echt iets voor jou twi!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:17 schreef twi het volgende:
Haha, zijn er nog idioten die voor zulke mensen vrijwilligerswerk willen doen dan?
Of voor jouquote:
Ik ben een poezenvriend, dus ik heb geen ruggegraatquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:17 schreef DutchGooner het volgende:
echt iets voor jou twi!
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:21 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben een poezenvriend, dus ik heb geen ruggegraat
onder het mom van 3 halen 2 betalenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:23 schreef mitt het volgende:
Wie is eerst komt, wie het eerst maalt.
OP = OP.
Had je geen leukere naam kunnen verzinnen?quote:
Op knop druktquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:23 schreef mitt het volgende:
Wie is eerst komt, wie het eerst maalt.
OP = OP.
ik heb in een eerder gesprek met oa jump wat users aangegeven die geschikt zouden zijn. Dus nu mag ik zeker niet meer mee wedden?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:09 schreef mitt het volgende:
je bent nog blauw eend
heb je serieus al mensen voorgedragen?
Crew is uitgesloten aan deelnamequote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb in een eerder gesprek met oa jump wat users aangegeven die geschikt zouden zijn. Dus nu mag ik zeker niet meer mee wedden?
Namen!!!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb in een eerder gesprek met oa jump wat users aangegeven die geschikt zouden zijn. Dus nu mag ik zeker niet meer mee wedden?
AMD64 misschienquote:
DAM?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Het grote afstreepwerk is begonnen, aan 't eind zullen ze wel op ijsmeis uitkomenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Als je nou een .rar maakt, heb je ook wel kans!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:32 schreef twi het volgende:
[..]
Het grote afstreepwerk is begonnen, aan 't eind zullen ze wel op ijsmeis uitkomen
Niet op de hoogte?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:33 schreef X-fi het volgende:
wat is dat bestandje 300.rar?
tijdelijk probleemquote:
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:32 schreef twi het volgende:
[..]
Het grote afstreepwerk is begonnen, aan 't eind zullen ze wel op ijsmeis uitkomen
Een rar met plaatjes of een rar met in de subtitel "Je bent ingelogd als twi"?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als je nou een .rar maakt, heb je ook wel kans!
Je wilt toch geen Soccer forum he?quote:
Ik weet wel wat er is gebeurd, maar ik snap hem niet echt (bestandje)quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
Niet op de hoogte?
Lees je in.
We kunnen beter zeggen. Normale users zijn uitgesloten aan de deelnamequote:
soccer.fok.comquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:35 schreef popolon het volgende:
[..]
Je wilt toch geen Soccer forum he?
Oe, lastig!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:34 schreef twi het volgende:
[..]
Een rar met plaatjes of een rar met in de subtitel "Je bent ingelogd als twi"?
Ach ja, we zitten inmiddels al op niveautje Soccerquest.nlquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:35 schreef popolon het volgende:
[..]
Je wilt toch geen Soccer forum he?
Download 'm, pak 'm uit en lees jezelf een uur door alle reacties heenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:36 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ik weet wel wat er is gebeurd, maar ik snap hem niet echt (bestandje)
Als ik advies mag geven aan degene die over de beslissingen gaat, zou ik smeken voor de laatstequote:
Ja inderdaad, maar nog altijd erg langquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:40 schreef RayMania het volgende:
Reacties zijn dubbel, de helft is maar echt
.
Hier zit er 1 zonder levenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:04 schreef pekel het volgende:
Wie wil in godsnaam nou mod worden op zo'n kutforum? Dan heb je dus totaal geen leven en kun je geen kant op.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:10 schreef Nashje het volgende:
Ik ben inmiddels gemaild door Danny mbt het moderatorschap op VBL.
Doen, jij bent een hele goedequote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:10 schreef Nashje het volgende:
Dat ga je niet menen?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:10 schreef Nashje het volgende:
Heb vrienden, zit dicht bij een stad en ga heus wel uit. Dus wat moet er nog meer komen?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:11 schreef pekel het volgende:
[..]
Zoek vrienden, zoek een stad, ga er 1 week elke avond heen en dan niet meer piepen.
Oke?
En ik meen het. Gewoon, je bent nog een beetje normaal. En ik zie je nooit (als ik aan het 'spieken' ben flamen/trollen)quote:
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:14 schreef X-fi het volgende:
[..]
En ik meen het. Gewoon, je bent nog een beetje normaal. En ik zie je nooit (als ik aan het 'spieken' ben flamen/trollen)Hup, mailen jij!
Hij is Ajacied, hij heeft nog verstand van voetbalquote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:15 schreef pekel het volgende:
[..]
Nashje...X-fi kent jou niet goed genoeg?
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:14 schreef X-fi het volgende:
[..]
En ik meen het. Gewoon, je bent nog een beetje normaal. En ik zie je nooit (als ik aan het 'spieken' ben flamen/trollen)Hup, mailen jij!
Jij biedt jezelf aan?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:18 schreef Erasmusch het volgende:
Doe nu maar een 'klakkie' als mod![]()
Nee, ik ga mezelf niet aanbieden (ben geen hoer). Als Danny mij serieus als aankomend talent beschouwd zal ik spoedig wel een brief in mijn postvak zien liggenquote:
Die luistert niet eens naar Cruijff, waarom wel naar jouquote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:20 schreef mazaru het volgende:
Als golfer niet wilt, dan stuur ik van Basten wel even een mailtje.
Met een opslagquote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:20 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee, ik ga mezelf niet aanbieden (ben geen hoer). Als Danny mij serieus als aankomend talent beschouwd zal ik spoedig wel een brief in mijn postvak zien liggen.
Iedere man is te verleidenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:21 schreef X-fi het volgende:
[..]
Die luistert niet eens naar Cruijff, waarom wel naar jou
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:15 schreef pekel het volgende:
[..]
Nashje...X-fi kent jou niet goed genoeg?
+ sommige met Mod-ervaringquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:59 schreef methodmich het volgende:
Zitten er vast wel drie tussen die willen. Sommigen hebben al eens gesolliciteerd.
Mij kun je bij voorbaat wegstrepen iigquote:
SHO is ook nog modloosquote:Op donderdag 10 augustus 2006 17:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Wij zijn weer de enige zonder mods
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |