Ja, maar ik dacht dat het aan mijn verbinding lag... niet dus?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:42 schreef Vlarp het volgende:
Is bij jullie fok ook zo traag trouwens?
ja, lopen gaat nog snellerquote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:42 schreef Vlarp het volgende:
Is bij jullie fok ook zo traag trouwens?
Ook leuk.. maar ik ben Nikon fan.. of Canon EOS 1Dquote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb dinsdag een tijdje met de Sony a100 mogen spelen
Ik dacht eerst dat het kwam doordat bittorrent draaide, maar het werd er totaal niet sneller op nadat ik dat had uitgezetquote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht dat het aan mijn verbinding lag... niet dus?
Smakelijk. Ik moet ook maar eens voor wat eten zorgen... En met een beetje geluk heb ik volgende week de complete Six Feet Under in huis.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:37 schreef Ang3l het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Zo, dit was een TVP. Tijd voor tortellini, bacon saus en honigsaladeo ja, en six feet under
Canon is overratedquote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ook leuk.. maar ik ben Nikon fan.. of Canon EOS 1D
Nog 3 afleveringen en dan is die ook weer klaar. maar dan moet ik helaas stoppen omdat m'n collega pas bij afl 3 van seizoen 5 is.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo je zet er de vaart wel in met de Fisher family
Hoever ben je nu gevorderd met seizoen 4?
Ik maak me al niet meer druk over gisterenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:41 schreef Ang3l het volgende:
Jeez. Traag gedoe hierzo op fok.
Je zou bijna denken dat het een boycot is na gister
ja de servers hebben het te druk met janken over dat gedoe van gisteren en vergeten om Fok op volle snelheid te houdenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:41 schreef Ang3l het volgende:
Jeez. Traag gedoe hierzo op fok.
Je zou bijna denken dat het een boycot is na gister
euhm zonder spoilers.......heb geduld en heb vertrouwen, en zeg dat je collega vaart maaktquote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nog 3 afleveringen en dan is die ook weer klaar. maar dan moet ik helaas stoppen omdat m'n collega pas bij afl 3 van seizoen 5 is.
Ik moet trouwens zeggen dat ik nate tergend vervelend begin te vinden met z'n gejeremieer. Blech.
Je lijkt eigenlijk best wel een homo, wist je datquote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:50 schreef TehRockstar het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
De homo in een museum.
Dag moen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:05 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Je lijkt eigenlijk best wel een homo, wist je dat![]()
Malle moena van mequote:
ik mis tietjes...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een meisje..
Ik vind je net een tuinkaboutertje, en daarom houd ik zoveel van je.quote:
Misschien moet het bij haar nog beginnen. Sommige meisjes zijn er nou eenmaal wat later mee.quote:
Was het leuk in Arnhem?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:50 schreef TehRockstar het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
De homo in een museum.
En lippenstift, je vergeet de lippenstift.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:35 schreef Cairon het volgende:
volgens mij is dat ook een meisje!
1. ze draagt meisjeskleren.
2. ze heeft een rond hoofd, geen kaaklijn, mannen hebben een hoekiger hoofd.
3. Ze staat erg vrouwelijk.
4. Houding en uitstraling zijn overduidelijk vrouwelijk.
Ik ben mannelijker, jaquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een meisje..
Elke dag hoor, keer op keer.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:39 schreef Cairon het volgende:
Als TRS dat echt is, dan zal hij op school waarschijnlijk wel in elkaar worden getimmerd.
Het lijkt op een scene uit zo'n oude film met een vrouw met een paraplu die heel vrouwelijk over de straat flaneert. Zo'n Marilyn Monroequote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:37 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En lippenstift, je vergeet de lippenstift.
Ik ben een veel te groot mietje om zelfs maar aan zelfmoord te durven denken. Wil jij het voor me doen?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:43 schreef Cairon het volgende:
dat verklaart veel, dus eigenlijk ben je een vrij depresieve jongeman die om aandacht roept op allerlei manieren en contempleert om zelfmoord te plegen, waar het niet dat zijn ego hem ervan weerhoud. Wiens aandacht hoop je te vangen, en wiens acceptatie probeer je te winnen TRS? Misschien is het verstandiger als je zoekt naar een constructieve oplossing voor een persoonlijk probleem, zonder te vervallen in zelf-destructief gedrag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |