We zijn vorig seizoen gewoon tweede geeindigd. Dat is niet kop in het zand steken, dat heet realiteit. Na de playoffs is pas de uiteindelijke en definitieve ranglijst opgemaakt, daarin stonden we tweede wat recht geeft op voorronde CL. Zoek het maar na.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:35 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Je kop in het zand steken heet dat.
Tegen Feyenoord scoort hij ze het mooistquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:47 schreef De_Ananas het volgende:
http://www.onzin.com/view.php?id=2530
Dat slaat inderdaad helemaal nergens op....... Wie gaat daar een mailtje over sturen?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:12 schreef devv05 het volgende:
De tering voor Ajax, met hun open dag bezoekers krijgen 20% korting
Hoe naai ik m'n vaste supporters nog meer...
Iddquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:12 schreef devv05 het volgende:
omdat ik me verveel en er niet veel op tv is op dit momentquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:27 schreef twi het volgende:
Waarom zou je dat willen? Lijkt me niet trouwens.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:25 schreef TIM-846 het volgende:
weet iemand of die uitzending van vanmiddag nog terug te kijken valt?
Ja, maar Zomervibe klinkt toch onwijs doop, vind je niet? Yoyo.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ali B. is ook niet grappig voor de kleintjes; behalve als je een debiele maatschappij wil over 20 jaar
Echte supporters krijgen 10% korting en de dagjesmensen 20%quote:Verkoop via TicketBox
Vanaf ma. 07-8-06 09.00 uur tot wo. 09-8-06 18.00 uur kunnen Ajax SCC houders (=seizoenkaarthouders) alleen hun eigen plaats kopen met 10% korting.
Nee.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:06 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Krijgen we morgen of zondag aan de kassa"s ook 20%?
Nee, gewoon een gerucht ook al zou het wel onwijs dope, zijn als hij zou komenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:58 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, maar Zomervibe klinkt toch onwijs doop, vind je niet? Yoyo.
Nog wat bekend over Gravensen btw?
Ja man je heb echt wat gemistquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:09 schreef Urquhart het volgende:
Was het nog wat die open dag?
Retorische vraag natuurlijk
Talpa gaat de goede kant opquote:
nou nog zienquote:Het Talpa-voetbalprogramma De Wedstrijden wordt in het nieuwe voetbalseizoen onderbroken door minder lange reclameblokken en ook wordt er minder geanaliseerd. "Door deze wijzingen door te voeren maken we geen knieval, maar luisteren we wel naar wensen van de kijkers", zegt Talpa.
De wijzingen kwamen in samenwerking met de Eredivisie CV (ECV) tot stand. Die stelde afgelopen seizoen als eis dat samenvattingen maximaal twaalf minuten mogen duren. Daardoor moest er in de anderhalf uur durende show (ook een ECV-eis) naast de wedstrijdbeelden ook veel nagepraat worden met deskundigen. Nu de samenvattingen langer mogen zijn, kan de bal meer rollen.
In de zaterdaguitzending verdwijnen de analyses geheel. Zondag kiezen de programmamakers een wedstrijd van de week. De samenvatting daarvan wordt nabeschouwd, de overige niet. In de late zondagavondversie van De Wedstrijden (in plaats van Café De Sport) komen analyses wel aan bod.
Volgens de Talpa-zegsman leert het eerste seizoen Talpa-eredivisievoetbal dat kijkers meer voelen voor zo'n opzet. "Ze waren natuurlijk jarenlang gewend aan NOS Studio Sport", aldus de zegsman.
Maar het is wel leuk als je daar met 200 man tegen 40K zielige huilgezichtjes aan zit te kijkenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:36 schreef PLAE@ het volgende:
Maareh mensen. In een halfleeg stadion winnen met maar 200 teleurgesteld boertjes tegenover je. Das toch niet zo leuk als met 5000 teleurgestelde en gefrustereerde koppies tegenover je![]()
Kiev 2000 CL, toen speelde jullie UEFA Cup meen ikquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:12 schreef Sethje het volgende:
Feiten graag...
omdat jij niet meer naar het stadion gelokt hoeft te worden.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:08 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Waarom niet.
Vijftig jaar trouw supporter en GEEN korting. Belachelijk.
Wie?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:45 schreef BoNi het volgende:
Eens kijken hoe Pienaar het doet in Duitsland.....
Ah, jij hebt dezelfde spontane ingeving bij de naam Pienaarquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:59 schreef stefmans het volgende:
Die gast met het hondedansje
dank je, ik was het juist alweer vergeten.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:12 schreef devv05 het volgende:
Hij kan ook prima Engelsquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:02 schreef -Wolf- het volgende:
[afbeelding]
Jaaaaaaaa mensen, hij kan het dan toch!
Ik doel op feiten met betrekking tot ajax, en die heb je niet zielig lampjequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:21 schreef PyTh het volgende:
[..]
Kiev 2000 CL, toen speelde jullie UEFA Cup meen ik
Ik heb nog geeneens mijn kaart binnen. Vandaag proberen te bellen, maar niet aanwezig ivm opendag.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:16 schreef Jasza het volgende:
Morgen maar kaartje voor Ajax-Kobenhavn halenProberen voor 410, anders 411, 412, 413 ofzo en dan moet Devv me maar ff naar binnen schoppen hehe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |