Echt jammer dat ik er niet bij was...quote:
Wilde je een handtekening van KJH dan?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:44 schreef piertje2 het volgende:
[..]
Echt jammer dat ik er niet bij was...![]()
Ja, waarom zouden we dat niet moeten hebben dan?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:45 schreef odysseynet het volgende:
Zeg nou zelf hebben jullie vertrouwen in de trainer??
hij won vorig jaar de CL. als je geen vertrouwen hebt in hem dan kun je in niemand vertrouwen hebben.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:45 schreef odysseynet het volgende:
Ja.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:45 schreef odysseynet het volgende:
Nee man, ontslaan die hapquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:45 schreef odysseynet het volgende:
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:46 schreef stefmans het volgende:
[..]
Wilde je een handtekening van KJH dan?
ik heb meer vertrouwen in de huidige technische staf dan de gebroeders koeman bij de concurrentiequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:45 schreef odysseynet het volgende:
ach de voorstelling van de selectie en TS is best wel aardigquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:54 schreef devv05 het volgende:
Zo te lezen mag ik blij zijn dat ik die hele open dag niet volg.
De polonaise met Ali b is altijd wel vermakelijkquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:54 schreef devv05 het volgende:
Scherpquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:56 schreef -Wolf- het volgende:
je bent een puntje vergeten achter de C in de TT.
Erger is dat het topic er helemaal mee wordt volgespamd.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:54 schreef devv05 het volgende:
hehe zkerquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:54 schreef devv05 het volgende:
http://streams.kpn-is.nl/cgi-bin/reflector.cgi?stream=encoder12quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:09 schreef Mangoworks2002 het volgende:
word toch wel (betaald) uitgezonden?
Heeft er wel veel van weg.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:10 schreef Mangoworks2002 het volgende:
zou oranje nou de basis zijn?
Die is weer snel van mening verandert danquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:12 schreef Jasza het volgende:
Net VI seizoensgids binnen, alle gasten zoals Van gelder enzo denken weer dat Ajax kampioen wordt, Johan Derksen denkt Ajax 4e maar die kneus heeft het toch altijd fout
Nee echt, denkt Jack van Gelder dat Ajax kampioen wordt? Het is niet waar!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:12 schreef Jasza het volgende:
Net VI seizoensgids binnen, alle gasten zoals Van gelder enzo denken weer dat Ajax kampioen wordt, Johan Derksen denkt Ajax 4e maar die kneus heeft het toch altijd fout
Gek hequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:15 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Nee echt, denkt Jack van Gelder dat Ajax kampioen wordt? Het is niet waar!
Johan D denkt ajax 4e wordt..., dat hoopt hij toch elk jaar?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:12 schreef Jasza het volgende:
Vorige 2 seizoenen had ie Ajax op 1 volgens mij, maar hij heeft het altijd fout, dit jaar helemaalquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:18 schreef WEST het volgende:
[..]
Johan D denkt ajax 4e wordt..., dat hoopt hij toch elk jaar?
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:14 schreef Erwtensoep het volgende:
Hennie is wel een toffe peer trouwens.
ok dit jaar zekerquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:20 schreef Jasza het volgende:
[..]
Vorige 2 seizoenen had ie Ajax op 1 volgens mij, maar hij heeft het altijd fout, dit jaar helemaal![]()
Afgelopen jaar zijn we ook vierde geworden, het helaas mogelijk.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:24 schreef Madine het volgende:
Die voorspellingen in de seizoensgids? Dat zo'n zogenaamde kenner van een soepstengel Ajax niet op de eerste plaatst zet, oké... zal wel een voorkeur voor een andere club hebben. Maar als je als voetbaljournalist Ajax op de 4e of 5e plaats durft te zetten? Nou, dan doe je toch echt je best om te laten blijken dat je een hekel (lees: afgunst) aan ons Rood-Wit hebt!
Tweede...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:29 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Afgelopen jaar zijn we ook vierde geworden, het helaas mogelijk.
Nee dus. Na 34 wedstrijden stonden we gewoon 4e, playoffs tellen natuurlijk niet.quote:
KNVB heeft toch een nieuwe ranglijst opgemaakt en ingestuurd naar de UEFA ivm CL, Uefa Cup, Intertoto? Voor mij zijn we dan gewoon tweede gewordenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:32 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nee dus. Na 34 wedstrijden stonden we gewoon 4e, playoffs tellen natuurlijk niet.
Je kop in het zand steken heet dat.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:34 schreef Madine het volgende:
[..]
KNVB heeft toch een nieuwe ranglijst opgemaakt en ingestuurd naar de UEFA ivm CL, Uefa Cup, Intertoto? Voor mij zijn we dan gewoon tweede geworden![]()
Neuh... de eigenlijke nummer 2 en 3 pesten heet dat.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:35 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Je kop in het zand steken heet dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |