echt iets voor jou twi!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:17 schreef twi het volgende:
Haha, zijn er nog idioten die voor zulke mensen vrijwilligerswerk willen doen dan?
Of voor jouquote:
Ik ben een poezenvriend, dus ik heb geen ruggegraatquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:17 schreef DutchGooner het volgende:
echt iets voor jou twi!
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:21 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben een poezenvriend, dus ik heb geen ruggegraat
onder het mom van 3 halen 2 betalenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:23 schreef mitt het volgende:
Wie is eerst komt, wie het eerst maalt.
OP = OP.
Had je geen leukere naam kunnen verzinnen?quote:
Op knop druktquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:23 schreef mitt het volgende:
Wie is eerst komt, wie het eerst maalt.
OP = OP.
ik heb in een eerder gesprek met oa jump wat users aangegeven die geschikt zouden zijn. Dus nu mag ik zeker niet meer mee wedden?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:09 schreef mitt het volgende:
je bent nog blauw eend
heb je serieus al mensen voorgedragen?
Crew is uitgesloten aan deelnamequote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb in een eerder gesprek met oa jump wat users aangegeven die geschikt zouden zijn. Dus nu mag ik zeker niet meer mee wedden?
Namen!!!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb in een eerder gesprek met oa jump wat users aangegeven die geschikt zouden zijn. Dus nu mag ik zeker niet meer mee wedden?
AMD64 misschienquote:
DAM?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Het grote afstreepwerk is begonnen, aan 't eind zullen ze wel op ijsmeis uitkomenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Als je nou een .rar maakt, heb je ook wel kans!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:32 schreef twi het volgende:
[..]
Het grote afstreepwerk is begonnen, aan 't eind zullen ze wel op ijsmeis uitkomen
Niet op de hoogte?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:33 schreef X-fi het volgende:
wat is dat bestandje 300.rar?
tijdelijk probleemquote:
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:32 schreef twi het volgende:
[..]
Het grote afstreepwerk is begonnen, aan 't eind zullen ze wel op ijsmeis uitkomen
Een rar met plaatjes of een rar met in de subtitel "Je bent ingelogd als twi"?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als je nou een .rar maakt, heb je ook wel kans!
Je wilt toch geen Soccer forum he?quote:
Ik weet wel wat er is gebeurd, maar ik snap hem niet echt (bestandje)quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
Niet op de hoogte?
Lees je in.
We kunnen beter zeggen. Normale users zijn uitgesloten aan de deelnamequote:
soccer.fok.comquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:35 schreef popolon het volgende:
[..]
Je wilt toch geen Soccer forum he?
Oe, lastig!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:34 schreef twi het volgende:
[..]
Een rar met plaatjes of een rar met in de subtitel "Je bent ingelogd als twi"?
Ach ja, we zitten inmiddels al op niveautje Soccerquest.nlquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:35 schreef popolon het volgende:
[..]
Je wilt toch geen Soccer forum he?
Download 'm, pak 'm uit en lees jezelf een uur door alle reacties heenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:36 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ik weet wel wat er is gebeurd, maar ik snap hem niet echt (bestandje)
Als ik advies mag geven aan degene die over de beslissingen gaat, zou ik smeken voor de laatstequote:
Ja inderdaad, maar nog altijd erg langquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:40 schreef RayMania het volgende:
Reacties zijn dubbel, de helft is maar echt
.
Hier zit er 1 zonder levenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:04 schreef pekel het volgende:
Wie wil in godsnaam nou mod worden op zo'n kutforum? Dan heb je dus totaal geen leven en kun je geen kant op.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:10 schreef Nashje het volgende:
Ik ben inmiddels gemaild door Danny mbt het moderatorschap op VBL.
Doen, jij bent een hele goedequote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:10 schreef Nashje het volgende:
Dat ga je niet menen?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:10 schreef Nashje het volgende:
Heb vrienden, zit dicht bij een stad en ga heus wel uit. Dus wat moet er nog meer komen?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:11 schreef pekel het volgende:
[..]
Zoek vrienden, zoek een stad, ga er 1 week elke avond heen en dan niet meer piepen.
Oke?
En ik meen het. Gewoon, je bent nog een beetje normaal. En ik zie je nooit (als ik aan het 'spieken' ben flamen/trollen)quote:
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:14 schreef X-fi het volgende:
[..]
En ik meen het. Gewoon, je bent nog een beetje normaal. En ik zie je nooit (als ik aan het 'spieken' ben flamen/trollen)Hup, mailen jij!
Hij is Ajacied, hij heeft nog verstand van voetbalquote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:15 schreef pekel het volgende:
[..]
Nashje...X-fi kent jou niet goed genoeg?
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:14 schreef X-fi het volgende:
[..]
En ik meen het. Gewoon, je bent nog een beetje normaal. En ik zie je nooit (als ik aan het 'spieken' ben flamen/trollen)Hup, mailen jij!
Jij biedt jezelf aan?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:18 schreef Erasmusch het volgende:
Doe nu maar een 'klakkie' als mod![]()
Nee, ik ga mezelf niet aanbieden (ben geen hoer). Als Danny mij serieus als aankomend talent beschouwd zal ik spoedig wel een brief in mijn postvak zien liggenquote:
Die luistert niet eens naar Cruijff, waarom wel naar jouquote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:20 schreef mazaru het volgende:
Als golfer niet wilt, dan stuur ik van Basten wel even een mailtje.
Met een opslagquote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:20 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee, ik ga mezelf niet aanbieden (ben geen hoer). Als Danny mij serieus als aankomend talent beschouwd zal ik spoedig wel een brief in mijn postvak zien liggen.
Iedere man is te verleidenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:21 schreef X-fi het volgende:
[..]
Die luistert niet eens naar Cruijff, waarom wel naar jou
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:15 schreef pekel het volgende:
[..]
Nashje...X-fi kent jou niet goed genoeg?
+ sommige met Mod-ervaringquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:59 schreef methodmich het volgende:
Zitten er vast wel drie tussen die willen. Sommigen hebben al eens gesolliciteerd.
Mij kun je bij voorbaat wegstrepen iigquote:
SHO is ook nog modloosquote:Op donderdag 10 augustus 2006 17:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Wij zijn weer de enige zonder mods
Noca en Eilanden hebben al bedankt; Franky is nauwelijks online......quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:51 schreef methodmich het volgende:
Geschikt:
Bos81
Da_Sandman
Yeahinho
Noca
dndiek
WeebI
Beschouw
Erasmusch
Nashje
Eilanden
Cart_man
Zjroentje
FrankyMcG
Keuze genoeg!
Dan heb je niet genoeg aan een blauw kleurtje, minstens roodquote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:43 schreef Superheld het volgende:
Ik zou het ook best goed doen, gewoon voor iedereen een ban aanvragen die een grote mond heeft tegen mij en voor de rest kan iedereen de tering krijgen.
forum@fok.nlquote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:33 schreef WeebI het volgende:
waar moet ik die email heen sturen als ik modje wil worden
Wil je met me trouwen?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:23 schreef tong80 het volgende:
Voor ik weiger, wil ik worden gevraagd.
Weebl jongen..quote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:33 schreef WeebI het volgende:
waar moet ik die email heen sturen als ik modje wil worden
Eerst neukenquote:
Tijd hebben of tijd vrij willen maken... De voordelen van het zijn van een mod zie ik niet zo. Het is ook niet bepaald een goede CV opvullingquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:09 schreef tha_dark het volgende:
Ik denk dat de meeste er gewoon te weinig tijd voor hebben, net als ik
Ze (Vaduz & Suijk) waren 't niet eens met de botte manier waarop de mods van F&F eruit werden gegooid, gingen samen met een dozijn andere mods in staking wat Danny weer als hoogverraad zag. Kregen een ban aan de broek en werden op zwart gezet. De overige mods waren solidair en wilden op zwart.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:52 schreef F1Bas het volgende:
Ik zal het wel gemist hebben maar waarom zijn de andere mods weg
Danny heeft ze allemaal gebanned nadat ze in staking gingen..quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:52 schreef F1Bas het volgende:
Ik zal het wel gemist hebben maar waarom zijn de andere mods weg
Doe jij het anders twiquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:57 schreef twi het volgende:
[..]
WeebI wil het me net iets te graag worden. Maargoed, iemand moet het doen...
Beetje eenzijdig.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:57 schreef Duderinnetje het volgende:
Ok, Watskeburt??
en vooral:
Het einde van een relletje...
*Ajacied meldt zichquote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:09 schreef venomsnake het volgende:
Cart_man, Weebl en nog een ajacied.. mooi in evenwicht..![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:11 schreef twi het volgende:
Cart_ManIk stem voor de genomineerden voor de Peter Niemeyer Award.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:11 schreef twi het volgende:
Cart_ManIk stem voor de genomineerden voor de Peter Niemeyer Award.
Waar wacht je dan nog opquote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:54 schreef dndiek het volgende:
Zijn er al mensen behalve Weebl die gemaild hebben naar forum@fok.nl
Ik ga het niet doenquote:
Teleurgesteld?quote:
Andersom: forum@fok.nl heeft mij gemaild.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:54 schreef dndiek het volgende:
Zijn er al mensen behalve Weebl die gemaild hebben naar forum@fok.nl
geen ban; maar een permbanquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:57 schreef twi het volgende:
[..]
Ze (Vaduz & Suijk) waren 't niet eens met de botte manier waarop de mods van F&F eruit werden gegooid, gingen samen met een dozijn andere mods in staking wat Danny weer als hoogverraad zag. Kregen een ban aan de broek en werden op zwart gezet. De overige mods waren solidair en wilden op zwart.
ik ben bang dat Danny er dan een IP tegen aan gaat gooienquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:31 schreef RayMania het volgende:
Een permban. Nou, we zullen ze toch wel terugzien onder een andere nick, denk ik?
golfer post toch ook ondanks een ban?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik ben bang dat Danny er dan een IP tegen aan gaat gooien
yup maar dit is tegen de grote boze leider gericht...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:26 schreef MaxPower het volgende:
een permban was toch twee maanden?
(als ik de escapades van boebiedoe goed gelezen heb... )
die heeft de juiste contacten opgedaanquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:26 schreef MaxPower het volgende:
een permban was toch twee maanden?
(als ik de escapades van boebiedoe goed gelezen heb... )
FOK! knokploeg langs gegaan bij die TS?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die heeft de juiste contacten opgedaan
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:35 schreef mitt het volgende:
JustMe, Duderinnetje en DutchGooner als nieuwe mods
Gefeliciteerd
Laten we dat maar niet doen, ik hoef niet zo nodig bij die Danny sektequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:35 schreef mitt het volgende:
Gefeliciteerd
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:35 schreef mitt het volgende:
Gefeliciteerd
Als Mitt het durft, dan is het goed hoor.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen, ik hoef niet zo nodig bij die Danny sekte![]()
Jawel, gewoon doen, het is hier best te pruimen en aangezien niemand anders wil ben jij de aangewezen persoon..quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee ik niet hoor, stel je voor![]()
Verstand van voetbal hoef je niet te hebben, dat heeft niemand hierquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee ik niet hoor, stel je voor![]()
Pardon?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:44 schreef RayMania het volgende:
[..]
Verstand van voetbal hoef je niet te hebben, dat heeft niemand hier.
Ik schrok me 't lazarusquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:35 schreef mitt het volgende:
Gefeliciteerd
Sorry almachtige VoreGquote:
Dat is beterquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
Sorry almachtige VoreG. Jij natuurlijk wel
.
had zomaar gekund toch?quote:
Het had minder met F&F te maken, als ik Suijk moet geloven. Gelukkig maar, want het is onzin om daarvoor te stoppen natuurlijk.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:57 schreef twi het volgende:
[..]
Ze (Vaduz & Suijk) waren 't niet eens met de botte manier waarop de mods van F&F eruit werden gegooid, gingen samen met een dozijn andere mods in staking wat Danny weer als hoogverraad zag. Kregen een ban aan de broek en werden op zwart gezet. De overige mods waren solidair en wilden op zwart.
dan krijg je een beetje het barbara barend-effect.. een vrouwtje ten midden van al die over voetbal pratende mannen werkt nooit goedquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:16 schreef Kaap het volgende:
Een vrouw als mod is toch ook wel leuk, een zachtaardig schepsel vs al deze relnichten![]()
Nee hoor, ik geef alleen wat opties.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:03 schreef dndiek het volgende:
Ben je als formateur benoemd mm?
Maar het is wel een reden om het niet te doen voor meer mensenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:17 schreef methodmich het volgende:
Tja, dat laatste hoef je vrij weinig van te merken in feite.
Ik nietquote:Wie gaat WeebI helpen?
Dom, als het je in principe wel leuk zou lijken om te doen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:22 schreef dndiek het volgende:
[..]
Maar het is wel een reden om het niet te doen voor meer mensen
[..]
Heeft ook met principes te makenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:24 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dom, als het je in principe wel leuk zou lijken om te doen.
quote:geen tijd
Jammr..quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:05 schreef methodmich het volgende:
En venomsnake, uitgesloten. Veel te weinig tijd om mod te zijn.
Ik denk dat dat toch wel een vereiste is om mod te zijn.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:26 schreef jojomen4 het volgende:
Als mod hoef je toch niet alle topics door te spitten, of wel?
Dat forum is niet zo drukquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:12 schreef MaxPower het volgende:
Leuk dat je aan me denkt MM, maar Ik ben al mod op een ander forum.![]()
Daarbij heb ik absoluut niet de behoefte om al die Ajax en Feyenoordtopics door te worstelen.
En om daar nog aan toe te voegen: ik heb al helemaal niet de behoefte om onder dit zootje FA's te werken.
Precies. Dus daarom is het goed als mensen de uitdaging aan willen gaan!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:05 schreef Gollemrulez het volgende:
Tsja of noodmensen die eigenlijk niet geschikt zijn. Dat zou dan wel jammer zijn.
Dan is WeebI al een goedequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:06 schreef methodmich het volgende:
[..]
Precies. Dus daarom is het goed als mensen de uitdaging aan willen gaan!
Het lijkt me dat ik beide wel naast elkaar kan doen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:54 schreef Falco het volgende:
Weebl, je bent toch niet gek? Waar is je sport.fok-hart. Je gaat je toch niet in die idiote slangenkuil begeven?
Waar is je zelfrespect? Heb je die rel soms niet meegekregenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:12 schreef WeebI het volgende:
[..]
Het lijkt me dat ik beide wel naast elkaar kan doen.
In principe doe ik dat nu al, maar dan zonder mod-rechten.
Haha, dat staat wel vast. Je ziet de "golven" mm-posts regelmatig in VBL terugkeren inderdaad. Van allemaal verschillende nicks als "laatste posters", naar een lijstje vol met "methodmich"quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:27 schreef methodmich het volgende:
Mitt: Die posts zijn allemaal in hooguit 2 uur per dag gezet....
Ik heb de hoogste postdichtheid van FOK!
Inderdaadquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:41 schreef twi het volgende:
[..]
Haha, dat staat wel vast. Je ziet de "golven" mm-posts regelmatig in VBL terugkeren inderdaad. Van allemaal verschillende nicks als "laatste posters", naar een lijstje vol met "methodmich"
Dus daar heb je niks aan, want dan gaan de boefjes zitten rellen buiten die tijden om.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:42 schreef RayMania het volgende:
[..]
Inderdaad! Methodmich is de ideale mod voor 16:00 t/m 17:30 en voor 19:00 t/m 20:30
.
heel soms pakt dat ook nog goed uit..quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:37 schreef TerroRobbie het volgende:
of een paniekaankoop, zoals dat in de voetballerij zo mooi heet, daar wordt niemand beter van...
Vandaag mis ik hemquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:53 schreef methodmich het volgende:
[..]
Eigenlijk is tong dé kandidaat, die is er bijna de hele dag!
Dan zou er echt veel open blijven!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:54 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vandaag mis ik hem. En dan moet tong zeker de hele dag zijn eigen gebagger opruimen?
![]()
En tegen overmatige baggerende uitlokkende ajacieden natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:53 schreef Jajong het volgende:
Laat het trouwens aub niet weer van die verstoken moraalridders worden. Gaan janken als iemand kanker zegt, maar niet optreden bij overmatig gebagger van bijvoorbeeld DK.
Nee ben er niet geschikt voor.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:40 schreef methodmich het volgende:
Jij wilt zelf niet Rob?
Ik voel me niet aangesproken, over wie heb je het?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:05 schreef Noca het volgende:
[..]
En tegen overmatige baggerende uitlokkende ajacieden natuurlijk.
Dat hoeft ook niet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:21 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken, over wie heb je het?
Tuurlijk wel, dat heb ik ook in mijn mail gezet, er zijn meer 'Ajacieden' waar ik me aan erger dan Feyenoorders hoorquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:23 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet.
Niemand in het speciaal, vraag me alleen af of je dan ook durft in te grijpen
En nu ben ik naar de Euroborg
Laat het iemand zijn die beiden aanpaktquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:53 schreef Jajong het volgende:
Laat het trouwens aub niet weer van die verstoken moraalridders worden. Gaan janken als iemand kanker zegt, maar niet optreden bij overmatig gebagger van bijvoorbeeld DK.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:26 schreef jojomen4 het volgende:
Als er een keer getroll is wordt dat toch in het mod topic gemeld? Als mod hoef je toch niet alle topics door te spitten, of wel?
Idd, schelden met ziektes is ook niet nodig imo.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:02 schreef twi het volgende:
[..]
Laat het iemand zijn die beiden aanpakt
doe maarquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:11 schreef twi het volgende:
Ik zou haast gaan solliciteren wanneer ik lees wie er een mail gestuurd hebben of zichzelf hier in de etalage zetten
Ik heb gehoord dat D-K en daaaan hebben gesolliciteerd.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:11 schreef twi het volgende:
Ik zou haast gaan solliciteren wanneer ik lees wie er een mail gestuurd hebben of zichzelf hier in de etalage zetten
Natuurlijk is dat niet nodig, maar kanker roepen omdat je club achter staat is niks mis mee. Er zit een verschil tussen kanker als krachtterm( Kanker! ASHW is weer kampioen, bereid je voor op een lulverhaal van mmquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:13 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Idd, schelden met ziektes is ook niet nodig imo.
Goed plan.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:32 schreef MaxPower het volgende:
wel eens gedaan voor mijn ouwe voetbalclub..![]()
www.vbl.nl/forum doen?
Bij deze ben je afgetest, echte mods spellen de namen van de clubs goed.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:41 schreef Jajong het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat niet nodig, maar kanker roepen omdat je club achter staat is niks mis mee. Er zit een verschil tussen kanker als krachtterm( Kanker! ASHW is weer kampioen, bereid je voor op een lulverhaal van mm. ), en kanker als scheldwoord ( Je kankermoeder!! ).
Wacht maar tot de live topics weer beginnen.quote:
Nee, ik heb geen tijd voor VBL.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:09 schreef methodmich het volgende:
Wil jij geen dubbelfunctie pfaf?
Een Feyenoord - Ajax zonder mods, dat lijkt me wel wat.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:23 schreef popolon het volgende:
[..]
Wacht maar tot de live topics weer beginnen.
Gewoon niet in de live topics kijken joh Popo.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:23 schreef popolon het volgende:
[..]
Wacht maar tot de live topics weer beginnen.
Op fora is men al veel erger dan in het dagelijkse leven en wanneer we naar het dagelijks leven van voetbal kijken mogen we de politieinzet rond vbl wel opschroeven.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:56 schreef just me het volgende:
Eigenlijk zou het VBL-forum het zonder modje moeten kunnen doen !
Dat kan het ook. Kijk maar naar jouw tijdquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:56 schreef just me het volgende:
Eigenlijk zou het VBL-forum het zonder modje moeten kunnen doen !
Ik ben op het forum vele malen milder dan in het dagelijke levenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:29 schreef snabbi het volgende:
[..]
Op fora is men al veel erger dan in het dagelijkse leven
Inkoppertjequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:08 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat kan het ook. Kijk maar naar jouw tijd
Ik kende dr niet, maar ik vind Duderinnetje als mod wel wat. Haar onwetendheid heeft wel zn charme en laat toch ook alle ophef over de bal relativeren...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:24 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen tijd voor VBL.
Overigens help ik net als Duderinnetje ook een beetje mee nu.
Voor VBL moet je feeling hebben, dat kan niet iemand zomaar van buitenaf.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:09 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ik kende dr niet, maar ik vind Duderinnetje als mod wel wat. Haar onwetendheid heeft wel zn charme en laat toch ook alle ophef over de bal relativeren...
INderdaad het moeten wel (drie,of hoeveel de FA;s ook willen) mensen zijn die regelmatig posten in VBL.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:16 schreef twi het volgende:
[..]
Voor VBL moet je feeling hebben, dat kan niet iemand zomaar van buitenaf.
Inderdaad, nu was het wel te doen zo zonder de competitie. Dat gaat vanaf volgende week (nu in mindere mate door Jupiler league) wel anders worden.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:16 schreef twi het volgende:
[..]
Zéér eens.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:16 schreef twi het volgende:
[..]
Bovendien heeft Danny z'n weekje de dictator uithangen weer gehad, en zien we 'm de komende 51 weken dus niet meer.quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:14 schreef popolon het volgende:
For crying out loud, laat die jongens weer terug. Dit zielige gebeuren heeft nu lang genoeg mogen duren.
Betere mods had je in VBL niet kunnen hebben.
Dat hoef ik ook nietquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:26 schreef Falco het volgende:
Nee X-fi, jij zal nooit mod worden.
EenSCHquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:14 schreef popolon het volgende:
For crying out loud, laat die jongens weer terug. Dit zielige gebeuren heeft nu lang genoeg mogen duren.
Betere mods had je in VBL niet kunnen hebben.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 09:33 schreef WeebI het volgende:
Volgens mij willen ze geen nieuwe mods ofzo
quote:Op zondag 13 augustus 2006 10:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
we willen gewoon Suijkie, Vaduzzie en Eendje terug
quote:Op zondag 13 augustus 2006 09:42 schreef Svensational het volgende:
Ik heb ook maar even een mailtje gestuurd
Sommige hebben er bijna alles voor over om maar ergens mod te kunnen wordenquote:
Ik hoop dat Sven het wordtquote:Op zondag 13 augustus 2006 11:46 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Sommige hebben er bijna alles voor over om maar ergens mod te kunnen worden
quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:46 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Sommige hebben er bijna alles voor over om maar ergens mod te kunnen worden
Neuh, niet helemaal, maar wel leuk dat er iemand geloofde dat ik echt gemaild hadquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:17 schreef RayMania het volgende:
Volgens mij zijn dit Sven zijn eerste posts in voetbal.
heb je het nu over pfaf?quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik hoef hier geen mod van buiten vbl te zien![]()
Ik tip hem ook steeds. Heb je iemand met feeling met de eerste divisie en van onder de grote rivieren. Toch een gebied met veel users.quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:08 schreef rubbereend het volgende:
Robbie je lijkt me nog steeds kandidaat nummer 1, je wist het al die tijd tenminste altijd beter
de makkelijke weg kiezen, vanaf de kant je menig gevenquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik heb het over niemand in het bijzonder. Maar ik bedoelde geen mod van een ander forum die vbl er nog maar even bijdoet. Het scorpion op wk effect. Nee dat zie ik niet echt zitten.
@eend, in nog geen 100 jaar wil ik op fok mod worden, maar ik geef enkel mijn mening/visie.
Vanaf waar moet ik het anders doen?quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de makkelijke weg kiezen, vanaf de kant je menig geven
de blauwe kantquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Vanaf waar moet ik het anders doen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |