehe.
Die 19.000 andere toeschouwers (kampioenselftallen van afgelopen seizoen) zitten vast ook AJAX- en psv-supporters tussen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:37 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat er zo weinig psv aanhangsels richting Amsterdam komen
Daar heb ik ook nog tussen gezetenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:12 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Die 19.000 andere toeschouwers (kampioenselftallen van afgelopen seizoen) zitten vast ook AJAX- en psv-supporters tussen.
Stekelenburg was gewoon goed hoor woensdagquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:35 schreef BobbyHill het volgende:
Heitinga, Stekelenburg , Perez en Maduro zouden van mij bijelkaar nog niet eens aan de 10 komen
Denk ik ook. Die jongen heeft ook een goeie kop en doet hard zijn best volgens mij.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:43 schreef twi het volgende:
Hij viel niet uit de toon woensdag. Was dus weinig bijzondersBen wel blij met de felheid en alertheid van Gabri trouwens. Ver- en heroverde een paar ballen prima. Nu nog wat meer ermee doen, volgens mij kunnen we veel plezier aan 'm beleven.
Die was aan het dweilenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:46 schreef Erwtensoep het volgende:
En wat vond je van je held twi?
was beter dan die van F'nerdquote:
quote:Vermaelen: ik vertrek niet
Ondanks dat Vermaelen gecharmeerd is van de interesse van Tottenham Hotspur, denkt hij er geen moment aan om te vertrekken, zo liet hij weten in een reactie tegenover de Belgische krant Het Laatste Nieuws. "Zes miljoen is een hoog bedrag. Tottenham is wel een hele mooie club maar dat is Ajax ook. Ik zit goed bij Ajax, ik vertrek niet." [reageer]
Ten Cate over de komst van Gabri:quote:"Weet je wat het rare is, volgens mij is Ajax in het buitenland veel groter dan in Nederland. Nederlanders realiseren zich dat misschien niet, maar Ajax is echt een heel grote club in Spanje. Bovendien bleek de Nederlandse manier van voetballen Gabri en Roger erg aan te spreken. Toen was de keus snel gemaakt. De onderhandelingen hebben niet lang geduurd.
Heeft het moeite gekost om Roger te overtuigen dat hij zijn loopbaan een vervolg moest geven bij Ajax?
"Nee. Hij zei letterlijk: 'Goh, dat is wel een club zeg, Ajax. Daar zeg je niet zomaar nee tegen.' Hij heeft er vervolgens twee dagen over nagedacht en toen zei hij: 'Ik doe het'. Zo hebben wij er een heel mooie, elegante speler bij gekregen. Roger is zijn hele leven in wezen al Ajacied."
quote:"Ik zei tegen hem: 'Ik ga naar Ajax.' En eigenlijk om hem een beetje te dollen zei ik ook: 'Ik neem jou mee'. 'Meen je dat?' vroeg hij meteen enthousiast. Later vroeg een vriend van hem aan mij: 'Wil je Gabri meenemen naar Ajax?' Ik reageerde eerst nog een beetje terughoudend, vroeg: 'Hoezo dan?' 'Nou', zei die vriend van hem, 'dat zou hij heel graag willen.' Ik hield er eigenlijk niet serieus rekening mee, want Gabri kon ook naar Atletico Madrid en nog een paar andere Spaanse clubs.
"Toen ik niet veel later aan Gabri vroeg hoe het zat met zijn belangstelling, zei hij dat hij al bij vrienden had geīnformeerd naar Amsterdam en dat het een heel leuke stad moest zijn. Ook het voetbal van Ajax sprak hem erg aan, liet hij weten. Dat is niet zo gek natuurlijk, want hij heeft bij Barcelona met Cruijff, Van Gaal én Rijkaard gewerkt, dus hij zei: 'Ik doe het.' Hij vond het geweldig."
Ik vind het als type een betere versie van Galasek. Niet heel opvallend - wel nuttig.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:43 schreef twi het volgende:
Hij viel niet uit de toon woensdag. Was dus weinig bijzondersBen wel blij met de felheid en alertheid van Gabri trouwens. Ver- en heroverde een paar ballen prima. Nu nog wat meer ermee doen, volgens mij kunnen we veel plezier aan 'm beleven.
Heerlijk om te lezenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 10:39 schreef koningdavid het volgende:
Er stond een artikel in Sportweek over Gabri en Roger. Sommige stukjes vond ik wel mooi om te lezen en die wil ik jullie niet onthouden![]()
Ten Cate over waaorm Roger naar Ajax wilde komen
[..]
Ten Cate over de komst van Gabri:
[..]
![]()
Ze komen hier dus niet zomaar naar toe, dat is goed om te horen. Het is vooral schattig dat een vriend van Gabri aan Ten Cate moet vragen of hij Gabri wilt meenemen naar Ajax.![]()
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:37 schreef devv05 het volgende:
[..]
Heerlijk om te lezen
Geeft maar weer eens aan waarom wij nog altijd dé club van Nederland zijn.
Prachtig, vooral Gabriquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 10:39 schreef koningdavid het volgende:
Er stond een artikel in Sportweek over Gabri en Roger. Sommige stukjes vond ik wel mooi om te lezen en die wil ik jullie niet onthouden![]()
Ten Cate over waaorm Roger naar Ajax wilde komen
[..]
Ten Cate over de komst van Gabri:
[..]
![]()
Ze komen hier dus niet zomaar naar toe, dat is goed om te horen. Het is vooral schattig dat een vriend van Gabri aan Ten Cate moet vragen of hij Gabri wilt meenemen naar Ajax.![]()
Vind het terecht dat Babel een kans krijgt, want zo indrukwekkend vond ik Perez niet afgelopen woensdagquote:De vermoedelijke opstelling van Ajax zondag is er volgens het Algemeen Dagblad een met Ryan Babel en Markus Rosenberg voorin.
Stekelenburg
Ogararu, Stam, Vermaelen, Emanuelson
Gabri, Maduro, Sneijder
Rosales, Rosenberg, Babel
Idd, en ook goed dat Ogararu zich weer kan laten zien.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:02 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Vind het terecht dat Babel een kans krijgt, want zo indrukwekkend vond ik Perez niet afgelopen woensdag
Dank je wel voor je nuttige bijdrage, tevens verkapte tvp?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Denk dat psv wint zondag
Zo goed vond ik Perez niet op nummer 10 bij AZ.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:10 schreef methodmich het volgende:
Perez speelde de laatste tijd bij AZ ook voornamelijk op 10. Misschien moet hij daar nog een kans krijgen, al doet Sneijder het bepaald niet slecht in de voorbereiding.
Een wereldvoetballer is het niet, maar vergelijken met Galasek is toch wel slecht hoor. Er zit veel meer diepgang en explosiviteit in z'n spel. Lijkt snel en fel op de eerste meters en lijkt ook slimmer dan Galasek.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 10:41 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik vind het als type een betere versie van Galasek. Niet heel opvallend - wel nuttig.
Galasek daarentegen kan volgens mij beter verdedigen. Gabri is meer van alle markten thuis misschien, maar in verdedigend opzicht lijkt Galasek vooralsnog stoicijnser; die loopt beter de lijnen van de tegenstander dicht. Maar we zitten nog in het begin van het seizoen; we hebben nog niet veel van Gabri kunnen zien, natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:35 schreef twi het volgende:
[..]
Een wereldvoetballer is het niet, maar vergelijken met Galasek is toch wel slecht hoor. Er zit veel meer diepgang en explosiviteit in z'n spel. Lijkt snel en fel op de eerste meters en lijkt ook slimmer dan Galasek.
Wat vinden jullie van dit plan? Ik vind het persoonlijk wel wat hebben dat HtC de organisatie naar zijn hand zet en ook hier oog voor heeft. Nog maar net bij Ajax en gelijk al bezig met de jeugd en de doorstroming...quote:Ten Cate wil trainen op De Toekomst
Geschreven door Matthias Frankema op zaterdag, 12 augustus om 14:35
Henk ten Cate gaat onderzoeken of het mogelijk is ook met de eerste selectie op De Toekomst te gaan trainen. De coach van Ajax denkt hiermee de kloof tussen de jeugdelftallen en de A-selectie te verkleinen.
Ten Cate zegt hierover in het Noordhollands Dagblad :"Ik merk dat er een afstand is tussen de Arena en De Toekomst. Het ligt hemelsbreed vijfhonderd meter uit elkaar, maar het lijken wel vijftig kilometer. Ik hoop dat we dichter naar elkaar kunnen groeien.“
Hij noemt de sfeer, gezelligheid en de warmte van De Toekomst een groot voordeel ten opzichte van het trainingsveld bij de Arena. "Het liefste zou ik op De Toekomst trainen. Er wordt uitgezocht of dat logistiek mogelijk is. Je hebt er de warmte van een amateurvereniging. Het trainingsveld bij de Arena is prachtig, maar het is natuurlijk niet echt gezellig. Op De Toekomst vind je de veilige warmte van een echte thuishaven. Ik denk dat het goed voor de hele club zou zijn als we met het eerste efltal daar kunnen trainen.“
Bovendien kan het voor de jeugdspelers van Ajax een enorme stimulans zijn als ze hun idolen kunnen zien trainen op hetzelfde complex. Ten Cate:"Trainen op De Toekomst kan ook een prachtige voorbeeldfunctie voor de jeugd van Ajax hebben. Dan zien die jochies de spelers van het eerste van heel dichtbij. Dat is voor iedereen goed. Want iemand die de stap van De Toekomst naar de Arena maakt, voelt zich in eerste instantie als een kat in een vreemd pakhuis.“
ik heb er zin in!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:47 schreef piertje2 het volgende:
Ja ik heb der vertrouwen in voor morgen![]()
oelewapper, zeg geen rare dingen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:58 schreef Erwtensoep het volgende:
Ben ik heel pessimistisch als ik zeg dat we zonder Huntelaar niet gaan winnen?
Babel prikt er wel een paar inquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:58 schreef Erwtensoep het volgende:
Ben ik heel pessimistisch als ik zeg dat we zonder Huntelaar niet gaan winnen?
Ja en dat heeft ie gister aan Mr B. beloofdquote:
Hoop dat hij in de basis begint.quote:
Lijkt mij een prima planquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:26 schreef D1 het volgende:
[..]
Wat vinden jullie van dit plan? Ik vind het persoonlijk wel wat hebben dat HtC de organisatie naar zijn hand zet en ook hier oog voor heeft. Nog maar net bij Ajax en gelijk al bezig met de jeugd en de doorstroming...
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:05 schreef piertje2 het volgende:
[..]
Ja en dat heeft ie gister aan Mr B. beloofd;)
Wat hij zegt.quote:
Geef mij maar Rosenberg, hij is beter dan Angelossssquote:
Ik meld me aanquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:26 schreef PLAE@ het volgende:
[afbeelding]
Het is tijd voor een Harrie fanclub. Die man scoorde in de tijd dat hij het vertrouwen had echt genoeg doelpunten. (had een prachtig gemiddelde).
Ja Harry is ook goed, maar ik heb meer met Rosenbergquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:26 schreef PLAE@ het volgende:
[afbeelding]
Het is tijd voor een Harrie fanclub. Die man scoorde in de tijd dat hij het vertrouwen had echt genoeg doelpunten. (had een prachtig gemiddelde).
Ik ben ook Harry-fanquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:26 schreef PLAE@ het volgende:
[afbeelding]
Tv-gids?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:48 schreef PLAE@ het volgende:
Hebben mensen tegenwoordig geen gids meer?
www.tvgids.nl bestaat ook nog. en mijn verstand zegt dat t gewoon sbs zal zijn![]()
Ben ik ook bang voor. Maar we zullen het zien.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Denk dat psv wint zondag
Jammer dat het geen 433 spits is. Verder een supergozer natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:26 schreef PLAE@ het volgende:
[afbeelding]
Plaats waar je zit, als ze niet scoren dan gooien we je wel ff naar de 1e ringquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:02 schreef -Wolf- het volgende:
Babel en Sneijder gaan morgen scoren. Let op mijn woorden.
Daar ging het toch helemaal niet om sukkeltje.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:22 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik doel op feiten met betrekking tot ajax, en die heb je niet zielig lampje
Vertrouwen gedaalt?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:54 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ben ik ook bang voor. Maar we zullen het zien.
Nog altijd meer dan Rosenbergquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jammer dat het geen 433 spits is.
Agh altijd leuk om te winnen, als je verliest boeit het idd niet heel veel.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:12 schreef Nashje het volgende:
Wat zal mij die Fruitschaal trouwens boeien. Leuk als je wint, jammer als je verliest. Ik zie 't meer als laatste wedstrijd om de laatste dingen te proberen voor de start van de eredivisie.
Stoer johquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Net naar de Bataven - Jong ajax geweest.... 2-6 geworden. Nog een paar hamasjes eruit gegooid en nog op wat joodjes gekankerdWas leuk
Ik kan me voorstellen dat je genoten hebtquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Net naar de Bataven - Jong ajax geweest.... 2-6 geworden.Was leuk
Hier is nog maar een keer het bewijs dat stiekem iedereen Ajacied isquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Net naar de Bataven - Jong ajax geweest.... 2-6 geworden.Was leuk
Tuurlijk is het leuk bij Ajax. Eigenlijk ben je wel een Ajacied.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Net naar de Bataven - Jong ajax geweest.... 2-6 geworden. Nog een paar hamasjes eruit gegooid en nog op wat joodjes gekankerdWas leuk
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:20 schreef PLAE@ het volgende:
2-6 geworden en het was leuk.
Nou kan het me voorstellen.
Maar jij komt er voor uit dat je Ajacied bent. feyenoorders zitten in de ontkennigsfase. Met Dirk-Kuijt gaat het al steeds beterquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:24 schreef F1Bas het volgende:
Ik zou het niet in mijn hoofd halen om bij jong Feyenoord te gaan kijken![]()
Whaha , zeker op 10 jarige ofzo...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Jah bij Jong Ajax durf je het wel ehquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:36 schreef Badabingea het volgende:
Niet reageren. Vind die alleen maar leuk!
Sinds wanneer spelen er 10 jarige bij jong ajax?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:30 schreef Gelderland het volgende:
[..]
Whaha , zeker op 10 jarige ofzo...jammer dat ik er niet was...had je niet bij mij motte doen namelijk.... had ik je ff op je muil gestompt...
quote:Erwin Koeman: "Het wordt een zwaar seizoen".
quote:Henk ten Cate: "Een club als Ajax moet élk jaar kampioen worden"
Dat moet jij zeggenquote:
Als ie maar niet geblesseerd raakt, of Sneijder. Ik hou m'n hart vast...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:11 schreef Badabingea het volgende:
Huntelaar mee met oranje eindelijk.
Ach, zou hij anders niet nog met jong Oranje mee mogen doen? Of is ie nu te oud?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:12 schreef Radegast het volgende:
[..]
Als ie maar niet geblesseerd raakt, of Sneijder. Ik hou m'n hart vast...
KJH is nu te oud voor Jong Oranje.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:19 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ach, zou hij anders niet nog met jong Oranje mee mogen doen? Of is ie nu te oud?
Abbekawalde b4 eerderquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:01 schreef Nashje het volgende:
De medische staf is niveau Omniworld idd
nee das zijn sexbommenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:01 schreef Nashje het volgende:
De medische staf is niveau Omniworld idd
Galasek was minder creatief maar wat preciezer. Gabri heb ik wat foutjes zien maken die ik minder bij Galesek. Gabri is inderdaad wat meer vooruitgeschoven dan Galasek - maar die pakte ook z'n doelpuntjes mee.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:35 schreef twi het volgende:
[..]
Een wereldvoetballer is het niet, maar vergelijken met Galasek is toch wel slecht hoor. Er zit veel meer diepgang en explosiviteit in z'n spel. Lijkt snel en fel op de eerste meters en lijkt ook slimmer dan Galasek.
Die eerste helft van die eerste laat ik sowieso schietenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:51 schreef ILCILA het volgende:
Morgen:
15:00 - Ajax A1 - Feyenoord A1 finale nike supercup
18:00 - Ajax 1 - PSV 1 Johan Cruijff schaal...
heb er zin in
Same here.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:44 schreef -Wolf- het volgende:
gelukkig morgen pas om 18:00 want ik ga morgen een kater hebben. ben nu namelijk al die kater aan het opbouwen.
mwoah weet nietquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:12 schreef Jasza het volgende:
[..]
Die eerste helft van die eerste laat ik sowieso schieten![]()
Dacht het nietquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:46 schreef ILCILA het volgende:
[..]
mwoah weet nietopzich vind ik jeugd altijd wel leuk en vrij voetballen
weet iemand of je tussen de wedstrijden door nog de arena uitkan om bijvoorbeeld kraampjes te bezoeken of even de fanshop in te gaan?
Klopt.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:50 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Dacht het niet
Volgens mij kun je je kaartje maar 1x scannen
Van die 3 alleen Vertonghen. Maar dat ligt voor de hand. Ik verwacht Yildirimquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:49 schreef Radegast het volgende:
Welke spelers gaan komend seizoen hun debuut maken in een officiele wedstrijd van Ajax 1, denken jullie? Ik verwacht het eigenlijk wel van Martina, Vertonghen en Poepon.
Jaquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:07 schreef -Wolf- het volgende:
Die wedstrijd van de A1 kan je ook bezoeken als je een kaartje voor de JCS hebt?
Zo jullie ook al? Allemachtig zeg, ben nu al bij dat het geen uitwedstrijd om 12.30u betreft.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:44 schreef -Wolf- het volgende:
gelukkig morgen pas om 18:00 want ik ga morgen een kater hebben. ben nu namelijk al die kater aan het opbouwen.
// feestuuuhhquote:Op zondag 13 augustus 2006 03:39 schreef Sethje het volgende:
zuipen als een malle ohohohohoo alcoholico!
quote:Perez raakt plaats kwijt
Ten Cate op aantal posities nog zoekende
AMSTERDAM, zondag
Na een voorbereiding van ruim vier weken en een officieel Europees duel is Henk ten Cate in de eerste plaats benieuwd of Ajax het niveauverschil met PSV al iets heeft kunnen verkleinen. De nieuwe trainer zoekt op een aantal plaatsen nog naar de juiste invulling. Na het wisselvallige optreden in Kopenhagen wordt de basisformatie vandaag zeer waarschijnlijk op vier plaatsen gewijzigd.
Het eerste slachtoffer in de concurrentiestrijd is ongetwijfeld Kenneth Perez. In het duel om de Johan Cruyff Schaal zal de Deen zijn basisplaats moeten afstaan aan Ryan Babel, die woensdag imponeerde met een flitsende invalbeurt. Babel krijgt de kans zich ditmaal vanaf het begin te onderscheiden; een rol waar hij regelmatig moeite mee had.
Het Amsterdam Tournament werd door Ten Cate niet alleen gebruikt om de belasting voor zijn spelers goed te doseren, maar hij experimenteerde tevens met Perez als hangende linksbuiten en als centrale middenvelder met een offensieve opdracht. In beide wedstrijden voldeed de oud-speler van AZ niet. Vervolgens werd hij gewisseld tegen FC Kopenhagen, na opnieuw een flets optreden voor de ogen van zijn familieleden.
De meeste nieuwe spelers hebben, logischerwijs, een periode van aanpassing nodig. Vorig seizoen gold dat voor Rosenberg, na een stroeve start. Maar toen Danny Blind de Zweed aan de linkerkant posteerde, ging hij gaandeweg beter spelen én vaker scoren. Rosenberg is nu de beoogde vervanger van midvoor Klaas-Jan Huntelaar, die een schorsing uitzit.
De derde Ajacied die wel eens aan de aftrap zou kunnen verschijnen, is Robbert Schilder als centrale middenvelder. Hedwiges Maduro krijgt immers rust en werd om die reden ook niet opgeroepen voor een vertegenwoordigend elftal. Twee wedstrijden binnen vijf dagen is momenteel nog te hoog gegrepen voor Maduro.
Gezien de kleine onderlinge verschillen ligt het eveneens voor de hand dat George Ogararu zijn debuut in een officieel duel gaat maken. John Heitinga zal dan moeten wijken voor de Roemeen, die het tegen Inter goed deed maar woensdag tegen Kopenhagen weer op de reservebank plaatsnam. De Nederlandse international had verdedigend een iets betere indruk gemaakt, zei Ten Cate dinsdag, om prompt te zien hoe de rechtsback juist ernstig in verlegenheid werd gebracht door Jesper Grønkjær. Ten aanzien van deze positie heeft de coach zijn voorkeur nog niet bepaald.
Jan Vertonghen keert terug in de selectie na enkele vrije dagen. Roger ontbreekt. De Spaanse middenvelder zou afgelopen week in het tweede spelen, maar ondervond nog wat last van zijn teenblessure. Hij gaat morgen opnieuw proberen eerst negentig minuten vol te maken bij Jong Ajax.
Is dat zo apart dan dat een speler extra traint?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:11 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb ook zin in morgen.
Babel
![]()
Ik weet niet hoe het komt, maar ik heb zoveel vertrouwen in die gast. Hij heeft zoveel kwaliteiten, zit mentaal goed in elkaar, traint zelfs extra. Hij moet wel een grote worden!
Babel doet wel iets meer dan een paar vrije trappen na afloop van de training.quote:Op zondag 13 augustus 2006 10:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Is dat zo apart dan dat een speler extra traint?
Dat hij meerdere keren per week extra trainingen volgde bij een privé trainer, vind ik wel redelijk bijzonder.quote:Op zondag 13 augustus 2006 10:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Is dat zo apart dan dat een speler extra traint?
Probeer je het wel binnen te houden vandaagquote:Op zondag 13 augustus 2006 03:39 schreef Sethje het volgende:
zuipen als een malle ohohohohoo alcoholico!
Ja, met het denderende spel dat we gezien hebben woensdag kun je er vanuit gaan dat PSV wel even weggespeeld wordtquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:36 schreef Nega het volgende:
Morgen onze eerste prijs van het seizoen.
Jaquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:17 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ja, met het denderende spel dat we gezien hebben woensdag kun je er vanuit gaan dat PSV wel even weggespeeld wordt
En hou Reading hierbuiten
Hahahahah ongelovelijk, en je voelt je nou nog echt stoer ook? ff een serieuze vraag, ben je nou echt 12? Of gedraag je je alleen maar zo? En heb je het al wel snel op Feyenoord forums gegooid?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarom zouden we het over feyenoord hebben als het om de prijzen gaat?quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:17 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ja, met het denderende spel dat we gezien hebben woensdag kun je er vanuit gaan dat PSV wel even weggespeeld wordt
En hou Reading hierbuiten
quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:26 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Waarom zouden we het over feyenoord hebben als het om de prijzen gaat?
Waar halen jullie toch die arrogantie vandaan? Vorig jaar op het nippertje de play-offs gehaald, dit jaar nog niets laten zien...quote:
Komen ze weer aan met hun prijzenquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:26 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Waarom zouden we het over feyenoord hebben als het om de prijzen gaat?
Maar wie pakte de prijzen in de Play Offsquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:29 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Waar halen jullie toch die arrogantie vandaan? Vorig jaar op het nippertje de play-offs gehaald, dit jaar nog niets laten zien...
Ik vond Maduro in die paar eerdere wedstrijden ook geen bijzondere indruk maken, dus wel goed dat Schilder het nu mag proberen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:26 schreef Black-Death het volgende:
Schilder dus mogelijk in de basis, Maduro krijgt rust.
Ja, dat kwam echt omdat jullie zo goed warenquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:32 schreef stefmans het volgende:
[..]
Maar wie pakte de prijzen in de Play Offs![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:41 schreef stefmans het volgende:
Kennelijk beter Gemotiveerder en minder vermoeid als Feyenoord, maar nu weer over ons aller Ajax
Rustquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:26 schreef Black-Death het volgende:
Schilder dus mogelijk in de basis, Maduro krijgt rust.
Ik vind het ook raar, hij heeft als international een langere vakantie gekregen om rust te krijgen, en na een paar potjes in de voorbereiding (die hij niet eens allemaal heeft gespeeld volgens mij, of in elk geval niet steeds 90 minuten) krijgt hij rust?quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:51 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Rust![]()
Ze hebben net vakantie gehad en het seizoen is net begonnen.
Dat is nou juist niet het geval vind ik. Matig misschien, maar niet slap en ongeinspireerd.quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:54 schreef RedGuy het volgende:
Zeg dan gewoon eerlijk dat Maduro de laatste wedstrijden slap en ongeinspireerd speelde.
Wel bij de feiten blijven: Maduro kreeg niet langer vakantie. De tijd dat hij aan het WK besteedde, was namelijk de tijd die de andere Ajacieden hadden om vakantie te hebben. Wat Maduro en de andere vakantiegangers aan 'extra' vakantietijd hebben gekregen, is slechts de compensatietijd voor het feit dat zij geen vrij hadden terwijl ze aan het WK deelnamen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:54 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ik vind het ook raar, hij heeft als international een langere vakantie gekregen om rust te krijgen, en na een paar potjes in de voorbereiding (die hij niet eens allemaal heeft gespeeld volgens mij, of in elk geval niet steeds 90 minuten) krijgt hij rust?
Zeg dan gewoon eerlijk dat Maduro de laatste wedstrijden slap en ongeinspireerd speelde.
Mwoah, hij kan ook even gewoon in een kut-periode zitten, waardoor die niet lekker in z'n vel zit ofzo.quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:54 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ik vind het ook raar, hij heeft als international een langere vakantie gekregen om rust te krijgen, en na een paar potjes in de voorbereiding (die hij niet eens allemaal heeft gespeeld volgens mij, of in elk geval niet steeds 90 minuten) krijgt hij rust?
Ik vond hem op het LG Amsterdam Tournament echt wel slap. Tegen Kopenhagen was het inderdaad gewoon slecht.quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:55 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat is nou juist niet het geval vind ik. Matig misschien, maar niet slap en ongeinspireerd.
Maduro heeft natuurlijk zoveel gespeeld op het WK.quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:56 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Wel bij de feiten blijven: Maduro kreeg niet langer vakantie. De tijd dat hij aan het WK besteedde, was namelijk de tijd die de andere Ajacieden hadden om vakantie te hebben. Wat Maduro en de andere vakantiegangers aan 'extra' vakantietijd hebben gekregen, is slechts de compensatietijd voor het feit dat zij geen vrij hadden terwijl ze aan het WK deelnamen.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:58 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Maduro heeft natuurlijk zoveel gespeeld op het WK..
Maar misschien waren de trainingen wel erg zwaar.
Nee, je hebt gelijk. Maar Maduro trainde vooral tijdens het WK net zoals de andere selectie spelers van Ajax die niet op het WK waren, dus ik vind het gewoon raar dat hij nu rust nodig heeft.quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:59 schreef Roeni3 het volgende:
[..]. Dat is de argumentatie toch niet? Op het moment dat je op zo'n WK zit, zit je daar echt niet op je luie gat zoals je dat tijdens een vakantie kan doen, he.
De andere Ajacieden hadden tijdens het WK toch gewoon vrijquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:00 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Nee, je hebt gelijk. Maar Maduro trainde vooral tijdens het WK net zoals de andere selectie spelers van Ajax die niet op het WK waren, dus ik vind het gewoon raar dat hij nu rust nodig heeft.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:00 schreef devv05 het volgende:
[..]
Probeer je het wel binnen te houden vandaag
quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:06 schreef Radegast het volgende:
Volgens The People gaat Portsmouth nog een bod uitbrengen op KJH voor 31 augustus.
Geldschietersquote:Op zondag 13 augustus 2006 14:28 schreef twi het volgende:
Tsja, iedereen lacht wel om Portsmouth, maar die club heeft ambities met hun nieuwe geldschieter. Als ze het daar een beetje goed aanpakken gaan die gewoon geregeld zich bemoeien om de CL tickets.
Het wachten alleen is op meer toppers-in-spe die genoegen nemen met hun schlemielige naam.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
GeldschietersVerneuken het hele voetbal
Je snapt best wat ik bedoel aapquote:Op zondag 13 augustus 2006 14:37 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Zonder geldschieters was er niet eens betaald voetbal.
Idd, helemaal mee eens. Jullie kunnen het ook wel zonder geldschietersquote:Op zondag 13 augustus 2006 14:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
GeldschietersVerneuken het hele voetbal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |