van de kleuterschool ja...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:22 schreef Cybart het volgende:
de fokmods hebben weer speelkwartier merk ik ...
Dank uquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:51 schreef Vlarp het volgende:
Caz? Gewoon die code uit het grijze vak kopieren en plakken?
Och.. er zijn vannacht 14 mods gebanned omdat ze in staking gingen en vervolgens de Forum Admins gingen zitten zwart maken en probeerden heel fok op te hitsen. Verder viel het best meequote:
Klinkt goed. Ik heb weer wat gemist dan.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Och.. er zijn vannacht 14 mods gebanned omdat ze in staking gingen en vervolgens de Forum Admins gingen zitten zwart maken en probeerden heel fok op te hitsen. Verder viel het best mee.
Dunno.. bij een postbode die er nu heel blij mee is?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:57 schreef Cazman het volgende:
EN WAARBLIJVEN MIJN NIEUWE PC ONDERDELEN
In Feedback lopen er nog wat (gesloten) topics over het geheel.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:57 schreef Cazman het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ik heb weer wat gemist dan.
Funprice heeft 't nog niet verstuurd denk ikquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dunno.. bij een postbode die er nu heel blij mee is?
Denk je? Of weet je 't zeker?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:59 schreef Cazman het volgende:
[..]
Funprice heeft 't nog niet verstuurd denk ik
Ik heb al wat van een aantal oude mods gehoord over de zielige regeltjes van FoK zowiezo. Je kan er best om lachen af en toequote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
In Feedback lopen er nog wat (gesloten) topics over het geheel.
Laten we het er op houden dat de mods nogal kleinzerig zijn
Dat geldt voor het merendeel der mensheid.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:58 schreef Vlarp het volgende:
Laten we het er op houden dat de mods nogal kleinzerig zijn
Ik kan lachen om de zielige instelling van bepaalde mods. Fok heeft gewoon regels, simpel.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:01 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik heb al wat van een aantal oude mods gehoord over de zielige regeltjes van FoK zowiezo. Je kan er best om lachen af en toe.
De regels van de forum ja. 'T gaat meer om de gang van zaken binnen de mods. ook qua reviewers enz. Moeilijk om uit te leggenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kan lachen om de zielige instelling van bepaalde mods. Fok heeft gewoon regels, simpel.
Ik heb ze een half uurtje geleden gemailedquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Stuur eens een mail naar ze? Bel ze eens op?
Juist.. maar dat ligt niet aan de admins dus blijkbaar. En die werden gisteren wel op de korrel genomen. Dan zit er gewoon sowieso al veel fout binnen de mod en review crew. Dan moeten die rotte appels er gewoon uitgehaald wordenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:07 schreef Cazman het volgende:
[..]
De regels van de forum ja. 'T gaat meer om de gang van zaken binnen de mods. ook qua reviewers enz. Moeilijk om uit te leggen
Lijkt me een leuke baan. Mensen ontslaan (6)quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Juist.. maar dat ligt niet aan de admins dus blijkbaar. En die werden gisteren wel op de korrel genomen. Dan zit er gewoon sowieso al veel fout binnen de mod en review crew. Dan moeten die rotte appels er gewoon uitgehaald worden.
Z'n PC is kaduuk. Hij kan alleen op school internetten nu..quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:09 schreef Cazman het volgende:
trouwens, waar is waxxer gebleven? ik zie em vrijwel nooit meer posten
Da's lastig. Ik heb nog wel een oud systeempje voor emquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Z'n PC is kaduuk. Hij kan alleen op school internetten nu..
Werkt fok! dan op een commodore 64?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:17 schreef Cazman het volgende:
Da's lastig. Ik heb nog wel een oud systeempje voor em
Heb ik weer gemist hoorquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Och.. er zijn vannacht 14 mods gebanned omdat ze in staking gingen en vervolgens de Forum Admins gingen zitten zwart maken en probeerden heel fok op te hitsen. Verder viel het best mee.
Het beste nieuws van de dag.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je wil meer mensen naar school hebben?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Het beste nieuws van de dag.
Arme Waxxer, het is hem ook niet gegund om probleemloos te Fokken.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ook. Musicals bezoeken...quote:
zo je zet er de vaart wel in met de Fisher familyquote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:37 schreef Ang3l het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Zo, dit was een TVP. Tijd voor tortellini, bacon saus en honigsaladeo ja, en six feet under
Ik heb dinsdag een tijdje met de Sony a100 mogen spelenquote:
Ja, maar ik dacht dat het aan mijn verbinding lag... niet dus?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:42 schreef Vlarp het volgende:
Is bij jullie fok ook zo traag trouwens?
ja, lopen gaat nog snellerquote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:42 schreef Vlarp het volgende:
Is bij jullie fok ook zo traag trouwens?
Ook leuk.. maar ik ben Nikon fan.. of Canon EOS 1Dquote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb dinsdag een tijdje met de Sony a100 mogen spelen
Ik dacht eerst dat het kwam doordat bittorrent draaide, maar het werd er totaal niet sneller op nadat ik dat had uitgezetquote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht dat het aan mijn verbinding lag... niet dus?
Smakelijk. Ik moet ook maar eens voor wat eten zorgen... En met een beetje geluk heb ik volgende week de complete Six Feet Under in huis.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:37 schreef Ang3l het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Zo, dit was een TVP. Tijd voor tortellini, bacon saus en honigsaladeo ja, en six feet under
Canon is overratedquote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ook leuk.. maar ik ben Nikon fan.. of Canon EOS 1D
Nog 3 afleveringen en dan is die ook weer klaar. maar dan moet ik helaas stoppen omdat m'n collega pas bij afl 3 van seizoen 5 is.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo je zet er de vaart wel in met de Fisher family
Hoever ben je nu gevorderd met seizoen 4?
Ik maak me al niet meer druk over gisterenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:41 schreef Ang3l het volgende:
Jeez. Traag gedoe hierzo op fok.
Je zou bijna denken dat het een boycot is na gister
ja de servers hebben het te druk met janken over dat gedoe van gisteren en vergeten om Fok op volle snelheid te houdenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:41 schreef Ang3l het volgende:
Jeez. Traag gedoe hierzo op fok.
Je zou bijna denken dat het een boycot is na gister
euhm zonder spoilers.......heb geduld en heb vertrouwen, en zeg dat je collega vaart maaktquote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nog 3 afleveringen en dan is die ook weer klaar. maar dan moet ik helaas stoppen omdat m'n collega pas bij afl 3 van seizoen 5 is.
Ik moet trouwens zeggen dat ik nate tergend vervelend begin te vinden met z'n gejeremieer. Blech.
Je lijkt eigenlijk best wel een homo, wist je datquote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:50 schreef TehRockstar het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
De homo in een museum.
Dag moen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:05 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Je lijkt eigenlijk best wel een homo, wist je dat![]()
Malle moena van mequote:
ik mis tietjes...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een meisje..
Ik vind je net een tuinkaboutertje, en daarom houd ik zoveel van je.quote:
Misschien moet het bij haar nog beginnen. Sommige meisjes zijn er nou eenmaal wat later mee.quote:
Was het leuk in Arnhem?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:50 schreef TehRockstar het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
De homo in een museum.
En lippenstift, je vergeet de lippenstift.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:35 schreef Cairon het volgende:
volgens mij is dat ook een meisje!
1. ze draagt meisjeskleren.
2. ze heeft een rond hoofd, geen kaaklijn, mannen hebben een hoekiger hoofd.
3. Ze staat erg vrouwelijk.
4. Houding en uitstraling zijn overduidelijk vrouwelijk.
Ik ben mannelijker, jaquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een meisje..
Elke dag hoor, keer op keer.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:39 schreef Cairon het volgende:
Als TRS dat echt is, dan zal hij op school waarschijnlijk wel in elkaar worden getimmerd.
Het lijkt op een scene uit zo'n oude film met een vrouw met een paraplu die heel vrouwelijk over de straat flaneert. Zo'n Marilyn Monroequote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:37 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En lippenstift, je vergeet de lippenstift.
Ik ben een veel te groot mietje om zelfs maar aan zelfmoord te durven denken. Wil jij het voor me doen?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:43 schreef Cairon het volgende:
dat verklaart veel, dus eigenlijk ben je een vrij depresieve jongeman die om aandacht roept op allerlei manieren en contempleert om zelfmoord te plegen, waar het niet dat zijn ego hem ervan weerhoud. Wiens aandacht hoop je te vangen, en wiens acceptatie probeer je te winnen TRS? Misschien is het verstandiger als je zoekt naar een constructieve oplossing voor een persoonlijk probleem, zonder te vervallen in zelf-destructief gedrag?
Ga ik daar dood van?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:46 schreef Cairon het volgende:
of ga fitnessen dat is nog gezond ook, en als je spieren wil kweken dan neem je voedingssupplementen naast een intensieve training, maar dat is meer BB-Koning zijn afdeling.
Dat wil ik zeker, en kijk: het lukt me ook nog.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:48 schreef Cairon het volgende:
het feit dat je juist dat element uit mijn vorige post haalt, geeft aan dat je dus niet met die gedachte speelt, en juist speelt met de problemen rondom je situatie, je wil aandacht, je wil geaccepteert worden door iemand. Je wil een reactie uitlokken om zo jezelf waarschijnlijk te kunnen bevestigen als mens zijn.
Je kunt ook testosteron supplementen nemen.quote:
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je kunt ook testosteron supplementen nemen.
Ik ben ergens bang dat je dit serieus meent ook nog.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
daar word je toch kaal, agressief en impotent van ?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je raakt wel meer. Ik ga er niet eens op in.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:00 schreef Cairon het volgende:
ik raak een snaar
Waar precies?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:55 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ben ergens bang dat je dit serieus meent ook nog..
Nou, naast het feit dat je de plank compleet misslaat en in het donker tast, probeer je me ook nog eens te beledigen en onder uit te halen in plaats van me te 'helpen' met de problemen die jij bedacht hebt. Zo word je natuurlijk nooit een goede leraar.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:05 schreef Cairon het volgende:
dat is misschien maar beter ook, denk maar eens na over je zelfondermijnende instelling
Hee, wacht eens even, je probeert je eigen problemen te projecteren op mij!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:10 schreef Cairon het volgende:
Dat lijkt maar. TRS heeft problemen met zijn gezinssituatie en is onzeker over zijn geaardheid en het rollenpatroon, maar ook het gedragspatroon dat vast ligt aan zijn geslacht.
TRS knoop eens een goed gesprek aan met je vader, vertel hem hoe je echt denkt over zijn nieuwe relatie.
Ik denk eerder dat Kugje ontsnapt is uit zijn isoleercel en nu stiekem zit te internetten op de PC van de nachtportier. Maar ze zullen hem zo wel ontdekken.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:12 schreef Tha_Erik het volgende:
En nu probeert iemand van internet hem goedbedoelde adviezen te geven?
Zeg ga eens vlug je tent weer in TRSquote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:17 schreef TehRockstar het volgende:
Hm, hoe laat ik mij keer op keer uit de tent lokken door onze mollige vriend?
Nee, ik liet me even door je in de val lokken.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:19 schreef Cairon het volgende:
Waarom heb je je bericht aangepast TRS?
Ik heb een goed geheugen, dus ik weet nog precies wat er stond. Maar je geeft wel aan dat je wel degelijk ongenoegen hebt met je huidige situatie.
Dat laatste klinkt zowaar nog gezellig ookquote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:21 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee, ik liet me even door je in de val lokken.
Ik pas mijn bericht aan omdat ik geen behoefte heb aan je slechtbedoelde advies omtrent een situatie die nogal afwijkt van datgene dat zich in je hoofdje bevindt, en ik wil je geen 'verkeerde' ideeën geven. Als je heus iets over mij wilt weten en daar oprecht in geïnteresseerd bent, kom je een kopje thee met mij drinken en eten we daarna een ijsje. Vind je dat fijn?
Omdat je anderen uit de tent probeert te lokken.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:17 schreef TehRockstar het volgende:
Met andere woorden, ik gebruik je eigen techniek tegen je en je kunt het niet verkroppen dat je geen fatsoenlijk weerwoord hebt, behalve een aantal zielige dooddoeners "je bent dik en een leraar" waarvan de houdbaarheidsdatum al weer ruim in het verleden ligt.quote:Ik vrees dat we de post-methode van Kug ontrafeld hebben. Hij weet iets over iemand en komt daar keer op keer op terug en bouwt er vervolgens een magisch sprookjesverhaal omheen. Het is valsig en naar, een leraar in de dop!
Je gebruikte 'mijn eigen techniek' al voordat ik die gebruikte. Moet het een weerwoord zijn dan? Ik dacht dat je me probeerde te helpen, daar is toch geen weerwoord bij nodig? Dan zou je vast kunnen zien dat ik me alleen maar verzet omdat ik stiekem toch graag geholpen wil worden, of niet? Waarom haal je me dan nog onderuit?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:23 schreef Cairon het volgende:
[..]
Omdat je anderen uit de tent probeert te lokken.
Wat gij niet wil dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Je hebt genoeg ad hominems op anderen losgelaten, dus moet je het ook kunnen accepteren dat anderen ad hominems op jou loslaten. Don't dish it out if you can't take it in.
[..]
Met andere woorden, ik gebruik je eigen techniek tegen je en je kunt het niet verkroppen dat je geen fatsoenlijk weerwoord hebt, behalve een aantal zielige dooddoeners "je bent dik en een leraar" waarvan de houdbaarheidsdatum al weer ruim in het verleden ligt.
ja minimeeten bij TRS in de bonbonwinkelquote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat laatste klinkt zowaar nog gezellig ook.
Je zou ook wel gek zijn als je je door Kugje laat wegjagen hier..quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:17 schreef TehRockstar het volgende:
Ik vrees dat we de post-methode van Kug ontrafeld hebben. Hij weet iets over iemand en komt daar keer op keer op terug en bouwt er vervolgens een magisch sprookjesverhaal omheen. Het is valsig en naar, een leraar in de dop!
TRS laat zich hier niet zomaar wegjagen hoorquote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je zou ook wel gek zijn als je je door Kugje laat wegjagen hier..
Een ban! Allemaal een ban! Dat zal jullie leren!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Niemand laat zich door niemand wegjagen, zeg, hè.. 't Moet niet veel gekker worden.
daar kom je dan mooi een dag te laat meequote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:35 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Een ban! Allemaal een ban! Dat zal jullie leren!.
Potverdimme, ik ga jouw dus niet missen als je gebent band... eh... geband bentquote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:35 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Een ban! Allemaal een ban! Dat zal jullie leren!.
als jij je aardiger opstelt, dan doe ik dat ook.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:25 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je gebruikte 'mijn eigen techniek' al voordat ik die gebruikte. Moet het een weerwoord zijn dan? Ik dacht dat je me probeerde te helpen, daar is toch geen weerwoord bij nodig? Dan zou je vast kunnen zien dat ik me alleen maar verzet omdat ik stiekem toch graag geholpen wil worden, of niet? Waarom haal je me dan nog onderuit?
jawel want dan krijgen we nooit meer fijne polls en lijstjes of handige tipsquote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Potverdimme, ik ga jouw dus niet missen als je gebent band... eh... geband bent.
Oeh. Ik heb je bij je neus!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:37 schreef Cairon het volgende:
[..]
als jij je aardiger opstelt, dan doe ik dat ook.
deal?
Met een meisje?! En waarom was ik dat niet?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:24 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben zat
Ik heb half staan zoenen met een meisje
Ik heb een hetero enorm kenbaar gemaakt dat ik hem leuk vond (ene Rik)
En ik ben met een andere hetero samen gaan plassen (ene Justin)
en dat dan gewoon 1 minuut lopen van mijn appartement af
en gratis zat worden op kosten van VAN LEEST
Veel plezier dropje van mequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:59 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik ga morgen naar creta, houdoe!
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Met een meisje?! En waarom was ik dat niet?Oh, laat maar.
De bovenste lippen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:50 schreef pievdb het volgende:
@ Ang3l: ieeeeuw, half een vrouw gekust, beuh.![]()
ps: welke helft? de onderste of de bovenste.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De bovenste lippen.
Ooooow, dat lieve mannetje van gister was echt cute!Het was echt zo'n skater-boy, of (als ik Vlarp moet geloven aan de foto's te zien, zo'n eurocream (creme?) jongen). Zwarte wilde haren, zwart shirtje, baggy broek en zo'n "Ja man, da's echt vet cool" taal. Whehe
En maar de hele tijd staan kleppen over Lowlands (hij komt ook). "Misschien zie ik je daar dan!!!" Ja. in mijn tent hoop ikHet was een beetje raar. De hee tiijd lol maken, geintjes uithalen, proberen samen het wijnrek open te breken (zat op slot) en de hele tijd corona's voor elkaar halen, erg lachen... en toen ik naar de wc's moest zette ie z'n corona neer, liep snel achter me aan en riep "Waaaacht1 Ik ga mee plasseeeen!" ........
![]()
En toen hebben we op de wc's nog erg staan lachen en lol trappen, en een spelshow gedaan met eens nietvermoedende 3e wc-bezoeker..... maar ik heb 'm niet durven zoenen. Want volgens mij is ie echt hetero .......... en 18.
Vooral dat laatste ook.![]()
Heeft dat je ooit tegengehouden?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want volgens mij is ie echt hetero .......... en 18.
18, dus legal.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want volgens mij is ie echt hetero .......... en 18.
Net als ikquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ie gewoon op z'n werk zit..
Jij mag nog fokken!quote:
Ach, zal officieel ook wel niet mogenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jij mag nog fokken!
Ik moet vanaf maandag ook weer werken, en ik mag helemaal niks doen wat ook maar naar privé-gebruik neigt.
Ah.. wie nu weer?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:40 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Ach, zal officieel ook wel niet mogen.... Gelukkig is dit mijn laaste dag. Ik ben echt über brak
Ik moet echt steeds iets doen anders val ik weg (in slaap)
Daar zou ik niet eens dood gevonden willen worden.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb die tijd al lang en breed gehad
En ik ga nu, naarLelystad voor opname's
Ja, ik ga binnenkort een fok!ker erover aan de tand voelenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Goedenmiddag
en hoe gaat het met Sire ?
al volop aan het surfen geweest![]()
Nee, Amsterdam is leukquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Daar zou ik niet eens dood gevonden willen worden.
Nou dan.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:25 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Nee, Amsterdam is leuk![]()
Hmm, eigenlijk is Amsterdam wel leuk, ja![]()
en je hebt zoveel zelfbeheersing dat het alleen bij voelen aan de tanden blijftquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:23 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ja, ik ga binnenkort een fok!ker erover aan de tand voelen![]()
Alles is leuker dan Lelystad, nou ja bijna alles dan, Want Dronten is nog ergerquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:25 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Nee, Amsterdam is leuk![]()
Hmm, eigenlijk is Amsterdam wel leuk, ja![]()
Malle stroek, tochquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en je hebt zoveel zelfbeheersing dat het alleen bij voelen aan de tanden blijft![]()
Ik werkte een keer samen met een leuk, schattig jongetje van wie ik vermoedde dat hij gay was. Hij woont in Drontenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Alles is leuker dan Lelystad, nou ja bijna alles dan, Want Dronten is nog erger![]()
arme jongenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:06 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik werkte een keer samen met een leuk, schattig jongetje van wie ik vermoedde dat hij gay was. Hij woont in Dronten![]()
![]()
Ik ga morgen naar opnames, in De Steeg (uithoek bij Arnhem).quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:45 schreef Vlarp het volgende:
En ik ga nu, naar Lelystad voor opname's
Nee, De Steeg i sleukquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:39 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar opnames, in De Steeg (uithoek bij Arnhem).
Dan horen we het morgen van jequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:56 schreef NathaN het volgende:
Weet ik het, ik ben er nog niet geweest, he
Vlarpske heeft het denk ik over de Sintfilm. Ik heb het over de miniserie Juliana die begin november op tv komt.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:00 schreef BB_Koning het volgende:
Over welke opnames hebben jullie het eigenlijk?![]()
Pas op dat je er niet per even met je ogen knippert, je bent er zó doorheen...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:39 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar opnames, in De Steeg (uithoek bij Arnhem).
Ik zal met opengesperde ogen rijden.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:10 schreef Twoflower het volgende:
Pas op dat je er niet per [ongeluk?] even met je ogen knippert, je bent er zó doorheen...
Ik ben er jarenlang doorheen gekomen op weg naar school (Dieren-Arnhem en v.v.)
Mja, aan dat soort wegwijzers heb ik geen behoefte.quote:
Hetero? Nee.quote:
Ik ken iemand die het had aangelegd met iemand waartussen het verschil dus 16 jaar was (17 en 33). En ze snapte niet dat ik zoiets raar vondquote:
Nee. De ene was niet mijn type en de mooie is hetero, helaasquote:
Laten we zeggen dat 6 dvd's, 2 truien en 2 verlegen jongens een leuk begin is van mijn welverdiende vakantiequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l, je maakt echt wel heel wat mee enzo.
Dat hield je toch niet tegen?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:15 schreef Ang3l het volgende:
Nee. De ene was niet mijn type en de mooie is hetero, helaas![]()
Daarom wordt ie ook zo lief nerveus van me, hijw eet dat ik 'm lekker vind.
En daarom geef ik kusjes aan mijn bruine moen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:59 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Zie je, volwassenen denken anders over leeftijdsverschillen![]()
Jij bent het leifste broertje van de heeeeeeeele wereldquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:31 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
En daarom geef ik kusjes aan mijn bruine moen.
Qua flirten en zo niet nee. EN een poging wagen ook niet, Maar op den duur merk je wle of iemand "hetero" is of echt hetero.quote:
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:33 schreef BB_Koning het volgende:
Jij bent het leifste broertje van de heeeeeeeele wereld![]()
![]()
Liefst voor je een blauw oog oploopt.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:34 schreef Ang3l het volgende:
Qua flirten en zo niet nee. EN een poging wagen ook niet, Maar op den duur merk je wle of iemand "hetero" is of echt hetero.
Hey die heb ik in de kast staanquote:
Meh...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:40 schreef BB_Koning het volgende:
Ben ik de enige die hem sexy vindt?
http://www.sherdog.com/_images/pictures/12373.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=UV1tLZid_Aw![]()
Vast niet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:40 schreef BB_Koning het volgende:
Rotkop.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:40 schreef BB_Koning het volgende:
Ja he?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:33 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Jij bent het leifste broertje van de heeeeeeeele wereld![]()
![]()
Waarom tochquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:43 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja he?
[afbeelding]
Pete maakt me blij.
Nee, dat had je niet gezegd.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:46 schreef BB_Koning het volgende:
Heyhey, ik had toch gezegd dat je geen kleine kindjes mag pesten.![]()
Hij is tof! Niet zomaar tof. Magisch tof!quote:
Dat heet toch stoned?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:48 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hij is tof! Niet zomaar tof. Magisch tof!
[afbeelding]
Lief!
Nee, dat is vooral erg dom en vervelend.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:51 schreef TehRockstar het volgende:
Misschien is dat ook wel lief.
Oh! Vertel me over je trauma's!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:51 schreef NathaN het volgende:
[..]
Nee, dat is vooral erg dom en vervelend.
Want anders...?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:51 schreef BB_Koning het volgende:
Geen kleine kindjes meer pesten, stoute homo!![]()
Meid, ik ben heerlijk traumavrij. Jij ook?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:53 schreef TehRockstar het volgende:
Oh! Vertel me over je trauma's!
Niet lelijk, maar ik knap af op dat "Duh... like this, okay? You get it? Okay? yes? Okay?"quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:40 schreef BB_Koning het volgende:
Pete is wel snugger.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:55 schreef NathaN het volgende:
[..]
Meid, ik ben heerlijk traumavrij. Jij ook?
Maar mensen die stoned zijn, zijn naar mijn inschatting simpelweg niet bijster snugger en behoorlijk vervelend.
+ irritante, lelijke tattoo'squote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet lelijk, maar ik knap af op dat "Duh... like this, okay? You get it? Okay? yes? Okay?"
Dumb-ass muscle-no-brain dude.
Oftewel, Pete is niet snugger. En jij blijkbaar ook niet, anders had je wel een iets sluitender verweer kunnen aanvoeren.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:56 schreef TehRockstar het volgende:
Pete is wel snugger.
Nu niet meer, maar ooit!
Hij praat goed Engels, hoor, dat gekke accent is omdat hij Braziliaans isquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet lelijk, maar ik knap af op dat "Duh... like this, okay? You get it? Okay? yes? Okay?"
Dumb-ass muscle-no-brain dude.
Hij komt niet bijster snugger over. Ik ben bang dat als ik naakt voor 'm sta dat ie dan nog niet snapt wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:59 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hij praat goed Engels, hoor, dat gekke accent is omdat hij Braziliaans isEn hij heeft een geil lichaam
![]()
Nee, dat accent is omdat hij te vaak geslagen is. Sylvester Stallone heeft hetzelfde accent en da's geen Braziliaan.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:59 schreef BB_Koning het volgende:
Hij praat goed Engels, hoor, dat gekke accent is omdat hij Braziliaans isEn hij heeft een geil lichaam
![]()
Ik doe gewoon niet voor hem open.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:00 schreef BB_Koning het volgende:
Anders stuur ik Vitor Belfort op je af![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij komt niet bijster snugger over. Ik ben bang dat als ik naakt voor 'm sta dat ie dan nog niet snapt wat ik bedoel.
Volgens mij gewoon omdat hij een lelijke kutacteur isquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:02 schreef DennisMoore het volgende:
En Sylvester Stallone praat zo omdat hij te vaak geslagen is?
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:02 schreef DennisMoore het volgende:
Het interview met zijn moeder over de geboorte is hilarischquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon omdat hij een lelijke kutacteur is.
Wat be je toch gemeen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:58 schreef NathaN het volgende:
[..]
Oftewel, Pete is niet snugger. En jij blijkbaar ook niet, anders had je wel een iets sluitender verweer kunnen aanvoeren.
Dag snugger popjequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:04 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat be je toch gemeen.
Ik ben wél snugger. Ik ben nog maar een kind!
Nee, maar Rocky wel.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:02 schreef DennisMoore het volgende:
Zwak excuus. Bewijs maar eens dat je snugger bent, dan. En daar is niks gemeens aan, dat heet uitdaging.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:04 schreef TehRockstar het volgende:
Wat be je toch gemeen.
Ik ben wél snugger. Ik ben nog maar een kind!
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:06 schreef NathaN het volgende:
[..]
Nee, maar Rocky wel.Typecasting noemen we dat. Stallone heeft het vanwege een verlamminkje.
Je komt vaak snuggerder over dan ik, vind ikquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:08 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik ben toch snugger? Zeg het ze!
Hihihi.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je komt vaak snuggerder over dan ik, vind ik.
Waarin toch?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:11 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hihihi.
Ik was vandaag in de Zeeman. Het was heel geweldig.
Het was hysterisch. Er zijn grote bakken met tl-verlichting en daar stonden allemaal Wesley's en Jeffrey's en Jolanda's in te graaien. Het was absoluut prachtig!quote:
Geen Fatima's?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:15 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Het was hysterisch. Er zijn grote bakken met tl-verlichting en daar stonden allemaal Wesley's en Jeffrey's en Jolanda's in te graaien. Het was absoluut prachtig!
Andersmans haar?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:16 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb er trouwens pantoffels gekocht met haar erop.
en nu heb je dus behaarde voetenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:16 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb er trouwens pantoffels gekocht met haar erop.
Neequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Zitten er jongens in?
Wa deed je daar ook alweer?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:23 schreef Weemz het volgende:
Anders ga je even boodschappen halen voor je verjaardag (nou ja, ik was jarig op 28 juli, maar toen zat ik in Oeganda, dus vier ik het morgen), ben je zomaar ruim ¤ 100,- kwijt
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:27 schreef TehRockstar het volgende:
HOMO
ja en nu moeten we tot zaterdag middag wachten voordat CDP dit mysterie komt oplossen door te vertellen waar de afkortingen voor stondenquote:
Bij tegelzetters denk ik in jouw geval onmiddellijk aan een team van 20 jarigen met alleen een spijkerbroek aan. En dan wit stof in hun haar enzo.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 07:52 schreef Ang3l het volgende:
Pfff om 7u stonden de tegelzetters op de stoep (ze zouden om half 8 komen)
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:50 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Bij tegelzetters denk ik in jouw geval onmiddellijk aan een team van 20 jarigen met alleen een spijkerbroek aan. En dan wit stof in hun haar enzo..
is dat inderdaad een klein formaat spoelbak, of komt het vertekend over op de foto?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:33 schreef Ang3l het volgende:
Zo. de tegelzetters zijn wegHet resultaat:
[afbeelding]
Ja die TL-balken zijn normaal mooi weggewerkt hoor, maar de lijst si er ff afgehaald want dat was makkelijker tegelen en voegen.
Jij trekt dat aan.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
het waren 2 Belgen
Maar waarom denk je in MIJN geval meteen aan zo'n team?
Nee valt mee, rdelijk normaal formaat. Maar ik denk dat dat komt omdat de meeste spoelbakken links of rechts zo'n afdruipplaats hebbe. Zo'n metalen gedeelte met van die ribbels?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is dat inderdaad een klein formaat spoelbak, of komt het vertekend over op de foto?
ik vind hem wel lief zo klein, en niet zo'n groot lomp gat je je aanrechtblad
Goed, dan ga ik nog ff een aantal uren verder slapenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
there's nothing wrong with a beauty sleep![]()
nou dat moet dat straks helemaal goed komen met jequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Goed, dan ga ik nog ff een aantal uren verder slapen
Da's eerder dan de mijnequote:
jij weet ook wel je vergelijkingsmateriaal uit te zoekenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:05 schreef Ang3l het volgende:
Als herboren. Marijke Hellweger eat your heart out!
Nonsens, hoer. Jij hebt je G_L en je leuke notenjongetjes!quote:
Dat bedoel ik, je trekt het aan.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nonsens, hoer. Jij hebt je G_L en je leuke notenjongetjes!
Jeez. Wat is de AH XL druk op zaterdag om half 6
(...)
Maar hij was wel heel leuk
Twincest!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:29 schreef TehRockstar het volgende:
Er was een finse tweeling in de tram. De allermooiste.
shayne ward is geil ja.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:10 schreef Cybart het volgende:
KWIJL KWIJL KWIJL KWIJL KWIJL KWIJL KWIJL KWIJL KWIJL KWIJL KWIJL KWIJL KWIJL KWIJL
[afbeelding]
KWIJL KWIJL KWIJL KWIJL KWIJL KWIJL KWIJL KWIJL KWIJL KWIJL KWIJL KWIJL KWIJL KWIJL
Dat moet geregeld kunnen worden.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:32 schreef Ang3l het volgende:
Ach als we 't allemaal goed kunnen regelen komt er misschien een hele lekkere jongen 4 deuren verder wonen, op dezelfde woonlaag van het complex. Nu alleen even proberen er tussen te komen bij de Trudo
Uhm. Notenrijst? Een cursus hoe trek in een team van belgische vieze tegelzetters aan? Kopje suiker? Etentje bij Coco?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:06 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat moet geregeld kunnen worden.. Wat heb je er voor over?
.
Lekker he?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:29 schreef Ang3l het volgende:
Wat is dat nieuwe nr van Justin toch enorrrrm geil. "Dirty babe. See these shackles, I'm your slave. You can whip me if I misbehave". Ok, de tekst... maar het ritme is super lekker. Ik dans er al enkele weken op maar wist helemaal niet dat dat van hem was. Het is zo niet-justin achtig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |