Jah bij Jong Ajax durf je het wel ehquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Net naar de Bataven - Jong ajax geweest.... 2-6 geworden. Nog een paar hamasjes eruit gegooid en nog op wat joodjes gekankerdWas leuk
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:36 schreef Badabingea het volgende:
Niet reageren. Vind die alleen maar leuk!
Sinds wanneer spelen er 10 jarige bij jong ajax?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:30 schreef Gelderland het volgende:
[..]
Whaha , zeker op 10 jarige ofzo...jammer dat ik er niet was...had je niet bij mij motte doen namelijk.... had ik je ff op je muil gestompt...
quote:Erwin Koeman: "Het wordt een zwaar seizoen".
quote:Henk ten Cate: "Een club als Ajax moet élk jaar kampioen worden"
Dat moet jij zeggenquote:
Als ie maar niet geblesseerd raakt, of Sneijder. Ik hou m'n hart vast...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:11 schreef Badabingea het volgende:
Huntelaar mee met oranje eindelijk.
Ach, zou hij anders niet nog met jong Oranje mee mogen doen? Of is ie nu te oud?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:12 schreef Radegast het volgende:
[..]
Als ie maar niet geblesseerd raakt, of Sneijder. Ik hou m'n hart vast...
KJH is nu te oud voor Jong Oranje.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:19 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ach, zou hij anders niet nog met jong Oranje mee mogen doen? Of is ie nu te oud?
Abbekawalde b4 eerderquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:01 schreef Nashje het volgende:
De medische staf is niveau Omniworld idd
nee das zijn sexbommenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:01 schreef Nashje het volgende:
De medische staf is niveau Omniworld idd
Galasek was minder creatief maar wat preciezer. Gabri heb ik wat foutjes zien maken die ik minder bij Galesek. Gabri is inderdaad wat meer vooruitgeschoven dan Galasek - maar die pakte ook z'n doelpuntjes mee.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:35 schreef twi het volgende:
[..]
Een wereldvoetballer is het niet, maar vergelijken met Galasek is toch wel slecht hoor. Er zit veel meer diepgang en explosiviteit in z'n spel. Lijkt snel en fel op de eerste meters en lijkt ook slimmer dan Galasek.
Die eerste helft van die eerste laat ik sowieso schietenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:51 schreef ILCILA het volgende:
Morgen:
15:00 - Ajax A1 - Feyenoord A1 finale nike supercup
18:00 - Ajax 1 - PSV 1 Johan Cruijff schaal...
heb er zin in
Same here.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:44 schreef -Wolf- het volgende:
gelukkig morgen pas om 18:00 want ik ga morgen een kater hebben. ben nu namelijk al die kater aan het opbouwen.
mwoah weet nietquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:12 schreef Jasza het volgende:
[..]
Die eerste helft van die eerste laat ik sowieso schieten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |