Waarom tochquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:43 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja he?
[afbeelding]
Pete maakt me blij.
Nee, dat had je niet gezegd.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:46 schreef BB_Koning het volgende:
Heyhey, ik had toch gezegd dat je geen kleine kindjes mag pesten.![]()
Hij is tof! Niet zomaar tof. Magisch tof!quote:
Dat heet toch stoned?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:48 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hij is tof! Niet zomaar tof. Magisch tof!
[afbeelding]
Lief!
Nee, dat is vooral erg dom en vervelend.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:51 schreef TehRockstar het volgende:
Misschien is dat ook wel lief.
Oh! Vertel me over je trauma's!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:51 schreef NathaN het volgende:
[..]
Nee, dat is vooral erg dom en vervelend.
Want anders...?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:51 schreef BB_Koning het volgende:
Geen kleine kindjes meer pesten, stoute homo!![]()
Meid, ik ben heerlijk traumavrij. Jij ook?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:53 schreef TehRockstar het volgende:
Oh! Vertel me over je trauma's!
Niet lelijk, maar ik knap af op dat "Duh... like this, okay? You get it? Okay? yes? Okay?"quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:40 schreef BB_Koning het volgende:
Ben ik de enige die hem sexy vindt?
http://www.sherdog.com/_images/pictures/12373.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=UV1tLZid_Aw![]()
Pete is wel snugger.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:55 schreef NathaN het volgende:
[..]
Meid, ik ben heerlijk traumavrij. Jij ook?
Maar mensen die stoned zijn, zijn naar mijn inschatting simpelweg niet bijster snugger en behoorlijk vervelend.
+ irritante, lelijke tattoo'squote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet lelijk, maar ik knap af op dat "Duh... like this, okay? You get it? Okay? yes? Okay?"
Dumb-ass muscle-no-brain dude.
Oftewel, Pete is niet snugger. En jij blijkbaar ook niet, anders had je wel een iets sluitender verweer kunnen aanvoeren.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:56 schreef TehRockstar het volgende:
Pete is wel snugger.
Nu niet meer, maar ooit!
Hij praat goed Engels, hoor, dat gekke accent is omdat hij Braziliaans isquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet lelijk, maar ik knap af op dat "Duh... like this, okay? You get it? Okay? yes? Okay?"
Dumb-ass muscle-no-brain dude.
Hij komt niet bijster snugger over. Ik ben bang dat als ik naakt voor 'm sta dat ie dan nog niet snapt wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:59 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hij praat goed Engels, hoor, dat gekke accent is omdat hij Braziliaans isEn hij heeft een geil lichaam
![]()
Nee, dat accent is omdat hij te vaak geslagen is. Sylvester Stallone heeft hetzelfde accent en da's geen Braziliaan.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:59 schreef BB_Koning het volgende:
Hij praat goed Engels, hoor, dat gekke accent is omdat hij Braziliaans isEn hij heeft een geil lichaam
![]()
Ik doe gewoon niet voor hem open.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:00 schreef BB_Koning het volgende:
Anders stuur ik Vitor Belfort op je af![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij komt niet bijster snugger over. Ik ben bang dat als ik naakt voor 'm sta dat ie dan nog niet snapt wat ik bedoel.
Volgens mij gewoon omdat hij een lelijke kutacteur isquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:02 schreef DennisMoore het volgende:
En Sylvester Stallone praat zo omdat hij te vaak geslagen is?
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:02 schreef DennisMoore het volgende:
Het interview met zijn moeder over de geboorte is hilarischquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon omdat hij een lelijke kutacteur is.
Wat be je toch gemeen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:58 schreef NathaN het volgende:
[..]
Oftewel, Pete is niet snugger. En jij blijkbaar ook niet, anders had je wel een iets sluitender verweer kunnen aanvoeren.
Dag snugger popjequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:04 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat be je toch gemeen.
Ik ben wél snugger. Ik ben nog maar een kind!
Nee, maar Rocky wel.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:02 schreef DennisMoore het volgende:
Zwak excuus. Bewijs maar eens dat je snugger bent, dan. En daar is niks gemeens aan, dat heet uitdaging.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:04 schreef TehRockstar het volgende:
Wat be je toch gemeen.
Ik ben wél snugger. Ik ben nog maar een kind!
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:06 schreef NathaN het volgende:
[..]
Nee, maar Rocky wel.Typecasting noemen we dat. Stallone heeft het vanwege een verlamminkje.
Je komt vaak snuggerder over dan ik, vind ikquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:08 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik ben toch snugger? Zeg het ze!
Hihihi.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je komt vaak snuggerder over dan ik, vind ik.
Waarin toch?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:11 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hihihi.
Ik was vandaag in de Zeeman. Het was heel geweldig.
Het was hysterisch. Er zijn grote bakken met tl-verlichting en daar stonden allemaal Wesley's en Jeffrey's en Jolanda's in te graaien. Het was absoluut prachtig!quote:
Geen Fatima's?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:15 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Het was hysterisch. Er zijn grote bakken met tl-verlichting en daar stonden allemaal Wesley's en Jeffrey's en Jolanda's in te graaien. Het was absoluut prachtig!
Andersmans haar?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:16 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb er trouwens pantoffels gekocht met haar erop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |