Ik post niet veel hier, maar lees meer, en doe inspiratie op voor mijn eigen volgende kamer, maar dit...
Je bent namelijk echt geweldig bezig.
![]()
Niet alleen voor je zus, ook voor jezelf. Ten eerste geeft dit een ontzettende waardeboost aan jullie huis (van 'bouwval' tot mooi huis, ookal is het met beperkte middelen), waardoor je het op termijn voor veel meer geld kunt verkopen als eerst. Dat is al 1 hele grote drive om door te gaan, de euro´s vliegen er zo aan.
![]()
Daarnaast geef je hier een behoorlijk visitekaartje mee af voor bedrijven. Je bewijst hier namelijk mee niet iemand te zijn die snel opgeeft, en (keihard) door kan werken. Dat vinden ze belangrijk!
Een paar kleine ideetjes:
1: Je zou de kast eruit kunnen halen, en 1 plank op zithoogte kunnen laten zitten. Hier kun je dan kussens op leggen, waardoor je een heel erg leuk zithoekje krijgt.
![]()
2. Ik heb niet het idee dat de vensterbanken nog heel mooi zijn. Misschien kun je met dun (4mm) multiplex een nieuwe venterbank eromheen bouwen, zodat het weer mooi wordt? Evt (is wel meer werk) de vensterbank eruit slopen.
3. Die vloer is ontzettend handig! Het staat chique, en blijft goedkoop (nieuw zeil is ook prijzig). Het is niet gek veel duurder dan grondverf (
bron ) En het maakt het toch af. Aangezien je ook voor loopt op schema, kun je het ook netjes afschuren met een nette schuurmachine. Maak je niet druk om eventuele butsjes, en als het niet helemaal netjes loopt, dat hoort bij een oude vloer, en je zus zal het ongetwijfeld erg mooi vinden.