jawel want dan krijgen we nooit meer fijne polls en lijstjes of handige tipsquote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Potverdimme, ik ga jouw dus niet missen als je gebent band... eh... geband bent.
Oeh. Ik heb je bij je neus!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:37 schreef Cairon het volgende:
[..]
als jij je aardiger opstelt, dan doe ik dat ook.
deal?
Met een meisje?! En waarom was ik dat niet?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:24 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben zat
Ik heb half staan zoenen met een meisje
Ik heb een hetero enorm kenbaar gemaakt dat ik hem leuk vond (ene Rik)
En ik ben met een andere hetero samen gaan plassen (ene Justin)
en dat dan gewoon 1 minuut lopen van mijn appartement af
en gratis zat worden op kosten van VAN LEEST
Veel plezier dropje van mequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:59 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik ga morgen naar creta, houdoe!
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Met een meisje?! En waarom was ik dat niet?Oh, laat maar.
De bovenste lippen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:50 schreef pievdb het volgende:
@ Ang3l: ieeeeuw, half een vrouw gekust, beuh.![]()
ps: welke helft? de onderste of de bovenste.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De bovenste lippen.
Ooooow, dat lieve mannetje van gister was echt cute!Het was echt zo'n skater-boy, of (als ik Vlarp moet geloven aan de foto's te zien, zo'n eurocream (creme?) jongen). Zwarte wilde haren, zwart shirtje, baggy broek en zo'n "Ja man, da's echt vet cool" taal. Whehe
En maar de hele tijd staan kleppen over Lowlands (hij komt ook). "Misschien zie ik je daar dan!!!" Ja. in mijn tent hoop ikHet was een beetje raar. De hee tiijd lol maken, geintjes uithalen, proberen samen het wijnrek open te breken (zat op slot) en de hele tijd corona's voor elkaar halen, erg lachen... en toen ik naar de wc's moest zette ie z'n corona neer, liep snel achter me aan en riep "Waaaacht1 Ik ga mee plasseeeen!" ........
![]()
En toen hebben we op de wc's nog erg staan lachen en lol trappen, en een spelshow gedaan met eens nietvermoedende 3e wc-bezoeker..... maar ik heb 'm niet durven zoenen. Want volgens mij is ie echt hetero .......... en 18.
Vooral dat laatste ook.![]()
Heeft dat je ooit tegengehouden?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want volgens mij is ie echt hetero .......... en 18.
18, dus legal.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want volgens mij is ie echt hetero .......... en 18.
Net als ikquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ie gewoon op z'n werk zit..
Jij mag nog fokken!quote:
Ach, zal officieel ook wel niet mogenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jij mag nog fokken!
Ik moet vanaf maandag ook weer werken, en ik mag helemaal niks doen wat ook maar naar privé-gebruik neigt.
Ah.. wie nu weer?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:40 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Ach, zal officieel ook wel niet mogen.... Gelukkig is dit mijn laaste dag. Ik ben echt über brak
Ik moet echt steeds iets doen anders val ik weg (in slaap)
Daar zou ik niet eens dood gevonden willen worden.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb die tijd al lang en breed gehad
En ik ga nu, naarLelystad voor opname's
Ja, ik ga binnenkort een fok!ker erover aan de tand voelenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Goedenmiddag
en hoe gaat het met Sire ?
al volop aan het surfen geweest![]()
Nee, Amsterdam is leukquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Daar zou ik niet eens dood gevonden willen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |