Babel prikt er wel een paar inquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:58 schreef Erwtensoep het volgende:
Ben ik heel pessimistisch als ik zeg dat we zonder Huntelaar niet gaan winnen?
Ja en dat heeft ie gister aan Mr B. beloofdquote:
Hoop dat hij in de basis begint.quote:
Lijkt mij een prima planquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:26 schreef D1 het volgende:
[..]
Wat vinden jullie van dit plan? Ik vind het persoonlijk wel wat hebben dat HtC de organisatie naar zijn hand zet en ook hier oog voor heeft. Nog maar net bij Ajax en gelijk al bezig met de jeugd en de doorstroming...
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:05 schreef piertje2 het volgende:
[..]
Ja en dat heeft ie gister aan Mr B. beloofd;)
Wat hij zegt.quote:
Geef mij maar Rosenberg, hij is beter dan Angelossssquote:
Ik meld me aanquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:26 schreef PLAE@ het volgende:
[afbeelding]
Het is tijd voor een Harrie fanclub. Die man scoorde in de tijd dat hij het vertrouwen had echt genoeg doelpunten. (had een prachtig gemiddelde).
Ja Harry is ook goed, maar ik heb meer met Rosenbergquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:26 schreef PLAE@ het volgende:
[afbeelding]
Het is tijd voor een Harrie fanclub. Die man scoorde in de tijd dat hij het vertrouwen had echt genoeg doelpunten. (had een prachtig gemiddelde).
Ik ben ook Harry-fanquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:26 schreef PLAE@ het volgende:
[afbeelding]
Tv-gids?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:48 schreef PLAE@ het volgende:
Hebben mensen tegenwoordig geen gids meer?
www.tvgids.nl bestaat ook nog. en mijn verstand zegt dat t gewoon sbs zal zijn![]()
Ben ik ook bang voor. Maar we zullen het zien.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Denk dat psv wint zondag
Jammer dat het geen 433 spits is. Verder een supergozer natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:26 schreef PLAE@ het volgende:
[afbeelding]
Plaats waar je zit, als ze niet scoren dan gooien we je wel ff naar de 1e ringquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:02 schreef -Wolf- het volgende:
Babel en Sneijder gaan morgen scoren. Let op mijn woorden.
Daar ging het toch helemaal niet om sukkeltje.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:22 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik doel op feiten met betrekking tot ajax, en die heb je niet zielig lampje
Vertrouwen gedaalt?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:54 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ben ik ook bang voor. Maar we zullen het zien.
Nog altijd meer dan Rosenbergquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jammer dat het geen 433 spits is.
Agh altijd leuk om te winnen, als je verliest boeit het idd niet heel veel.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:12 schreef Nashje het volgende:
Wat zal mij die Fruitschaal trouwens boeien. Leuk als je wint, jammer als je verliest. Ik zie 't meer als laatste wedstrijd om de laatste dingen te proberen voor de start van de eredivisie.
Stoer johquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Net naar de Bataven - Jong ajax geweest.... 2-6 geworden. Nog een paar hamasjes eruit gegooid en nog op wat joodjes gekankerdWas leuk
Ik kan me voorstellen dat je genoten hebtquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Net naar de Bataven - Jong ajax geweest.... 2-6 geworden.Was leuk
Hier is nog maar een keer het bewijs dat stiekem iedereen Ajacied isquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Net naar de Bataven - Jong ajax geweest.... 2-6 geworden.Was leuk
Tuurlijk is het leuk bij Ajax. Eigenlijk ben je wel een Ajacied.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Net naar de Bataven - Jong ajax geweest.... 2-6 geworden. Nog een paar hamasjes eruit gegooid en nog op wat joodjes gekankerdWas leuk
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:20 schreef PLAE@ het volgende:
2-6 geworden en het was leuk.
Nou kan het me voorstellen.
Maar jij komt er voor uit dat je Ajacied bent. feyenoorders zitten in de ontkennigsfase. Met Dirk-Kuijt gaat het al steeds beterquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:24 schreef F1Bas het volgende:
Ik zou het niet in mijn hoofd halen om bij jong Feyenoord te gaan kijken![]()
Whaha , zeker op 10 jarige ofzo...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |