ja de servers hebben het te druk met janken over dat gedoe van gisteren en vergeten om Fok op volle snelheid te houdenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:41 schreef Ang3l het volgende:
Jeez. Traag gedoe hierzo op fok.
Je zou bijna denken dat het een boycot is na gister
euhm zonder spoilers.......heb geduld en heb vertrouwen, en zeg dat je collega vaart maaktquote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nog 3 afleveringen en dan is die ook weer klaar. maar dan moet ik helaas stoppen omdat m'n collega pas bij afl 3 van seizoen 5 is.
Ik moet trouwens zeggen dat ik nate tergend vervelend begin te vinden met z'n gejeremieer. Blech.
Je lijkt eigenlijk best wel een homo, wist je datquote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:50 schreef TehRockstar het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
De homo in een museum.
Dag moen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:05 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Je lijkt eigenlijk best wel een homo, wist je dat![]()
Malle moena van mequote:
ik mis tietjes...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een meisje..
Ik vind je net een tuinkaboutertje, en daarom houd ik zoveel van je.quote:
Misschien moet het bij haar nog beginnen. Sommige meisjes zijn er nou eenmaal wat later mee.quote:
Was het leuk in Arnhem?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:50 schreef TehRockstar het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
De homo in een museum.
En lippenstift, je vergeet de lippenstift.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:35 schreef Cairon het volgende:
volgens mij is dat ook een meisje!
1. ze draagt meisjeskleren.
2. ze heeft een rond hoofd, geen kaaklijn, mannen hebben een hoekiger hoofd.
3. Ze staat erg vrouwelijk.
4. Houding en uitstraling zijn overduidelijk vrouwelijk.
Ik ben mannelijker, jaquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een meisje..
Elke dag hoor, keer op keer.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:39 schreef Cairon het volgende:
Als TRS dat echt is, dan zal hij op school waarschijnlijk wel in elkaar worden getimmerd.
Het lijkt op een scene uit zo'n oude film met een vrouw met een paraplu die heel vrouwelijk over de straat flaneert. Zo'n Marilyn Monroequote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:37 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En lippenstift, je vergeet de lippenstift.
Ik ben een veel te groot mietje om zelfs maar aan zelfmoord te durven denken. Wil jij het voor me doen?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:43 schreef Cairon het volgende:
dat verklaart veel, dus eigenlijk ben je een vrij depresieve jongeman die om aandacht roept op allerlei manieren en contempleert om zelfmoord te plegen, waar het niet dat zijn ego hem ervan weerhoud. Wiens aandacht hoop je te vangen, en wiens acceptatie probeer je te winnen TRS? Misschien is het verstandiger als je zoekt naar een constructieve oplossing voor een persoonlijk probleem, zonder te vervallen in zelf-destructief gedrag?
Ga ik daar dood van?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:46 schreef Cairon het volgende:
of ga fitnessen dat is nog gezond ook, en als je spieren wil kweken dan neem je voedingssupplementen naast een intensieve training, maar dat is meer BB-Koning zijn afdeling.
Dat wil ik zeker, en kijk: het lukt me ook nog.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:48 schreef Cairon het volgende:
het feit dat je juist dat element uit mijn vorige post haalt, geeft aan dat je dus niet met die gedachte speelt, en juist speelt met de problemen rondom je situatie, je wil aandacht, je wil geaccepteert worden door iemand. Je wil een reactie uitlokken om zo jezelf waarschijnlijk te kunnen bevestigen als mens zijn.
Je kunt ook testosteron supplementen nemen.quote:
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je kunt ook testosteron supplementen nemen.
Ik ben ergens bang dat je dit serieus meent ook nog.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
daar word je toch kaal, agressief en impotent van ?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je raakt wel meer. Ik ga er niet eens op in.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:00 schreef Cairon het volgende:
ik raak een snaar
Waar precies?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:55 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ben ergens bang dat je dit serieus meent ook nog..
Nou, naast het feit dat je de plank compleet misslaat en in het donker tast, probeer je me ook nog eens te beledigen en onder uit te halen in plaats van me te 'helpen' met de problemen die jij bedacht hebt. Zo word je natuurlijk nooit een goede leraar.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:05 schreef Cairon het volgende:
dat is misschien maar beter ook, denk maar eens na over je zelfondermijnende instelling
Hee, wacht eens even, je probeert je eigen problemen te projecteren op mij!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:10 schreef Cairon het volgende:
Dat lijkt maar. TRS heeft problemen met zijn gezinssituatie en is onzeker over zijn geaardheid en het rollenpatroon, maar ook het gedragspatroon dat vast ligt aan zijn geslacht.
TRS knoop eens een goed gesprek aan met je vader, vertel hem hoe je echt denkt over zijn nieuwe relatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |