en nu heb je dus behaarde voetenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:16 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb er trouwens pantoffels gekocht met haar erop.
Neequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Zitten er jongens in?
Wa deed je daar ook alweer?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:23 schreef Weemz het volgende:
Anders ga je even boodschappen halen voor je verjaardag (nou ja, ik was jarig op 28 juli, maar toen zat ik in Oeganda, dus vier ik het morgen), ben je zomaar ruim ¤ 100,- kwijt
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:27 schreef TehRockstar het volgende:
HOMO
ja en nu moeten we tot zaterdag middag wachten voordat CDP dit mysterie komt oplossen door te vertellen waar de afkortingen voor stondenquote:
Bij tegelzetters denk ik in jouw geval onmiddellijk aan een team van 20 jarigen met alleen een spijkerbroek aan. En dan wit stof in hun haar enzo.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 07:52 schreef Ang3l het volgende:
Pfff om 7u stonden de tegelzetters op de stoep (ze zouden om half 8 komen)
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:50 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Bij tegelzetters denk ik in jouw geval onmiddellijk aan een team van 20 jarigen met alleen een spijkerbroek aan. En dan wit stof in hun haar enzo..
is dat inderdaad een klein formaat spoelbak, of komt het vertekend over op de foto?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:33 schreef Ang3l het volgende:
Zo. de tegelzetters zijn wegHet resultaat:
[afbeelding]
Ja die TL-balken zijn normaal mooi weggewerkt hoor, maar de lijst si er ff afgehaald want dat was makkelijker tegelen en voegen.
Jij trekt dat aan.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
het waren 2 Belgen
Maar waarom denk je in MIJN geval meteen aan zo'n team?
Nee valt mee, rdelijk normaal formaat. Maar ik denk dat dat komt omdat de meeste spoelbakken links of rechts zo'n afdruipplaats hebbe. Zo'n metalen gedeelte met van die ribbels?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is dat inderdaad een klein formaat spoelbak, of komt het vertekend over op de foto?
ik vind hem wel lief zo klein, en niet zo'n groot lomp gat je je aanrechtblad
Goed, dan ga ik nog ff een aantal uren verder slapenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
there's nothing wrong with a beauty sleep![]()
nou dat moet dat straks helemaal goed komen met jequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Goed, dan ga ik nog ff een aantal uren verder slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |